Nog meer mensen helemaal alleen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:37

Herkenbaar, ik werk nu ook langer door.
Ik probeer wel tussendoor te wandelen in mijn lunchpauze en de dag te beginnen met een muziekje op, net als vroegah in de trein op weg naar mijn werk.
En elke dag koken voor mezelf, gewoon om wat anders te doen dan alleen achter schermen te zitten met mijn headset op.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:06

Hebben jullie geen paarden om nar toe te gaan en even de dagelijkse sleur te doorbreken?

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:08

Helaas niet.. rijd al een aantal jaar niet meer. In "normale" leven geen tijd voor en het ontbreekt ook een beetje aan geld :+ net een nieuw huis gekocht in mn uppie.

Dus mocht er iemand nog een andere bezigheidstip hebben? :D

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:25

Hier ook geen paard.
Maar dus wel een manege die sinds deze week open is.
Ik ben mijn oude boeken voorraad aan het lezen nu.

Ik ben brood gaan bakken trouwens, dat is best leuk en je hebt er ook nog wat aan.

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-20 21:26

Nee hier ook geen paard. Bijrijdpaard is net verkocht. Wil wel weer op zoek naar een nieuwe maar ik ga dus misschien nog weg in de zomervakantie :')

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:30

Hier wel een paard. Heel blij dat ik die afleiding heb. Maar mijn vriend en ik hebben ook weer afgesproken elkaar te zien. Het is niet echt best voor je relatie zo'n lockdown. Uiteraard als 1 van ons zich niet goed voelt zien we elkaar niet

Shadow0

Berichten: 43532
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:42

Geen paard hier, mijn lessen zijn nog niet begonnen maar ik wil nu wel proberen om dan ergens anders een plekje te vinden.

Ik vind het wel vreemd dat er zoveel verschil zit. Ik heb het idee dat de start van het VO met zoveel jongeren op een kluitje wel veel is. Maar helemaal niets aan persoonlijk contact via kantoor tot 1 september is wel weer het andere uiterste. Daar zitten voor mijn gevoel toch nog allerlei opties tussen.

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:48

Ja vind ik ook hoor. Wij hebben nu twee roosters gekregen (2-16 juni en twee weken erna). Halve groepen en ik moet na ieder blokuur mijn lokaal schoonmaken denk ik. Naast dus al het handenwassen. En dan geef ik drama...

Dus dat wordt nog even een kluif :x

musiqolog
Berichten: 3358
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:38

Ik heb ook geen paard. Echt geen geld voor en in mijn eentje kan ik die verantwoordelijkheid vast niet aan. Maar de manege is weer open en ik pak zondag weer een les, daar ben ik wel heel blij mee!

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:29

Geen paard meer maar wel een moestuin. Maar op het moment ook niet aan het werk.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 00:47

Ik heb twee paarden, wat een heerlijkheid zeg!

JsA

Berichten: 305
Geregistreerd: 17-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 07:23

Ik heb wel een paard. Maar ondanks dat zit je wel in een dagelijkse sleur met wat je doet. Ik ga werken ik ga naar mijn paard en ga slapen en normaal ga je dus nog andere dingen doen. Mijn dag is wel een beetje saai en het zelfde aan het worden. Meer omdat je de andere dingen die je doet niet kan en mag doen op dit moment.

Ik was woensdag na mijn werk boodschappen gaan doen bij de winkel waar een vriendin van mij werk. Ze was aan het werk en was helemaal blij om der even te spreken even iemand anders om mee te praten dan mijn collega’s of familie

Tancreda4

Berichten: 24086
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 07:33

Hier ook gehoord dat het tot september thuiswerken is. En mag alleen met toestemming van m'n manager naar kantoor. Maandag ga ik even er heen om m'n locker leeg te maken. Veel aantekeningwn etc. En mn huis gisteren verbouwd tot werkkamer. Ik heb een mini woonkamer en nu is de helft dus werkkamer... Bah. Eettafel eruit, er komt toch niemand eten komende tijd.... Wel echt een beetje stom.

Gelukkig zijn er maandag nog een paar collega's en gaan we even pauze wandeling doen. Daar kijk ik wel naar uit. Ik heb ze sinds 12 maart niet meer real life gezien.

Gelukkig heb ik m'n paarden, ga ik daar elek dag heen, zie ik nog veel stal genoten en was dat hiervoor naast m'n collega's ook m'n grootste sociaal contacten bron. Dat scheelt. Ik zie nu juist meer stal genoten omdat ik niet perse laat in de avond hoef omdat ik nu de reistijd naar werk niet heb.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 08:39

Ben nu trouwens volop aan het klussen op de moestuin. Eigenlijk voor nu mijn plaats vervangende werk. En teveel te doen.

Anoniem

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 09:37

Hier ook het mailtje gekregen dat we in ieder geval tot 1 september thuiswerken. Moet zeggen dat ik wel even heel verdrietig werd toen ik het mailtje kreeg, maar het is niet anders. Ik heb mijn tweede slaapkamer (was hiervoor rommelkamer/opslaghok) omgetoverd tot soort van kantoor, dus het scheelt wel dat ik als ik klaar ben met werken echt de deur achter me dicht kan trekken ipv dat ik aan de keukentafel zit.

Shadow0

Berichten: 43532
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:44

GimmeJoy: lekker naar buiten gaan met de club?

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:40

Even een klein sprankje blijdschap na mn depressieve berichtje van van de week: mail gekregen van bestuur van sportvereniging dat ze een vervangende locatie hebben gevonden (gemeente ging ineens zonder aankondiging groot onderhoud doen op ons veld) en dat we vanaf maandag weer een soort van kunnen trainen! :D :D

Het zal geen normale training worden, maar we kunnen weer iets doen in de avonden! *\o/*

Sorry ik ben even heel blij :=

Shadow0

Berichten: 43532
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:57

Ik kan het me goed voorstellen Dide! En het samen zijn en samen bewegen is denk ik hoe dan ook al erg fijn.

Zelf ook een klein mazzeltje: een afspraak die dinsdag samenvalt met de boodschappenbezorging. Gekeken, kon niet verzet worden via de site, dus ik voelde me al wat schuldig dat ik daar nog niets aan had gedaan. Maar toen dacht ik vanavond dat ik alvast wel de boodschappen voor over 2 weken erin kon zetten. En nu hebben ze ineens plek al voor aankomende zondag! Dus nu heb ik eerder chocola (hiephoi) en geen gehaast op dinsdag (ook hiephoi), en dat ook nog zonder dat ik moeilijke dingen moest doen. Heel fijn!

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-20 23:55


Shadow0

Berichten: 43532
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:29

Ik had 'm nota bene al gezien, en toch denk ik als eerste: "maar bij ons staan de pony's al een tijd in de wei?"
:o? 8)7

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:15

_O-

Vals alarm... RIVM heeft het weer af- ehhhh ingetrokken... :=

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 11:17

_O-
SNEL HAAL DIE PIEMEL ERUIT!!!

Niet helemaal ingetrokken gelukkig, gewoon wat genuanceerd.

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:24

Wahahaha genuandceerd tot? Daar ebn ik wel heel benieuwd naar :))

Dit stevent rap af op een 18+ topic _O-

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-20 11:25


Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Nog meer mensen helemaal alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:30

Omg als je dat leest ook op die site. Ik droog daar spontaan van op hoor _O-