mag verwijderd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weidemaatje

Berichten: 1627
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:54

Ik ben het met Gini eens.
Er kunnen verschillende dingen gebeurd zijn, misschien hebben de ouders bijvoorbeeld het topic gevonden en gevraagd om het te verwijderen. Misschien hebben de ouders gezegd dat ze de informatie liever nog niet verder in de wereld brengen. De desbetreffende informatie is best heftig (vind ik), en ik snap dat ze dit liever niet op het internet zet waar iedereen het kan lezen. Bokt komt namelijk vaak omhoog bij google met verschillende zoektermen. Ja, ze had dan beter moeten nadenken voordat ze het plaatste en misschien moet ze haar verantwoording nemen. Maar een topic is al snel geplaatst en iedereen maakt weleens een foutje. Dit topic gaat niet over bloemetjes en bijtjes dus ze zou vast wel haar redenen hebben dat ze het verwijderd wilt hebben.

Gini
Berichten: 17927
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:55

Anoniem schreef:
Gini schreef:
Tica_81, je hebt je bericht bewerkt, was je niet tevreden over wat je eerst had getypt? Fijn dat je je dan toch nog kan bedenken hé. ;)

:j Ik heb iets toegevoegd. Wat onwijs fijn dat jij zo goed op anderen let Gini, je zal toch een kans missen om te sneren he.


Tja, ik wijs je erop dat je van dezelfde mogelijkheid gebruik maakt om berichten aan te passen NADAT je op de verzendknop gedrukt hebt. Dat je je dus mag en kan bedenken over wat je eerst getypt hebt. Als jij dat aanvoelt als sneer, ja, daar kan ik niet zo heel veel aan doen.

Brainless

Berichten: 29745
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: mag verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:58

@Gini..
Ik heb absoluut geen problemen mee als mensen hun bericht aanpassen/verwijderen..
Maar om dan mij aan te spreken dat het onbeleefd is haar te quoten; dat snap ik niet.
Dat deed ik toen het bericht er nog stond.
Een verwijderde bericht is nl niet te quoten.

Gini
Berichten: 17927
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: mag verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:03

Brainless, ik spreek je er niet op aan. Je mag van mij doen wat je wilt, maar ik mag daar ook van vinden wat ik wil.
Beleefd had ik gevonden dat je -nadat je zag dat TS iets niet online wilde hebben- dat je dan ook je eigen bericht aangepast had, ja, dat klopt. Maar je moet niet doen wat ik vind uiteraard.

Niece
Berichten: 1513
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:30

Jongens dit gaat nergens over en is uiterst vermakelijk om te lezen, hoe druk kan je je maken om helemaal niks :+

@TS, lief van je! Ik zou het voor de zekerheid niet geven en op een andere manier steun betuigen aangezien dit heel zwaar kan vallen.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:32

Niece schreef:
Jongens dit gaat nergens over en is uiterst vermakelijk om te lezen, hoe druk kan je je maken om helemaal niks :+

@TS, lief van je! Ik zou het voor de zekerheid niet geven en op een andere manier steun betuigen aangezien dit heel zwaar kan vallen.


Ssstt geen reactie geven op een verwijderd bericht, is respectloos :D

Anoniem

Re: mag verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:37

Het is niet nodig om nog verder de spot te drijven met een bokker :)

marleen_88

Berichten: 14066
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: mag verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:44

Een rompertje inlijsten lijkt mij wat ongepast. Ik zou ook voor een kaart en een bos bloemen gaan.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23458
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 20:34

Na overleg met TS en het team hebben we besloten de OP niet terug te plaatsen en het topic definitief te sluiten.