Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:22

Bubblewrap schreef:
Jurk 2 <3



Ja die had ik als nieuw gezien, en vond hem toen behoorlijk aan de prijs. Was super toevallig dat ik die tegen kwam op UW. :D

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6039
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:35

Dimphyl omg wat een leuke dingen allemaal! <3

Vinted hier ook geinstaleerd, snap er geen hol van nog hahaha

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:35

Ik lees hier mee!

Heb op marktplaats een verkoopster gevonden die én mijn maat, én mijn smaak verkoopt <3
Wacht nu op een grote doos met veel broeken en een paar shirtjes van haar. Heel leuk :j

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-20 19:57

MuffinX schreef:
Zo juist zijn mijn jurkjes die ik gekocht had, voor €26.25, inclusief verzenden en kosten aan UW, binnen.

Voor mijn zwangerschap toch wat nieuwe kleding nodig en zo heb ik voor weinig wat zwangerschaps jurkjes kunnen scoren!! Mijn panty trok ik tijdens het passen kapot....


[ [url=m/PTyvWo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mTZFJQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G6fDs6.jpg]Afbeelding[/url] ]


allemaal geweldig!!! waar is die 2de van?

Alles van Vinted is nu verzonden, super leuk ik had een lievelingsjurkje van steps:

Afbeelding
maat 48, deze heb ik toen vrij snel moeten verkopen want ja bypass, nu heb ik hem kunnen scoren in maat 34, potverdomme ik ben blij!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Escada

Berichten: 3857
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:32


Mo_86

Berichten: 1244
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:00

Oeh leuk topic en wat een gave pareltjes zie ik hier voorbij komen! Ik ben ook verslaafd, vooral aan Vinted. Koop bijna alles daar, en zelden een miskoop gehad. Nu in afwachting van twee paar ongedragen sandalen, een paar met sleehak en een paar platte. Kan niet wachten tot ze er zijn haha!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 07:59

Dit pareltje op de kop getikt voor 7,50 <3 heb nog veel uitstaan maar verkopers reageren wel traag :=

Afbeelding

Afbeelding

Ook een verkoopster gevonden die haar jurken voor 60/70 euro wil verkopen en weigert te zakken, ja koekoek doe ff realistisch :')

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 08:17

_Friemel schreef:
MuffinX schreef:
Zo juist zijn mijn jurkjes die ik gekocht had, voor €26.25, inclusief verzenden en kosten aan UW, binnen.

Voor mijn zwangerschap toch wat nieuwe kleding nodig en zo heb ik voor weinig wat zwangerschaps jurkjes kunnen scoren!! Mijn panty trok ik tijdens het passen kapot....


[ [url=m/PTyvWo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mTZFJQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G6fDs6.jpg]Afbeelding[/url] ]


allemaal geweldig!!! waar is die 2de van?

Alles van Vinted is nu verzonden, super leuk ik had een lievelingsjurkje van steps:

[ [url=m/w9HHr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
maat 48, deze heb ik toen vrij snel moeten verkopen want ja bypass, nu heb ik hem kunnen scoren in maat 34, potverdomme ik ben blij!!!! *\o/* *\o/* *\o/*


Super fijn! En super mooie jurk. Lijkt me een heerlijk gevoel dat je deze nu in heel wat maten kleiner hebt!

De 2e jurk is van mamalicious

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 08:36

_Friemel schreef:
MuffinX schreef:
Zo juist zijn mijn jurkjes die ik gekocht had, voor €26.25, inclusief verzenden en kosten aan UW, binnen.

Voor mijn zwangerschap toch wat nieuwe kleding nodig en zo heb ik voor weinig wat zwangerschaps jurkjes kunnen scoren!! Mijn panty trok ik tijdens het passen kapot....


[ [url=m/PTyvWo.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mTZFJQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G6fDs6.jpg]Afbeelding[/url] ]


allemaal geweldig!!! waar is die 2de van?

