Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:43

hoho, ik zeg nergens dat ik aangifte afkeur. Maar zoals ik het lees reageerde verkoper wel degelijk, en beschuldig je haar vrij vlot van oplichting. Ik zou daar ook snel klaar mee zijn.
Ik snap dus jouw kant, maar ik probeer je ook een andere kant te laten zien. Dat het misschien (misschien he) geen oplichting is, maar dikke pech en eenverkoper die zich ook gewoon maar gekwetst voelt en vanuit die emotie reageert of niet reageert.
En ook nu reageer je behoorlijk heftig op mijn post. Terwijl ik je echt niet aanval.

Spenk
Berichten: 21829
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 22:52

Het is wel zo briefpost enorm lang onderweg kan zijn momenteel... Ik heb 14 dagen gewacht op iets.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:04

IHN schreef:
hoho, ik zeg nergens dat ik aangifte afkeur. Maar zoals ik het lees reageerde verkoper wel degelijk, en beschuldig je haar vrij vlot van oplichting. Ik zou daar ook snel klaar mee zijn.
Ik snap dus jouw kant, maar ik probeer je ook een andere kant te laten zien. Dat het misschien (misschien he) geen oplichting is, maar dikke pech en eenverkoper die zich ook gewoon maar gekwetst voelt en vanuit die emotie reageert of niet reageert.
En ook nu reageer je behoorlijk heftig op mijn post. Terwijl ik je echt niet aanval.


Je zegt letterlijk in je eerdere post vandaag (als reactie dat ik aangifte had gedaan) dat je het niet eerlijk vind van mij en dat het mijn eigen schuld is dat het met gewone post is verstuurd.

Het item zogenaamd op 6 januari al verstuurd en als je mijn screenshot bekijkt, dan zie je dat ik tot aan 15 januari gewoon netjes blijf communiceren en vragen naar de track & trace.

Hoezo vrij vlot ergens van beschuldigen? Het is nu al 18 dagen later. En een ruime week nadat ik haar vorige week zondag mijn bankrekeningnummer gestuurd heb met het verzoek om het gehele bedrag gewoon terug te storten, dat ik dan geen aangifte zou doen. Maar ook daar geen reactie van verkoper op.

Zeg eens, hoeveel meer geduld had ik moeten hebben voordat ik haar van oplichting mocht beschuldigen?
En ja ik reageer misschien nu wat heftig, maar ik kan er niet bij dat mensen dit gedrag blijven goed praten, echt niet.

Edit: hier de screenshot waarbij ik toch duidelijk al vooraf de track & trace aangeef. En verkoper ook duidelijk maakt dat ze prima weet wat een brievenbus pakket is.

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan privé communicatie openbaar te maken op Bokt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 25-01-21 09:29, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Screenshot verwijderd i.v.m. privé communicatie

IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:11

ok. Ik hou er maar over op. Ik reageerde nl niet op het feit dat je aangifte ging doen. Maar algemeen. En hiervoor zegt nog iemand dat een brief 2 wkn onderweg is geweest. Wie weet is de envelip kapot gescheurd en adres onleesbaar geworden, weet jij veel. Ik praat het gedrag niet goed als het oplichting is. Maar mss moet je ook andere opties open houden.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:13

IHN schreef:
ok. Ik hou er maar over op. Ik reageerde nl niet op het feit dat je aangifte ging doen. Maar algemeen. En hiervoor zegt nog iemand dat een brief 2 wkn onderweg is geweest. Wie weet is de envelip kapot gescheurd en adres onleesbaar geworden, weet jij veel. Ik praat het gedrag niet goed als het oplichting is. Maar mss moet je ook andere opties open houden.


Welke opties?

Welke opties heb ik als iets niet aankomt, zelfs na bijna 3 weken niet en verkoper niet reageert geen track & trace kan geven en niets wil doen om het op te lossen?

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:17

Je hebt gelijk hoor, het is een vreemd verhaal.

Spenk
Berichten: 21829
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:20

Daphara schreef:
IHN schreef:
ok. Ik hou er maar over op. Ik reageerde nl niet op het feit dat je aangifte ging doen. Maar algemeen. En hiervoor zegt nog iemand dat een brief 2 wkn onderweg is geweest. Wie weet is de envelip kapot gescheurd en adres onleesbaar geworden, weet jij veel. Ik praat het gedrag niet goed als het oplichting is. Maar mss moet je ook andere opties open houden.


