Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
verootjoo schreef:Je hebt toch 7 dagen om te versturen dacht ik? Ik begrijp niet goed waarom je zelf ging annuleren, je wilde het product toch hebben? En als het niet opgestuurd wordt krijg je toch wel je geld terug.
Nu is het mi onnodig moeilijk geworden
Ik heb ook wel eens dat ik pas veel later bericht krijg dat m’n pakket is verstuurd terwijl ik die al een dag eerder heb ingeleverd.
Hier overigens nu ook voor mezelf gekocht op vinted. Echt leuk
pmarena schreef:Ja dat zag ik inderdaad ook van de UK. Balen wel want in de UK en DLD hebben ze ook zat leuk spul
Van de UK kan ik me nog wel wat voorstellen vanwege dat eigenwijze uit de EU vertrekken, dat dat er wat mee te maken heeft
Maar DLD....
Martine schreef:Ik heb ook wel eens gehad dat ik een pakket verzonden had maar dat er geen melding kwam in de chat. Uiteindelijk, na een echt heel lange tijd, is het pakket nog bezorgd ook
renee16 schreef:verootjoo schreef:Je hebt toch 7 dagen om te versturen dacht ik? Ik begrijp niet goed waarom je zelf ging annuleren, je wilde het product toch hebben? En als het niet opgestuurd wordt krijg je toch wel je geld terug.
Nu is het mi onnodig moeilijk geworden
Ik heb ook wel eens dat ik pas veel later bericht krijg dat m’n pakket is verstuurd terwijl ik die al een dag eerder heb ingeleverd.
Hier overigens nu ook voor mezelf gekocht op vinted. Echt leuk
Het is 5 werkdagen, 7 dagen, dit heb ik afgewacht. Er kwam geen automatische annulering, pas op werkdag 7 (dag 9) heb ik zelf geprobeerd te annuleren. Wat dus ook niet ging, hier moet de verkoper mee akkoord gaan en dat gaat ze natuurlijk niet, want verzonden.
Ik geloof ook zeker dat ze het wel verzonden heeft, anders zou deze transactie inderdaad automatisch geannuleerd zijn. Dat is hij niet, dus ergens moet de verzending toch geregistreerd zijn bij Vinted/hommer, maar nergens een track & trace te bekennen.
Het gaat over 29.12, ik heb het dus niet over een bericht dat wat later komt.
Sonja_vR schreef:verootjoo schreef:Je hebt toch 7 dagen om te versturen dacht ik? Ik begrijp niet goed waarom je zelf ging annuleren, je wilde het product toch hebben? En als het niet opgestuurd wordt krijg je toch wel je geld terug.
Nu is het mi onnodig moeilijk geworden
Ik heb ook wel eens dat ik pas veel later bericht krijg dat m’n pakket is verstuurd terwijl ik die al een dag eerder heb ingeleverd.
Hier overigens nu ook voor mezelf gekocht op vinted. Echt leuk
Het is 5 werkdagen, 7 dagen, dit heb ik afgewacht. Er kwam geen automatische annulering, pas op werkdag 7 (dag 9) heb ik zelf geprobeerd te annuleren. Wat dus ook niet ging, hier moet de verkoper mee akkoord gaan en dat gaat ze natuurlijk niet, want verzonden.
Ik geloof ook zeker dat ze het wel verzonden heeft, anders zou deze transactie inderdaad automatisch geannuleerd zijn. Dat is hij niet, dus ergens moet de verzending toch geregistreerd zijn bij Vinted/hommer, maar nergens een track & trace te bekennen.
Het gaat over 29.12, ik heb het dus niet over een bericht dat wat later komt.
Welke verzender zou het mee verzonden moeten zijn?
Ik heb met dpd en dhl al een paar keer geen of ene hele late melding gehad
Palmboom95 schreef:Als koper krijg je dan na verloop van tijd uiteindelijk wel gewoon je geld terug, maar voor de verkoper is het wel heel zuur als het pakje kwijt is want zij krijgt dan idd alleen die €20
Ik heb nu ook iets raars. Koper heeft net voor het weekend vorige week iets besteld en ik heb het meteen de dag erna verzonden, netjes ingepakt met nog een klein sample erbij. DPD had wat langer over de verwerking van het pakket gedaan (is uiteindelijk 6 dagen onderweg geweest, inclusief weekend) en nu krijg ik daar drie sterren door met als reden dat het lang duurde voordat het pakket aankwam lekker dan. Vind dat dan toch een beetje jammer en een aparte reden want ik heb het zo snel als mogelijk verzonden en kan er niets aan doen dat zij hem ergens wat langer laten liggen.