Ervaring met vinted

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisitano

Berichten: 4945
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:24

Ik laat meestal uitbetalen als ik rond de €200 zit maar dat is vooral omdat ik dan weer iets heb gezien om te kopen :')

Heel irritant dat Vinted nu langer verkochte items laat zien. Ik heb er blijkbaar een heel populair broekje op gezet want zelfs een dag na verkoop blijft men het maar als favoriet aanmerken.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:29

Ik had er 8€ op staan en heb alweer meer uitgegeven :+ vinted en ik zijn nog steeds geen vrienden

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:58

Lisitano schreef:
Ik laat meestal uitbetalen als ik rond de €200 zit maar dat is vooral omdat ik dan weer iets heb gezien om te kopen :')

Heel irritant dat Vinted nu langer verkochte items laat zien. Ik heb er blijkbaar een heel populair broekje op gezet want zelfs een dag na verkoop blijft men het maar als favoriet aanmerken.

Ja dat heb ik nu ook

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:27

Pff, nu wat dingen erop gezet voor niet veel (vind ik). Gaan mensen de helft bieden, ik weiger gewoon. Wat is je laagste prijs? Nou, gewoon de vraagprijs :+ voortaan maar hogere prijzen doen :+

MyWishMax

Berichten: 25480
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:04

Ik ga zo ook wat erop zetten. Hoop kleding wat ik al een hele tijd in de kast heb liggen, maar echt te groot is en blijft. Wel gedragen, maar maar heel kort. En dan hoop ik een keer iets bij lorette te kunnen kopen wat ik al heel lang als favoriet heb staan :+

tengeltje11
Berichten: 7168
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:10

en hier blijven de favorieten komen van de vest die ondertussen al 2 dagen verkocht is? snap niet dat ze zo'n probleem na 48u nog atlijd niet opgelost hebben....

Joaquim

Berichten: 982
Geregistreerd: 06-10-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:16

tengeltje11 schreef:
en hier blijven de favorieten komen van de vest die ondertussen al 2 dagen verkocht is? snap niet dat ze zo'n probleem na 48u nog atlijd niet opgelost hebben....

ik ging net even checken en vond een verkocht item terug dat na maanden nog steeds in mijn vinted kleerkast stond. denk dat vinted serieus achterloopt, nochtans is mijn eerste verkochte item snel na verkoop automatisch verwijderd. heb het maar even handmatig verwijderd. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:47

tengeltje11 schreef:
en hier blijven de favorieten komen van de vest die ondertussen al 2 dagen verkocht is? snap niet dat ze zo'n probleem na 48u nog atlijd niet opgelost hebben....


Ik zat gisteren te scrollen op vinted en alle zoekertjes die ik aanklikte waren al verkocht of gereserveerd. Ik heb dit probleem voorheen ook nog nooit gehad.

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:59

Ik krijg op sommige boeken dat het al een aantal keer gefavoriet is, maar nog niemand die wat bied. Is dit een teken dat mijn prijzen te hoog zijn of? ik kan het koopgedrag op vinted nog niet zo goed peilen.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 14:29

Dat afdingen stoort me echt mateloos.

pmarena

Berichten: 48320
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 14:32

Ik kan niet voor anderen spreken maar ik ben echt een enorme hartjeszetter op Vinted :=
Alles dat ik enigszins leuk vind en makkelijk terug wil vinden, krijgt een hartje.

Als ik het vervolgens niet binnen een week koop is de kans klein dat het alsnog gaat gebeuren want dan heb ik het gewoon niet hard genoeg nodig ofzo :=

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 15:36

Ik like dingen die ik leuk vind, maar waarvan ik de prijs te hoog vind.
Soms zakken de verkopers nog wel eens en dan krijg ik een berichtje dat het item in prijs verlaagd is. Wanneer de prijs me dan wel aanstaat kan ik ‘t alsnog kopen!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:02

Ik verkoop de meeste dingen voor 5€ en vind het echt enorm storend wanneer er 4,50€ geboden wordt. Serieus, voor die 0,50 cent… dan gaat het je gewoon om het principe en niet meer om je budget.

MyWishMax

Berichten: 25480
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:05

Ik zet hartjes bij dongen die ik leuk vind. De ene keer koop ik het, de andere keer wacht ik nog even, op geld bijvoorbeeld of op andere koop en soms haal ik het weer weg.

Eigenlijk heeft het weinig met de prijs te maken.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:23

Ik heb eindelijk ook wat verkocht, heeft ze woensdagavond na sluitingstijd betaald en gisteren om 14u kreeg ik al een bericht of ik het al verstuurd had… :/
Gisteren was een feestdag hier dus nee alles was gesloten, dus vandaag kreeg ik opnieuw een bericht. Heb je al kunnen versturen?