Welke opties?

Welke opties heb ik als iets niet aankomt, zelfs na bijna 3 weken niet en verkoper niet reageert geen track & trace kan geven en niets wil doen om het op te lossen?

Maar met je aangifte gaat ook precies 0,0 gedaan worden voor dat bedrag helaas.... Ik snap dat je het toch doen wilt maar er wordt echt niets mee gedaan. Dat deden ze hier ook al niet voor oplichting van €300 waarbij marktplaatsgebruiker niet alleen mijn man maar ook meerdere anderen opgelicht had.

Ze kunnen er niets mee. En ook hier waren adresgegevens etc bekent.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:35

Spenk schreef:
Daphara schreef:


Welke opties?

Welke opties heb ik als iets niet aankomt, zelfs na bijna 3 weken niet en verkoper niet reageert geen track & trace kan geven en niets wil doen om het op te lossen?

Maar met je aangifte gaat ook precies 0,0 gedaan worden voor dat bedrag helaas.... Ik snap dat je het toch doen wilt maar er wordt echt niets mee gedaan. Dat deden ze hier ook al niet voor oplichting van €300 waarbij marktplaatsgebruiker niet alleen mijn man maar ook meerdere anderen opgelicht had.

Ze kunnen er niets mee. En ook hier waren adresgegevens etc bekent.


Ik ben me ervan bewust dat het waarschijnlijk op niets uit zal lopen. Ergens is er nog een sprankje hoop dat de verkoper inziet dat wat zij gedaan heeft niet handig is en haar verantwoordelijkheid neemt. Ik kan de aangifte namelijk nog intrekken als de verkoper het alsnog netjes afhandelt. In dit geval zijn er 2 opties, ik ontvang de bodywarmer alsnog of verkoper vergoed het gehele bedrag dat ik betaald heb.

Afbeelding

Ik heb verkoper uiterraad vandaag ook op de hoogte gebracht van het feit dat er aangifte bij de politie is gedaan. Maar aangezien ze niet reageerde op mijn bericht dat ik haar gemeld had op marktplaats, ook niet reageerde op het bericht een dag later dat ik haar gemeld had bij het online betaalplatform en ook niet reageerde op mijn bericht met ultimatum om het binnen een week terug te betalen, anders zou ik aangifte doen... verwacht ik niet dat ze werkelijk van goede wil is en dit zal willen oplossen. Dus de aangifte blijft staan.

Syberdepiep

Berichten: 1601
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:05

Da's mooi banketstaaf. Helaas vorig jaar ook zoiets meegemaakt, heb het hier toen ook gedeeld. Dit ging wel om een veel groter bedrag, €800. Helaas komt de verkoper er echt mee weg, je kunt aangifte doen maar politie gaat er niets mee doen, daar ga je over een half jaar bericht van krijgen.
Ben je rechtsbijstand verzekerd? Daar zou je het bedrag misschien nog terug kunnen krijgen, maar denk dat het bedrag te laag is.
In principe kun je met je politie aangifte, alle communicatie op marktplaats en de betaling tussen jou en de verkoper over jullie overeenkomst aantonen bij je rechtsbijstand verzekering dat je inderdaad opgelicht bent. Je moet de verkoper een aangetekende brief sturen dat je haar in gebreke steld en stappen gaat ondernemen als ze niet voldoet aan terugbetaling van het bedrag binnen 2 weken. Zo kun je dan het bedrag terug betaald krijgen van je rechtsbijstandverzekering. En de oplichter komt er alsnog mee weg, mits het bedrag zo hoog is dat het nog wat oplevert voor de verzekering om het terug te halen bij betreffende oplichter.
Laatst bijgewerkt door Syberdepiep op 25-01-21 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Poekkie

Berichten: 7362
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:06

Dan hoop ik dat het haar echte naam en adres was dat de gaf en niet toevallig dat van de buurman ofzo. Zou wel zuur zijn :')

Ging je nog langs ook?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:29

Poekkie schreef:
Dan hoop ik dat het haar echte naam en adres was dat de gaf en niet toevallig dat van de buurman ofzo. Zou wel zuur zijn :')

Ging je nog langs ook?


