Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_lautje_

Berichten: 9269
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:10

Ik ga van t weekend mijn eigen kledingkast uitmesten en wat op Vinted zetten.

Na 3 zwangerschappen is mijn lijf echt veranderd. Ben bijna weer op gewicht, maar een aantal broeken krijg ik gewoon niet meer over m’n heupen terwijl ik hele dunne benen heb.
Net als met een aantal schoenen en laarzen van bijv Prada, Moschino en Paul Smith. Prachtig. Vrijwel ongedragen maar op 9cm naaldhak achter 3 kinderen aanhollen, door de supermarkt struinen of zelfs een feestje/etentje lukt niet meer.
Van t najaar nog geprobeerd, voor ik bij de auto was heb ik ze al uitgeschopt :=

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:36

Ik ben net door dit topic geinspireerd om ook maar eens een bod te doen, normaal denk ik nahhh te duur of ik koop het gewoon, maar zag dat het er al maanden opstond, dus ik dacht ik waag het er eens op.

rockwitch

Berichten: 11743
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:42

Ik verkoop heel veel van de kinderen op Vinted. Tot nu toe echt alleen maar positieve ervaringen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 14:47

Oeh lautje toevallig geen schoenmaat 36 O:)

_lautje_

Berichten: 9269
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 15:10

Nee 37 of 38. Grootste probleem is dat door zwangerschap je grotere voeten krijgt. Heb nu dus 39 :')

Wolken

Berichten: 765
Geregistreerd: 13-09-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 15:55

Ik heb vrijwel nieuwe gevoerde regenlaarsjes van CarlijnQ binnen en dat zijn de favoriete laarzen van mijn zoontje voor € 10 . Straks nog even 3 pakketjes ophalen bij het DPD punt. De boekhandel heeft het druk met alle pakketjes.

karijn

Berichten: 5409
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:05

Varekaj schreef:
Ik heb nu iets van +/- €100 in mijn portemonnee staan, maar ik bedwing mezelf om ermee te gaan shoppen. Al heb ik stiekem een keer Louboutin ingetikt en toch wel een prachtig paar gezien in mijn maat :+ Ooit wil ik mezelf een paar hakken van dat merk cadeau doen, maar voorlopig hou ik de boot nog af. Bedoeling is net om mijn spaarpot weer wat aan te vullen namelijk. Ben van plan om binnenkort een bijberoep op te starten en als dat een beetje loopt, dan gun ik het mezelf wel denk ik.

Wel veel items die heel snel als favoriet gemarkeerd worden, dat wel. Heb er nu ook wat boeken bij staan, ga die reeks deze namiddag nog wat aanvullen. En misschien toch ook dat ene paar overknee laarzen erop zetten die ik 1x heb aangehad, waar ik gek op ben maar die mijn vriend helemaal niks vindt -O-


Dat doe ik dus ook, mijn favorietenlijstje vullen.
Louboutins........

black_kelpie

Berichten: 7830
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 17:22

Vandaag een Columbia Powder Lite jas binnen gekregen uit Frankrijk. Nieuw zijn ze 120, deze echt nog netjes voor 15 euro :D

Es_ther

Berichten: 18720
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 18:16

Ik heb dat met Levi’s. Zulke fijne broeken, maar in de winkel zo duur (vind ik). Dus nu lekker via vinted *\o/* .

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 20:46

Ik vind Vinted echt top.

Verkoop veel, en koop soms ook weer teveel terug :')

Nu laatste transacties braaf laten uitbetalen.

Tot nu gaat alles goed en nog geen rare dingen gehad.
Behalve dat er nu 1 pakje naar mij kwijt is maar krijg geld terug.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 20:48

Had een mini handtas van Longchamp online gezet deze week voor €15. Ooit gekocht maar misschien 1x gebruikt, wegens toch niet zo handig. Die was pijlsnel verkocht en vandaag super positieve recensie gehad van de koopster :D Dat is dus ook wel leuk aan Vinted 8-)

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 23:23

Oh jongens, het is echt veel te verslavend. Ik koop altijd al al mijn kleding tweedehands, maar nu sinds corona is dat lastiger met alle rommelmarkten weg en kringloopwinkels dicht/maar kort shoppen. Dus ben vorig jaar ook met Vinted begonnen en heb nu al zoveel leuks gekocht, maar kan ook echt eindeloos scrollen. Helaas dat het door die verzend en koperskosten altijd toch aantikt. Toen het nog 1 euro verzenden was, was het helemaal mooi! Misschien moet ik toch ook zelf maar gaan verkopen. Dat kost alleen een hoop tijd en levert weinig op ben ik bang, ik heb niet veel merkkleding oid.

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 23:42

karijn schreef:
Varekaj schreef:
Ik heb nu iets van +/- €100 in mijn portemonnee staan, maar ik bedwing mezelf om ermee te gaan shoppen. Al heb ik stiekem een keer Louboutin ingetikt en toch wel een prachtig paar gezien in mijn maat :+ Ooit wil ik mezelf een paar hakken van dat merk cadeau doen, maar voorlopig hou ik de boot nog af. Bedoeling is net om mijn spaarpot weer wat aan te vullen namelijk. Ben van plan om binnenkort een bijberoep op te starten en als dat een beetje loopt, dan gun ik het mezelf wel denk ik.