Alles van Vinted is nu verzonden, super leuk ik had een lievelingsjurkje van steps:

[ [url=m/w9HHr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
maat 48, deze heb ik toen vrij snel moeten verkopen want ja bypass, nu heb ik hem kunnen scoren in maat 34, potverdomme ik ben blij!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Maat 34? :wow:
Sjeemp! Soms zou je zeggen dat toeval niet bestaat. Geniet!

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:53

_Friemel schreef:
Dit pareltje op de kop getikt voor 7,50 <3 heb nog veel uitstaan maar verkopers reageren wel traag :=

[ [url=m/bXtiOU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gpJWPq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook een verkoopster gevonden die haar jurken voor 60/70 euro wil verkopen en weigert te zakken, ja koekoek doe ff realistisch :')


Ik zie dat dus best veel, verkopers die behoorlijke prijzen vragen.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 10:14

roxiie schreef:
_Friemel schreef:
Dit pareltje op de kop getikt voor 7,50 <3 heb nog veel uitstaan maar verkopers reageren wel traag :=

[ [url=m/bXtiOU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gpJWPq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook een verkoopster gevonden die haar jurken voor 60/70 euro wil verkopen en weigert te zakken, ja koekoek doe ff realistisch :')


Ik zie dat dus best veel, verkopers die behoorlijke prijzen vragen.


Ja heb nu ook een verkoopster die voor een rokje perse van 15 naar 12,50 wil zakken en niet 9, we hebben het over een h&m rokje voor nieuw 19,99.... sorry maar al elders gescoord voor 7 euro mét kaartje.. ja sorry hoor maar haal je dan zo uit mijn favorieten :') Helemaal prima als je het wil maar dan is voor mij de lol eraf met tweedehands..

Bubblewrap schreef:
_Friemel schreef:


allemaal geweldig!!! waar is die 2de van?

Alles van Vinted is nu verzonden, super leuk ik had een lievelingsjurkje van steps:

[ [url=m/w9HHr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
maat 48, deze heb ik toen vrij snel moeten verkopen want ja bypass, nu heb ik hem kunnen scoren in maat 34, potverdomme ik ben blij!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Maat 34? :wow:
Sjeemp! Soms zou je zeggen dat toeval niet bestaat. Geniet!


Ik zou je ook keihard uitgelachen hebben als je had voorspeld dat ik hier zou eindigen :') (nouja nog steeds niet klaar eigenlijk) nadeel is dat ik mijn kast nu nog vol heb hangen met M en L jurkjes (vallen wel meer als M) omdat ik dacht dat ik daar zou zijn van de zomer... note to self, niet meer ver vooraf kopen _O-

Spoiler:
Afbeelding


Ik ben trouwens ook trouwe alieexpress koper, ook daar scoor ik dé leukste jurkjes voor weinig, is dan wel niet tweedehands maar wel cheap :D <3
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 05-06-20 10:18, in het totaal 2 keer bewerkt

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:17

Nou indd!

Ik snap best wel dat je als verkoper er zo weinig mogelijk op wil verliezen (of zoveel mogelijk aan wil verdienen).

Ik heb nu een jurkje in mn favorieten staan, de nieuwprijs daarvan is 79,95... dan vind ik €25 voor een gedragen item bes aan de hoge kant..

Ben ook al een paar x de mist in gegaan met behoorlijk tegenvallende producten (die nog wel stevig aan de prijs waren). Wil daarom ook echt geen 10 euro plus meer uitgeven

Staat je mooi Friem! Die rode jurk! Prachtig!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 10:21

roxiie schreef:
Nou indd!

Ik snap best wel dat je als verkoper er zo weinig mogelijk op wil verliezen (of zoveel mogelijk aan wil verdienen).