Ik heb het bankrekeningnummer gecontroleerd, de naam die ze erbij opgaf klopt bij het bankrekeningnummer. Het zou wel erg vreemd zijn als ze een ander adres geeft om iets op te halen, maar goed het kan. Mijn verhaal over mijn “partner” die daar in de buurt zou zijn, was redelijk overtuigend, want ik kon zelfs een buurt noemen waar mijn “partner” aan het werk was, namelijk de buurt waar mijn ex woont.

Familie van mijn ex woont in het plaatsje van de verkoper, mijn ex woont een dorp verderop, mijn ex is echt dol op roddels, even als zijn familie, dus ik heb hem ook gevraagd of hij haar “toevallig” kent en globaal het verhaal gedaan...

Verwacht eigenlijk dat het verhaal binnen no time de ronde doet daar, zo’n schijnheilig religieus plaatsje is het wel. Ik ga er zelf niet heen, heb geen behoefte om daarvoor een uur in de auto te gaan zitten in Coronatijd met het risico dat ze niet thuis is of niet open doet.

Ik hou er gewoon echt niet van bedonderd te worden en ik laat dat niet over mijn kant gaan, ook al gaat het om een klein bedrag.
Ik koop en verkoop erg veel via marktplaats, maar verwacht gewoon eerlijkheid en open communicatie als er eens iets mis gaat. En ja, ik ga best ver om iets recht te zetten wat niet klopt, zo ook met die smerige kapotte Flextrainers eind vorig jaar, die zouden nieuw zijn, dat ging ook niet om een wereldbedrag, maar het klopte gewoon niet.

Vorige week ook nog een verkoper vriendelijk aangesproken op een pakketje waarvan er na een ruime week nog geen melding was gekomen dat het verzonden was.

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om privé communicatie openbaar te maken op Bokt.


Ik ben echt niet haatdragend, een ongelukje kan gebeuren, soms vergeet je iets, soms maak je een fout, maar we zijn allemaal menselijk en als een verkoper het netjes opgelost heeft, dan is dat prima.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 25-01-21 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 screenshots met privé communicatie verwijderd

Poekkie

Berichten: 7362
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:50

Je hoeft je niet te verdedigen hoor, ik geloof prima dat je een eerlijk persoon bent :)
Ik kan me zelf alleen moeilijk inbeelden dat iemand (zowel koper als verkoper) zo’n moeite doet voor zo’n klein bedrag. Maar als dat het dat het waard is voor jou, dan is dat helemaal prima. Hopelijk levert het je nog iets op.

En verder... relax :). Ik voel de frustratie gewoon doorheen mijn scherm, laat het je dag niet verpesten :)

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:50

Je weet dat je zelf straks de kans van laster op gaat he... Als je teveel met die gegevens gaat doen.

Tevens is het online plaatsen van communicatie niet toegestaan op bokt dacht ik.

Ik begrijp dat het vervelend is.
Ben als kind voor 10 euro opgelicht met paardenspulletjes.

Maar laat het je dag niet verpesten... Er zijn ergere dingen.
Vervelend, ja!
Groot dramatisch probleem? Nee..

dinek123
Berichten: 619
Geregistreerd: 18-01-13

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:42

Ik kom heel even binnen vallen:
Ik wil een boek overnemen van iemand (lijkt wel betrouwbaar, al lang actief en veel 'reviews') en nu vraagt deze persoon of ik wil betalen dmv een marktplaats betaalverzoek of dat ik het liever zelf wil overmaken. Nu heb ik met zo'm betaalverzoek geen ervaring, wat is voor mij betrouwbaarder?

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:56

Ik vind een Marktplaats betaling het fijnst. Als koper en verkoper. Je hoeft zelf geen gegevens in te voeren bij internetbankieren, dus daar zit minder risico in. Je krijgt meteen een melding in de chat als er is betaald, dus verkoper hoeft dat niet te checken op de rekening (is sneller) en de verkoper kan dan ook niet zeggen dat het geld niet is aangekomen, of wat dan ook. Je betaalt er wel 40 cent voor, maar dat maakt bij mij als verkoper niet uit. Ik heb namelijk geen printer thuis (print alleen op kantoor) en dan betaal je 50 cent meer aan verzendkosten. Dit vervalt wel als je betaalt via Marktplaats zonder verzending erbij. Een ander bijkomend voordeel is dat je voor Gelijk Oversteken kunt kiezen.

