Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-20 22:48

Supergoed allemaal!

daantjuhhh

Berichten: 26876
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 13:58

Ik ben trots op mij zelf omdat ik eindelijk doorgezet heb.
Ik ben als de dood voor de tandarts. Met het gevolg dat ik jaren niet geweest was en aardig wat achterstallig onderhoud had.

1ste x kijken
2de x linkerkant oude zwarte vulling eruit en mooie nieuwe witte er in.
3de x rechterkant wortel kanaal behandeling en een vulling vervangen
4de x vanmorgen tandsteen verwijderen

Nu ben ik klaar. Mijn gebit is weer netjes en gezond.
Ondanks de spanning. En wel 10000x tegen mij zelf zeggen dat ik niet moest omkeren met de auto als ik onderweg was heb ik doorgezet

Nu volgend jaar een beugel en het is wat het moet zijn. Maar voor nu ben ik klaar

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 16:10

Wauw wat knap!

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een fijn gesprek had met de bedrijfsarts. Zag er best tegenop omdat we een lijst in moesten gaan vullen, via de telefoon. Maar ik kon heel goed aangeven hoe en wat en hij hoorde het ook duidelijk aan me :)
We zaten heel fijn op 1 lijn :j

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 22:18

Ik ben vandaag begonnen met huiswerk van Scheikunde! En ben op school gaan zitten werken en dat was spannend, maar ook heel fijn!

(psychisch ziek geweest en daardoor mijn vwo niet af kunnen maken, nu 12 jaar later ga ik het alsnog doen)

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 22:29

Ik naar mijn onderbuik gevoel heb geluisterd om niet mee te gaan op vakantie te gaan naar Frankrijk maar thuis te blijven. Door mijn eigen snelle handelen en de intensieve zorg die nodig bleek leeft mijn konijntje daarom nu nog :) een oppas die enkel even kwam voeren had waarschijnlijk niet gemerkt dat het mis was.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:28

Safiera schreef:
Ik ben vandaag begonnen met huiswerk van Scheikunde! En ben op school gaan zitten werken en dat was spannend, maar ook heel fijn!

(psychisch ziek geweest en daardoor mijn vwo niet af kunnen maken, nu 12 jaar later ga ik het alsnog doen)

Mocht je ooit moeite hebben (wiskunde, scheikunde, natuurkunde, hoewel ik het beste ben in wiskunde haha) of evt in andere vakken mag je me altijd een PB sturen :)

Ik ben trots op mezelf omdat ik er toch voor ga om zo snel mogelijk af te studeren, ondanks dat iedereen zegt dat het misschien niet handig is voelt het voor mij goed om toch te doen.

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:21

We de knoop hebben doorgehakt om te verhuizen!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:09

theadora99 schreef:
Mocht je ooit moeite hebben (wiskunde, scheikunde, natuurkunde, hoewel ik het beste ben in wiskunde haha) of evt in andere vakken mag je me altijd een PB sturen :)

Ik ben trots op mezelf omdat ik er toch voor ga om zo snel mogelijk af te studeren, ondanks dat iedereen zegt dat het misschien niet handig is voelt het voor mij goed om toch te doen.


Succes met je studie! En lief dat je hulp aanbiedt!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:58

Vandaag trots op mezelf omdat ik om hulp heb gevraagd! Echt heel positief dat ik dat nu kan.
Vanmiddag voelde ik me echt niet goed en dacht 'ok, dit klopt niet, nú ga je bellen' en dat heb ik gedaan! (en fijne reactie gekregen)

En trots op mezelf dat ik vanmorgen in de les was en een tussentoets gemaakt heb, ondanks dat het dus niet zo goed met mij ging.

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:08

Trots op mezelf omdat ik vandaag heb besloten om de administratie en bijkomende zaken uit handen te geven wanneer ik over 4 weken met zwangerschapsverlof ga.

Super spannend, ik doe graag alles zelf maar dat gaat gewoon niet als ik ook verlof wil. Ik heb wel bedacht dat ik op maandag nog 3 uurtje aanwezig ben op het kantoor maar dat is meer voor mijn eigen gemoedsrust :+
Personeel redt zichzelf wel, alleen voor mij is het gewoon super lastig.

Bij mijn 1e kindje heb ik helemaal geen verlof gehad en 2 dagen na de bevalling weer de administratie vanuit het kraambed gedaan maar dat heeft mentaal erg veel van mij gevraagd!

Dus, nu doen we het anders :)

Zertab

Berichten: 12270
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:41

Ik direct adviezen kon geven bij een observatie :D

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:46

Dat ik een mail de deur heb uitgestuurd en daarbij voor mezelf ben opgekomen maar god wat vind ik dit soort dingen naar en eng en moeilijk. Maar ik heb het wel gedaan (nu ben ik alleen bang voor de reactie, de komende week durf ik dus niet in mijn mailbox te kijken :+).