Hallo. Ik heb verder ook nog dingen die ik moet doen

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 18:44

roxiie schreef:
Ik like dingen die ik leuk vind, maar waarvan ik de prijs te hoog vind.
Soms zakken de verkopers nog wel eens en dan krijg ik een berichtje dat het item in prijs verlaagd is. Wanneer de prijs me dan wel aanstaat kan ik ‘t alsnog kopen!

Daar dacht ik dus aan dat het t kan zijn, maar dan nog even bedenken wanneer ik dan ga zakken. Vind 4-5 euro voor een nieuw boek niet duur

tengeltje11
Berichten: 7168
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 19:10

Hier like in dingen die ik nog even overweeg of soms iets voor de kinderen om dan te vragen als ze het leuk vinden.
Soms doe ik een bod, soms koop ik het en soms wis ik het uit mijn favorieten.
Er staan hier meestal een stuk of 10 items bij mijn favorieten, maar mijn man heeft er meestal en een stuk of 200…. Die ‘shopt’ dan in zijn favorieten winkel… :')

pmarena

Berichten: 48320
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 22:01

Haha dat doe ik dus ook net als jouw man tengeltje :))

roxiie

Berichten: 7833
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 22:43

thirteenn schreef:
roxiie schreef:
Ik like dingen die ik leuk vind, maar waarvan ik de prijs te hoog vind.
Soms zakken de verkopers nog wel eens en dan krijg ik een berichtje dat het item in prijs verlaagd is. Wanneer de prijs me dan wel aanstaat kan ik ‘t alsnog kopen!

Daar dacht ik dus aan dat het t kan zijn, maar dan nog even bedenken wanneer ik dan ga zakken. Vind 4-5 euro voor een nieuw boek niet duur


Hangt helemaal van de nieuwprijs van ‘t boek af voor mij (ik shop ook boeken op Vinted)
Als t boek nieuw 12,50 kost bijvoorbeeld, dan ga ik er geen 5 euro (+ verzenden voor betalen), zeker niet als je niet meerdere items hebt die ik interessant vind.

Maar dat ik hoe ik me gedraag op Vinted :)

Duhelo

Berichten: 28594
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:31

Granoek schreef:
Ik heb eindelijk ook wat verkocht, heeft ze woensdagavond na sluitingstijd betaald en gisteren om 14u kreeg ik al een bericht of ik het al verstuurd had… :/
Gisteren was een feestdag hier dus nee alles was gesloten, dus vandaag kreeg ik opnieuw een bericht. Heb je al kunnen versturen?

Hallo. Ik heb verder ook nog dingen die ik moet doen

Ik stuur het meestal al voordien.
Bedankt voor je aankoop! Morgen is het een feestdag dus ik probeer vrijdag je pakketje binnen te brengen!

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:07

Duhelo schreef:
Granoek schreef:
Ik heb eindelijk ook wat verkocht, heeft ze woensdagavond na sluitingstijd betaald en gisteren om 14u kreeg ik al een bericht of ik het al verstuurd had… :/
Gisteren was een feestdag hier dus nee alles was gesloten, dus vandaag kreeg ik opnieuw een bericht. Heb je al kunnen versturen?

Hallo. Ik heb verder ook nog dingen die ik moet doen

Ik stuur het meestal al voordien.
Bedankt voor je aankoop! Morgen is het een feestdag dus ik probeer vrijdag je pakketje binnen te brengen!

Maar het was nog niet aangekocht, op het moment dat ze het kocht was het al na sluitingstijd en de dag erna was een feestdag.

Heb het nu dus gisteren binnen gebracht bij een DHL punt maar ik blijf meldingen krijgen van vinted ‘het wordt tijd om je pakketje te versturen’. Nog geen melding dat het is binnen gebracht?
Bij mondial relay krijg ik altijd in de auto al een berichtje dat het binnen gebracht is

Danielleeee_
Berichten: 3183
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:26

Volgens mij loopt DHL altijd wat achter met hun tracking, ik heb dat ook vaak als ik pakketjes met DHL verstuur.

Kun je niet aanklikken dat je het pakket al hebt verstuurd?

caro29
Berichten: 8054
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 11:03

Ik heb het andersom. Hier wordt iets maar niet opgehaald. Heb haar ook al bericht. Nog een paar dagen en het gaat weer retour denk ik

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 12:27

Danielleeee_ schreef:
Volgens mij loopt DHL altijd wat achter met hun tracking, ik heb dat ook vaak als ik pakketjes met DHL verstuur.

Kun je niet aanklikken dat je het pakket al hebt verstuurd?

Ja dat kon ik gisteren inderdaad aanklikken en toch kreeg ik vannacht nog een melding dat ik het pakket moest versturen.
Ik ben er niet zo bang voor maar volgens mij is de koper giga wantrouwig, had nog nooit met vinted gewerkt en ik heb de indruk dat ze denkt dat ik haar probeer op te lichten ofzo

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 13:34

Dhl is enorm traag! Ik stuur meestal naar de klantenservice van vinted om de bestelling on hold te zetten.