Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:09

Vandaag voor 1 euro + 4euro verzendkosten een bikini gescored. (Nieuw met kaartjes er nog aan) :D die kan ik altijd gebruiken, want hier aan het strand slijten die krengen enorm..

Morgen komt mijn beste vriend (aka de postnl bezorger) als het goed is met 4 vinted pakketjes _O-

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:32

En bedankt he allen :P
Heb vinted net geinstalleerd,
al leuke dingen gezien :o

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:08

Ts wat heb jij een super leuke stijl :) helaas is wat je te koop hebt staan mij allemaal ook wat te groot maar ik ga je account in de gaten houden :D

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:09

Aranel schreef:
Ts wat heb jij een super leuke stijl :) helaas is wat je te koop hebt staan mij allemaal ook wat te groot maar ik ga je account in de gaten houden :D


Ts kan ik jou op vinted vinden? :D

dit is mijn account.
Ik heb nog een halve kledingkast vol die ik er op wil zetten, maar heb er de puf niet voor :+

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 14:29

Wat heb je leuke dngen Dimp!

Ik ga bij je shoppen hoor :D

Ik was eerst ook te lui maar ik merk dat goede foto's het toch wel waard zijn :j

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:32

Friemel mijn probleem is vooral dat als ik het aantrek voor fotos, dat ik dan bedenk van oh, maar dit is best leuk voor dan en dan... en vervolgens ligt het weer een halfjaar ongedragen in de kast :+
Dat is overigens ook precies de reden dat ik teveel kleding heb. Ohja, en werken in kleding winkels is daar ook niet goed voor..

Hier mijn aankoopjes van vandaag, plus een zomer bomberjack voor mijn vriend. Alles bij elkaar was ongeveer 15 euro. (+verzendkosten)


Afbeelding
Afbeelding
Playsuit, misschien iets té braaf voor mij, maar die knoopjes voorop, ik ben om <3

Afbeelding
Afbeelding
2 korte zomerjurkjes, helemaal prima :D

Afbeelding
Playsuit, met super leuk 'open' detail op de rug. Zit erg fijn!

Afbeelding
<3
Afbeelding
Deze is toch echt niks voor mij. Moest mn borsten er ook echt inwurmen, en die zijn echt niet zó groot :+ geen stretch dus, en t jurkje zelf doet ook niks voor me.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 14:37

Wat een geweldige aankopen! die eerste en enalaatste <3

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:52

Ik ben dan niet zo'n koopjesjager, als het mooi is ben ik best bereid wat meer te betalen, maar maak wel veel gebruik van UW, Vinted en Markplaats. Van de merken die ik mooi vind (en ik ben erg merkentrouw, dan weet ik tenminste zeker dat het past) wordt vooralsnog duidelijk meer aangeboden via MP.

Er is zoveel moois tweedehands te koop dat ik al zeker 10 jaar geen nieuwe kleding gekocht heb (m.u.v. onderbroeken, sokken en bikini's, maar dat laatste alleen omdat de merken die ik daarvan mooi vind niet in NL te krijgen zijn).

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 15:19

hier een hele grote Vinted fan! zowel koper als verkoper. Heb gisteren weer superleuk pakketje binnengekregen met een pull en short voor 8€. Op de trui ben ik helemaal verliefd: prachtige roestkleur van Billabong. De short van Esprit (nieuw!)vond ik wat te lang, maar ik heb hem afgeknipt en nu is hij perfect.
Ik vind het gewoon super leuk, koopjes scoren, én het is goed voor het milieu. Staat het mij niet aan : terug erop en opnieuw verkopen.

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 15:23

Ik ben bij beide geregistreerd maar het lukt me nog niet om er wat op te verkopen..
Naar mijn idee zijn de items niet te duur, maar waardoor het komt zou ik niet weten.

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:02

xxxMarleen schreef:
Ik ben bij beide geregistreerd maar het lukt me nog niet om er wat op te verkopen..
Naar mijn idee zijn de items niet te duur, maar waardoor het komt zou ik niet weten.

heb je een linkje van je UW? Ik ben wel benieuwd naar jullie 'kledingkast'.

