Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 17:42

Ik ben verdrietig en maak me ernstig zorgen over mijn lieve kater die ik vandaag heb moeten achterlaten bij de dierenarts. ;(

Eergisteren was er nog niets aan de hand, gisteren hield hij maar niet op met vloeistof braken en nadat dat het even beter ging en hij stopte met braken toen de DA een paar spuitjes gaf (tegen misselijkheid en iets ontstekingsremmend) ging hij echt merkbaar achteruit. Ik heb de hele nacht bij hem geslapen maar omdat hij nog steeds niets at en een heel zielig hoopje kat was heb ik weer de spoedarts gebeld en die heeft na bloedonderzoek besloten hem daar te houden. De bloedwaarden wijzen op nierproblemen en nu ligt hij daar zielig en alleen aan een infuus.

Ik hoop echt zo dat hij opleeft en met een aangepast dieet nog (lang) door kan leven maar tegelijk ben ik heel erg bang voor het ergste... Ik kan hem echt nog niet missen. |(

Myfairytale
Berichten: 5420
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-20 19:56

Sterkte Marocje, Zertab, MoniekJ, Maylene0910en Ghostattack en Rawr. :(:) :(:)
Ik duim voor je kater!

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:41

Ik lees al een tijdje mee. Heel veel sterkte aan iedereen met verdriet! :(:)

Ik vroeg me af of er misschien iemand is (evt ook alleen meeleest) die graag met iemand wil praten maar het gevoel heeft dat hun 'verdriet' hier misschien niet in het topic past?
Ik ben namelijk niet echt verdrietig, maar zit voor mijn gevoel wel in knoop (in mijn hoofd) en zou het graag willen luchten. Maar het past niet echt hier in het topic.
Als er iemand is die hetzelfde nodig heeft, mijn pb staat open!

scrabbel

Berichten: 958
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:56

emilyslaluna schreef:
Ik lees al een tijdje mee. Heel veel sterkte aan iedereen met verdriet! :(:)

Ik vroeg me af of er misschien iemand is (evt ook alleen meeleest) die graag met iemand wil praten maar het gevoel heeft dat hun 'verdriet' hier misschien niet in het topic past?
Ik ben namelijk niet echt verdrietig, maar zit voor mijn gevoel wel in knoop (in mijn hoofd) en zou het graag willen luchten. Maar het past niet echt hier in het topic.
Als er iemand is die hetzelfde nodig heeft, mijn pb staat open!


Denk dat dat meer in het topic: Luisterend oor gezocht past ;)

Myfairytale
Berichten: 5420
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 22:21

emilyslaluna schreef:
Ik lees al een tijdje mee. Heel veel sterkte aan iedereen met verdriet! :(:)

Ik vroeg me af of er misschien iemand is (evt ook alleen meeleest) die graag met iemand wil praten maar het gevoel heeft dat hun 'verdriet' hier misschien niet in het topic past?
Ik ben namelijk niet echt verdrietig, maar zit voor mijn gevoel wel in knoop (in mijn hoofd) en zou het graag willen luchten. Maar het past niet echt hier in het topic.
Als er iemand is die hetzelfde nodig heeft, mijn pb staat open!


Je mag me altijd een pb sturen om je hart te luchten hoor. :j

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 22:26

quickie schreef:
emilyslaluna schreef:
Ik lees al een tijdje mee. Heel veel sterkte aan iedereen met verdriet! :(:)

Ik vroeg me af of er misschien iemand is (evt ook alleen meeleest) die graag met iemand wil praten maar het gevoel heeft dat hun 'verdriet' hier misschien niet in het topic past?
Ik ben namelijk niet echt verdrietig, maar zit voor mijn gevoel wel in knoop (in mijn hoofd) en zou het graag willen luchten. Maar het past niet echt hier in het topic.
Als er iemand is die hetzelfde nodig heeft, mijn pb staat open!


Denk dat dat meer in het topic: Luisterend oor gezocht past ;)

Oh ik wist niet dat die ook al bestond. Dankjewel!

