Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 13:49

Elitedeux schreef:
Weet iemand of Vinted een algemeen contact punt heeft?
Ik heb iets gekocht maar de betaling is 2 x van m'n rekening gehaald? (Dus 2 x €5,70,-)


Ik heb dit ook een keer gehad en toen Vinted gecontact, kreeg toen als antwoord dat dat automatisch al gespot was en dat het binnen enkele werkdagen weer teruggestort zou worden en dat was inderdaad zo. Als je contact wil met de klantenservice moet je even zoeken, dat zit best wel verstopt op de site meen ik me te herinneren. Het is zo’n rondje met een i erin ergens.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 15:03

NoorW schreef:
Elitedeux schreef:
Weet iemand of Vinted een algemeen contact punt heeft?
Ik heb iets gekocht maar de betaling is 2 x van m'n rekening gehaald? (Dus 2 x €5,70,-)


Ik heb dit ook een keer gehad en toen Vinted gecontact, kreeg toen als antwoord dat dat automatisch al gespot was en dat het binnen enkele werkdagen weer teruggestort zou worden en dat was inderdaad zo. Als je contact wil met de klantenservice moet je even zoeken, dat zit best wel verstopt op de site meen ik me te herinneren. Het is zo’n rondje met een i erin ergens.


Ja ik heb inderdaad na even zoeken een melding hiervan gemaakt! Was inderdaad wel een gezoek :j

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 22:34

Nou ik ga Vinted er even afgooien. Nu weer gedoe met een koopster die beweerd dat ik nep Adidas schoenen zou verkopen, terwijl het absoluut geen nep Adidas schoenen zijn. Ze zijn gekocht bij een Aktiesport winkel. Nu reageert ze niet op m'n verzoeken om het te retouneren en blijft ze maar berichten sturen dat ze nep zijn. Echt irritant. Stuur ze gewoon terug, dan krijg jij je geld terug en is dit gedoe voorbij }>

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:15

Is dat niet gewoon proberen? Heb je je geld al gekregen?

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 11:23

Dat vermoeden heb ik ook..
Nee helaas nog niet, zolang het geschil open staat houdt Vinted je geld "vast" tot je een akkoord hebt bereikt met de koper.
Heb de Helpdesk ook maar ingelicht, dus hopelijk komen ze snel met een oplossing.

Ze heeft zelf hele goede reviews (+200 5 sterren) dus eerlijk gezegd verbaast mij dit wel :')

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 13:18

Maar vanuit vinted heb je dan 2 opties toch? Of toch houden , of terugsturen. Ze zal toch eentje moeten kiezen lijkt me?

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 13:30

Klopt, maar ze kiest geen enkele optie tot dusverre.

Escada

Berichten: 3848
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:35

https://www.vinted.fr/member/28785545-amyabramsen

Ik heb ook weer mijn kledingkast opgefrist :D Zal straks mijn paardrijkleding ook even uitzoeken, dat verkoopt altijd best snel op Vinted :j
Hebben jullie op Vinted wel eens je kledingkast in de etalage gezet? Verkocht je het dan sneller?

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 17:09

Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan...

Vandaag een pakketje ontvangen via Vinted maar kleding is echt smerig en kapot. Ik ga dit dus ook terugsturen en heb de verkoper al ingelicht. Dit is pas mijn tweede koop via Vinted. Ik moet selecteren of het pakket inmiddels aangekomen is, als ik dat doe, kan ik hem dan alsnog terug sturen?

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 18:21

Ja, als je bevestigd het ontvangen te hebben, kan je daarna bevestigen of niet dat alles in orde is.

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 18:35

tengeltje11 schreef:
Ja, als je bevestigd het ontvangen te hebben, kan je daarna bevestigen of niet dat alles in orde is.


Thanks!