Dit is die van mij.

https://unitedwardrobe.com/nl/user/2241125/closet

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 17:04

Ik heb UW eraf gegooid, eigenlijk omdat ik vinted makkelijker vind en het idee heb dat dat ook meer bekeken wordt. Plus de kosten schelen gewoon enorm.

Ik merk altijd dat zegmaar vanaf de 20 tot de 1ste er altijd veel meer gekocht wordt :+ iedereen zn loon weer uitgeven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:16

Als koper op UW. Gewoon een kwestie van winkelmandje volgooien en betalen? (Buiten onderhandelen om)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 20:13

xxxMarleen schreef:
Ik ben bij beide geregistreerd maar het lukt me nog niet om er wat op te verkopen..
Naar mijn idee zijn de items niet te duur, maar waardoor het komt zou ik niet weten.


Gebruik je wel Tags?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:10

Bubblewrap schreef:
Als koper op UW. Gewoon een kwestie van winkelmandje volgooien en betalen? (Buiten onderhandelen om)

Inmiddels 2 jasjes voor totaal 30 euro besteld.
1 Jasje destijds in de winkel gezien en gepast. Toen vond ik hem te duur. Nooit meer aan gedacht... Tot vandaag ;)

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:38

Ik lees graag mee. Ik heb wel wat kleding op UW gepost vandaag, meeste kleding is gewoon nog nieuw, maar zijn vooral miskopen.
Ik hoorde juist over Vinted niet zulke goede verhalen, maar jullie zijn er wel tevreden over?

Dit heb ik er even snel opgezet. (Omdat het bijna allemaal ongedragen is zijn de prijzen voor sommigen misschien wat hoog)

https://unitedwardrobe.com/nl/user/3963293/closet

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:21

Ik ga ook meelezen, en misschien mee posten. Met dank aan Friemel's suggestie in het outfit-topic. Ik heb een lading aan kleding die weg moet.

Vooral nieuwe/bijna nieuwe dingen die niet passen, iets met denken dat je eigenlijk een maat groter hebt dan de werkelijkheid en vreselijk inconsequent zijn met terug sturen.

Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen welke app het beste is. Uw of Vinted? Ik hoor net als anderen hier idd slechte verhalen waardoor ik een beetje hiverig ben voor Vinted.

Help me de knoop door te hakken dames :')

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 23:12

Vinted zonder twijfel!

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:08

Gisteren ingelezen op Vinted, maar zie zoveel slechte recensies daarover voor de verkoper!

Uw ben ik nu aan het updaten, halve kledingkast kan er wel op .

Merkkleding heb ik een andere app voor gevonden. Wilde die niet in die bundels die kopers konden plaatsen. Of kan je als verkoper nog iets instellen daaraan?

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 13:09

Gisteren ingelezen op Vinted, maar zie zoveel slechte recensies daarover voor de verkoper!

Uw ben ik nu aan het updaten, halve kledingkast kan er wel op, komen dus steeds meer nieuwere dingen bij. wel fijn zo opruimen!
https://unitedwardro.be/u/3XCa?plcl

Merkkleding heb ik een andere app voor gevonden. Wilde die niet in die bundels die kopers konden plaatsen. Of kan je als verkoper nog iets instellen daaraan?

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:08

Super leuk topic! Kopen jullie eigenlijk alleen maar kleren met prijskaartje of die nooit gedragen zijn of ook gebruikte kleding?

sporten

Berichten: 1153
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Friesland

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:17

Super leuk Topic, bedankt voor de tip en ik ga zeker shoppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:53

Persoonlijk vind ik met kaartje en ontzettend afgeprijsd lastig. Iets met kans op gestolen goederen ;)

Gister heb ik mijn eerste bestelling gedaan, 2 maal 'zo goed als nieuw' maar wel gedragen. Duidelijke foto's van de jasjes en bevestiging van de staat op schrift.

Gedragen vind ik niet erg. Als het maar schoon en netjes is. Maar het blijft altijd een gok ;)

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:06

Zo juist zijn mijn jurkjes die ik gekocht had, voor €26.25, inclusief verzenden en kosten aan UW, binnen.

Voor mijn zwangerschap toch wat nieuwe kleding nodig en zo heb ik voor weinig wat zwangerschaps jurkjes kunnen scoren!! Mijn panty trok ik tijdens het passen kapot....


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 16:13

Jurk 2 <3