Edit: oeps het staat zelfs in de OP, dat ben ik vergeten na een tijdje volgen. Sorry :o

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:39

Ik ben verdrietig omdat ik zo mijn best doe op verschillende fronten... maar het geen zin heeft. Het is niet goed genoeg...
Oh en mijn heup. Kan maar 2km lopen en dan is het alweer ongemak. Pijn is het niet echt, zou ook niet moeten kunnen met de pijnstillers. Maar ik wil een normale heup en weer normaal kunnen wandelen.

hagelslag
Berichten: 9213
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 05:31

Ik wil niet uit bed. Ik wil vandaag gewoon over slaan....
Het is vandaag 1 jaar geleden dat ik het beuit moest nemen om mijn hond in te laten slapen...
Ik mis haar nog alsof het net gebeurd is.
Ze heeft zo hard gevochten en het heeft toen niks meer uitgemaakt.
Afbeelding

Myfairytale
Berichten: 5420
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 13:45

Sterkte Hagelslag! :knuffel: Blijft altijd pijnlijk.

En jij ook sterkte Zertab, hoop dat je gauw weer juist positieve dingen meemaakt.

soeboenoe

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-04-08

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:13

Ik voel me naar omdat ik door het hele corona gedoe mijn familie in Zwitserland niet kan zien. :(
Natuurlijk kunnen we wel videobellen, maar dat is bij lange na niet hetzelfde.

En knuffelen... Ik mis knuffelen. -O-

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 14:35

De stomp in mijn maag... het nare, lege gevoel. Het besef dat ik niet aan zijn verwachtingen kan voldoen.

Jessica_1998

Berichten: 3405
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:56

soeboenoe schreef:
En knuffelen... Ik mis knuffelen. -O-


Dit is echt zo herkenbaar, en ik ben echt geen knuffelaar maar op sommige momenten is knuffelen het enige wat je voor iemand kunt doen..

Babootje

Berichten: 26481
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:12

Ja dat mis ik ook echt!!! Duurt nu wel al lang. Iedereen die een geliefde mist mens of huisdier... een virtuele knuffel van mij...

Ik ben mijn moeder verloren door Corona. En hoewel ze 85 en al dementerend was en in een verpleeghuis... ik mis haar zo erg. Het was zo'n lieve vrouw...Het is altijd al erg om iemand te verliezen waarvan je weet dat het gezien de leeftijd een keer gaat komen maar de manier waarop het dit jaar ging. De lijdensweg van de moeite doen voor iedere ademteug. Na 12 dagen kon ze niet meer en is ze - niet zozeer door de corona zelf - maar door uitputting gestorven.
Dat alles terwijl je er niet bij kon, niet haar hand kon vasthouden, niet kon troosten en zelfs niet kon afsluiten met familie, niet kon begraven met je familie en vrienden, niets met met een troostende arm om je heen. 9 april is ze overleden en ik ben nog steeds niet aan verwerken toe door die rot Corona.

luuntje

Berichten: 14010
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:17

Babootje wat erg. Heel veel sterkte.

Andere verdrietige bokkers, sterkte.


Wij zouden in april 2020 naar USA gaan. Helaas is dit niet doorgegaan.
Op het moment is mijn lijf heel slecht. Moeten 2 operaties aan 2 heupen komen.
Ik baal en ben verdrietig. Ik wil gewoon op vakantie kunnen gaan zonder rekening te moeten houden met mijn lijf.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110853
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:21

Babootje schreef:
Ja dat mis ik ook echt!!! Duurt nu wel al lang. Iedereen die een geliefde mist mens of huisdier... een virtuele knuffel van mij...

Ik ben mijn moeder verloren door Corona. En hoewel ze 85 en al dementerend was en in een verpleeghuis... ik mis haar zo erg. Het was zo'n lieve vrouw...Het is altijd al erg om iemand te verliezen waarvan je weet dat het gezien de leeftijd een keer gaat komen maar de manier waarop het dit jaar ging. De lijdensweg van de moeite doen voor iedere ademteug. Na 12 dagen kon ze niet meer en is ze - niet zozeer door de corona zelf - maar door uitputting gestorven.
Dat alles terwijl je er niet bij kon, niet haar hand kon vasthouden, niet kon troosten en zelfs niet kon afsluiten met familie, niet kon begraven met je familie en vrienden, niets met met een troostende arm om je heen. 9 april is ze overleden en ik ben nog steeds niet aan verwerken toe door die rot Corona.



