Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:39

MarcoBorsato schreef:
Hier mag een baby pas met 3 kg naar huis, maatje 50 zou dan moeten passen.

Hangt denk ik van t ziekenhuis af dan :) . Mijn zus is n kleine 3 weken geleden bevallen van een tweeling (met bijna 37 weken) in Nijmegen en ze zijn vorige week donderdag naar huis gegaan terwijl de kleinste van de twee maar net over de 2kg was. Maatje 44 is nog wat aan de grote kant zelfs..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:45

@SCW goed dat je blij bent met je borstel! :)

@Mondy ik blijf erbij, je gaat later als je grijs bent nog zo vaak willen verven. Leer genieten van je eigen kleur. Wat ik vind: als ik mensen met gekleurd haar zie vind ik het zelden mooi. Het oogt vaak gewoon onnatuurlijk, en dat stoort op de een of andere manier. Behalve mensen die een of andere expert-haarverver hebben en topproducten gebruiken misschien, ja, er zijn inderdaad soms ook mooie kleuringen. Maar meestal niet. En vaak weet je het niet van jezelf.

Net zoals je vaak van jezelf niet weet wat voor mooie haarkleur je wel niet hebt, dat mensen vaak denken: wauw, zo'n kleur had ik ook wel gewild. Probeer eerst dus weer wat liefde te vinden voor je eigen haarkleur, ondanks dat je misschien niet meer zo blond bent als vroeger. Brunettes zijn ook mooi ;)

@seltje: dat is heel bescheiden gekocht +:)+ er zal sowieso wel iemand zijn die ook nog wat kleine maatjes cadeau doet, iemand die weet dat je kindje wat kleiner geboren zal worden. En mocht dat niet het geval zijn, bol.com is altijd geopend ;) En alvast gefeliciteerd trouwens :)


Mijn Timberlands met hak zijn alweer teruggestuurd. Had 1 maat 38 en 1 maat 39 ontvangen 8)7
heb besloten ze niet opnieuw te bestellen, maar nog 1 of 2 winters te wachten. Dus toch nog een beetje geslaagd voor dit topic ;)

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:45

En ik denk als ik dat van die borstel lees.....het is me veel te veel geld maar het zal maar echt zo'n feest zijn om je haar te borstelen ermee!!! Eigenlijk zou ik dat gewoon een keer willen testen! Mijn haar is dik, krult en ik ben er bijzonder on zuinig mee maar goed dat kan maar t doet wel zeer soms hahaha.

Anoniem

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:54

In de geest van dit topic, daffodil, testen / hem zelf kopen is niet nodig, met jouw haartype is een gewone borstel just fine ;)

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:56

Hahaha thanks, ik zat m al te googlen.......maar nee dat doe ik dus maar even lekker niet!

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 23:04

Misschien mag je hem een keer huren van SCW.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:04

Ik heb géén 5 kleuren van Lemieux nodig, ik heb géén 5 kleuren van Lemieux nodig...

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 23:05

Eh nee, wat moet je überhaupt met 5 dekjes.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:05

Laten we over het algemene aantal dekjes gewoon niet praten oké daar gaat het nu niet om :P

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:07

Geen steek. :D Maar een paar berichten er boven stond er bij dat we een poging mochten doen om het terug te laten sturen. Ik denk dat je er meer aan hebt als je zorgt dat je gezond haar krijgt dan dat je dat geld steekt in een dure borstel. Ik betwijfel of die borstel er voor gaat zorgen dat je haar dikker wordt of er minder van gaat uitvallen. Misschien had ik het zo moeten verwoorden. :)

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 23:09

:D :')

Nieuwe kleuren voegen toch niks toe. Je huidige kleuren zijn al mooi, en als je nu een nieuwe neemt slijten je oude ook nooit, ziet je die ook nooit kunt vervangen:P
Denk je dat mensen je met die nieuwe kleur gaan zien rijden en dan iets leuks denken ofzo? Zo van: wauw, wat een modieus type. Die moet wel goed kunnen rijden!

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:13

Whahaha good one, niemand ziet me zelfs rijden want ik rij niet eens zo vaak hahaha. Ik heb ze écht niet nodig ook gewoon :')

senna21

Berichten: 11907
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:19

Je paard ziet er niets van en gaat er ook niet beter van lopen.