Ik heb nu een jurkje in mn favorieten staan, de nieuwprijs daarvan is 79,95... dan vind ik €25 voor een gedragen item bes aan de hoge kant..


eens :j

het is én blijft 2de hands... ik heb voor mezelf nu gezegd dat ik tot máx 12,50 ga. gewoon omdat ik het zo kort draag.... gaat iemand niet akkoord? no hard feelings! next :)

Heb nu een verkoper op UW die me echt zo giga aan het voorliegen is... -O- ik wacht nog tot zaterdag of ik vraag mijn geld terug... ze zegt dat ze hem verzonden heeft, maar is met track en trace en ik zie duidelijk dat t niet zo is (fyi op internationalparceltracking zie je alle handelingen! ook t afgeven!) ja nee verkoopster had het met de hand ingevoerd en er ging iets mis wat raar want hij is echt al 3 dagen geleden de deur uit gegaan...

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 10:23

Dank Roxie <3

als iemand trouwens nog meer tips heeft qua merken graag! ben dol op paperdolls maar errug duur 2de hands... dito met topvintage, steps heb ik gisteren 55 pagina's doorgenomen en weer veel geliket 8-) maar moet even wachten op mijn huidige jurkje, heb er 1 in 36 en 1 in 34, heb het idee dat 36 namelijk tikkie ruim is..

h&m heeft veel van dit soort jurken maar mouwloos.. wil graag mouwtjes..

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:24

Ohhh ik kom mij hier ook melden! Ik heb al een aantal dingen gekocht via Vinted en United Wardrobe en love it. Helaas blijf ik kopen (want extra shirtje is nooit weg :') ) dus nu even een stop maar vindt het concept echt geweldig :)

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:25

Ik heb deze gelocht voor 3 euro *\o/* Afbeelding
En nog een EMP jeans voor 5 euro met de kaartjes er nog aan ! Me happy **\O/** **\O/** **\O/**

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:29

Wauw Friemel wat zie je er geweldig uit! <3

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:41

Ik meld me ook! Koop al jaren niks anders dan tweedehands, niet alleen omdat het goedkoop is, maar ook voor het milieu en omdat het “schatzoeken” gewoon zoveel leuker is dan naar een normale winkel gaan. Ik doe het wel meer in kringloopwinkels/rommelmarkten dan online moet ik zeggen en geef gemiddeld zo’n drie tot vijf euro per kledingstuk uit of zo, dat is online toch vaak wat duurder.

Maar nu wil ik ook eindelijk graag zelf gaan verkopen, want er staan hier echt tassenvol met leuke kleding die ik niet meer draag geaccumuleerd over de jaren. Ben dus wel benieuwd naar jullie tips voor verkopen op Vinted: hoe maak je jezelf zo goed mogelijk vindbaar in het énorme aanbod? Doe je van alles ook een aanfoto erbij, of alleen als mensen erom vragen en maakt dat echt zoveel uit (is toch wel echt veel werk namelijk)?

Anoniem

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:51

1 van de bestelde jasjes is binnen. Past perfect, is gedragen maar ziet er als nieuw uit en dat voor 15 euro incl verzenden :):)

Wauw, Friemel <3

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:54

Ik zag dit topic dus de UW app weer gedownload. Als je meerdere items van een verkoper koopt worden de verzendkosten dan opgeteld? En is het gebruikelijk om af te dingen op items?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 11:06

Bubblewrap schreef:
1 van de bestelde jasjes is binnen. Past perfect, is gedragen maar ziet er als nieuw uit en dat voor 15 euro incl verzenden :):)

Wauw, Friemel <3



foto *\o/*

net nog akkoord op 2 steps jurkjes voor 18 euro *\o/*

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:19

Friemel heb je linkjes van je Ali jurken die goed zijn bevallen? :D

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:42

Vanmiddag kan ik deze ophalen bij ons DHL punt :D

Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33816
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:21


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:34

_Friemel schreef:
Bubblewrap schreef:
1 van de bestelde jasjes is binnen. Past perfect, is gedragen maar ziet er als nieuw uit en dat voor 15 euro incl verzenden :):)

Wauw, Friemel <3



foto *\o/*

net nog akkoord op 2 steps jurkjes voor 18 euro *\o/*

Foto van mezelf plaats ik niet meer op fora... Maar de grijsblauwe spijkerstof met nepleer!
Afbeelding