Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:49

Dat mijn oudste paard wegrend voor de wormenkuur en overduidelijk zeer teleurgesteld was dat ik geen bak met eten kwam brengen en alleen aan kwam met een wormenspuit. Ze rende heel enthousiast mee met de auto en zag gewoon de teleurstelling haha.

Mijn jonge puber paardje deed het toch een stuk beter. Mondje vast en erin en niks geen gezeur. Was de eerste keer dat ik haar alleen de spuit heb gegeven en had alles verwacht behalve dit.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:33

Dat het ik blijf nog een halfuurtje liggen veel te snel voorbij was

Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:46

.. aan de rekening van de onderhoudsbeurt van mijn auto -O- Het was nodig en hij rijdt weer als een zonnetje maar 800 euro is wel even veel geld in deze dure decembermaand :')

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:56

Dat ik een moeder ken van wie de kinderen al voor de 6e keer hun schoen mochten zetten en elke keer rijkelijk gevuld is met cadeaus. Superverwend.

Ik erger me er ook aan dat ik me daaraan erger, maar dat zullen de zwangerschapshormonen zijn :+

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:00

Joanne1997 schreef:
.. aan de rekening van de onderhoudsbeurt van mijn auto -O- Het was nodig en hij rijdt weer als een zonnetje maar 800 euro is wel even veel geld in deze dure decembermaand :')


Ik moet woensdag ook, nu word ik bang |(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:09

Irritante docent die weer eens een evaluatie gaat houden van de cursus, terwijl we altijd tijd te kort hebben.

Bloemetje75
Berichten: 1997
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:20

School van dochter weer eens. 20 november een brief met “volgende week meer info”. Nou je raadt het al, nog steeds geen aanvullende info. Mijn mail van afgelopen maandag wordt niet beantwoord. Maar owee als de leerlingen 10 min te laat zijn met iets inleveren.
Goed voorbeeld!

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:06

Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:08

PoelieWoelie schreef:
Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-


Heb je niet aan haar gevraagd wat de reden is? Vaak is het angst he... Ik heb d'r ook een jaar mee gewacht uit angst.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:10

Ik moet het ook nog te laten doen,soms zijn mensen gewooon druk of angst etc.

NoTwixLeft
Berichten: 608
Geregistreerd: 06-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:16

PoelieWoelie schreef:
Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-

Ik ben 34 en heb daarvoor ook nog geen uitstrijkje laten maken. Waarom? De oproep op m'n 30ste voelde ik me echt nog te jong. Daarna zat ik toen best in een "lastige" periode, dus maakte me het niet zo veel uit. Daarna gewoon niet meer aangedacht en wil me er ook niet druk over maken.

black_kelpie

Berichten: 7863
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:18

Mijn keuken is behekst geloof ik. Te krap ingemeten. Hij past niet -O-

Er is een soort van oplossing gevonden, dat wel, maar ik ben er niet bijzonder blij mee. Andere optie zou zijn dat we nog 1,5 maand (!!) zonder keuken zouden zitten. Nou. Nee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41831
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:39

PoelieWoelie schreef:
Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-

Omdat ze het vergeet? Omdat ze het eng vindt?

Ik heb ook pas met 32 voor t eerst een uitstrijkje laten doen. Daarvoor gewoon vergeten.

denisesilver

Berichten: 2960
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:44

_San87_ schreef:
PoelieWoelie schreef:
Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-

Omdat ze het vergeet? Omdat ze het eng vindt?

Ik heb ook pas met 32 voor t eerst een uitstrijkje laten doen. Daarvoor gewoon vergeten.

Is er naast soa tests nog een andere reden om een uitstrijkje te (laten) doen?

fjordjes

Berichten: 12072
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:48

Baarmoederhalskanker

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:48

Zeker, vanaf je 30e word je opgeroepen om een uitstrijkje te maken voor baarmoederhals kanker

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41831
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:50

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:

Omdat ze het vergeet? Omdat ze het eng vindt?

Ik heb ook pas met 32 voor t eerst een uitstrijkje laten doen. Daarvoor gewoon vergeten.

Is er naast soa tests nog een andere reden om een uitstrijkje te (laten) doen?

Antwoord is hierboven gegeven. HPV :j. Wat eigenlijk ook een soa is.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:51

PoelieWoelie schreef:
Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-

Ik twijfel ook om eerlijk te zijn. Ze hebben het sinds een paar jaar veranderd en checken alleen nog op HPV. Als het onderzoek nog net zo uitgebreid zou zijn als de eerste keer dat ik meedeed dan zou ik niet getwijfeld hebben.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:54

Is dat echt een ergernis? Omdat een ander een uitstrijkje niet doet?
Meer bezorgdheid dan, alleen tja je kan iemand daar niet toe dwingen.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:57

Ik erger me nog steeds aan de school van mijn dochter, dus wij hebben volgende week gesprekken bij 2 andere scholen. Het was een prima school tot dit schooljaar. Maar ze laten hun eigen visie volledig los en er zijn genoeg scholen dichterbij te vinden waar ze wel eerlijk zijn over de visie en omgang met kinderen.

denisesilver

Berichten: 2960
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:05

Bedankt voor de antwoorden iedereen!

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:09

_San87_ schreef:
PoelieWoelie schreef:
Aan een vriendin van mij van 34 die nog nooit een uitstrijkje heeft laten doen. Ik heb het vorig jaar gedaan en was dus niet goed, dus er is een stukje van mijn baarmoederhals verwijderd. Wáárom is zo zo stom om het nou nog niet te doen -O-

Omdat ze het vergeet? Omdat ze het eng vindt?

Ik heb ook pas met 32 voor t eerst een uitstrijkje laten doen. Daarvoor gewoon vergeten.


En dat snap ik heel goed, maar heb het er al een paar keer met haar over gehad en ze zegt dat ze er gewoon niet aan denkt. Wat ik enigszins kan snappen, maar ze weet van mijn situatie dat het ook zeker mis kan zijn.. Maar misschien zit er wel angst achter inderdaad.

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:17

Oogmigrene op school voelde het al aankomen maar wel super vervelend ergste is nu wel geweest maar de hoofdpijn gaat straks wel super vervelend worden. Wil ook niet naar huis ben er nu toch... Nou ja beter nu dan tijdens het auto rijden.

En dat er mensen zijn die verkouden zijn met nog wat restklachten maar geen test hebben laten doen omdat ze het eng vinden. Ik ben maar de andere kant van het lokaal gaan zitten.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:35

Dat mijn kat midden in de nacht op mijn dekbed kotste en ik daarna met mijn voet in ronde twee ging staan. Zo ranzig.

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 14:36

Nabster schreef:
Dat mijn kat midden in de nacht op mijn dekbed kotste en ik daarna met mijn voet in ronde twee ging staan. Zo ranzig.


Ik ben in afwachting van onze katjes, niet teveel van zulke verhalen please, hahahaha