Black Friday 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 00:48

Ik had een aantal paren sokken besteld (vergelijkbaar met happy socks) om morgen met surprise te geven aan gezin + aanhang. Nu zijn 3 van de 8 paar in verkeerde maat geleverd |(
Echt super irritant... Op de pakbon én factuur staan wel de bestelde maten.

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 01:01

Ik heb mijn lemieux bestelling bij de hypostore al op 13 november geplaatst
Stond idd 2-10 dagen bij dus dat is prima maar dan ga ik er niet vanuit dat het een maand gaat duren en nu ik al jullie berichtjes lees maak ik me zorgen of die maand wel gehaald wordt.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 01:06

Shae schreef:
Ik wacht ook nog op Hypostore. Volgens de e-mail versturen ze het over een paar weken. Alle andere bestellingen zijn binnen.


Oh, dit is gewijzigd naar 'levertijd is onduidelijk'. -O-

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 01:08

Shae schreef:
Shae schreef:
Ik wacht ook nog op Hypostore. Volgens de e-mail versturen ze het over een paar weken. Alle andere bestellingen zijn binnen.


Oh, dit is gewijzigd naar 'levertijd is onduidelijk'. -O-


:oo
Niet best hoor

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 09:24

Ashleytjuhh schreef:
hier geeft het afhaalpunt bij de winkel een Tony chocoladereep als mensen hun pakket dezelfde dag nog komen ophalen :')


Nee!! Ik heb mn pakket gisteren direct opgehaald nadat tie daar was afgeleverd, en kreeg niet eens een vriendelijke blik :(

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:38

Niet bij Hypostore maar wel bij Epplejeck een pakketje die er erg lang over doet.

Kreeg een melding dat als ik voor 16:00 bestelde, mijn pakketje in ieder geval dezelfde dag nog zou worden verzonden. Dus ik heb maandag om 9 uur 's ochtends besteld.

Nu is het vrijdag, en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging. :')

_Lorette_

Berichten: 12101
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:52

Al zou een pakket er 3 weken over doen in deze drukte, dan heb ik daar nog geen moeite mee. Alleen als blijkt dat een winterdeken pas in maart geleverd kan worden, dan is het wel erg mosterd na de maaltijd. Ik ben dus benieuwd wat het wordt.

Overigens lees ik 2-10 dagen levertijd als 2 tot 10 dagen levertijd. Ik snap dat ze dan bestellen bij de leverancier en het vervolgens doorsturen. Ik snap ook dat er eens iets mis kan lopen. Ik zou bij drukte of leveringsproblemen eerder kiezen voor een 'levertijd onbekend, neem contact op voor meer informatie'. Dat schept dan een meer realistische verwachting. :P Of haal die producten tijdelijk uit het assortiment.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:59

Ik ken Hypostore niet echt, maar bij 2-10 dagen levertijd zou ik ook kunnen denken aan 'Het ligt niet klaar vanaf waar we verzenden, maar een andere locatie/magazijn/winkel van ons heeft het op voorraad' ofzo.

De verwachting dat 't over een paar weken verzonden zou worden vond ik ook niet erg, maar nu een e-mail met 'levertijd onbekend' vind ik erg irritant. Zet het dan inderdaad op de website zo of op tijdelijk niet beschikbaar.

Nu vind ik sowieso de e-mails onduidelijk. Ik kreeg gisteren eerst een e-mail waarin staat dat iets niet leverbaar is bij de leverancier en niet wat er dan gebeurt (willen ze dat ik doorgeef of ik een ander artikel wil? Storten ze automatisch geld terug? Staat niks over genoemd). Een paar uur later kreeg ik een e-mail waarin staat dat de levertijd van dit artikel + een ander artikel onbekend is omdat het niet op voorraad is. Wat is 't nu? :+

Dat 't druk is snap ik natuurlijk, dus ik wacht gewoon tot ik weer reactie heb, maar ik vind het tot nu toe niet heel duidelijk.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:12

DreamGuide schreef:
Niet bij Hypostore maar wel bij Epplejeck een pakketje die er erg lang over doet.

Kreeg een melding dat als ik voor 16:00 bestelde, mijn pakketje in ieder geval dezelfde dag nog zou worden verzonden. Dus ik heb maandag om 9 uur 's ochtends besteld.

Nu is het vrijdag, en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging. :')


Ik had bij EJ ook een levertijd van 1-3 dagen. Mijn pakketje was 8 dagen later nog steeds niet verzonden. Dus ik had gemaild. Het bleek niet in het magazijn op voorraad dus moest vanuit een ander filiaal komen. Als dat binnen was konden ze het doorsturen. Nou ja kan gebeuren dat het niet op voorraad is, maar dan stuur je toch even een berichtje als bedrijf...
Nu inmiddels een verzendbevestiging gekregen, maar nog steeds niet aangemeld bij post nl en dus ook nog geen track&trace. Staat er ook mooi dat mijn besteldatum 3-12 was. Pipo’s, ik bestelde op 26-11... :+

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:15

Bij Divoza was mijn dekje per ongeluk blijven liggen in het Magazijn, toen ik hen een berichte stuurde hadden ze het binnen een half uurtje geregeld en nu ligt het gisteren op een afhaalpunt. Alleen geeft Post NL in een ander bericht aan dat ik morgen een pakketje nog kan verwachten van Divoza, terwijl hij gisteren bij het afhaalpunt is bezorgd. We gaan het zien :')

Oehlala
Berichten: 4314
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:44

Unseen schreef:
DreamGuide schreef:
Niet bij Hypostore maar wel bij Epplejeck een pakketje die er erg lang over doet.

