Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17935
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:05

bobje26 schreef:
Gini schreef:
Spiksplinternieuwe trui vandaag voor het eerst aan. Best wel trots op, want eindelijk nog eens een fatsoenlijk kledingstuk (meestal koop ik rommel bij veel te goedkope winkels). Nog even checken in de spiegel: damn, wat staat die trui me goed. Ik ga naar beneden en daar zit een hond. En die hond was enthousiast om mij te zien, springt op en trekt zo een draad over de hele breedte van de trui. Het stuk stof hing nog geen 10 minuten om mijn lijf en kon me alweer gaan omkleden. De trui is nu al gedegradeerd naar 'voor luie zondagen wanneer ik niet naar buiten moet'.

Ik weet meteen weer waarom ik altijd goedkope rommel koop. Dan doet het niet zo een pijn. :')


Was het jouw eigen hond of een van iemand anders? Anders zou ik er wel achteraan gaan haha.


Eigen hond. Ik heb gevloekt en haar een "rothond" genoemd. Voel ik me daar nog schuldig over ook. :D

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:12

Is het al zomer

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:49

Buikpijn. ;(

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:05

Dat de katten wat samen lopen uit te spoken in het kleine kamertje, maar iedere keer als ik ga kijken ze vliegensvlug weg zijn. En nu zitten er 2 mij aan te kijken. >;)

Was wel een goed idee om voor de oudste kat een maatje erbij, maar nu loop ze dingen te doen die ze anders nooit doe. :') En ze spannen nog samen ook. _O-

Foaly

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:08

Dat ik mijn overnight oats vergeten ben uit de koelkast te halen vanochtend. Iemand enig idee of dat morgen nog te eten is? :')

iirrssjjee

Berichten: 5944
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:21

Dat ik me beter voordeed dan ik kan bij de eerste Personal Training sessie vandaag en ik dus bijna out ging :+.

Agh, hij heeft wel meteen gezien dat ik echt wel doorzettingsvermogen heb. Ohja, en ik ben qua kracht een stuj sterker dan de gemiddelde man die binnenkomt... Thanks he! :+

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 13:49

Dat de tentamens inmiddels allemaal ruim anderhalf tot twee weken geleden zijn en dat ik nog steeds maar 2 van de 5 punten terug heb. Ugh

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 13:53

Foaly schreef:
Dat ik mijn overnight oats vergeten ben uit de koelkast te halen vanochtend. Iemand enig idee of dat morgen nog te eten is? :')

Dat gaat prima hoor! Ik maakte dat op zondag avond altijd voor de hele week :o was op vrijdag nog prima

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:18

Dat ik als mega rationeel ingesteld persoon het de laatste tijd niet meer voor elkaar krijg mezelf niet met anderen te vergelijken en daar huilbui op huilbui uit voor komt :') :') Ga mezelf troosten en zometeen de stad in om naar een iPad te kijken. Je mot wat. :Y)

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:21

dat ik nog steeds mijn usb kwijt ben met al mijn schoolwerk. maar het eigenlijk ook niet uitmaakt ik loop zo ver achter dat ik het niet eens meer kan inhalen :')
Wat ook niet uitmaakt ik wil toch een andere opleiding doen maar ik nog steeds mee moet doen met de lessen. Ellende dit waarom neem ik school nou nooit eens serieus |o :')

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:33

Mkango schreef:
black_kelpie schreef:
Dat we een prachtige gerestaureerde lederen bank hebben gekocht, zit heerlijk en ziet eruit als nieuw, maar nu hij is opgewarmd (stond in een koude loods) begint hij naar rook te ruiken. Mijn vriend ruikt niet echt wat, ik helaas wel. Als die geur echt in de vulling zit krijg je het er nooit meer uit. Ik baal -O-

Dat is wel heel zuur zeg.

Nogal ^)

Vanmorgen kwam mijn vriend beneden en hij zei nu ook dat de hele kamer naar rook ruikt, het ligt dus niet aan mij. Contact gehad met de verkoper en er wordt een passende oplossing gezocht, met een beetje geluk staat er morgen een andere bank. Alsnog balen, want ik vind deze echt heel mooi, maar ik loop nu al 2 dagen met koppijn van die lucht dus hij moet gewoon weg |(

Tucktuck

Berichten: 1288
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:45

Ik irriteer mij enorm aan mijn jongste zusje.

Mijn auto wordt door haar vriend gekeurd voor de apk, is een oud autotje maar weinig km. Beld ze mij op om te vertellen wat er aan de hand was met mijn auto. En haar vriend vond al mijn investeringen erin zonde kan toch beter een nieuwe kopen.

