Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:12

Coolstance copra :7

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:13

Kat die de doos van de aboutyou eigen heeft gemaakt, hij past er ook perfect in. Maar eigenlijk wil ik de kleding die er nog in zit (in plastic gelukkig) terug sturen, maar dat vind ik zielig voor het kleine verwende ventje _O-. Dilemma's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:14

Lau schreef:
Marije_1997 schreef:
Zuigzoen in m'n nek die ik niet wou. Lekker dan. Heb maandag een meeloop dag bij m'n nieuwe baan + contract ondertekening. En fotoshoots.


Koltruitje aan, maar hij is maandag waarschijnlijk wel een stuk minder is.


Die heb ik niet hahaha en heb er ook een hekel aan. Staat niet zo netjes,maar het meest irritante is nog wel dat ik het echt niet wou. Maarja die dude hing al in m'n nek voordat ik het wist

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:43

Zou vandaag gebeld worden, bijna de dag om en nog niet gebeld! Wordt daar zenuwachtig van :+

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:52

Super leuk dat ik veel uren krijg van werkgever, maar nu even nog geen diensten van meer dan 8 uur. Ga wel even van maanden helemaal niks naar een hoop. En bouw gewoon liever rustig op zonder ziek te worden. Tel daarbij dat ik regelmatig erg slecht slaap wat ook niet super is voor je weerstand die ik liever hoog hou wegens hyper gevoeligheid voor luchtweg infectie.

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:59

Ik heb een post gezien waar seksueel trauma word neergezet alsof het slachtoffer het probleem is en je er maar "over heen moet komen". En zoveel mensen waren het er mee eens!!! Ugh mensen zijn verschrikkelijk

En ik heb geen zin in werk vandaag

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:24

We kennen allemaal die vragen waarvan je nekharen overeind gaan staan. Nou .. dit ook.

Ik gaf aan dat ik een brief van het UWV heb gekregen, men wist eerst niet waarom, dus ik leg uit dat dit is omdat er een evaluatie moet plaats vinden (bijna 52 weken ziektewet, wel al 10/11 uur opgebouwd van de 40) en toen was het, 'Ohja, er moet sowieso inderdaad een gesprek komen'. Maar nu geen tijd, dan ook niet .. misschien maandag.

Héé, fijn weekend!!!!

-O-

Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:33

Elitedeux schreef:
Dat de site van ons kwaliteitssysteem eraf ligt en ik nog hard aan de slag moet voor een naderende audit -O-


Ik moet bij deze woorden meteen denken aan de voedselproductie. Of werken ze in meerdere sectoren met kwaliteitssystemen en audits?

Zebrastreep

Berichten: 9781
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:35

Dat we morgen weer naar huis gaan :')

Maar ach ik mis de hond wel en de cavia's en mijn paardjes dus toch ook wel weer leuk om naar huis te gaan

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10442
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:35

Croo schreef:
Elitedeux schreef:
Dat de site van ons kwaliteitssysteem eraf ligt en ik nog hard aan de slag moet voor een naderende audit -O-


Ik moet bij deze woorden meteen denken aan de voedselproductie. Of werken ze in meerdere sectoren met kwaliteitssystemen en audits?


Verpakkingsindustrie

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 16:36

Croo schreef:
Elitedeux schreef:
Dat de site van ons kwaliteitssysteem eraf ligt en ik nog hard aan de slag moet voor een naderende audit -O-


Ik moet bij deze woorden meteen denken aan de voedselproductie. Of werken ze in meerdere sectoren met kwaliteitssystemen en audits?

Absoluut! Laboratoria onderandere :j

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:10

Dat ik naar de opticien moet morgen en dat ik gek word van de keuze. Kwaliteit, soorten glazen, prijs. Ik heb me er nog nooit zo in verdiept..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:23

Dat m'n rug compleet vast zit en elke beweging gewoon zeer doet.

Colaaa

Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:25

Aan de vreselijke zeik klanten vandaag in de winkel :')

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:37

Dat ik een paar problemen heb die allemaal verstrengeld zijn en het allemaal uitschrijven of bij iemand voorleggen om mijn hart te luchten dus echt heel lastig is. Het is zo'n lang, moeilijk verhaal met zo veel zijtakken en 'plot twists' dat ik het amper logisch op papier krijg, laat staan dat een ander het gaat snappen.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:53

Divers schreef:
Dat ik een paar problemen heb die allemaal verstrengeld zijn en het allemaal uitschrijven of bij iemand voorleggen om mijn hart te luchten dus echt heel lastig is. Het is zo'n lang, moeilijk verhaal met zo veel zijtakken en 'plot twists' dat ik het amper logisch op papier krijg, laat staan dat een ander het gaat snappen.


Misschien opnemen met de dictafoon dan kan je het zo vaak opnieuw vertellen tot het klopt.

Ineke2

Berichten: 33131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 17:54

Dat ik een pakket wilde versturen, maar het scannen van de code niet lukte bij het afgiftepunt. Storing...

De ontvanger maar verteld dat ik het morgen opstuur. Echt stom zo maar ik kan er helaas niks aan doen -O-

Britta31

Berichten: 13147
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:39

Dat onze dochter al 6 keer is gezakt voor haar rijexamen,maar wel vanaf de achterbank commentaar heeft op mijn rijstijl.

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:41

Dat ik over mn caloriedoel heen zit. En nog steeds trek heb.

Stom dieet.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:43

Gezellig telefoongesprek met de arts gehad. Not |( Kans dat ik afval acht ie niet zo groot (door medicatie, en daar durft ie niks aan te veranderen), dus ik moet het maar accepteren en daarvoor kon ie wel een consult regelen bij de psycholoog -O-

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 18:51

Croo schreef:
Elitedeux schreef:
Dat de site van ons kwaliteitssysteem eraf ligt en ik nog hard aan de slag moet voor een naderende audit -O-


Ik moet bij deze woorden meteen denken aan de voedselproductie. Of werken ze in meerdere sectoren met kwaliteitssystemen en audits?

Wij (laboratorium) werken ook met kwaliteitsystemen en audits.

Ihashe
Berichten: 257
Geregistreerd: 05-04-15
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:08

Dat mijn moeder overal zo enorm veel kritiek op heeft en ik word er onderhand zowat depressief van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:16

Britta31 schreef:
Dat onze dochter al 6 keer is gezakt voor haar rijexamen,maar wel vanaf de achterbank commentaar heeft op mijn rijstijl.


Misschien toch faalangst? Dat ze het wel weet, maar het niet lukt tijdens het examen?

Britta31

Berichten: 13147
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:18

Nee,geen faalangst.Wel een wijsneus op de achterbank.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:46

Aan de intens onvriendelijke medewerkster van de bruidsjurkenwinkel die ik vanmorgen aan de telefoon had. Met je empathisch vermogen ter grote van een theelepel.