Wel veel items die heel snel als favoriet gemarkeerd worden, dat wel. Heb er nu ook wat boeken bij staan, ga die reeks deze namiddag nog wat aanvullen. En misschien toch ook dat ene paar overknee laarzen erop zetten die ik 1x heb aangehad, waar ik gek op ben maar die mijn vriend helemaal niks vindt -O-


Dat doe ik dus ook, mijn favorietenlijstje vullen.
Louboutins........


Aah die heb ik dus een paar weken geleden gekocht, zijn ze te klein :7
om te janken, want ik vind ze zooooo mooi

Ze zijn roze, hate it, or love it denk ik, maatje 38,5 en betaalbaar staan er inmiddels weer op.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 09:47

Ik heb maat 36 en als ik ervoor ga worden het klassieke zwarte. Maar door de lijst scrollen en dromen is sowieso al hele leuke voorpret :)) Ik vind het alleen jammer dat vele al na 2x dragen een bijna volledig kapotgesleten zool hebben. Dus het is wel wat zoeken naar schoenen waar die kenmerkende rode zool nog intact is.

Pantykous

Berichten: 10490
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 10:27

Varekaj schreef:
Ik heb maat 36 en als ik ervoor ga worden het klassieke zwarte. Maar door de lijst scrollen en dromen is sowieso al hele leuke voorpret :)) Ik vind het alleen jammer dat vele al na 2x dragen een bijna volledig kapotgesleten zool hebben. Dus het is wel wat zoeken naar schoenen waar die kenmerkende rode zool nog intact is.


Die moeite kun je jezelf besparen. Gewoon een louboutin vibram zooltje eronder laten zetten. In Amerika doen ze ook wel eens doorzichtig zooltje maar dat loopt voor geen meter.

Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:11

Ik heb zoiets voor onder m'n louboutins, vooral fijn voor de grip. Dat de zool slijt is normaal met gebruik en zie je niet wanneer je ze aan hebt.

Afbeelding

Ik zou het overigens niet aanraden om ze tweedehands te kopen, zo veel neppers. :o Zou het zelf niet durven.

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:50

Ik Voor mijn Sergio Rossi's enzo en laat daar bij een dure goede schoonmaker altijd een heel dun rubber zooltje onder zetten, kunnen ze echt in elke kleur en heel netjes. Veel minder glad, de zool blijft netjes maar ook de pumps zelf. Eigenlijk breng ik ze al voordat ik ze ooit gedragen heb.

pmarena

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:53

Nou ik heb mezelf er toe gezet om een paar dingetjes op Vinted te zetten, om even te kijken of het wat voor mij is. Ik vind het wel gek dat je bij kinderkleding moet kiezen of het jongens- of meidenkleding is.... het meeste dat ik hier heb is absoluut niet specifiek voor jongens....

Als ik dan toch "jongenskleding" selecteer, krijgen mensen die iets zoeken voor een meid het dan wel te zien vraag ik me af? Zeker de wol & zijde kleding die we hier veel dragen, wordt net zo veel door jongens als door meiden gedragen...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 12:59

Kijk es aan we leren bij :D Thx voor de tips dames!

Kan je de kledij niet bij beide plaatsen pmarena?

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:00

Kan je ze niet bij zowel jongens- als meisjeskleding plaatsen?

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:05

Dan zou je het in theorie ook 2 keer kunnen verkopen denk ik? Ik vind dat onderscheid ook raar en lastig zoeken, ik zoek daarom meestal op merk.

Kinke

Berichten: 20546
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:08

mn tas is al binnen *\o/*

pmarena

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:12

Ja precies, als mensen het dan 2x aanklikken dan zit ik in de problemen denk ik :=

En daarbij vind ik het ook niet echt een feestje om alles 2x online te zetten.... ik zit nog steeds te wachten op een goede verkoopsite waarbij je gewoon je laatste advertentie kan kopiëren en het volgende kledingstuk (of whatever) met een paar aanpassingen lekker snel online kan zetten....dat je niet weer het hele riedeltje opnieuw hoeft in te vullen want daar word ik altijd zo zouteloos van, kost zo veel tijd alles bij elkaar als je een heel aantal dingen hebt, en dan steeds hetzelfde lijstje helemaal invullen, daar zie ik altijd zo tegenop :o

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:15

Staat er niks in de FAQ hierover?

pmarena

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 13:18

Ik ben nog volop in ontdekkings-modus wat dat betreft :j

Vraag me ook al af of je gewoon in het Nederlands dingen er op zet of beter voor Engels kan kiezen ofzo. En moet even uitzoeken of al die rare pakkettendiensten wel een beetje in de buurt zitten al tegenwoordig :=