Vraagt ze: "leg je wel netjes elke maand geld opzij voor als hij kapot gaat?, dat moet je wel echt doen hoor" Ik netjes aangegeven dat ik dit niet zo'n fijne vraag vind en snap dat ze het goed bedoeld. Gaat ze erover verder, nou ik vraag toch gewoon wat dat ik via haar vriend wel een nieuwe auto kan kopen. Dat zijn goede. Zucht bemoei je met je eigen zaken.

Doet ze altijd maar o wee als je zoiets tegen haar zegt, dan is de wereld te klein _-:(

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 14:51

xPabloBokt schreef:
Dat de tentamens inmiddels allemaal ruim anderhalf tot twee weken geleden zijn en dat ik nog steeds maar 2 van de 5 punten terug heb. Ugh


En dat ik nu doodleuk een mail krijg dat de inzage aanstaande vrijdag is. Geef me dan eerst mijn punten terug :')

Gini
Berichten: 17935
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:52

Sorry Tucktuck, maar ik begrijp je ergernis niet. Ik lees alleen maar een helpende zus?

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:56

xPabloBokt schreef:
Dat de tentamens inmiddels allemaal ruim anderhalf tot twee weken geleden zijn en dat ik nog steeds maar 2 van de 5 punten terug heb. Ugh

Ik heb 19 december een tentamen gemaakt waarvan ik 6 februari het cijfer krijg -O-

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 15:14

Hier ook echt stress om een cijfer wat 2 weken geleden gemaakt is en wat maar super weinig mensen gemaakt hadden. Ze hebben nu ook echt niks te doen want de college beginnen volgende week pas weer. Komop {:)-:(

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 15:45

Dat ik een moeilijke beslissing heb moeten nemen wat ik echt vreselijk vind maar aan de andere kant geeft het me ook veel ademruimte...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:31

Het feit dat m'n rijlaarzen (à £300) nu al uit elkaar vallen, terwijl ik ze nog geen jaar heb, en ze in totaal misschien maar een maand of 5 in gebruik heb. :roll: Ook het brakke internet overal in dit land, en de staat van de wegen. ZOAB is een ding, Engeland, gebruik het! Also: potholes kun je vullen, dat hoeft geen half jaar te duren. 8)7

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:36

Asociale kinderen. Rennen de oprit over, dwars door de achtertuin. 8)7 Ga ergens anders spelen. We wonen in een klein dorp, dat direct grenst aan een bosje. :wave:

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:52

Ik ben overgestapt van autoverzekering. Oude verzekering wil ik dus opzeggen, maar ze reageren niet op chat, de telefoon wordt niet opgenomen en mailen kan niet.
Independer heeft nu een opzegbrief naar ze gestuurd, maar omdat dat niet de reguliere weg is is de kans groot dat die niet wordt geaccepteerd.
Hoe dan?! _-:( Ik ga geen dubbele premie betalen, omdat zij niet bereikbaar zijn. Op FB lees ik heel veel mensen met dezelfde klachten, dus ik vrees ervoor.

germie

Berichten: 25997
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 17:52

Mandarijn schreef:
Ik ben overgestapt van autoverzekering. Oude verzekering wil ik dus opzeggen, maar ze reageren niet op chat, de telefoon wordt niet opgenomen en mailen kan niet.
Independer heeft nu een opzegbrief naar ze gestuurd, maar omdat dat niet de reguliere weg is is de kans groot dat die niet wordt geaccepteerd.
Hoe dan?! _-:( Ik ga geen dubbele premie betalen, omdat zij niet bereikbaar zijn. Op FB lees ik heel veel mensen met dezelfde klachten, dus ik vrees ervoor.

Bellen met de mededeling dat je een schade wilt melden lukt wel? Dan dat doen en zeggen dat je op wilt zeggen

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 18:11

Mamabrigade. :')

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 18:32

Erachter komen dat de opdracht die ik moest maken voor een sollicitatie voor vandaag in had moeten leveren, en niet voor morgen. Voortaan mailtjes beter lezen :')

hagelslag
Berichten: 9068
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 19:41

Ik ben bezig met een emotioneel ritje.
De vorige x dat ik hier voer afleverde bij deze boer heb ik een dag later mijn hond moeten laten inslapen.
En nu moet ik morgen met mijn nieuwe hond naar de dierenarts voor een inenting. Voelt erg raar

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 19:43

Ik heb net even mijn slaaptekort van vannacht ingehaald. Droomde net dat iemand me wakker maakte want moet zo weg. Eindstand: lag toch jammer alleen in bed. -O-