Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11706
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:48

oke miss is bod dan niet redelijk. ik heb gevraagd of ze er akkoord mee gaat. wederom gelezen maar geen reactie.

uiteraard kan ik ook 40€ bieden. Maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Voor zelfde geld denkt ze dan heb ik toch 28€ ( ik heb ook wel eens iets verkocht wat ik zelf onder mijn eigen waarde vond, omdat ik het niet kwijt kreeg)

afijn maar een reactie van ik ga akkoord of niet akkoord zou wel fijn zijn, nu krijg ik gewoon geen reactie.

En het is niet zo dat ik 15€ bied.. want dat krijg ik regelmatig... en dan reageer ik gewoon netjes met dat bod ga ik niet akkoord, en doe ik een tegen bod.

Artimes

Berichten: 498
Geregistreerd: 21-02-15

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:50

Ik vind het wel een redelijk bod, maar zou zelf niet Inc verzendkosten bieden, even reageren is toch wel het minste, ik stuur zelf als mensen niet reageren dat ik ervan af zie en ga op zoek naar de volgende :wave:

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:27

Ik vind het altijd stom als mensen een rond bedrag bieden inclusief verzenden. Ik zou veel meer geneigd zijn 37 euro te accepteren ook al is het maar 2 euro meer.

Een bod van 30 euro op een vraagprijs van 40 klinkt voor mij een stuk redelijker dan 28 euro. Gek is dat...

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 11:36

plutolover schreef:
oke miss is bod dan niet redelijk. ik heb gevraagd of ze er akkoord mee gaat. wederom gelezen maar geen reactie.

uiteraard kan ik ook 40€ bieden. Maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Voor zelfde geld denkt ze dan heb ik toch 28€ ( ik heb ook wel eens iets verkocht wat ik zelf onder mijn eigen waarde vond, omdat ik het niet kwijt kreeg)

afijn maar een reactie van ik ga akkoord of niet akkoord zou wel fijn zijn, nu krijg ik gewoon geen reactie.

En het is niet zo dat ik 15€ bied.. want dat krijg ik regelmatig... en dan reageer ik gewoon netjes met dat bod ga ik niet akkoord, en doe ik een tegen bod.

Is het niet zo dat als je reageert die persoon je zou kunnen beoordelen?

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:05

Nouuuuu, ik had een voltreffer gisteren hoor. :))

Ik heb ivm mijn verhuizing een aantal schoenen te koop staan. Je voelt het misschien al. ik had iemand met een fetisj die interesse toonde in mijn schoenen.

Joh, prima, ieder zijn ding. Jij mag mijn schoenen kopen. Toen bleek het te gaan om voeten geurtjes. En of ik mijn oude gympen wilde verkopen.

En toen vroeg hij of ik pantykousjes wilde dragen en die wilde verkopen. En of hij ook even aan mijn voeten mocht ruiken. En of hij mij even mocht bellen.

Ik ben afgehaakt. Je mag best mijn schoenen kopen, zelfs gedragen pantykousen, maar mij bellen en mijn voeten ruiken ging me echt te ver. Kreeg er bijzonder creepy vibes bij. :))

Suzanne F.

Berichten: 49401
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:07

Tallie1979 schreef:
Nouuuuu, ik had een voltreffer gisteren hoor. :))

Ik heb ivm mijn verhuizing een aantal schoenen te koop staan. Je voelt het misschien al. ik had iemand met een fetisj die interesse toonde in mijn schoenen.

Joh, prima, ieder zijn ding. Jij mag mijn schoenen kopen. Toen bleek het te gaan om voeten geurtjes. En of ik mijn oude gympen wilde verkopen.

En toen vroeg hij of ik pantykousjes wilde dragen en die wilde verkopen. En of hij ook even aan mijn voeten mocht ruiken. En of hij mij even mocht bellen.

Ik ben afgehaakt. Je mag best mijn schoenen kopen, zelfs gedragen pantykousen, maar mij bellen en mijn voeten ruiken ging me echt te ver. Kreeg er bijzonder creepy vibes bij. :))


_O- :')

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:40

Oh men,ik hou echt niet van voeten :=
Ik zal zulke mensen ook niet gaan snappen.

Vandaag had ik weer eens een vrek op MP.
Het verschil was €1,75, toen heb ik maar geschreven van dat het zo'n klein bedrag is ,als ze daar blij van wordt dat ik het haar dan wel gun.

Volgens mij erop het sarcasme er vanaf maar goed ik heb het wel verkocht.

karrij
Berichten: 1061
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 18:28

Ik heb ook een paar laarzen op MP staan, wat ik zo gek vind is ,dat ik al wel 10 biedingen gehad heb , als ik zeg dat het bod akkoord is hoor ik helemaal niks meer.

