Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 06:16

Mars, een keer met wasverzachter wassen en ze zijn bijna hetzelfde als die met een leren zitting!

Ik erger me aan mezelf en mijn scriptie. Ik ga zo maar weer beginnen en wil om 7u klaar zijn.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 07:37

Dat mijn wekker ging..... ik wil slapen!

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 07:47

Mars schreef:
Mijn ergernis is dat echt álle nieuwe rijbroeken van die *** siliconen zitvlakken hebben, grrr!

Tip: EJ huismerk heeft broeken zonder siliconen en decathlon ook.
Ik haat siliconen overigens net zo erg. Liefst heb ik ook geen leren zitting.

@Loeky succes je kan het!

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:14

De pleegkat die zogenaamd overal bang van is behalve als ik zit te eten.
Dan moet meneer hemel en aarde bewegen want hij moet ook
Sidenote, hij is veel te dik en blijft maar eten als hij de kans krijgt.
En die krijgt hij niet, maar wel een pets voor zijn reet _-:(
Die kat heeft echt een eet probleem

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:15

De hond van de buurvrouw die tot middernacht concerten liep te geven :\. Dat gebeurt toch iets te vaak...

chanicha

Berichten: 12167
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:09

Vestje voor kleindochter besteld bij EJ maar ik vond het wat lang duren eer ik een mail kreeg met TT, ga ik bellen is hij niet meer op voorraad {:)-:(
Nu maar weer wachten op mijn geld.
Voor kleinzoon handschoenen besteld van North Face bij Perry, krijg ik een joggingbroek binnen 8)7
Eer je daar de klantenservice van bereikt hebt!
Ook wachten op mijn geld :')

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:37

Loeky01 schreef:
Mars, een keer met wasverzachter wassen en ze zijn bijna hetzelfde als die met een leren zitting!

Ik erger me aan mezelf en mijn scriptie. Ik ga zo maar weer beginnen en wil om 7u klaar zijn.


Ik heb 1 rijbroek met siliconen kniestukken die is al regelmatig gewassen ook met wasverzachter maar ik rij me er nog steeds mee open helaas.

Ineke: thanks ik ga Decathlon eens bekijken :j

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 10:48

Zebrastreep schreef:
Was al de 2de vriendin vandaag die zo raar tegen mij uitviel :') Misschien dat ze even een slechte dag heeft ik heb verder ook nooit iets van ruzie met haar maar ze kan soms nog wel op haar streven staan wat betreft gelijk hebben. Ik pak mijn angsten net even wat anders aan dan zij. Heb ook gezegd dat ik het een beetje vreemd vindt dat ze dat zo zegt. Even mijn bloeddruk op meten is voor mij namelijk enorm spannend. Had al een rot middag met aura/oog migraine dus mijn bloeddruk is dan al automatisch hoger omdat een aura / oog migraine al best eng is ( idee dat je blind aan het worden bent). Zodra ik maar door heb dat het hoger is ga ik stressen en creëer ik lichamelijke klachten die er niet zijn. En voor je het weet ben ik de hele dag zenuwachtig om te gaan slapen omdat ik denk dat er wat met mijn hart aan de hand is :')

Tuurlijk zou ik het wel ooit willen doen maar in een andere setting. Niet tijdens een les met mensen die ik helemaal niet ken ( op 1 na maar niet goed genoeg). En de 1,5 meter kon ook niet worden nageleefd dus al 2 redenen voor mij om het even niet te doen. We zijn op stage net op het nippertje ontsnapt aan een uitbraak dus zeker weer allemaal even goed alert op de regels en het afstand houden :j



Klinkt misschien heel raar, maar ben jij ooit al eens bij een hypotherapeut geweest??
Een vriendin van mij had ook soort gelijke klachten na een aanvaring met een hond. Heel raar verhaal. Uiteindelijk kon ze zelf nog niet eens meer boodschappen doen omdat ze zich net als jou allemaal dingen in het hoofd haalde. En dan niet gerelateerd aan die hond, maar ook lichamelijke klachten.

Die is toen 2 keer bij zo’n therapeut geweest en die is er vrij helemaal vanaf..

Misschien eens proberen? Lijkt me fijner voor jou om jezelf niet zo druk te hoeven maken, zowel mentaal als fysiek. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:01

Mars schreef:
Loeky01 schreef:
Mars, een keer met wasverzachter wassen en ze zijn bijna hetzelfde als die met een leren zitting!

Ik erger me aan mezelf en mijn scriptie. Ik ga zo maar weer beginnen en wil om 7u klaar zijn.


Ik heb 1 rijbroek met siliconen kniestukken die is al regelmatig gewassen ook met wasverzachter maar ik rij me er nog steeds mee open helaas.

Ineke: thanks ik ga Decathlon eens bekijken :j
Gekke zijstraat, maar broeken van Breeze Up, PC Racewear etc. hebben geen siliconen! Ze zitten wel iets losser dan onze conventionele rijbroeken, maar ik vind ze vaak ook een stuk comfortabeler.