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:52

Daphara kan je ex niet bij verkoper langsgaan en het item ophalen?

Ik erger mij eraan dat ik 2x een broek heb gekocht en dat die veel later dan beloofd wordt verzonden.
Ja pakketpunt dicht. Echt verkoper dat weet je. Zoek op waar je je spullen kan versturen.

Poekkie

Berichten: 7362
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:18

Luuntje, om hoeveel later dan beloofd gaat het dan? Tot 3 dagen vind ik het vrij normaal, die termijn zou ik zelf bvb wel regelmatig nodig hebben ivm drukte.

Ik verbaas mij vaak aan verkopers die veel sneller opsturen dan verwacht :=

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:22

Lisitano schreef:
Ik had kleding verkocht, vrijdagavond. Op zaterdagochtend een berichtje of ik het wel verzonden had want ze had nog niets ontvangen :+ Ik moest moeite doen mijn reactie op normale toon te geven :=

Ze wilde ook niet met t&t verzonden hebben dus we kunnen het ook niet volgen. Ik heb haar nog gewaarschuwd dat de post nu niet echt lekker loopt.
Hopelijk gaat het gewoon goed.

Vanmorgen van deze koper een teleurgesteld bericht dat het er NOG STEEDS niet was _O-
Ik vrees voor een slechte review omdat deze persoon verwacht dat PostNL 's avonds en op zondag bezorgt. Joejoe. Wat is dit voor gekkie?

Merexa

Berichten: 1167
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:14

Ik heb een super verkoop. Ik had een paar weken geleden een video/dvd recorder te koop en kon hem maar niet kwijtraken. Nu zette ik hem er weer opnieuw op en had binnen 10 minuten al een reactie van iemand die hem voor net iets onder de vraagprijs wilde hebben ex. verzendkosten. Dus ik ben akkoord gegaan en geld staat op mijn rekening. Dus na mijn werk gelijk maar goed inpakken en versturen.

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 15:59

Broek zou woensdag verstuurd worden en het werd zaterdag.
Net ontvangen van de pakketmeneer.

Post.nl punt zit in de supermarkt op 200m afstand.
Dus zelf ga ik er direct heen als de supermarkt open is.

IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 16:58

Daphara, de optie dat ze het wel echt verzonden heeft en nu gekwetst is omdat ze voor oplichter wordt uitgemaakt. Ze gaf immers eerst wel antwoord.
Wat ik nog bedenk:je hebt nu haar adres maar wil er sws niet heen. Waarim stuur je haar geen berichtje dat je haar adres hebt, adres doorgeven, en aangeven dat je iig graag reactie wilt. Mss werkt het.
en verder:opgelicht. nl ofzi.
Als dit echt misgegaan is heeft dat geen consequenties, maar als ze wel echt een oplichter is en er 3 neldingen zijn word haar bankrekening geblokkeerd. Heb het gehad met een client van me... erg veel gedoe kan ik je vertellen.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 18:30

Lisitano schreef:
Lisitano schreef:
Ik had kleding verkocht, vrijdagavond. Op zaterdagochtend een berichtje of ik het wel verzonden had want ze had nog niets ontvangen :+ Ik moest moeite doen mijn reactie op normale toon te geven :=

Ze wilde ook niet met t&t verzonden hebben dus we kunnen het ook niet volgen. Ik heb haar nog gewaarschuwd dat de post nu niet echt lekker loopt.
Hopelijk gaat het gewoon goed.

Vanmorgen van deze koper een teleurgesteld bericht dat het er NOG STEEDS niet was _O-
Ik vrees voor een slechte review omdat deze persoon verwacht dat PostNL 's avonds en op zondag bezorgt. Joejoe. Wat is dit voor gekkie?


Als je aan dat soort gekkies hebt verkocht, dan zou ik als je de advertentie verwijdert aangeven "niet verkocht via marktplaats", dan kan ze je nl niet reviewen.
Ik hoop voor je dat de post er niet een week over doet zeg. Zou je gek van worden van zo'n mens,...