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 14:34

Mijn stuurkunsten :D

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:09

Ik ben bezig goed voor mezelf te zorgen :(:)

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:26

Ik heb even weinig gereageerd want ik voelde me niet echt trots, vorige week een behoorlijke terugval gehad ;(
Gaat nu nog steeds niet top, maar:

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik even op de fiets een pakketje heb weg gebracht, het lag al 2 dagen klaar, en dat ik ondanks dat ik de paniek voelde opkomen ik toch rustig kon door blijven fietsen.

Woensdag was ik trots op mezelf vanwege een gesprek op m'n werk wat goed ging, ik zag er erg tegenop. Ik heb mezelf toen ook wel beloond met een paar nieuwe beenbeschermers voor m'n paard :o


Goedzo Safiera :(:)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 16:47

Vandaag trots op mezelf omdat ik bij mijn twee aquaria water gewisseld heb :)
En omdat ik een filter heb kunnen repareren!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 17:29

Aanwezig geweest op school! Twee toetsen gemaakt! En overal een antwoord opgeschreven!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:10

We vandaag onze tafel in elkaar hebben gezet. Zonder hulp van ouders hebben we de tafel gelakt en zelf de poten er onder gezet <3

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:03

Goed bezig safiera en splash!

Ik heb vandaag weer eens gedressuurd met pony en dat viel niet tegen.

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 08:44

Net alle rekeningen betaald.
Ik heb er altijd een hekel aan. Niet omdat ik ze niet wil of kan betalen.
Maar ik moet echt rust in mijn hoofd hebben voordat ik met belangrijke dingen en getallen bezig kan.

En ik heb het net gedaan. 4 rekeningen weer klaar. Nu 2 weken rust van rekeningen *\%/*

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:01

Trots op mezelf omdat ik op school samen met de leraar mijn wiskundetoets besproken heb!

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:46

Ik ben trots op mezelf, omdat ik tijdens stage voor het eerst een echt persoon heb geïnjecteerd 8-)

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-20 22:34

Doedatje schreef:
Ik ben trots op mezelf, omdat ik tijdens stage voor het eerst een echt persoon heb geïnjecteerd 8-)

Best spannend de eerste keer! Goed gedaan!

Safiera, goedzo! Dat kan soms best een drempel zijn, op je leraar afstappen.

Goedbezig hagelslag :D

Robijntje heerlijk gevoel is dat als je lekker fijn gedressuurd heb!

Splashislief, cool dat je dat zelf gedaan hebt! Logisch dat je trots ben op jezelf als je dat toch even flikt.

En even speciaal voor Goldie, supertrots op jou dat je op de fiets bent gegaan. Hoe is het nu met je? Hopelijk voel je je weer wat beter!



Ik ben trots op mezelf. Ik was vandaag bij een bekende van mij die mij geleerd heeft dat ik kwetsbaar moet/mag zijn. En ze vroeg een hele lastige vraag en ik blokkeerde wat. Dus heb 5 minuten lang gedacht ik moet gewoon zeggen dat het me wat doet. En ik deed het maar niet. Dus ik bedacht bij mezelf dat ik vanavond in dit topic moest vertellen dat ik het wel gedaan had. Dus alle moed bij elkaar geraapt en uit mn mond geperst dat ik dat een enorm moeilijke vraag vond en dat retespannend vond om daar op te antwoorden. Done :D

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:25

Lief van je Amado <3
Ik zit helaas nog steeds een beetje vast op hetzelfde punt, inmiddels weer bij huisarts en POH geweest die me gelukkig heel goed proberen te helpen.

Ik vier vandaag mijn 'jubileum', vandaag is het een jaar geleden dat ik me ziek heb gemeld -O-

Wat goed van je Amado, ik herken dat wel heel erg wat je zegt hoor. Zo moeilijk om je kwetsbaar op te stellen. Wel mooi om te lezen dat het topic je eigenlijk hielp om het toch te doen :(:)

@Doedatje: Dat lijkt me echt heel spannend := Ik vond het de eerste keer dat ik tatoeagepuntjes moest zetten voor een bestraling ook echt vet spannend :=

Safiera: Goedzo, dat vind ik ook moeilijke dingen.

Ik was gisteren trots op mezelf omdat ik onze kapstok in elkaar heb gezet
Afbeelding

En vandaag ben ik al trots omdat ik bij de huisarts ben geweest en we elkaar goed begrepen :j

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 11:33

Oke en ik ben vandaag trots omdat ik voor het eerst weer 25% van m'n uren heb gemaakt deze week. *\o/*
Ik had echt gehoopt na een jaar weer volledig te werken, en nouja de helft kon ik dan ook mee leven. Maar het is wat het is en dat is nu 25%, ook een mijlpaal :j