Ik erger me aan m’n eigen emoties om die vriendschap die geen vriendschap bleek te zijn. -O-

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:22

@Mkango: Hoe noemt zij dan hetgeen wat jullie hadden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:24

Rambogirl schreef:
@Mkango: Hoe noemt zij dan hetgeen wat jullie hadden?
Vage kennis. Of zo. :')

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:26

Dan ben ik benieuwd hoe ze met vrienden om gaat die ze zelf wel vrienden noemt.
Misschien kan je dr dat ook eens vragen. Misschien zet je dr zo wel aan t denken.
Neemt alleen niet weg dat ze je nu al enorm gekwetst heeft :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:31

Rambogirl schreef:
Dan ben ik benieuwd hoe ze met vrienden om gaat die ze zelf wel vrienden noemt.
Misschien kan je dr dat ook eens vragen. Misschien zet je dr zo wel aan t denken.
Neemt alleen niet weg dat ze je nu al enorm gekwetst heeft :(
Ze doet niet aan vrienden (ook al zegt ze van wel), alleen aan gebruiken. :') Haar partner moest, voordat hij zelf invalide werd en haar nodig had, meiden die voor hen werkten, betalen om dingen met haar te ondernemen omdat niemand dat vrijwillig deed. :') En nu nog vragen stellen heeft geen zin — ze is te laf om mij nu nog in de virtuele ogen te kijken en mijn vragen te beantwoorden, gaat liever in een hoekje zitten mokken over het grote onrecht dat ik haar heb aangedaan en hoeveel onrecht de hele wereld haar aandoet, en is extreem vijandig naar mij toe.

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:34

Mkango schreef:
Rambogirl schreef:
Dan ben ik benieuwd hoe ze met vrienden om gaat die ze zelf wel vrienden noemt.
Misschien kan je dr dat ook eens vragen. Misschien zet je dr zo wel aan t denken.
Neemt alleen niet weg dat ze je nu al enorm gekwetst heeft :(
Ze doet niet aan vrienden (ook al zegt ze van wel), alleen aan gebruiken. :') Haar partner moest, voordat hij zelf invalide werd en haar nodig had, meiden die voor hen werkten, betalen om dingen met haar te ondernemen omdat niemand dat vrijwillig deed. :') En nu nog vragen stellen heeft geen zin — ze is te laf om mij nu nog in de virtuele ogen te kijken en mijn vragen te beantwoorden, gaat liever in een hoekje zitten mokken over het grote onrecht dat ik haar heb aangedaan en hoeveel onrecht de hele wereld haar aandoet, en is extreem vijandig naar mij toe.


Waaaaat -O-

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:39

Laat gaan Mkango, geen energie meer insteken er zijn echt leukere mensen in de wereld om een vriendschap mee op te bouwen :)
Al snap ik dat het op dit moment echt wel even lastig is, omdat je zo enorm teleurgesteld bent. :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:49

Zeker waar! Het gaat ook wel over, maar er zal wat tijd overheen gaan. :D

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:05

Diabetes. Doet weer eens niet wat ik wil en krijg waarde maar niet onder de 15. Vermoeiend -O-

denisesilver

Berichten: 2896
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:17

Ik heb al drie dagen hoofdpijn en last van mijn ogen, maar telkens als ik naar de opticien ga om ze op te meten is er niks afwijkends %)

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:58

Mijn bovenburen die al weken, dagen achter elkaar boren, slopen, enz. Zo fiets veel lawaai. Wil gewoon een beetje rust

Ineke2

Berichten: 33135
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:03

Ik moet een reflectie verslag maken over een presentatie, maar ik zit ermee in de knoop, want ik weet geen onderwerp.

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:05

Ik erger me aan mn werk ontwijkend gedrag.

Eergisteren kwam mn vriend ziek thuis en die is nu dus nog altijd thuis. Waar ik aan t werk ben. En hij zit lekker te chillen de hele dag... -O-

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:08

denisesilver schreef:
Ik heb al drie dagen hoofdpijn en last van mijn ogen, maar telkens als ik naar de opticien ga om ze op te meten is er niks afwijkends %)

Heb je al eens gedacht aan schermtijd? Ik merk zelf dat ik zulke klachten krijg als ik veel naar schermen heb gekeken, zoals telefoons, computers enz. Zeker nu met corona zit ik veel meer achter zulke apparaten en is het vaak raak met die klachten

Mkango :knuffel: klinkt alsof ze aardig wat issues heeft die compleet los staan van jou, wel ontzettend jammer dat ze dan zo tegen je doet -O-

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:10

Moe en nergens zin in

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37273
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:59

De prutsers die de camper steeds verder kapot maken. Ik ben er nu maar zelf ingedoken, zeggen dat je het kan om vervolgens steeds meer kapot te maken door stekkers weg te halen, verkeerde zekeringskast plaatsen stekkers verkeerd vervangen enz

denisesilver

Berichten: 2896
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 14:15

Telpeva schreef:
denisesilver schreef:
Ik heb al drie dagen hoofdpijn en last van mijn ogen, maar telkens als ik naar de opticien ga om ze op te meten is er niks afwijkends %)

Heb je al eens gedacht aan schermtijd? Ik merk zelf dat ik zulke klachten krijg als ik veel naar schermen heb gekeken, zoals telefoons, computers enz. Zeker nu met corona zit ik veel meer achter zulke apparaten en is het vaak raak met die klachten

Mkango :knuffel: klinkt alsof ze aardig wat issues heeft die compleet los staan van jou, wel ontzettend jammer dat ze dan zo tegen je doet -O-

Oh, nog niet aan gedacht nee, maar kan helaas niet veel veranderen aan het veel achter de computer zitten in verband met school. Telefoon kan ik wel vaker neerleggen. Bedankt voor het mee denken!