Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 21:03

-:(-
Mn vriend. Is tie ziek naar huis gekomen, zegt tie verloop van de avond dat tie steeds meer moet hoesten, en dan krijg ik een snauw omdat ik vraag of tie dan niet vanavond al een test aan gaat vragen. Want ik zeur... Hij boos toch maar online een test aangevraagd.
Resultaat: hij kan zich morgen om 09:00 laten testen hier in de stad.
Ik wil t vanwege winkelen, boodschappen en afspraken t weekend gewoon graag voor t weekend weten.
Of doe ik nu echt zo moeilijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 21:48

Dat ik nu met een gehaakte deken zit die m’n niet-meer-vriendin blijkbaar niet wil hebben (ze is boos op mij om de een of andere reden en geeft mij de schuld van de hele situatie, dus ik krijg nu de silent treatment :roll: ), maar ik wil hem zelf ook niet. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-12-20 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 21:50

Mkango schreef:
Dat ik nu met een gehaakte deken zit die m’n niet-meer-vriendin blijkbaar niet wil hebben (ze is boos op mij om de een of andere reden en geeft mij de schuld van de hele situatie :roll: ), maar ik wil hem zelf ook niet. :')

Zet hem op de weggeefhoek?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 21:54

Weggeefhoek sowieso niet, daarvoor heeft dat ding teveel geld en tijd gekost, maar verkopen is idd een optie. :j

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:02

Mkango schreef:
Weggeefhoek sowieso niet, daarvoor heeft dat ding teveel geld en tijd gekost, maar verkopen is idd een optie. :j


Gewoon op een verkoop hoek zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:25

Lau schreef:
Mkango schreef:
Weggeefhoek sowieso niet, daarvoor heeft dat ding teveel geld en tijd gekost, maar verkopen is idd een optie. :j


Gewoon op een verkoop hoek zetten

Ja. :=
Echt, ik snap niet waarom er nu ineens gedaan wordt alsof ik haar iets heel ergs heb aangedaan. Het wordt me serieus kwalijk genomen dat ik dacht dat we goed bevriend waren. :') Dan ben je echt niet helemaal lekker.

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:27

Dat ik zo gigantisch met mezelf in de knoop zit op het gebied van werk. Weer dezelfde functie gevonden op een ander kantoor en merk nu al dat het wellicht gewoon het ‘kantoorwerk’ is wat mij niet ligt ipv het soort kantoor... Zou mij graag willen omscholen maar heb daar de middelen niet voor. Daarnaast ben ik ondertussen 28 en willen we ook graag binnen een jaar beginnen met een gezinnetje stichten. Lijkt mij niet heel handig om dat te doen tijdens een studie. Lastig allemaal want dit vreet onwijs veel energie terwijl ik al van 36 naar 24 uur ben gegaan |o

Nyaleti

Berichten: 6327
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:34

Pakketje van Belsimpel dat ik een week geleden retour heb gedaan. Ja het is druk en dat snap ik maar na een week had ik wel graag bericht gehad dat ze het binnen hebben gekregen.
Ben met m'n domme kop het papiertje met verzendbewijs kwijt en gaat om een bedrag van 150 euro.. -O-


Weet iemand of het mogelijk is om naar het postkantoor te gaan en vragen of ze het kunnen terug zoeken met datum en tijdstip? Niks van email ofzo genoteerd..

mala26

Berichten: 5015
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:38

Nyaleti schreef:
Pakketje van Belsimpel dat ik een week geleden retour heb gedaan. Ja het is druk en dat snap ik maar na een week had ik wel graag bericht gehad dat ze het binnen hebben gekregen.
Ben met m'n domme kop het papiertje met verzendbewijs kwijt en gaat om een bedrag van 150 euro.. -O-


Weet iemand of het mogelijk is om naar het postkantoor te gaan en vragen of ze het kunnen terug zoeken met datum en tijdstip? Niks van email ofzo genoteerd..


