Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandarijn
Berichten: 9070
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:42

Een vriend die totaal geen rekening houd met mijn emoties en gewoon uitgebreid doorgaat met vertellen over iets dat mij momenteel heel verdrietig maakt. En dat weet ie. Mannen lompheid of zo.

Roihi

Berichten: 2889
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:09

Ik erger me aan het druilerige weer.

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:19

Ik vind dit weer zalig :o

MoniekJ

Berichten: 3593
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: In my own wonderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:30

Zwager of ex zwager wat het ook mag wezen.. gaat vd week as van mijn zus ophalen en heeft alleen mijn andere zus en broer gevraagd om mee te gaan.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:38

Ik lig heerlijk in mijn nest, maar moet plassen... Ga echt niet :')

Myfairytale
Berichten: 5393
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:41

Dat onze buren kennelijk op vakantie zijn en zoon het rijk alleen heeft. Voor de 2e avond op rij een feestje heeft en de muziek echt knetterhard aan heeft staan ( en op ruim 100 meter afstand wonen). Echt asociaal... maar omdat we hier nog niet zo lang wonen, willen we niet gelijk klagen bij ze. 1 avond (doordeweeks zelfs) kan ik nog begrijpen, als je een keer een feestje hebt. Maar 2 avonden (en hoeveel gaan er nog volgen?) vind ik wel teveel van het goede.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:56

Myfairytale schreef:
Dat onze buren kennelijk op vakantie zijn en zoon het rijk alleen heeft. Voor de 2e avond op rij een feestje heeft en de muziek echt knetterhard aan heeft staan ( en op ruim 100 meter afstand wonen). Echt asociaal... maar omdat we hier nog niet zo lang wonen, willen we niet gelijk klagen bij ze. 1 avond (doordeweeks zelfs) kan ik nog begrijpen, als je een keer een feestje hebt. Maar 2 avonden (en hoeveel gaan er nog volgen?) vind ik wel teveel van het goede.


Gewoon de politie eropaf sturen lossen hun het wel op.

Myfairytale
Berichten: 5393
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:01

Lau schreef:
Myfairytale schreef:
Dat onze buren kennelijk op vakantie zijn en zoon het rijk alleen heeft. Voor de 2e avond op rij een feestje heeft en de muziek echt knetterhard aan heeft staan ( en op ruim 100 meter afstand wonen). Echt asociaal... maar omdat we hier nog niet zo lang wonen, willen we niet gelijk klagen bij ze. 1 avond (doordeweeks zelfs) kan ik nog begrijpen, als je een keer een feestje hebt. Maar 2 avonden (en hoeveel gaan er nog volgen?) vind ik wel teveel van het goede.


Gewoon de politie eropaf sturen lossen hun het wel op.


Ja, is ook wel zo, maar wil niet gelijk de zeikerd uithangen terwijl we er pas wonen. Vraag me echt af wat zijn ouders hiervan vinden, het lijken hele nette mensen, normaal gesproken hoor je echt nooit wat van ze, ook van die zoon niet.
Kijk het nog even aan en als het tot vannacht duurt of morgen weer, dan ga ik wel bellen.

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:01

Dat ik trek blijf houden.
Het weer.
Bleh _-:(

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:04

Lau schreef:
Myfairytale schreef:


Gewoon de politie eropaf sturen lossen hun het wel op.


Ja, is ook wel zo, maar wil niet gelijk de zeikerd uithangen terwijl we er pas wonen. Vraag me echt af wat zijn ouders hiervan vinden, het lijken hele nette mensen, normaal gesproken hoor je echt nooit wat van ze, ook van die zoon niet.
Kijk het nog even aan en als het tot vannacht duurt of morgen weer, dan ga ik wel bellen.



Je bent echt geen zeikerd hoor 2 avonden op een rij is echt asociaal...

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:17

Dat ik vandaag op het werk kwam, een bepaald item voor een activiteit niet genoeg in voorraad had, ervoor een half uur enkele reis ben omgereden, om meteen een ander item ook mee te nemen.

Daar aangekomen, ene item opgepikt, andere item niet mee kunnen nemen want sleutel lag niet op vaste plek. Kruiwagen kapot dus eentje van onze eigen locatie mee moeten sleuren.

Ben je op de terugweg, hoor je dat ze verkeerd geboekt hebben en dus ander item nodig hadden , en ik dus op en neer ben gegaan voor niks :+

Maar de groep mensen waren super leuk, maakte alles weer goed, ik was meteen weer vrolijk!