Oooh, wat vreselijk heftig :\ Ik kan me je gevoel van machteloosheid zo voorstellen.

Iedereen heel veel sterkte! :(:)

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:13

Babootje schreef:
Ja dat mis ik ook echt!!! Duurt nu wel al lang. Iedereen die een geliefde mist mens of huisdier... een virtuele knuffel van mij...

Ik ben mijn moeder verloren door Corona. En hoewel ze 85 en al dementerend was en in een verpleeghuis... ik mis haar zo erg. Het was zo'n lieve vrouw...Het is altijd al erg om iemand te verliezen waarvan je weet dat het gezien de leeftijd een keer gaat komen maar de manier waarop het dit jaar ging. De lijdensweg van de moeite doen voor iedere ademteug. Na 12 dagen kon ze niet meer en is ze - niet zozeer door de corona zelf - maar door uitputting gestorven.
Dat alles terwijl je er niet bij kon, niet haar hand kon vasthouden, niet kon troosten en zelfs niet kon afsluiten met familie, niet kon begraven met je familie en vrienden, niets met met een troostende arm om je heen. 9 april is ze overleden en ik ben nog steeds niet aan verwerken toe door die rot Corona.



Vreselijk.... sterkte! :knuffel:

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:45

Sterkte Babootje!!

Siers83

Berichten: 7400
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 21:05

Sterkte iedereen

Ik ben vandaag verdrietig omdat ik ruzie heb met mn moeder. Zij is vaak een heel star en kan vreselijk hard zijn sinds ze jaren geleden een hersenbloeding gehad heeft. Vandaag viel er weer eens iets verkeerd bij haar, toen ik iets zei. Dus ik ben weggelopen toen ik er wat van zei. Zij is belangrijk en ieder ander niet, zoals zo vaak. Ben dr dus even helemaal klaar mee maar ben dr toch verdrietig om.

Babootje

Berichten: 26481
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:18

Dank jullie wel !!

@Siersma, natuurlijk ben je dr verdrietig om. Het is toch je moeder. Misschien helpt het te blijven bedenken dat ze mogelijk toch een beetje een handicap heeft.

Marocje
Berichten: 5626
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:24

Siersma: heel moeilijk moet dat zijn. Helaas ook herkenbaar vanaf de andere kant. Zelf heb ik een hersenbloeding gehad en hoor wel vaker dat ik hard ben/kan zijn. Ik probeer daar wél wat mee te doen maar soms is het gewoon teveel. Dan besef ik me soms achteraf wel dat ik weer iets kapot heb gemaakt, Maarja: dat is achteraf..

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:23

Ik wou dat gewoon niet alle dagen hetzelfde waren en iets om naar uit te kijken in de weekenden. Leuke dingen doen is zo goed als onmogelijk in corona tijd. Vrienden zie ik nog wel, maar ook niet elk weekend meer. Ik mis dat...

luuntje

Berichten: 14010
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:49

Ruzie met iemand van wie je houdt is rot. Sterkte.

Zertab leuk afspreken gaat niet. Ik snap dat het vervelend is.
Alle weken lijken zo op elkaar.

Zertab

Berichten: 12384
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:08

luuntje schreef:
Ruzie met iemand van wie je houdt is rot. Sterkte.

Zertab leuk afspreken gaat niet. Ik snap dat het vervelend is.
Alle weken lijken zo op elkaar.


Exact. Elke dag werken. In de avonden sporten. In het weekend... tja, wandelen en serie kijken.

Gelukkig zie ik komende week wel twee vrienden, afzonderlijk van elkaar.

MoniekJ

Berichten: 3600
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:45

Programma van Geraldine aan het kijken. Komt daardoor weer veel naar boven.

soeboenoe

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-04-08

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 14:01

Veel sterkte voor de mensen die het nodig hebben.
@Siersma ik snap je helemaal... Het is heel normaal dat je je er rot over voelt, het is en blijft toch je moeder... Sterkte, hoop dat het binnenkort toch wat opklaart.

pff... sorry dat ik hier weer binnen kom vallen...

Ik word gewoon zo boos/verdrietig van onze situatie, al het zoveelste huis dat onder onze neus verkocht wordt aan een ander. -:(-
Het lijkt wel of het ons niet gegund wordt. ;(