Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 17:38

_O- Ok, geef me dan maar tips over welke ik moet hebben _O-

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:43

Kwam hier voor de beledigende commentaren, nu wil ik ook een alpaca :')

knollentuin
Berichten: 10397
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:54

antje_vip schreef:
Kwam hier voor de beledigende commentaren, nu wil ik ook een alpaca :')


Doe normaal!
En ja ik ook stem voor de step, goed idee !!

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:11

Leuk zeg die Alpaca's hahahaha

Ik ben nog steeds niet overtuigd hoor jongens, ik ben vorig weekend niet de winkels in gegaan tijdens het outlet weekend maar.....ze adverteren dat het tot en met zaterdag ultieme uitverkoop is....en ik wil nog steeds!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:18

daffodil schreef:
Leuk zeg die Alpaca's hahahaha

Ik ben nog steeds niet overtuigd hoor jongens, ik ben vorig weekend niet de winkels in gegaan tijdens het outlet weekend maar.....ze adverteren dat het tot en met zaterdag ultieme uitverkoop is....en ik wil nog steeds!

Als je niks nodig hebt is t wel een beetje zonde geld toch.

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:50

antje_vip schreef:
Kwam hier voor de beledigende commentaren, nu wil ik ook een alpaca :')

Doen!! :D

Oeh een step lijkt mij ook wel wat :D

pjer
Berichten: 1587
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:54


gerlindie

Berichten: 4645
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:04

Dat vind ik dan weer veel geld voor een step
Moet goedkoper kunnen toch :+

pjer
Berichten: 1587
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:08

het kan van goedkoper, een kinderding heb je vaak al rond de 40 euro.. maar in mijn ervaring zijn die minder stevig maar ook minder comfortabel. Als je alleen over asfalt stept maakt dat niet veel uit maar heb je stoeptegels of van van die kleinere keien op je route is dat niet fijn met die mini wieltjes. Maar Micro heeft ook steps met kleinere wielen en als ik het goed onthouden heb JDBug ook die zijn gok ik rond de 100 euro? Ik heb zelf nu een sport step maar die is weer wat duurder. Mijn ervaring is wel dat kwaliteit echt wel wat waard is bij steps.

belle_boef

Berichten: 10747
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:52

pjer schreef:
het kan van goedkoper, een kinderding heb je vaak al rond de 40 euro.. maar in mijn ervaring zijn die minder stevig maar ook minder comfortabel. Als je alleen over asfalt stept maakt dat niet veel uit maar heb je stoeptegels of van van die kleinere keien op je route is dat niet fijn met die mini wieltjes. Maar Micro heeft ook steps met kleinere wielen en als ik het goed onthouden heb JDBugook die zijn gok ik rond de 100 euro? Ik heb zelf nu een sport step maar die is weer wat duurder. Mijn ervaring is wel dat kwaliteit echt wel wat waard is bij steps.


Je weet dat een Bug een foutje is. Foutjes moet je niet kopen die krijg je vanzelf wel. JD staat er enkel ter afleiding voor.

lenaa_tje

Berichten: 10346
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:58

Sheran schreef:
Sorry, hier ben ik alweer :'). Ik moet even afgepraat worden van... hou je vast... een STEP. :'). En ja, ik ben ouder dan 3.

Ik neem de laatste tijd vaker het OV naar mijn werk en naar vrienden in plaats van de auto, maar moet dan vaak nog twintig minuutjes lopen omdat er geen bus gaat.of ik lekker de auto op een gratis plek en moet dan nog een kwartier lopen naar de plaats van bestemming. Ik heb ook aan een vouwfiets gedacht, maar die zijn een stuk zwaarder en de echt lichte zijn dan weer onbetaalbaar...

Ik kan je niet helpen, ben heel blij met mijn opvouwbare grote step.

Moet zeggen mensen kijken mij altijd vreemd aan als ik zeg dat ik een step heb ipv een fiets.
Misschien ben je daar gevoelig voor? Mensen vinden je dus raar. :+

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 21:10

Meh, ben ik niet zo gevoelig voor. Ik doe aan hofdansen en boogschieten te paard, ik geil op Mozart en ik ken een ridderroman uit mijn hoofd _O-

Maar ik wil inderdaad wel echt grote wielen, ik moet veel over wat onregelmatiger wegdek.

lenaa_tje

Berichten: 10346
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 21:13

Sheran schreef:
Meh, ben ik niet zo gevoelig voor. Ik doe aan hofdansen en boogschieten te paard, ik geil op Mozart en ik ken een ridderroman uit mijn hoofd _O-

Maar ik wil inderdaad wel echt grote wielen, ik moet veel over wat onregelmatiger wegdek.