Myfairytale
Berichten: 5393
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:18

Lau schreef:
Je bent echt geen zeikerd hoor 2 avonden op een rij is echt asociaal...


Thanks, da's wel fijn om te lezen. En als het nou gewoon een feestje is en je hoort wat, maar gaat écht heel hard. Geluiden heb je immers vrijwel altijd van je buren. Maar hier wonen ze toch een aardig stukje verder en er zit nog een bomensingel tussen van een meter of 10. -O-

Maar goed, als het na 01:00 uur nog zo is of morgen weer zo hard ga ik wel bellen. Hoop alleen dat iemand van de andere buren aan hun andere kant me voor is. :')

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:33

LaPluche schreef:
Ik lig heerlijk in mijn nest, maar moet plassen... Ga echt niet :')


Ik geef als tip dat je toch moet gaan :')
Nu gaat het nog maar de rest zal ik je besparen _O-


Inmiddels hoofdpijn 8)7

Urbanus

Berichten: 44951
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 00:18

MoniekJ schreef:
Zwager of ex zwager wat het ook mag wezen.. gaat vd week as van mijn zus ophalen en heeft alleen mijn andere zus en broer gevraagd om mee te gaan.


Wat ontzettend naar!

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 02:07

Dat de pinautomaat hier in de omgeving weg gehaald is terwijl dat nog de enige automaat was waar ik zelfstandig kon pinnen......fijn lichamelijk handicap hebben en niet zelfstandig meer even een winkel in kan lopen überhaupt en dus ook niet bij de nieuwe automaten kan komen....en nu......ja mevrouw dat is een goede. We hebben wel de optie voor ouderen die niet meer bij de automaten kunnen komen maar daar bent u te jong voor. En daar ging 1 van mijn laatste zelfstandige dingen die ik nog kan doen... -:(-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 04:12

2 u geleden wakker geschrokken na een droom en word nu wakker gehouden door een mug :+

lenaa_tje

Berichten: 10345
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 05:40

Dat ik alweer een uur wakker lig :(

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 06:38

Dat ik 2 afspraken heb in m'n vakantie waar ik me nu al druk over maak. Dus eigenlijk moet ik ze gewoon afzeggen, heb niet voor niets vakantie. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110719
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 06:58

MoniekJ schreef:
Zwager of ex zwager wat het ook mag wezen.. gaat vd week as van mijn zus ophalen en heeft alleen mijn andere zus en broer gevraagd om mee te gaan.


Kun je dat bij hem aankaarten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:02

MarcoBorsato schreef:
MoniekJ schreef:
Zwager of ex zwager wat het ook mag wezen.. gaat vd week as van mijn zus ophalen en heeft alleen mijn andere zus en broer gevraagd om mee te gaan.


Wat ontzettend naar!


Dat is inderdaad heel naar...
Heel veel sterkte MoniekJ!

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:41

Lau schreef:
Gewoon de politie eropaf sturen lossen hun het wel op.

Als het regio Rotterdam is kom er niemand hoor. En is het probeer het eerst zelf op te lossen. :')

Flying_Angel

Berichten: 15720
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:56

Dat ze een maand geleden in de hele wijk massaal alle daken hebben vervangen. Alleen de hoekhuizen niet. Nu zijn ze gestart met de hoekhuizen. Dus begin van de week weer steigers gebouwd (waardoor ik nu niet meer met de fiets en de container door de steeg kan). En nu dus weer vanaf vroeg in de ochtend in de herrie zit, inclusief radio Oranje? op volume 100. De hele dag meezingers en smartlappen.

Jolien87

Berichten: 17462
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:04

Is dat een soort van gelofte waar alle bouwvakkers zich aan moeten houden? Luisteren naar Radio Oranje?

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:08

Marcella schreef:
Lau schreef:
Gewoon de politie eropaf sturen lossen hun het wel op.

Als het regio Rotterdam is kom er niemand hoor. En is het probeer het eerst zelf op te lossen. :')


Hier ook niet :')
Maar vaak is dat in dorpjes of het platteland wel anders.

Flying_Angel

Berichten: 15720
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:15

Jolien87 schreef:
Is dat een soort van gelofte waar alle bouwvakkers zich aan moeten houden? Luisteren naar Radio Oranje?

Ik denk het ja! Terwijl meer dan de helft van deze werknemers Pools is :+