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 23:28

Granoek schreef:
Whahaha good one, niemand ziet me zelfs rijden want ik rij niet eens zo vaak hahaha. Ik heb ze écht niet nodig ook gewoon :')


Maar... Wáárom dan. Leg eens uit. Wat voegt dit toe aan je leven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:29

Veel verschillende kleuren dekjes hebben is zó jaren '00.
Gewoon een paar mooie basiskleuren in je kast, less is more! +:)+


Spoiler:
stiekem hou ik ook nog steeds van kleurtjes hahaha, ik snap je wel hoor :D nog steeds trots op m'n eigen stapel

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 23:35

Ik snap het serieus niet. Gewoon een paar mooie kleuren en dan is het goed toch? Geeft alleen maar rommel en je kunt je geld zoveel beter besteden. Schrijf voor het gemak eens uit hoeveel geld je al kwijt bent aan dekjes. Ik heb er maar drie en ik schrok al :')

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:37

Granoek: je hebt die 5 kleuren echt niet nodig want de allermooiste heb je namelijk al: de olive. Kan geen ene kleur tegenop!

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:38

Oei nee dat wil ik echt niet _O-
Ik heb nooit gezegd dat het iets toevoegde, of dat ik ze nodig had. Ik vind ze gewoon mooi :+
Maar ik ga er geen bestellen hoor! Het heeft idd totaal geen zin

En ook wat steffi zegt :D

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 23:39

Maar ik vertrouw jou niet meer sinds het Timberlandincident.
Laatst bijgewerkt door Sheran op 22-01-20 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:40

HAHAHAHAHA ik verstuurde dat bericht en dacht ‘als ik hem toch bestel durf ik dat hier echt niet meer te zeggen’

Ik draag de timberlands as we speak _O-

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:43

Jullie zijn echt grappig _O-

Ik kan jullie hulp ook wel gebruiken. Ik wil heel graag een nieuwe fitness outfit. De setjes die ik heb zijn allemaal van de H&M en minimaal 3-4 jaar oud. Afgelopen jaar heb ik met de sale van gymshark een leuk setje gescoord voor 20 euro (broek+top). Nu wil ik er nog een, echter is er geen sale op dit moment en dus kosten de broeken minimaal 45 euro en de topjes 35. Ik vind 80 euro voor een setje wel veel, zeker omdat het ook nog eens vanuit Engeland moet komen.
Ik sport ook wel veel dus op zich is het niet verloren geld, maarja, student he :')

Anoniem

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:59

In België zijn het solden nu. Misschien eens rondkijken of je online wat kan scoren :)

xSCWx
Berichten: 7075
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 08:24

@emilyslaluna ik zou lekker wachten tot er weer uitverkoop is, dat is zo vaak tegenwoordig dat je een dief van je portemonnee bent als je daar niet even op wacht. Maar eigenlijk: je hebt al een paar setjes en die zijn pas 4 jaar oud en nog niet tot op de draad toe versleten dus helemaal niet nodig zo’n nieuwe set :7
@Granoek stiekem vind ik die Timberlakes ook geweldig dus geef je groot gelijk :D maar nog meer dekjes als je toch niet rijdt vind zelfs ík geldverspilling (en dat vind ik niet snel :') )

Daffodil en andere mensen die geen MP borstel willen mogen het volgende niet lezen. (dit is het laatste, beloofd!)
Spoiler:
Ik denk dat deze foto heel veel zegt (zeker als je even inzoomt). Bij de Tangle Teezer zie je de haarpunten nog net geen auw roepen -O- terwijl ze bij de MP helemaal happy en netjes zijn *\o/* en als je dan niet zoveel geld wil uitgeven voor een MP, snap ik, gooi in ieder geval je TT weg en neem een MP look-a-like ofzo :j ik denk dat de MP met de tijd echt wel lengte geeft doordat de punten niet meer (zo snel) slijten!
Afbeelding

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 10:34

Goed verhaal, maar ik vind het haar op de foto linksboven (volgens mij is daar niets mee gedaan?) veel mooier dan die geborstelde versies.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 11:04

Hmm, ik klik natuurlijk gelijk op de spoiler maar mijn haar hangt al nooit zo. Ik heb nu een tip van iemand anders opgevolgd en borstel mijn haar onder de douche met de conditioner erin en daarna niet meer. Even kijken of dat wat doet!

Maar als ik dan toch 160 euro voor een borstel uitspaar, kan ik zeker wel dit weekend even Schoonhoven in omdat het Winter OUtlet dagen zijn en mijn favoriete winkels heel goeie uitverkoop houden???
heeftniksnodigheeftniksnodigheeftniksnodg.....