Gedragen schoenen aangekregen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:33

Voor €25 euro zou ik ze ook houden. Na een aantal keer dragen zie je er niks meer van.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:35

Veraaaaah schreef:
Voor €25 euro zou ik ze ook houden. Na een aantal keer dragen zie je er niks meer van.

Ik zou dat niet zo zeker durven stellen. De kreukels zitten niet op een plek waar veel buiging voorkomt.

Maar dan nog zou ik het ook gewoon doen, het is de binnenkant van de schoen, valt nauwelijks op.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:40

Voor 25 euro hield ik ze. Is toch geen geld en ik vind het best een goed bod van die webshop. En ze zijn overal uitverkocht.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:46

Ik zou ook de korting pakken en misschien even langs de schoenmaker voor advies. Zelfs als die er wat aan kan doen dan zit je alsnog niet op die 100 euro die je al betaalt hebt.

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:59

Voor 25 euro zou ik ze ook houden. Mocht het uiteindelijk af gaan bladeren kun je ze altijd nog degraderen tot stalschoenen ofzo.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:08

Ik denk dat dit gaat schilferen, ik zou ze dus niet houden. Tenzij je het niet erg vindt dat je iets donkerdere plekjes krijgt daar aan de binnenkant.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 13:24

Ik zou ze terugsturen. Het is lelijk en ik zou me er zelf aan irriteren. Vooral omdat het maar aan 1 schoen is. Zelfs voor 25.- is het zonde. En je kocht de schoenen niet omdat ze goedkoop zijn, maar omdat je ze mooi vindt. En deze zijn niet mooi, dus hup, terugsturen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 13:42

Ceffyl schreef:
Ik zou ze terugsturen. Het is lelijk en ik zou me er zelf aan irriteren. Vooral omdat het maar aan 1 schoen is. Zelfs voor 25.- is het zonde. En je kocht de schoenen niet omdat ze goedkoop zijn, maar omdat je ze mooi vindt. En deze zijn niet mooi, dus hup, terugsturen.

Maar ze zijn wel overal uitverkocht.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 14:10

Voor 25 euro zou ik de gok wel nemen. Zeker als ze van je lievelingsmerk zijn en verder overal uitverkocht.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 14:13

Zo te zien is het een minder mooi stukje leer. Het zit aan de binnenkant dus het valt nauwelijks op en met witte schoenen al helemaal niet. Die hebben zwarte vegen en ander gespuis voor je het weet, dat schrijf je zelf al.

Voor 25 Euro zou ik ze mooi houden.

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 15:20

Ga eens langs een schoenmaker en vraag of je aan dit nog iets kan doen? :o
Zonee, dan denk ik ook terug sturen.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 15:27

Ik denk dat je het beste voor jezelf kunt nagaan of je deze schoenen zult dragen in de huidige staat. Als je het namelijk echt niet mooi en storend vindt dan ga je ze vermoedelijk ook niet veel dragen. In dat geval zou ik dan mijn geld terugvragen, omdat die 25 euro dan eigenlijk weggegooid geld is. Het is dus net hoe je erin staat. :)

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:55

janderegelaa schreef:
Ceffyl schreef:
Ik zou ze terugsturen. Het is lelijk en ik zou me er zelf aan irriteren. Vooral omdat het maar aan 1 schoen is. Zelfs voor 25.- is het zonde. En je kocht de schoenen niet omdat ze goedkoop zijn, maar omdat je ze mooi vindt. En deze zijn niet mooi, dus hup, terugsturen.

Maar ze zijn wel overal uitverkocht.

Ja maar als ze zo lelijk zijn, dan toch liever niet en op zoek gaan naar andere schoenen die je mooi vindt? Je hoeft toch niet maar iets met productiefout te nemen omdat het goedkoop is? Zat goedkope opties die wel netjes zijn.

Het is jammer TS, maar ik zou opzoek gaan naar een andere leuke witte sneaker. Daar zijn online zoveel modellen van, zit vast wel een ander leuk model tussen joh.

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:58

Ik zou ze nemen voor 25 euro. Ik denk dat het puur een ander stukje leer is en dat het verder behalve het zicht niks met je schoen doet. Normaal gaan je schoenen ook nooit aan de binnenkant kapot, bij mij niet tenminste. En na een paar keer lopen zijn je schoenen niet wit meer en zie je het amper. Overigens denk ik dat je het van een afstandje sowieso niet ziet.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:03

Iets met korting kopen en dan verwachten dat ze perfect zouden zijn....en dan krijg ik vast bokt over me heen. Maar er zit niet voor niets korting op!:In dit geval gekrakeeld leer zou best de oorzaak van de korting kunnen zijn!.

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-20 19:14

kwita schreef:
Iets met korting kopen en dan verwachten dat ze perfect zouden zijn....en dan krijg ik vast bokt over me heen. Maar er zit niet voor niets korting op!:In dit geval gekrakeeld leer zou best de oorzaak van de korting kunnen zijn!.

Het was Black Friday, dan geven super veel winkels korting op heel veel producten.

Bedankt voor alle reacties maar ik heb besloten om ze toch terug te sturen. Er zullen nog wel andere leuke witte sneakers van dat merk komen :))

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:22

pillow schreef:
Voor 25 euro zou ik ze gewoon houden. Na een week lopen zie je het vast niet meer. Als het leer is gaat het niet bladeren.


Ook leer kan bladeren. Zeker bij schoenen.

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:25

Momo94 schreef:
Ga eens langs een schoenmaker en vraag of je aan dit nog iets kan doen? :o
Zonee, dan denk ik ook terug sturen.


Is dit niet een optie om eens te kijken? Je hoeft ze niet gelijk bij de schoenmaker achter te laten.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:15

xAnthea schreef:
Bedankt voor de reacties. Er zijn ook nog wat rimpels te zien aan de schoenneus bij beide schoenen dus vandaar dat ik dacht dat ze gedragen waren.
Ze kostten normaal 100 euro dus ik zou ze voor 25 euro kunnen hebben.

Ik ben alleen bang dat het straks gaat schilferen en dan heb ik echt een lelijke schoen. Dus ik denk dat ik ze ga retourneren...

Als dit gaat schilferen dan is het leder sowieso beroerd en dan zou je dat probleem ook krijgen als je een kraaknet paar had na X keer dragen. :?

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Gedragen schoenen aangekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:37

leuk dat je laat weten wat je keuze was....hopelijk in de nieuwe ronde betere kansen!