Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:19

@Rebecca tip: Spotta app! Kan je sowieso online alle folders inzien.

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-20 23:26

Rebecca schreef:
xPabloBokt schreef:
Heb je de app? Daar staan ze wel in! :)

Even geïnstalleerd **\O/** , dankje voor de tip kan ik boodschappen lijst afmaken voor morgen :D


Graag gedaan :D

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:38

Die godverdommense tyfushond van een projectpartner. Heeft zes fiets dagen de tijd gehad om een beetje feedback te verwerken van de presentatie die we maandag hebben gegeven. Eerst is ie niet bereikbaar. Dan heeft ie geen tijd. Heeft die mongool uiteindelijk 90% van de feedback links laten liggen en alleen een beetje lopen fiets slepen met dia's en plaatjes groter gemaakt. Super ingewikkelde feedback was het niet eens. Dingen als "zorg voor scherpe plaatjes" en "de titel van de dia moet anders". Ik ben er helemaal klaar mee. Morgen moet het ingeleverd worden. Dikke kans dat we gewoon uitstel krijgen als we er om vragen, maar appelflap, dat zou absoluut niet verdiend zijn. Hij heeft er al zes fiets dagen voor gehad waarin niks geen andere deadlines lagen. Ugh!

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:47

Steeph, zou lekker snitchen als ik jou was. Als je zeker weet dat het puur laksheid is (kan ook wat anders aan de hand zijn natuurlijk) de desbetreffende docent op de hoogte brengen met de mededeling dat het zijn taak was om de feedback te verwerken en dat je er lang op hebt moeten wachten. Niets zo irritant als groepsopdrachten doen en allemaal gelijk beoordeeld worden terwijl de helft er amper naar omkijkt.

Hier baal ik dat ik zoveel trek blijf houden. Heb flink gesport vanmorgen en gewoon genoeg gegeten maar ik blijf hongerig. Ben normaal een week voordat ik ongesteld word extreem hongerig maar de timing is echt off, snap niets van mijn lijf :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:58

Thanks, het maakt me zo boos. Dit is het laatste wat we moeten doen voor dit hele project. Ik ga morgen de docent even opzoeken, moet dan toch op school zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 00:08

Eens met Castilja hoor, als het gewoon luiheid is, gooi je hem maar gewoon voor de spreekwoordelijke bus. Ik was ook altijd veel te lief en kreeg dan als gevolg een lager cijfer, of kon alles zelf doen, waardoor de ander onverdiend een hoger cijfer kreeg, maar daar ben ik op een gegeven moment ook mee gekapt. := Ik heb met m'n profielwerkstuk m'n partner toen ook gewoon verlinkt: hij zou de laatste paar dingetjes afmaken en inleveren, dat had 'ie niet gedaan, dus ik had ineens m'n scheikundeleraar voor m'n neus met de mededeling dat hij helemaal klaar was met onze lakse, luie werkhouding en dat ik geen examen mocht doen. Die heb ik toen even fijntjes verteld wat ik allemaal achter de schermen had gedaan aan dat pws, en hoe weinig mijn partner had hoeven doen, en zelfs daarin faalde, waardoor ik uiteindelijk ruim een punt hoger had gekregen dan hij. Kan iemand zijn/haar werk niet naar behoren doen vanwege omstandigheden, helemaal prima, dat vang ik met alle liefde op, maar bij gewoon laksheid neem ik echt niemand meer in bescherming.

Britta31

Berichten: 13154
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 00:13

Dat er in de kamer van onze dochter al 2 dagen een half bord met krabsalade staat.Zou het een schimmel project zijn voor school?

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 00:14

Mkango schreef:
Eens met Castilja hoor, als het gewoon luiheid is, gooi je hem maar gewoon voor de spreekwoordelijke bus. Ik was ook altijd veel te lief en kreeg dan als gevolg een lager cijfer, of kon alles zelf doen, waardoor de ander onverdiend een hoger cijfer kreeg, maar daar ben ik op een gegeven moment ook mee gekapt. := Ik heb met m'n profielwerkstuk m'n partner toen ook gewoon verlinkt: hij zou de laatste paar dingetjes afmaken en inleveren, dat had 'ie niet gedaan, dus ik had ineens m'n scheikundeleraar voor m'n neus met de mededeling dat hij helemaal klaar was met onze lakse, luie werkhouding en dat ik geen examen mocht doen. Die heb ik toen even fijntjes verteld wat ik allemaal achter de schermen had gedaan aan dat pws, en hoe weinig mijn partner had hoeven doen, en zelfs daarin faalde, waardoor ik uiteindelijk ruim een punt hoger had gekregen dan hij. Kan iemand zijn/haar werk niet naar behoren doen vanwege omstandigheden, helemaal prima, dat vang ik met alle liefde op, maar bij gewoon laksheid neem ik echt niemand meer in bescherming.


