Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:14

Ik ben een erg onzeker persoon en het liefst heb ik natuurlijk dat hij naar niemand kijkt maar ja wat doe je er aan. Als hij samen met mij is verwacht ik wel van hem dat hij niet naar andere vrouwen kijkt(en dan als in echt uitchecken) of opmerkingen overmaakt. Hij maakt namelijk zelden opmerkingen naar mij dat ik er goed uitzie en als hij dat dan wel telkens over andere vrouwen zegt dan gaat dat mentaal helemaal verkeerd bij mij.

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:15

Femke_Tweety schreef:
Lara_Silver schreef:
Ik vraag me trouwens ook af wanneer de eerste 'geëmancipeerde bokker' post voorbij komt die zegt dat de TS haar vriend de bons moet geven omdat ze meer waard is. :')



Ts is een hij dacht ik.
Stond voorheen iig in het profiel, naam Cor.

Dus super geëmancipeerd in dat geval!


Oh, ok :) naja dan nog!

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:15

Mijn ex had hier ook een handje van... Als we dan uit eten gingen zat hij constant om zich heen te staren naar andere vrouwen te kijken en luisterde niet meer naar mijn verhalen. Ik vind sowieso het netjes als je oogcontact maakt tijdens een gesprek hij keek gewoon vlak langs mij heen of begon over wat anders. Ik was er wel klaar mee na een aantal maanden. Niet dat ik toen jaloers was het ging al niet zo lekker op dat moment maar ik vond ook dat het respectloos op die manier overkwam. Als het bleef bij even kijken en opmerkingen wat een mooie vrouw zou ik echt niet erg vinden. Maar het 2 uur lang non-stop doen en dan ook niet meer luisteren vind ik toch wel een verschil inzitten.

'

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:22

Zo dan AnnesxUdith, wat een eikel die ex van je. Goed dat je er een punt achter gezet hebt. Dat gedrag zou ik ook echt niet pikken hoor.

Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:27

Cuvee schreef:
Wat vind je ervan als jouw vriend naar andere vrouwen kijkt terwijl jij er niet bent?

Ben benieuwd!

Cuvee schreef:
Hij maakt seksuele opmerkingen naar andere vrouwen in het openbaar.

Dit zijn twee verschillende dingen. Wat is nu precies je vraag/doel met dit topic? :o?

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:31

karev schreef:
Hé cuvee was toch een man?


Nee, dat was al duidelijk dat het geen man was.

Maar ik zou daar niet blij van worden en zeker niet van de seksuele opmerkingen. Kijken, oké maar opmerkingen maken? Nee dat vind ik niet gepast en daar zou ik echt niet blij mee zijn.

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:34

Was ook sarcastisch Suzanne

Qimm

Berichten: 15177
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:37

Als hij zijn tong in zijn eigen mond houdt en zijn voortplantingsorganen in zijn broek mag hij kijken, kletsen, grapjes maken, dansjes doen wat hij maar wil

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:40

Qimm schreef:
Als hij zijn tong in zijn eigen mond houdt en zijn voortplantingsorganen in zijn broek mag hij kijken, kletsen, grapjes maken, dansjes doen wat hij maar wil


Ja precies dit. Wij kunnen hier echt hele vunzige opmerkingen maken over anderen en ik vind het heerlijk om met andere mannen te dansen maar daar blijft het bij.

Kimbers

Berichten: 5105
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:45

Bij seksuele opmerkingen naar andere vrouwen zou hij van mij en hopelijk ook van de andere dame een pets krijgen. Dat is gewoon onbeschoft.

senna21

Berichten: 11870
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:46

Kimbers schreef:
Bij seksuele opmerkingen naar andere vrouwen zou hij van mij en hopelijk ook van de andere dame een pets krijgen. Dat is gewoon onbeschoft.

Eens.

Niniane

Berichten: 6441
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:49

Ligt er voor mij aan op wat voor een manier er gekeken wordt. Mijn vriend zal vast wel is een vrouw zien die hij aantrekkelijk vindt, net zoals ik ook gewoon een man tegen kan komen waarvan ik denk: soow die heeft de genen loterij gewonnen. Maaaar daar blijft het dan ook bij. Het is een waarneming, maar niets meer dan dat. Zit geen seksuele lading bij.

