Corona en vakantie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzle

Berichten: 35737
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:27

Voor degenen die nog balen van evtl skivakanties: troost je, de condities zijn dit jaar zeer onberekenbaar.
Enorm lawine gevaar en de afgelopen 2 dagen zijn er zelfs lawine lockdowns geweest in Wallis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:41

Om onze bubbel klein te houden. Heb ik net een nachtje weg geboekt. Op loopafstand _O- De meeste luxe suite met jacuzzi. Toch een beetje er tussenuit. Populair idee, over 2 maanden was er zo'n kamer eens vrij.

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:29

Ik heb 11 dec bevestigd gekregen van Kras dat ik mijn geld terug zal krijgen:

“De restitutie van de voucher is aangevraagd. Uiterlijk binnen 2 maanden zal het bedrag op het door u opgegeven IBAN-nummer worden gestort.”

Tot nu toe nog niets, half Februari nog niets betekent voor mij weer actie gaan ondernemen.
Ik hoop dat ik zonder extra moeite het geld gewoon terugkrijg, want ik kan het heel goed gebruiken nu ik geen werk heb.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78616
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:34

Wij gaan morgen een midweekje in een huisje in Zuid Limburg. Lekker wandelen en wat spelletjes spelen, vuurtje stoken in de kachel en luieren.

Bo_Y

Berichten: 4598
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:48

Lekker, Neon!

Wij gaan begin maart naar een misweek naar Texel. Lekker uitwaaien met de hond en lezen bij de openhaard

x_Jeanine_x

Berichten: 9101
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:49

Neonlight schreef:
Wij gaan morgen een midweekje in een huisje in Zuid Limburg. Lekker wandelen en wat spelletjes spelen, vuurtje stoken in de kachel en luieren.


Heerlijk genieten!
Wij aankomend weekend naar Ouddorp :)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78616
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:54

Lekker Jeanine, geniet ervan!

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 19:19

Fijne weekendjes weg allemaal :)

Ik heb ( eindelijk) mijn geld terug van mijn reis die niet doorging. *\o/*

MarliesV

Berichten: 15263
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:39

Fijn Ineke dat het geregeld is.

Wij gaan eind februari een weekend Brabant, mtb mee en dan lekker fietsen. Huisje met privé sauna genomen. Ff lekker weg samen.
Ga 1 maart met een nieuwe baan beginnen, ff resetten daarvoor.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78616
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 08:17

Ons midweekje weg was heerlijk. Jammergenoeg wel nat, maar toch fijn kunnen wandelen en relaxen. Avondklok was ook erg fijn, geldt ook op het park dus heerlijk rustig 's avonds. Scheelt voor ons veel herrie met een hond die op een vreemde plaats erg waaks is, hadden we nu niet echt last van.
Iedere dag uit eten geweest, we waren tenslotte niet thuis en de afhaal van het restaurant werkte prima met lekkere maaltijden. Oftewel, genoten!

x_Jeanine_x

Berichten: 9101
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 12:00

Neonlight schreef:
Ons midweekje weg was heerlijk. Jammergenoeg wel nat, maar toch fijn kunnen wandelen en relaxen. Avondklok was ook erg fijn, geldt ook op het park dus heerlijk rustig 's avonds. Scheelt voor ons veel herrie met een hond die op een vreemde plaats erg waaks is, hadden we nu niet echt last van.
Iedere dag uit eten geweest, we waren tenslotte niet thuis en de afhaal van het restaurant werkte prima met lekkere maaltijden. Oftewel, genoten!



Heerlijk Neon!!

Ons weekendje was ook heerlijk. Wel erg koud, winderig en veel sneeuw! Maar dat mocht de pret niet drukken. Op zondag alleen zelf eten moeten afhalen vanwege slecht begaanbare wegen.

Maar teckel in niemandsland! Alleen de bunkerroute was 'druk' zeg maar 6 of 8 gezinnen, maar dan had je nog de ruimte :D

En de speeltuin op het park was drukker. Maar daar kwamen wij toch niet :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 12:10

Wat heerlijk zo toch even eruit, leuke foto's!

Hier voor t eerst in ik weet niet hoe lang, niet op wintersport. Wel jammer hoor, maar ja t is niet anders. Nu de voorjaarsvakantie maar gewoon werken en dan kan ik die week hopelijk van t zomer ergens gebruiken.