Idem. Heb op de HBO ook wel eens tegen zo’n notoire slacker gezegd dat IK me een vette onvoldoende in de groepsopdracht kon permitteren maar dat HIJ verder kon inpakken met nog een onvoldoende en dat mij dat verder geen ruk kon schelen..... F U Effe lekker joh.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 01:25

Kat is al heel de avond aan het janken en overal op en af springen. Het houd niet op..

iirrssjjee

Berichten: 5944
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 03:19

Ik ook eens 2 projectpartners gehad die niks deden. Waren een groepje van 3. Ik had een heel logboek gemaakt met wat de afspraken waren en vervolgens wie wat en wanneer had gedaan. Na een week of 2 ofzo alvast naar de docente gestapt en het logboek laten zien. Vervolgens het project ingeleverd, wat dus wel af was, maar wel door 1 persoon. De anderen dachten lekker mee te kunnen liften, maar nope. Die kregen een 3, ik een 8 ~~}> . Zij mochten m herkansen, maar moesten ze wel binnen een week alles op papier hebben hahaha.

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 07:12

Paard die dacht dat ze een rodeopaard was...
Resultaat 2 ruiter eraf gelanceerd, ik ben plat op mijn rug geland.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 07:19

Na 4 uur slaap om 6uur opstaan om te leren. Ik wil slapen... nog een uur of 6 het liefste!!!

germie

Berichten: 25998
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 07:38

Zeikerds op fora. Niet lezen, wel zeuren.

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 08:50

Dat ik zenuwachtig ben, maar geen idee heb waarom :')

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 09:31

Deze hele ochtend. :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 10:16

Zoveel zenuwen voor mijn cijfers, help.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:09

Vanochtend werd ik wakker van de wekker en vroeg ik me af waarom die op een zondag af ging, goed begin van mijn maandag :')

Daarna had de bus ontzettende vertraging, dus trein gemist.

Welkom terug, maandag |o

LoveBodin

Berichten: 4360
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:14

Dat mijn paard al zo lang niet rad is door een hoefzweer.. Hij is gelukkig wel weer happy, maar nog steeds niet echt rad :(.

Gini
Berichten: 17935
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:23

Spiksplinternieuwe trui vandaag voor het eerst aan. Best wel trots op, want eindelijk nog eens een fatsoenlijk kledingstuk (meestal koop ik rommel bij veel te goedkope winkels). Nog even checken in de spiegel: damn, wat staat die trui me goed. Ik ga naar beneden en daar zit een hond. En die hond was enthousiast om mij te zien, springt op en trekt zo een draad over de hele breedte van de trui. Het stuk stof hing nog geen 10 minuten om mijn lijf en kon me alweer gaan omkleden. De trui is nu al gedegradeerd naar 'voor luie zondagen wanneer ik niet naar buiten moet'.

Ik weet meteen weer waarom ik altijd goedkope rommel koop. Dan doet het niet zo een pijn. :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:44

Ik heb 1 antwoord ingevuld op mijn toets net. Ik weet het gewoonweg niet.

lovee
Berichten: 590
Geregistreerd: 30-11-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:50

Buikgriep :(

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:54

Ik heb spijt dat ik naar school ben gegaan

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:59

Valerie93 schreef:
Fb drama, ik houd ervan! Enige nadeel, ik ben nu constant alles in gaten aan houden of er nieuwe berichten zijn.


Same :')


Ik erger me dat ik vandaag weer naar t schijt Nederland moet ;( Heerlijke 10 dagen in Egypte gehad!

Al mis ik mijn hond en paard wel enorm :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 11:59

Gini schreef:
Spiksplinternieuwe trui vandaag voor het eerst aan. Best wel trots op, want eindelijk nog eens een fatsoenlijk kledingstuk (meestal koop ik rommel bij veel te goedkope winkels). Nog even checken in de spiegel: damn, wat staat die trui me goed. Ik ga naar beneden en daar zit een hond. En die hond was enthousiast om mij te zien, springt op en trekt zo een draad over de hele breedte van de trui. Het stuk stof hing nog geen 10 minuten om mijn lijf en kon me alweer gaan omkleden. De trui is nu al gedegradeerd naar 'voor luie zondagen wanneer ik niet naar buiten moet'.

Ik weet meteen weer waarom ik altijd goedkope rommel koop. Dan doet het niet zo een pijn. :')


Was het jouw eigen hond of een van iemand anders? Anders zou ik er wel achteraan gaan haha.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 12:03

Dat ik al meer dan een week het besluit heb genomen 2 familiebezoeken af te zeggen ivm mijn mentale gezondheid, maar ik blijf er maar tegen aan hikken. Ik ga ze ongelofelijk teleurstellen. Maar ik kan het nu gewoon niet. Ik loop mij zelf te veel voorbij...

Langs de andere kant zijn er in het verleden zoveel dingen gebeurd waardoor ze om te beginnen zelfs blij mogen zijn dat ik nog met hun spreek. Ik weet dat afzeggen het beste is en ik ga dat ook echt doen. Enkel nog wat moed bij een rapen.