Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 12:07

Jamie, gaat het een beetje met jullie?

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:25

Bloemetje75 schreef:
Jamie, gaat het een beetje met jullie?


Je bent me voor. Ik denk veel aan je Jamie!

luuntje

Berichten: 13975
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:12

Gewoon een dikke knuffel.
Ik denk aan jullie.

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:33

Hé Jamie... hopelijk gaat alles goed. Ik ga er maar vanuit dat je het heerlijk druk heb met de kids en Ruben in deze vakantie met zijn 4 tjes

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:00

Hier ook dikke knuffel. :knuffel:

esje01

Berichten: 4898
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:11

Ha Jamie
Gaat het nog wel goed met jullie?
Er wordt aan jullie gedacht
Dikke knuffel

nuvel

Berichten: 1477
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-20 23:23

Dank je wel dat ee zoveel aan ons word gedacht :*

Het gaat redelijk met ons. Ons uitje was leuk maar Ruben had nogal veel stress en angst. Waardoor hij van de spanning lichte aanvalletjes kreeg. Heel jammer maar wel te begrijpen. Gelukkig hebben de kids er niet veel van mee gekregen. De show was heel leuk!! Allebei iets kleins mogen kiezen in de winkel van tevoren en lekkere Macdonald's gegeten. :) Lucy was natuurlijk ook mee dus tussendoor een paar keer wat gewandeld. Hoewel dat moeilijker word met mijn bekken en enorme buik.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op het moment is we veel hectiek met de inleiding van de kleine die eraan komt, moeite met familie hier krijgen ivm de Corona en kids die ineens een maand langer thuis blijven. We gaan van level 1 in onze provincie weer terug naar de hoogste graad. Het lokale ziekenhuis is gesloten en verloskundige die daar zit is gesloten. Schoonvader is gelukkig donderdag gekomen dus die is nu in quarantaine. Kids zitten we nog wel mee in de knoop nu maar goed komt tijd komt raad. Schoonvader word Ruben zijn chauffeur en helper als hij niet lekker is als ik in het ziekenhuis ben.

Ruben gaat oke, zijn medicatie gaat nu elke 2 weken omhoog. Hij is snel verward, beetje te vergelijken met iemand die heel zenuwachtig is Kan Hij soms niet nadenken, komt de helft vaak niet binnen of is hij afwezig(staren etc..). Ook heeft hij geen concentrate/valt Hij soms ineens uit de lucht. Denk dat het deels door de medicatie komt. Gelukkig geen zware aanval of status meer gehad. Dat is het belangrijkste. Leuk is anders maar hier kan ik mee leven. Op goeie dagen is hij dan ook weer vrij goed. Al met al vind ik dat het stukje bij beetje beter gaat als je kijkt vanaf de laatste status epilepticus. We zijn nog niet terug op hetzelfde van voor dat gebeurde. Toch gaan we rustig door. Vandaag hebben we samen eindelijk de geboorte bedankjes en snoepzakjes afgemaakt.

Afbeelding
Afbeelding

Sorry allemaal voor de latere reactie. Ik ben momenteel 37weken zwanger en heb ineens een klap met de hamer gehad. Super vermoeid, veel rugpijn, bekken pijn. Het hoort erbij maar kan het wel missen als kiespijn. :P Geen excuus maar een verzachtende omstandigheid ;)

Iedereen alvast een fijne kerst gewenst!! {:) Wij hopen dat iedereen er toch van geniet in deze rare tijden en op naar een beter/gezonder jaar of liever jaren [&]
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door nuvel op 20-12-20 23:29, in het totaal 2 keer bewerkt

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:27

Heel veel sterkte met de laatste loodjes, hopen dat alles goed gaat met mama en baby en zo logisch dat je gewoon doodop bent want het is nogal wat. Ik wil jullie allemaal heel veel geluk en gezondheid toewensen voor de toekomst!

