Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zonnebloem18

Berichten: 24838
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:41

Ik bedenk me ineens dat toen mijn man door ander werk elke dag de auto nodig had ik een elektrische fiets van mijn leidinggevende mocht lenen zolang het nodig was.

En net hier op mijn werk moest een vrouw 2,50 betalen, maar die had geen pinpas bij zich en wij nemen geen contant geld aan. Toen heeft de klant achter haar de 2,50 betaald voor haar.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:54

Ik heb mijn hele interieur via gratis af te halen groepen bijeen kunnen krijgen; alle kasten, stoelen, bureaus, bedden, pannen, servies etc! Hoefde na mijn scheiding alleen matrassen te kopen omdat andere mensen zo ontzettend vrijgevig waren. Heb heel mooie meubels en ook veel bijzondere en leuke gesprekjes gehad bij het ophalen

Cilli96

Berichten: 544
Geregistreerd: 20-01-12
Woonplaats: Knus Huisje

Re: Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 14:21

Ik word zo blij door al deze lieve daden! <3 Als je een slechte dag hebt is dit topic én het meme topic echt een goede om gewoon lekker door te lezen

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 12:39

Gisteren hadden we spareribs besteld omdat we gewoon geen zin hadden om door de kou naar de supermarkt te lopen. Dus m'n moeder doet de deur open voor de bezorger, pakt het eten aan, en geeft hem een briefje van €5. Die jongen was helemaal verbaast: "Echt waar? Mag ik dit hebben?" "Ja! Jij bent helemaal door deze kou gekomen omdat wij er geen zin in hadden." Hij was zo blij! :D