Toevallig heb ik in de winkel waar ik werk een getrouwd stel als klanten en hij aast echt op vrouwen. Maakt ook opmerkingen naar mij toe bijvoorbeeld. Waar zij bijstaat. Daar kan ik dan echt met mijn hoofd niet bij.

marleen_88

Berichten: 14072
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:51

Sexueel getinte opmerking vind ik behoorlijk ongepast en niet ok. Kijken doet iedereen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 20:52

Cuvee schreef:
Hij maakt seksuele opmerkingen naar andere vrouwen in het openbaar.


Getver.

Dat is onbehoorlijk gedrag van elke man. Of hij nou gebonden is of niet.

Dumpen die viespeuk!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34683
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:18

Hmm opmerkingen maken is geen kijken meer, maar kijken met bijbedoelingen. Dat zou ik ook niet chill vinden.

DiantaM
Berichten: 11275
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:36

Qimm schreef:
Als hij zijn tong in zijn eigen mond houdt en zijn voortplantingsorganen in zijn broek mag hij kijken, kletsen, grapjes maken, dansjes doen wat hij maar wil

Dit inderdaad.. ik kijk ook graag om me heen. Kijken hè.. verder niets.

Anoniem

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:43

Bestaan er serieus vrouwen die er oké mee zijn als hun man onbehoorlijke opmerkingen maakt naar vrouwen?

Qimm

Berichten: 15177
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:46

Beetje afhankelijk van het soort opmerking, maar nou ben ik niet met een respectloze hond getrouwd.

ual_95

Berichten: 653
Geregistreerd: 08-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:50

TS, het is handig als je de opmerkingen specificeert. Sommigen interpreteren een bepaalde opmerking eerder als zijnde 'seksueel' dan anderen.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:52

safina schreef:
Bestaan er serieus vrouwen die er oké mee zijn als hun man onbehoorlijke opmerkingen maakt naar vrouwen?



Ligt er puur aan welke opmerkingen, Want dat is in dit verhaal niet duidelijk

Cuvee

Berichten: 63
Geregistreerd: 24-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-20 22:25

Silly1972 schreef:
safina schreef:
Bestaan er serieus vrouwen die er oké mee zijn als hun man onbehoorlijke opmerkingen maakt naar vrouwen?



Ligt er puur aan welke opmerkingen, Want dat is in dit verhaal niet duidelijk



Je hebt pb.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 22:46

Zou je het in dit topic kunnen plaatsen? Denk dat wel meer mensen benieuwd zijn naar wat voor opmerkingen.
Kijken vind ik prima, ik kijk graag mee en zal het ook zeggen als ik een mooie vrouw heb gespot. Opmerkingen, ligt eraan wat, welke setting en of hij het tegen mij zegt of tegen haar etc.

Lieffiefi

Berichten: 4696
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 22:51

Ja.. moeilijk. Het ligt idd aan de situatie..
Mijn huidige man vertrouw ik echt compleet.
Mijn ex totaal niet.. en bij hem waardeerde ik blikken/appjes/complimenten naar andere vrouwen zeker niet.
Bij mn huidige man; prima. Maar die blikken geeft hij niet. Appjes, soms. Maar ik mag altijd zijn telefoon in, al is die behoefte er totaal niet. Complimenten? Lekker doen.

En kijken.. ha, ik heb ook geen oogkloppen op ;)

Mondy

Berichten: 11859
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 22:55

Ts je vragen zijn behoorlijk vraag.
Wat is je specifieke vraag qua wat je niet lekker zit ? Wat heeft hij tegen wie gezegd. Er zijn zoveel soorten opmerkingen die op zoveel manieren geïnterpreteerd kunnen worden.....
Kijken en opmerkingen maken zijn geen vreemdgaan... acties nav opmerkingen miss wel

san4nie
Berichten: 3570
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 22:59

Nee, kijken is geen vreemdgaan. Maar zo te lezen speelt er meer bij jullie dan alleen kijken.