Alle kleintjes verzamelen!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:53

Ik laat mijn auto ook gewoon warmdraaien terwijl ik de paarden eten geef :+

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:55

Daar heb ik dan weer geen last van.. Ligt er ook een beetje aan wat voor auto denk ik? :')

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 20:17

Jaa klopt ik heb een Volkswagen polo. In de wasstraat doen ze ook vaak die antenne er af. Ik moet dan in de deur van de achterbank gaan staan om hem er op te draaien.

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:27

Antenne kan ik ook niet bij nee! Ik ga gewoon nooit door de wasstraat.. Problem solved :+

Saul

Berichten: 9666
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:03

Ik heb zo'n haaienvinnetje nog makkelijker :D

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:05

Voorruitverwarming dus geen last van :D

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 22:13

@Ghostattack is hier niet te doen met de nieuwbouwwijk. Het is hier net een modderpoel haha

Ik wil ook voorruit verwarming... duurt zo lang altijd.

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 22:21

Ik zeg niks... *kijkt naar mega ranzige auto op de oprit * :o Ik stap gerust met mijn modder en mest schoenen in _O-

Rijden jullie schakel of automaat trouwens? Ik vind met mijn lengte een automaat fijner. Met mijn schakel heb ik eindelijk uitgevonden hoe ik het fijnst zit waarbij ik nog bij de koppeling kan, maar niet met mijn stuur in mijn buik zit :P

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 22:25

Ik heb leren rijden met een schakel, maar wil als volgende een automaat door hypermobiele knieën. Is helaas al meerdere keren voorgevallen dat ik mijn knie echt uit de kom voel schieten door te moeten schakelen :(

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 22:32

Ik heb een schakel auto maar wel mijn stoel op zijn verst naar voren :o (en dat terwijl mijn Ford Ka echt niet groot is := )

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 22:32

Wij hebben de auto erop uitgezocht dat ik er goed in kan rijden, wel een schakel. Bij andere modellen moest ik m'n arm naast de stoel houden om te kunnen schakelen, heel irritant, dus nu een auto met de pook meer naar voren

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 23:21

Volkswagen polo is echt een aanrader. Je kan de stoel echt helemaal naar voren zetten en super hoog. In de golf van mijn vriend ook. Kom zonder moeite bij alle pedalen.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:02

Mijn Twingo heeft de antenne aan de zijkant zitten, bij de zijspiegel <<) dat is pas handig. :)*

Met krabben, moet ik ook altijd even moeite doen om in het midden van mijn ruit bij te kunnen!

Pedalen is geen probleem, nog nooit gehad ook. Maar ik heb ook vrij lange benen in vergelijking met mijn lengte. De enige auto die ik stom vind is de Mercedes van mijn vader. Die moet ik altijd helemaal verbouwen voor ik fatsoenlijk zit. Stoel naar voren, omhoog. Dan zit ik weer m er mijn knieën tegen het stuur, stuur ook omhoog... voor ik boven het dashboard uit kom _O-

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37364
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:13

Ik heb een lange krabber op stok. En wat rijd ik, een grote rolstoel bestelbus. Waar ik in moet klimmen hihi. Stoel wel laten aanpassen en zitting in iets laten kantelen en inkorten. Maar ik pas niet in alle autos. Soms kleintjes zijn te groot en de grote passen beter. Grootste probleem is de korte pootjes. Maar met stoelzitting recht of iets naar voor lukt wel.

Van de week rolstoel passing. Tjsa ook daar, oei zo laag en kort hebben we weinig opties voor. Zittinghoogte 42 cm.

LWDaisy

Berichten: 4810
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:32

Ik ben 1.58m, 30 jaar.
Tot enkele jaren geleden ook vaak mijn ID moeten laten zien als ik sigaretten ging halen. Helemaal stom als ik voor het raam van het tankstation geparkeerd stond en ze me aan de bestuurderskant hadden zien uitstappen :+

Ondertussen ben ik zo grijs als een duif haha, en moet ik geen ID meer tonen.

Ik heb een cabrio met glazen dak - ik heb altijd een vuile streep in het midden van het dak. En de auto is nochtans verlaagd :+ Met pedalen nog nooit problemen gehad, en ik heb een grote Saab gehad!
In de keuken altijd een trapladdertje nodig, ook zo in mijn klerenkast :+
In de winkel geraak ik vaak ergens niet aan, maar je wordt creatief na een tijdje. Ik gebruik andere producten om mijn product naar voor te krijgen, als dit niet te veel weegt natuurlijk haha.
Kleren/schoenen kopen is wel fijn, ik pas perfect in de kindermaat (176 is zelfs te groot, en qua schoenen heb ik 35-36). Broeken voor volwassenen, daar moet ik altijd de pijpen van laten innemen.