Nee dit kan niet. We kunnen in de terminals niet terug kijken. Willen we iets op kunnen zoeken dan hebben we een track en trace nummer nodig.

iirrssjjee

Berichten: 5957
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:51

Zebrastreep schreef:
Verschrikkelijk die mensen zetten zich publiekelijk voor gek ook nog. Wel goed gereageerd zeg ook dat je het kon negeren. Worden lange maanden voor die man :')


Bedankt. Heb wel mijn tong eraf gebeten hoor! Hahaha

LukieBradley schreef:
Snap de frustraties wel. Ik zou gewoon maanden niet gaan zwemmen en zoveel mogelijk vermijden.
Zijn gedrag is niet goed te praten uiteraard maar ik ben bang dat er overal wel meer escalaties zullen komen en zijn
Ondanks die schijnveiligheid.


Echt ik ging zo laat slapen en zo vroeg weer wakker. Word er gek van


Ja dat is helemaal prima, maar val mij er niet mee lastig :+ Ik heb de regels ook niet gemaakt he. Maar als er net een BOA oid binnenstapt dan is niet alleen die man degene die word beboet, maar ook wij als zwembad zijnde! En hoeveel moeite is het nu eenmaal. Het is bij onze ingang letterlijk 20 stappen dan ben je in de kleedhokken. Nou die 20 stappen even een mondkapje op... De discussie en frustratie van die man was denk ik vermoeiender :')

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:52

Dat ik dus een paard van de stal eigenaar mocht rijden en ik een paar dagen geleden nog in het “blij”
Topic zei hoe een compliment ik dat vond.
Blijkt dat paard stok kreupel.

Anomien

Berichten: 7425
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:55

Rambogirl schreef:
-:(-
Mn vriend. Is tie ziek naar huis gekomen, zegt tie verloop van de avond dat tie steeds meer moet hoesten, en dan krijg ik een snauw omdat ik vraag of tie dan niet vanavond al een test aan gaat vragen. Want ik zeur... Hij boos toch maar online een test aangevraagd.
Resultaat: hij kan zich morgen om 09:00 laten testen hier in de stad.
Ik wil t vanwege winkelen, boodschappen en afspraken t weekend gewoon graag voor t weekend weten.
Of doe ik nu echt zo moeilijk?


Tie? Is dat de nieuwe ‘me’?
Of een koosnaampje voor Ties of Thijs?

wyoming

Berichten: 2519
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:03

Dat ik een serie boeken aan het lezen ben (20 stuks) maar dat boek 10,11,13,14 en 15 niet in de bibliotheek zijn.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:32

Dat ik het gevoel heb nooit een stage te vinden |o

deksel

Berichten: 3807
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:44

Dat ik zonet een verkeerde beweging heb gemaakt en nu zo'n irritante steek onder m'n tiet heb en met ademen is dat heel vervelend.

denisesilver

Berichten: 2959
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:54

Knert schreef:
Rambogirl schreef:
-:(-
Mn vriend. Is tie ziek naar huis gekomen, zegt tie verloop van de avond dat tie steeds meer moet hoesten, en dan krijg ik een snauw omdat ik vraag of tie dan niet vanavond al een test aan gaat vragen. Want ik zeur... Hij boos toch maar online een test aangevraagd.
Resultaat: hij kan zich morgen om 09:00 laten testen hier in de stad.
Ik wil t vanwege winkelen, boodschappen en afspraken t weekend gewoon graag voor t weekend weten.
Of doe ik nu echt zo moeilijk?


Tie? Is dat de nieuwe ‘me’?
Of een koosnaampje voor Ties of Thijs?

Combi van hij en die. Kom we zitten hier voor ons plezier, laten we van elkaar geen perfect Nederlands verwachten ;)

Lestrange01

Berichten: 2826
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:02

Mijn vader. Geen woorden voor.

Edit: ik dacht, we hebben een diepte punt gehaald vandaag qua vaderschap. Maar low and behold, hij overtrof zojuist mijn teleurstelling voor de tweede keer vandaag. :+

Edit 2: nope. Nog lager gezonken! Dames, hij weet niet eens meer wanneer ik jarig ben! Blijkbaar ben ik plots in April geboren :') misschien verward hij mij met mijn broertje wiens naam hij niet goed kan schrijven *\o/*

God ik wil echt een glaasje rum, maar geen alcohol in huis helaas

Edit 3:.... nog lager... het bericht dat hij "geschreven" had, was gekopieerd van Facebook... zelfs de "ik hou van jou en ik mis je" was letterlijk gekopieerd van het bericht. ;(. Hij kan niet eens de moeite nemen die woorden uit te typen.