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 05:39

Goede morgen. Wat fijn dat je even de tijd heb genomen om te antwoorden meid :knuffel:
Dus die man met de hamer is er eindelijk. Was te verwachten natuurlijk dat ie een keer kwam.
Je heb niet zo heel veel op je bordje liggen.
Fijn dat je schoonvader er is. Hopelijk kan hij jullie ontlasten met van alles, zodra hij uit quarantaine is.
Fijn om te lezen dat het dagje uit voor de kids in ieder geval erg leuk was. Het was immers hun uitje. Jammer dat het voor Ruben zo stressvol was. Maar hij heeft het maar wel gedaan. Vind ik toch erg knap.
Ik hoop zo voor jou, dat je met alle ongemakken van Ruben en jezelf toch nog aan een beetje rust toekomt.
Dat zou fijn zijn Zodat je niet doodvermoeid ben als de baby er straks is. Waar moeten jullie nu dan naartoe voor de geboorte van de kleine? Dat allemaal bij elkaar geeft verdorie ook weer een flinke dosis stress. Hè verdorie, het zal ook eens meezitten. Lieverd... hoop toch zo voor je dat er rust in de tent komt. Op naar jullie nieuwe baby en hopelijk dan eens wat rust voor allemaal.
Ik wens jullie enorm veel liefde en beterschap voor het komende jaar toe en een hele warme kerst.

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 08:29

Ik volg je topic al enige tijd. Wat een krachtig mens ben jij! Probeer inderdaad de tijd te nemen om te rusten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:30

Fijn om weer wat van jullie te horen Jamie! En ook fijn dat je schoonvader er nu is!

Nog even de laatste loodjes van je zwangerschap en dan kunnen jullie toch hopelijk ook gaan genieten na alle stress en zorgen van de laatste tijd.

luuntje

Berichten: 13975
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:40

Geen sorry zeggen, is helemaal niet nodig.

Mooie foto’s. Ik zie blije kinderen en een Ruben met haar.
Medicatie omhoog zal best wat doen. Maar niet enkel positieve dingen.
Hopelijk kunnen jij en Ruben nog wel genieten van elkaar en jullie gezin.

Sterkte met de laatste loodjes.
Gelukkig dat schoonvader komt helpen.

juval

Berichten: 13211
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:41

bedankt voor je uitgebreide bericht!! fijn om te lezen dat Ruben met kleine stapjes vooruit gaat, dat je schoonvader er is en dat de kinderen een leuke dag uit hebben gehad.

veel succes/sterkte met je laatste loodjes!!

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:46

Veel succes met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie toch fijne dagen hebben. Ondanks de rare tijd.

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:27

Fijne dagen Jamie. Logisch dat het teveel werd het is ook niet niks allemaal :knuffel:
Afbeelding

luuntje

Berichten: 13975
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 18:20

Ik hoop dat 2021 een mooi, liefdevol en gezond jaar voor jullie gaat worden.

Afbeelding

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 18:26

Fijn dat jullie een stel mooie momenten weer hebben -hetzij met een grijs randje- maar gezien de omstandigheden, kan het slechter.


Succes nog met je laatste loodjes en mooie dagen gewenst met hopelijk veel rust en gezondheid.

noviceh

Berichten: 4784
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 05:53

Wat een prachtig gezin heb je Jamie, verbaast me niet dat je even niets op Bokt plaatst :D Heerlijk even eruit geweest en geknutseld, is ook goed voor het hoofd. Superfijn dat schoonvader er is, hopelijk laat de kleine niet te lang op zich wachten! Merry christmas <|-

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 07:33

Ik wens jullie weer heel veel sterkte en kracht, en no worries over bokt update he, dat komt wel weer als jij daar aan toe bent. Zet m op.

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 01:15

Ik wens jullie fijne kerstdagen toe, met hopelijk wat ontspanning en plezier.
Jullie zijn toppers.

YvonneV
Berichten: 8783
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 01:31

Afbeelding

nuvel

Berichten: 1477
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-20 14:42

Dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes <3

Goed nieuws moet natuurlijk ook gedeeld Worden. Ons babytje is in de afgelopen 2 weken heel goed gegroeid! Volgende week bespreken met de dokter of we de 6de Januari niet hoeven in te leiden.

Wij zijn beide helemaal over te moon. Hier een foto van gister even lachen naar mama en papa! Afbeelding

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:46

*\o/* *\o/* *\o/* wat ontzettend fijn. Zou mooi zijn als gup nog lekker in mama mag blijven!

Ik heb ook teruggelachen naar jullie.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:51

Wat fijn en wat een mooie echofoto!

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:59

Ohh wat een heerlijk nieuws!!!
oliebol, weer spanning Haha. Maar nu leuke spanning.