Ik had niet veel groter kunnen worden. Als ik, mijn broer en onze op een rij gaan staan kan je een plank op onze hoofden leggen, mijn mama is 1cm groter, papa en broer misschien 3cm, als het al zo veel is :+ Allemaal kleine voetjes ook haha.

Ik vind het ook niet erg om klein te zijn.
Er zijn af en toe wel momenten dat het minder leuk is - vooral op straat merk ik dit, of in drukke winkels. De kleintjes moeten blijkbaar altijd uit de weg gaan voor de grotere mensen. In de bios oid kan het soms ook irritant zijn, je zal altijd zien dat er vlak voor mijn neus een reus gaat staan :+

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 10:01

Wat ik ook irritant vind is bij uitgaansgelegenheden met drukte dat je zo een elleboog in je gezicht hebt als je niet oplet.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 10:11

Ja in de bios dat er een hoofd in beeld zit. Vroeger had je van die kinderzitjes maar dat voelt ook zo banketstaaf.

En idd met uitgaan heb ik wel eens vaker een elleboog tegen me hoofd gehad...

Dapnik

Berichten: 3228
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 16:50

Dat ik dit nu pas zie, een topic voor mij!

Ik ben 28, 1,59 en wacht nog steeds op die beloofde groeispurt. En voor mij ook een pony van 1,42 haha.

Vroeger vond ik het vreselijk maar heb er mee leren leven, wat ik alleen wel heel vervelend vind is mensen massa's. Ik ga graag naar concerten maar als het kan neem ik dan altijd een zitplek omdat ik anders niks zie terwijl het vaak wel leuker is om te staan.

Ik heb weinig platte schoenen :')

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 18:56

Ja je kan idd niks zien. Vaak meegemaakt dat ik op de nek van iemand mag haha! Ik heb ook meer hoge hakken dan lage schoenen

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:51

Ik vind mensenmassa's ook vreselijk, ga ook nooit naar drukke feesten als koningsdag ofzo, ik word altijd platgedrukt.

Hier bijna nooit hakken aan, heb iets aan mn voeten waardoor schoenen sowieso een lastig ding is

DonDon, volgens mij ben jij een keer bij mij en m'n (inmiddels verkochte) pony geweest :D

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:08

Anderzijds kom ik wel heel makkelijk uit mensenmassa's :')

Hakken draag ik ook bijna niet. Ik vind t gewoon niet lekker lopen. Vind het de lengte niet waard O:)

Qua auto kan idd niet alles. Zelfs voor mijn 1.60 korte benen. Polo heb ik in leren rijden, en ik heb nu een renault clio die mij ook heel goed bevalt.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 20:19

@Kirstenn jaaa klopt dat was Sky toch? Ik ben toen langs geweest voor het eventueel bijrijder van haar. Heb je toch besloten om haar te verkopen?

Mijn pony komt rond mei naar huis. Vroeg me nog af welke stal je stond?


@laraxXxemma dat is zeker zo, je glipt zo overal doorheen

Kirstenn
Berichten: 1578
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:48

Klopt, Sky indd! Ja een paar maanden nadat we in Zevenaar stonden bleek dat ons huis aan het verzakken was, wat financieel een behoorlijke strop was. Ook miste ik de stal en omgeving in Arnhem enorm en kon ik er niet echt aan wennen om weer een bakruiter te zijn. Speelden nog wat meer dingen dus al met al besloten haar toch te verkopen. En ze heeft nu echt een tophuis <3

Hoe gaat het met jouw pony? Leuk dat hij rond mei deze kant op komt! Waar komt hij te staan?

Ik PB je even over op welke stal in Zevenaar ik stond :)

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 22:22

Oh jeetje dat is dan ook allemaal snel gegaan zeg. Soms moet je keuzes maken ook al zijn ze heel zwaar. Fijn dat ze nu een top huisje heeft.

Ik weet nog niet zo goed waar. Maar ieder geval didam of zevenaar. Heb gelukkig nog even de tijd

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:37

Oh ja, mensenmassa's. Ik zit op okselhoogte...
Een keertje bij een festival gestaan dat het regende. Iedereen rond mij had een poncho aan en was 2 meter ofzo... Ik had het gevoel dat ik in een plastic zak zat. Wist niet hoe snel ik uit die situatie moest komen.

Anderzijds was ik een paar weken geleden bij een concert en toen werden mijn man en ik aangesproken: wat fijn he? Er staan alleen maar kleine mensen vooraan. :Y) het was inderdaad een klein volkje dat het concert kwam bezoeken.