Dan schrikt de prijs je misschien af.....
vorig jaar lag de prijs nog lager.. maar het blijft een rib uit je lijf. :j


Spoiler:
https://www.kostka.nl/footbikes/kostka-fold/

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 21:15


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 22:15

100 of 200 euro, terwijl een kwartiertje of 20 minuten lopen toch prima te doen is? Wandelen is hartstikke gezond, veel gezonder dan steppen.
https://www.businessinsider.nl/wandelen ... te-merken/
Dat ding van de Decathlon is natuurlijk binnen no time kapot. Een paar jaar geleden heeft de NVWA nog gewaarschuwd voor een step van Decathlon.
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/n ... decathlon/

En ik weet dat je zei dat je het niet boeit wat mensen vinden, maar ik zie er alleen (wannabe) hipsters op rond gaan hier.

TheNovelist

Berichten: 1510
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:02

nienke555 schreef:
Jongens, ik heb iets raar :') Ik wil deze alpaca hebben, heb al vijf andere kleuren en vind deze ook erg leuk... :')

https://www.inkari-alpaca.com/nl/alpaca ... anter.html


Ik ken het gevoel, ik heb deze pas gekocht:
Afbeelding

En toen zag ik ze een week later ook in travel size dus ja moest ik ook halen:
Afbeelding

....en nu wil ik er meer..

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 23:04

Dank je Anne_Marie!

Serieus, wat heeft iedereen toch met alpaca's? Gewoon kleine stofnesten. Ga gewoon naar een internetsite kijken, heb je ook minder kans dat je een of ander tv-programma langs krijgt dat langsgaan bij hoarders of zonderlinge eenlingen met een raam vol alpaca's.

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:12

Ik vind alpacas ook wel heel schattig maar ik denk dat het een hype is zoals we ook de ananassen en unicorns hebben gehad. Ik heb genoeg zooi in huis dus ben de instagrampagina van gregthealpacaa gaan volgen, worth it

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 23:14

Ah dus als avocado's wat knuffelbaar der waren had iedereen een paar jaar geleden zijn vensterbank vol staan met pluizige avocado's.

En knuffelflippo's. En zachte Fidget Spinners. En een opblaasbare Justin Bieber voor in bed.

senna21

Berichten: 11867
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:18

Sheran schreef:
_O- Ok, geef me dan maar tips over welke ik moet hebben _O-

De step waarvan je zeker weet dat je 'm blijft gebruiken.
Vaak zijn het hypes, dit soort dingen.
Je kunt met jezelf afspreken dat je de step minimaal 200 keer moet gebruiken. Anders geef je 200 aan een goed doel. :+ }>

belle_boef

Berichten: 10747
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 23:19

TheNovelist schreef:
nienke555 schreef:
Jongens, ik heb iets raar :') Ik wil deze alpaca hebben, heb al vijf andere kleuren en vind deze ook erg leuk... :')

https://www.inkari-alpaca.com/nl/alpaca ... anter.html


Ik ken het gevoel, ik heb deze pas gekocht:
[ [url=m/Cw0yec.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen zag ik ze een week later ook in travel size dus ja moest ik ook halen:
[ [url=m/6Yp5IA.jpg]Afbeelding[/url] ]

....en nu wil ik er meer..



Valt dit onder knuffels voor volwassenen? Wat doe je hier mee) decoratie? In de vensterbank zetten?

Ik had vroeger een buurman die eens in de zoveel tijd zijn waslijn had volhangen met knuffels. Ik heb me altijd afgevraagd wat hij daar mee deed.

TheNovelist

Berichten: 1510
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 00:44

Ja gewoon neerzetten/leggen uiteindelijk :') ik kan schattige dingen gewoon niet weerstaan

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 00:52

Sheran schreef:
Ah dus als avocado's wat knuffelbaar der waren had iedereen een paar jaar geleden zijn vensterbank vol staan met pluizige avocado's.

En knuffelflippo's. En zachte Fidget Spinners. En een opblaasbare Justin Bieber voor in bed.

In durf met 99% zekerheid te zeggen dat er ergens vast pluizige avocado’s te vinden zijn hahaha. En ook wel opblaasbare Biebers maar dat zijn andere winkels _O-

Edit: ja hoor!
https://www.bol.com/nl/p/avocado-knuffe ... uQEALw_wcB

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20121107_00360310

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 01:00

belle_boef schreef:
Valt dit onder knuffels voor volwassenen? Wat doe je hier mee) decoratie? In de vensterbank zetten?

Ik had vroeger een buurman die eens in de zoveel tijd zijn waslijn had volhangen met knuffels. Ik heb me altijd afgevraagd wat hij daar mee deed.

Haha ik word er altijd gewoon vrolijk van. Als ik die lieve gezichtjes zie word ik zelf ook blij :P

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 01:10

Hahaha, "typisch bokt"? Het "praat me hier vanaf" topic evolueert in no time in "hee kijk, dit moet je kopen"... :D