Ik vraag me af, waarom doe je een bod als het toch niet wil kopen. Gek toch? Of niet?

Danielleeee_
Berichten: 3182
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:04

Ik heb zo goed als nieuwe Vans op Marktplaats staan voor 25 euro (nieuwprijs is 75 euro, maar ik heb ze een aantal keer gedragen). Biedt iemand 5 euro :+

DubbelFun

Berichten: 88821
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:29

Daarom zet ik er altijd een minimum bod bij, al krijg je dan alsnog een belachelijk bod per mail.

Amber_anne

Berichten: 6951
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:49

Ik heb iets ongebruikt op marktplaats staan voor 5 euro. Nieuwprijs is tussen de 15 en 20. Bied iemand 3 euro.

Voor dat geld geef ik het liever weg aan iemand

Muze
Berichten: 5322
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:56

Ik heb ook alleen maar zeikerds.
Mensen die ik maarliefst 12(!!!!) extra foto’s gestuurd heb en dan nog zeiken.
Mensen die bieden en dan niks laten horen, en dan 3 dagen later “ ben voorzien” sturen..
Onzin biedingen…

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:02

Ik heb nu gelukkig even wat fijne deals.
Sommige dingen kan je inderdaad wel 10x verkopen en dan is het nog niet weg. Heel irritant.

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:09

_Mir schreef:
Uh... heb nu een verkoper die zelfs (buiten de verzendkosten) kosten berekend voor verpakking en een ritje naar het postkantoor. Is dit nieuw? :')


Heb dit idd ook al eens gehad.
Heb haar gevraagd of ze niet een oude doos oid had en wat kranten.
Dat had ze wel. Mooi kan het daar in verstuurd worden. En ze gaan vast wel eens boodschappen doen en dan kun je het weg brengen dan maken ze geen extra rit en kosten.

maralyn

Berichten: 10450
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:36

Daan13 schreef:
Oh men,ik hou echt niet van voeten :=
Ik zal zulke mensen ook niet gaan snappen.

Vandaag had ik weer eens een vrek op MP.
Het verschil was €1,75, toen heb ik maar geschreven van dat het zo'n klein bedrag is ,als ze daar blij van wordt dat ik het haar dan wel gun.

Volgens mij erop het sarcasme er vanaf maar goed ik heb het wel verkocht.


Hier ook.

Ging om één euro.

Dan niet!

DubbelFun

Berichten: 88821
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 20:38

Maar er wordt iig nog op geboden :)

Ik heb nu een lamp op MP staan die is al 299x bekeken en het enige bod wat ik gehad heb (en waar ik mee akkoord ging) bleek niet serieus.

DoretteK

Berichten: 845
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 20:51

Voor diegene die met DHL verzenden, er is weer 25% korting met de codeFEESTDAGEN tot 31 december!

DubbelFun

Berichten: 88821
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 20:56

Goed om te weten. Thanks !

_Mir
Berichten: 1365
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 19:08

Stond van de week voor een gesloten deur.. Verkoper zei achteraf de bel niet gehoord te hebben. Ben ik toch blij dat ik het bijna altijd 'op de route' plan en dus niet helemaal voor nop daar was!

Vandaag een kast gratis af te halen erop gezet, werd direct gereageerd, kreeg een bericht; Adres? Oke.. ik zou dat anders aanpakken haha maar goed, netjes op tijd en vriendelijke man. Zo zie je maar weer dat je ooit helemaal een verkeerd beeld kan krijgen bij berichten.

Muze
Berichten: 5322
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 19:46

Tuurlijk… weeeeeeer iemand die eerst bied en dan gaat zaniken.
Laatste maand niks al zeurkousen op marktplaats ( en Facebook)

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:05

Iemand wil een zo goed als nieuwe peewee kattenbak gratis hebben. Want het is voor 2 hele lieve dieren en ik ben toch ook een dierenliefhebber? :+

Muze
Berichten: 5322
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:07

Hahaha. Ze mag m gratis komen bekijken?

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:39

Muze schreef:
Hahaha. Ze mag m gratis komen bekijken?

Ze wil datik m opstuur, verzendkosten wil ze wel betalen. Dus heb gezegd dat de verzendkosten 20 euro zijn :Y)

Marcella

Berichten: 36832
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 02:23

iirrssjjee schreef:
Muze schreef:
Hahaha. Ze mag m gratis komen bekijken?

Ze wil datik m opstuur, verzendkosten wil ze wel betalen. Dus heb gezegd dat de verzendkosten 20 euro zijn :Y)

_O- _O-

DubbelFun

Berichten: 88821
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 10:37

Lol, wel leuk gevonden :)