Kreeg een melding dat als ik voor 16:00 bestelde, mijn pakketje in ieder geval dezelfde dag nog zou worden verzonden. Dus ik heb maandag om 9 uur 's ochtends besteld.

Nu is het vrijdag, en ik heb nog steeds geen verzendbevestiging. :')


Ik had bij EJ ook een levertijd van 1-3 dagen. Mijn pakketje was 8 dagen later nog steeds niet verzonden. Dus ik had gemaild. Het bleek niet in het magazijn op voorraad dus moest vanuit een ander filiaal komen. Als dat binnen was konden ze het doorsturen. Nou ja kan gebeuren dat het niet op voorraad is, maar dan stuur je toch even een berichtje als bedrijf...
Nu inmiddels een verzendbevestiging gekregen, maar nog steeds niet aangemeld bij post nl en dus ook nog geen track&trace. Staat er ook mooi dat mijn besteldatum 3-12 was. Pipo’s, ik bestelde op 26-11... :+


Die 3-12 besteldatum is wel netjes, dat heeft dan weer invloed op je retourdagen

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:48

Oehlala schreef:
Unseen schreef:
Ik had bij EJ ook een levertijd van 1-3 dagen. Mijn pakketje was 8 dagen later nog steeds niet verzonden. Dus ik had gemaild. Het bleek niet in het magazijn op voorraad dus moest vanuit een ander filiaal komen. Als dat binnen was konden ze het doorsturen. Nou ja kan gebeuren dat het niet op voorraad is, maar dan stuur je toch even een berichtje als bedrijf...
Nu inmiddels een verzendbevestiging gekregen, maar nog steeds niet aangemeld bij post nl en dus ook nog geen track&trace. Staat er ook mooi dat mijn besteldatum 3-12 was. Pipo’s, ik bestelde op 26-11... :+

Die 3-12 besteldatum is wel netjes, dat heeft dan weer invloed op je retourdagen

De bedenktijd geldt pas vanaf de dag van ontvangst :)

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 01:59

Ik wacht ook nog op mijn pakketje van horze, de status staat al sinds maandag op “pakket heeft het magazijn verlaten” zodra dat zo was zou ik een mailtje krijgen met een track en tracé maar nog steeds niks gehad helaas

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:04

Pakketje van Agradi is binnen. Ik had verwacht dat het een aantal weken zou duren, aangezien er bij 1 van de producten net na het bestellen stond dat het niet meer leverbaar is.

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:23

Mijn hypostore pakketje zit als goed is in de brievenbus nu. Heb alleen nog geen zin om er heen te lopen. :+

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:27

ikheetesmee schreef:
Ik wacht ook nog op mijn pakketje van horze, de status staat al sinds maandag op “pakket heeft het magazijn verlaten” zodra dat zo was zou ik een mailtje krijgen met een track en tracé maar nog steeds niks gehad helaas


Heb ik precies zo met Epplejeck nu.
Wacht op een deken :brr:

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 17:00

Oh gos de pakketbezorger kwam daarstraks zo ongeveer vliegend aan de deur, ik benijd hem niks.

Ik heb de tijd, er zit nu niks bij wat haast heeft. :)

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 17:31

z
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

xLoki

Berichten: 3490
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:29

Mijn Maddelin pakketje is ook bezorgd! Pikeur jasje zit echt als gegoten <3 en de Dubarry trui zit ook goed, alleen die KRIEBELT!!!!! :oo hij is van wol natuurlijk, dus ga hem even wassen met wat scheutjes azijn, hopelijk helpt het...

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:31

2 binnen alles past, super blij mee, nog 2 te gaan...

1 pakketje is kwijt >;), Winkel gecontact, ze zijn meerdere pakketjes 'kwijt' in de post. Baal er goed van, want het was het laatste artikel van die reeks in mijn maat die ze nog hadden.

En Agradi... incompleet, 4 december levering gaat 'm niet meer worden :\

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:54

Psydoxy schreef:
2 binnen alles past, super blij mee, nog 2 te gaan...

1 pakketje is kwijt >;), Winkel gecontact, ze zijn meerdere pakketjes 'kwijt' in de post. Baal er goed van, want het was het laatste artikel van die reeks in mijn maat die ze nog hadden.

En Agradi... incompleet, 4 december levering gaat 'm niet meer worden :


Hier t zelfde met agradi stond ook uiterlijk 4 december, is bij mij nu 10 december geworden.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 19:37

Mijn sint pakjes zijn helaas ook niet op tijd. Géén idee waar Epplejeck die gelaten heeft. En ik had sokken besteld bij de Kroo en helaas verkeerde print geleverd gekregen. De print die ik wilde is nu uiteraard uitverkocht :') Ach deze zijn ook wel leuk. Ik vind het ook allemaal niet zo erg. Alleen jammer van mijn mislukte Sint :')

Verder wacht ik nog op Agradi, maar die komen maar wanneer ze komen. Geen haast.

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:43

Epplejeck nog steeds niet binnen en niks meer van gehoord. Ik bestel gisteravond iets bij Pharmahorse en nu al track en trace en morgen verwacht. Ook post nl

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:58

Ik heb nog steeds geen haast, zit nog op een robotstofzuiger en een bestelling met make up te wachten. Gisteren iets bij bol besteld en die komt vandaag wel al aan via PostNl als ik de app moet geloven. :j

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 12:04

Wij hebben nog op de valreep sokken van Dedoles besteld als extra cadeautjes :D Levertijd stond tussen 15/12 en 18/12 geloof ik. Dus daar wachten we nog op. Verder wil ik nog iets kleins/leuk voor vriend bestellen maar weet niet goed wat...