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:31

IHN schreef:
Daphara, de optie dat ze het wel echt verzonden heeft en nu gekwetst is omdat ze voor oplichter wordt uitgemaakt. Ze gaf immers eerst wel antwoord.
Wat ik nog bedenk:je hebt nu haar adres maar wil er sws niet heen. Waarim stuur je haar geen berichtje dat je haar adres hebt, adres doorgeven, en aangeven dat je iig graag reactie wilt. Mss werkt het.
en verder:opgelicht. nl ofzi.
Als dit echt misgegaan is heeft dat geen consequenties, maar als ze wel echt een oplichter is en er 3 neldingen zijn word haar bankrekening geblokkeerd. Heb het gehad met een client van me... erg veel gedoe kan ik je vertellen.


Je blijft de verkoper als slachtoffer zien, terwijl ik al meerdere keren heb uitgelegd en screenshots heb laten zien van het gesprek. Echt zo frustrerend.
Als jij verkoper als gekwetste slachtoffer wil zien, prima, maar ik zie het toch echt anders.

Verkoper houdt zich niet aan de afspraak voor verzending, verkoper geeft geen track & trace, na dagen aandringen (en geen reactie) krijg ik na 7 dagen eindelijk een reactie dat het met gewone post is verstuurd en het teveel betaalde geld in de jaszak zit.
Weer wacht ik af, om de dag meld ik netjes dat het nog steeds niet binnen is, maar verkoper reageert niet. Ik vraag om een oplossing, verkoper reageert niet.

Ik heb het woord “oplichting” pas gebruikt toen het 12 dagen na zogenaamde verzending nog niet was aangekomen en verkoper op geen enkel bericht van mij reageerde, dat was: “Waarom reageer je niet? Ik begin ondertussen het idee te krijgen dat ik opgelicht ben.”
Wel weer groene vinkjes, maar weer geen reactie, dus een dag later heb ik haar bericht gestuurd dat ik aangifte zou doen als zij niet met een oplossing zou komen. Ze wenste mij succes en dat was haar laatste reactie op mijn gewone account.

Maar nee, volgens jou heeft verkoper de beste intenties en is ze gekwetst, je vind het vreemd dat ik niet een uur heen en een uur terug gaan reizen om de confrontatie bij haar voor de deur aan te gaan.

Verkoper weet dat ik al haar gegevens inmiddels heb, ze heeft ook marktplaats beloofd het netjes op te lossen, daarom is haar account weer vrijgegeven.
Hoewel ze net een banketstaaf verhaal ophangt tegen het account van “andere ik” over dat er een misverstand was en ze het opgelost heeft (iedereen die met haar contact had kreeg een melding dat de gebruiker geblokkeerd was vanwege onveilig account, dus ook een melding op het account van “andere ik”) dus “andere ik” heeft haar gevraagd hoe dat nou zit.
Zich ergens uit kletsen kan ze (als ze wil) als de beste, als ik het echte verhaal niet zou weten, dan zou ik er zo in trappen en echt denken dat ze het netjes opgelost heeft en haar account daarom is vrijgegeven. Daarom heb ik haar ook nog niet via het andere account gemeld dat ik het ben.

Verkoper leest ook vandaag weer het bericht van mijn echte account, dat ik bereid ben alles in te trekken als ze met een oplossing komt (dus geld terug of de bodywarmer), maar ze reageert daar nog steeds niet, wel groene vinkjes.

DoretteK

Berichten: 845
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:56

Helaas is mijn gekochte Marktplaats pakketje met boeken toch echt kwijt door DHL. De verkoper biedt heel lief aan om het geld terug over te maken. Dus ik zeg dat ik dat heel netjes vind, en vraag of ze mijn gegevens heeft (ik had betaald met een MP betaalverzoek, dus niet direct met mijn eigen rekening). Zegt ze dat ze het al heeft overgemaakt. Maar alleen niet naar mij, maar naar Marktplaats O:)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:59

DoretteK schreef:
Helaas is mijn gekochte Marktplaats pakketje met boeken toch echt kwijt door DHL. De verkoper biedt heel lief aan om het geld terug over te maken. Dus ik zeg dat ik dat heel netjes vind, en vraag of ze mijn gegevens heeft (ik had betaald met een MP betaalverzoek, dus niet direct met mijn eigen rekening). Zegt ze dat ze het al heeft overgemaakt. Maar alleen niet naar mij, maar naar Marktplaats O:)


Naar online betaalplatform?

Je zult begrijpen dat ik daar heel weinig vertrouwen in heb.
Waarom boekt ze het daar naartoe over en niet gewoon naar jou?