Weekendje weg klinkt wel heel leuk maar voelt toch een beetje gek in deze tijd. En ook wel jammer als alle voorzieningen dicht zijn.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 12:48

Micamaaike, de natuur is gewoon open. En het is toegestaan als je de boodschappen bij voorkeur thyis in je vaste supermarkt doet, vooraf hebben we rivm gevraagd wat mag en wat niet.

Hier is het aangenaam rustig. Bijna geen mens buiten. Brandschoon huisje. Echt brandschoon.
Lekker wandelen in bos duinen en strand. Alleen duim ingepakt met gaatjes nu na een paniekactie van kleine hond en schade aan de camper daardoor oeps. Normaal rij ik, kan nu niet, kan niks met mijn hand nu. Iets met donker, rare situatie en een l ullig muurtje. :(:) Nog een paar dagen te gaan. Wel goede keuze geweest. Er stond al visite voor de deur. 8)7 en mijn maatje is echt helemaal uitgeput. Die kan de rust en afzondering wel goed gebruiken.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:18

Mooie foto's Karuna!

Ja ik weet dat de natuur open is, maar daarvoor hoef ik niet perse ergens anders heen :+
Met een kleuter is t wel leuk als er op een park ook iets te ondernemen is.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 13:29

Speeltuin is open hihi

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:11


Sizzle

Berichten: 35737
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:13

Prachtige foto‘s

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:55

Heel mooi ik geniet van jullie foto’s hoor

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:12

Nog anderhalve maand en dan gaan wij een lang Paasweekend weg <3. Ik verheug me er echt heel erg op.

Heel erg leuk al die foto's hierboven, maakt mijn zin nog een beetje meer :D.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:26

Oh leuk!
Waar gaan jullie heen?

Over een maand (of om precies te zijn: 3 weken en 5 dagen :D ) gaan we ons campertje weer uit de stalling halen. Er moet eerst nog wat werk aan gedaan worden en daarna kunnen we weer op pad. Met een beetje geluk kunnen we dan het paasweekend ook weg. Geen idee of er wat open is maar anders gaan we wel bij m'n vader op de oprit staan ofzo. We hebben ook al een keer thuis op de oprit gestaan en dat was ook hartstikke leuk :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:27

Oscar schreef:
Oh leuk!
Waar gaan jullie heen?

Over een maand (of om precies te zijn: 3 weken en 5 dagen :D ) gaan we ons campertje weer uit de stalling halen. Er moet eerst nog wat werk aan gedaan worden en daarna kunnen we weer op pad. Met een beetje geluk kunnen we dan het paasweekend ook weg. Geen idee of er wat open is maar anders gaan we wel bij m'n vader op de oprit staan ofzo. We hebben ook al een keer thuis op de oprit gestaan en dat was ook hartstikke leuk :D

Wij gaan varen :D. Waarheen staat nog niet helemaal vast, maar iig richting Weesp/Muiden.

Mooie van een camper is dat je lekker kunt rijden, stukje vrijheid want je slaapplaats heb je mee. Wij hebben dat met onze boot, lekker varen en geen zorgen maken om de slaapplek, die hebben we mee.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:45

Oh gaaf! Nu duimen voor lekker weer.

Varen is leuk, net als camperen. Inderdaad de vrijheid die je hebt en als je wilt heb je alles bij je. Als we willen dan gooien we de tanks (water, diesel en gas :D ) vol, de koelkast en vriezer gaan vol (tenzij er weer wat dingen open zijn want dan doen we veel bij de locale winkeliers en horeca) en ons bed slaapt overal :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:50

Oscar schreef:
Oh gaaf! Nu duimen voor lekker weer.

Varen is leuk, net als camperen. Inderdaad de vrijheid die je hebt en als je wilt heb je alles bij je. Als we willen dan gooien we de tanks (water, diesel en gas :D ) vol, de koelkast en vriezer gaan vol (tenzij er weer wat dingen open zijn want dan doen we veel bij de locale winkeliers en horeca) en ons bed slaapt overal :+

Inmiddels maakt t me niet meer uit wat voor weer het is, ik wil zo graag t huis uit :=.

En exact dat :D.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:52

IJs en weder dienende....... maar we gaan toch :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:54

Ik verwacht stiekem geen ijs in april :)).

Ik ben ook al een beetje aan t voorbereiden, wat moet allemaal mee, wat moet ik nog kopen. Het meeste qua spullen is standaard op de boot. Beddengoed e.d. heb ik thuis gewassen en vacüum verpakt liggen, dus dat is ook makkelijk mee nemen. Zorgt ook voor een beetje voorpret en dat kan ik wel gebruiken.