Alle kleintjes verzamelen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 08:44

@Pikkepor Wat ben jij vroeg! Haha jaaaa, dan is het echt niet fijn om tussen de mensen massa te staan. Ik heb het gevoel dat ik dan geen lucht krijg.

Ik had 1 keer golden circle kaartjes voor future en daar waren idd ook alleen maar kleine mensen!

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:50

Hier ook vaak zitplaatsen bij concerten, heb liever geen bloedneus omdat ik op ellebooghoogte sta :+ Al zit ik ook liever door chronische rugklachten. Ik ga jaarlijks alle dagen naar Graspop, maar daar zit ik veel op de grond en probeer ik de echte mensenmassa te vermijden.

"Vroeger" stond ik helemaal vooraan bij concerten zodat ik het goed kon zien en nog ademruimte had, maar lichamelijk houd ik dat echt niet meer vol. Tegenwoordig hang ik liever ergens achterin dus :P

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 09:22

Ik wurm me prima tussen de mensenmassa. Vriendje is 1.86 dus die ben ik geregeld kwijt :')

Voordeel is, ik rij al 13 jaar op mijn verzorgpony zonder te groot te worden *\o/* ! Al is ze bijna 26 en wandelen we veel, toch heerlijk. Ben denk ik meer een pony mens.

En verder, gister wilde ik de cappuccino melk bijvullen op werk,’maar stond op de bovenste plank. En ik kon er bij, maar ik zag al die pakken al op m’n hoofd terecht komen. Gelukkig kwam er een lang persoon langs om de melk te pakken. maar dan is het toch wel even een ‘oeps’ moment.

En met boulderen, sommige boulders zijn meer voor grote mensen. Dan kan ik er niet bij en zegt m’n vriend: eitje toch? Ja, als je een reus bent _O-

aisa

Berichten: 763
Geregistreerd: 01-10-04

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:06

ik ook,en snel ook met mijn 153,net als in de horeca,hop vroemmm,zelfs met blad in hand.

aaaaaaaaan de kaaant !!

concerten festivals.... kom maar hoor anders zie je niks,
dankuuwell haha.heeft echt wel voordelen hoor klein zijn ;.))

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 19:28

Jaa klopt iedereen gaat wel aan de kant voor je. Ze zeggen dan wel vaak, ahh laat dat schattige meisje er langs.. lol

soesita

Berichten: 5183
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:30

DonDon schreef:
Jaa klopt iedereen gaat wel aan de kant voor je. Ze zeggen dan wel vaak, ahh laat dat schattige meisje er langs.. lol


Dat heb ik ze bij mij nu nog nooit horen zeggen! >;)

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:49

DonDon schreef:
Jaa klopt iedereen gaat wel aan de kant voor je. Ze zeggen dan wel vaak, ahh laat dat schattige meisje er langs.. lol

Serieus nog nooit meegemaakt :')

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 09:47

Ik moet zeggen dat het wel even geleden is. Vorige week nog iemand die een opmerking maakt of mijn schoenen niet veel te groot waren. uhhhhhhhhhhh