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:50

Knert schreef:
Rambogirl schreef:
-:(-
Mn vriend. Is tie ziek naar huis gekomen, zegt tie verloop van de avond dat tie steeds meer moet hoesten, en dan krijg ik een snauw omdat ik vraag of tie dan niet vanavond al een test aan gaat vragen. Want ik zeur... Hij boos toch maar online een test aangevraagd.
Resultaat: hij kan zich morgen om 09:00 laten testen hier in de stad.
Ik wil t vanwege winkelen, boodschappen en afspraken t weekend gewoon graag voor t weekend weten.
Of doe ik nu echt zo moeilijk?


Tie? Is dat de nieuwe ‘me’?
Of een koosnaampje voor Ties of Thijs?


Hij, is brabants gok ik maar :')

Rennie89
Berichten: 37293
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:51

Dat mijn temperatuur nog steeds hoog blijft ondanks de 10 daagse antibiotica en ik nog steeds last heb van mn kaak en wang. Kan pas volgende week terecht bij de tandarts om een oude vulling opnieuw te vullen wat een kleine kans is dat dat het probleem is. Heel irritant...

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:54

Veulen84 schreef:
Ik heb ook zitten denken aan langsgaan en ophalen. Het is wel in Belgie en dat maakt het door Corona weer lastiger. Ik heb nu geantwoord dat ik toch echt een track-and-trace code wil hebben. Als ze daar niet op antwoord, dan ga ik de fabrikant een mailtje sturen. Ik heb op hun advies bij haar het zadel laten maken omdat in nederland niemand was die dit zo kon.


En deze ergenis houdt dit gewoon nog even aan... Blijkbaar kan ze geen track-and-trace sturen, want er is nog niks verstuurd. Dat doet ze met 1 a 2 dagen want ja Corona. Oh en een track-and-trace kan ze ook niet geven tot volgende week want die veranderd nog doordat het de landsgrenzen over moet. Oh en transport is ook geen 4 tot 8 dagen maar 8 tot 12 dagen. Dusse ja er komen nog even 2 weken bij... Goh joh 100 dagen levertijd inplaats van 35.

Mailtje naar de producent verstuurd en ik heb haar formeel maar in gebreken gesteld. :(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:03

Weer jeuk en wondjes op mijn hoofdhuid... gebruik verdorie al dik 5 jaar dezelfde natuurlijke producten en soms jeukt het zo en dan krab ik en dan gaat het hele cirkeltje weer rond. Waar is die tijd gebleven dat ik gewoon elke shampoo die er stond kon pakken. :x

Britta31

Berichten: 13176
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:13

Ben je al eens bij de dokter geweest voor je hoofdhuid?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33866
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:14

Britta31 schreef:
Ben je al eens bij de dokter geweest voor je hoofdhuid?

Nee zo erg is het gelukkig niet! Is gewoon jeuk (meestal door talg of parfum) met door het krabben wat wondjes. Maar wel heel storend dat 1x dag langer niet wassen of een ander product oid direct voor jeuk zorgt.

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:23

Dat ik nu al de hele avond het gevoel heb dat ik iets in een pakket van een klant ben vergeten te stoppen.. omdat het druk was en ik 100 dingen tegelijkertijd moest doen kan ik niet meer terughalen in m'n gedachtes of ik het nu wel heb gedaan of niet. Kan hier zo gek van worden en nu zit ik mijzelf helemaal op te vreten omdat ik geen fouten wil maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:31

Rambogirl schreef:
Hij, is brabants gok ik maar :')

Nee, spreektaal. :P Eigenlijke afkorting (of, nou ja, samentrekking meer) is ’ie, maar in gesproken taal wordt er bij ‘is ‘ie’ vaak een ‘t’ tussen geplakt.