Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Daphara schreef:Ik heb ook weer een leuke, verkoper bied een wat dunnere bodywarmer aan voor €10, ik stuur bericht dat ik het wel wil kopen en vraag of het met brievenbuspost verzonden kan worden, maar verkoper geeft aan dat het daarvoor nog wat te dik is. We komen €15 inclusief verzenden met PostNL overeen.
Gisteren ontving ik het, heeft ze het toch als brievenbuspakket voor €4 verzonden, niet dat het door de brievenbus paste, maar goed, ze heeft geluk gehad dat het wel zo is aangepakt bij een PostNL punt. Vanwege het bedrag, weet ik dat ze het verzendlabel online aangemaakt heeft en dus niet op het postNL punt gekocht.
Gek genoeg voel ik me toch iets wat afgezet, ze maakt nu toch €2,75 winst op de verzending en heeft nu €11 voor de bodywarmer in haar zak kunnen steken i.p.v. de €10 die ze ervoor vroeg en de €8,25 die ze ervoor had gehad als ze het met standaard pakketpost had verstuurd.
Ik zeg hier dus ook “gek genoeg”, omdat ik dat gevoel niet had gehad als het met gewonen pakketpost was verstuurd, dan was het mij wel die €15 waard.
Gek hè, terwijl ze feitelijk niet direct mij, maar postNL afgezet heeft.
Ik moet haar nog beoordelen maar kan me er gewoon niet toe zetten om haar 5 sterren te geven, terwijl ik verder geen goede reden heb om er minder van te maken...
Daphara schreef:Ik heb ook weer een leuke, verkoper bied een wat dunnere bodywarmer aan voor €10, ik stuur bericht dat ik het wel wil kopen en vraag of het met brievenbuspost verzonden kan worden, maar verkoper geeft aan dat het daarvoor nog wat te dik is. We komen €15 inclusief verzenden met PostNL overeen.
Gisteren ontving ik het, heeft ze het toch als brievenbuspakket voor €4 verzonden, niet dat het door de brievenbus paste, maar goed, ze heeft geluk gehad dat het wel zo is aangepakt bij een PostNL punt. Vanwege het bedrag, weet ik dat ze het verzendlabel online aangemaakt heeft en dus niet op het postNL punt gekocht.
Gek genoeg voel ik me toch iets wat afgezet, ze maakt nu toch €2,75 winst op de verzending en heeft nu €11 voor de bodywarmer in haar zak kunnen steken i.p.v. de €10 die ze ervoor vroeg en de €8,25 die ze ervoor had gehad als ze het met standaard pakketpost had verstuurd.
Ik zeg hier dus ook “gek genoeg”, omdat ik dat gevoel niet had gehad als het met gewonen pakketpost was verstuurd, dan was het mij wel die €15 waard.
Gek hè, terwijl ze feitelijk niet direct mij, maar postNL afgezet heeft.
Ik moet haar nog beoordelen maar kan me er gewoon niet toe zetten om haar 5 sterren te geven, terwijl ik verder geen goede reden heb om er minder van te maken...
Suzanne F. schreef:Muze schreef:Iemand die afhaakt omdat ik geen contant geld wil maar overgemaakt.
Heel bijzonder weer...
Dat kan natuurlijk. Veel mensen willen op Marktplaats contant afrekenen als ze het ophalen.
Daphara schreef:Verkoper geeft nu aan “per ongeluk” het verkeerd geselecteerd te hebben toen ze verzendlabel aan maakte, maar dat het gewoon zo aangenomen is door medewerker op het PostNL punt. Dat het voor mij geen verschil moet maken, omdat ik het gewoon ontvangen heb.
Ik weet niet, blijf er een gek gevoel bij houden...
vevina schreef:Daphara schreef:Verkoper geeft nu aan “per ongeluk” het verkeerd geselecteerd te hebben toen ze verzendlabel aan maakte, maar dat het gewoon zo aangenomen is door medewerker op het PostNL punt. Dat het voor mij geen verschil moet maken, omdat ik het gewoon ontvangen heb.
Ik weet niet, blijf er een gek gevoel bij houden...
Ik zou in dit geval gewoon mijn rekeningnummer geven en aangeven het verschil graag een deze dagen terug te zien mocht ze dat niet doen zou ik zeker geen 5 sterren geven, je mag dan wel tevreden zijn over het artikel maar de verkoper heeft zich niet aan haar afspraak gehouden perongelijk of niet.
Daphara schreef:Verkoper geeft nu aan “per ongeluk” het verkeerd geselecteerd te hebben toen ze verzendlabel aan maakte, maar dat het gewoon zo aangenomen is door medewerker op het PostNL punt. Dat het voor mij geen verschil moet maken, omdat ik het gewoon ontvangen heb.
Ik weet niet, blijf er een gek gevoel bij houden...
Daphara schreef:Verkoper geeft nu aan “per ongeluk” het verkeerd geselecteerd te hebben toen ze verzendlabel aan maakte, maar dat het gewoon zo aangenomen is door medewerker op het PostNL punt. Dat het voor mij geen verschil moet maken, omdat ik het gewoon ontvangen heb.
Ik weet niet, blijf er een gek gevoel bij houden...
Muze schreef:Iemand die afhaakt omdat ik geen contant geld wil maar overgemaakt.
Heel bijzonder weer...
upendo schreef:Daphara schreef:Verkoper geeft nu aan “per ongeluk” het verkeerd geselecteerd te hebben toen ze verzendlabel aan maakte, maar dat het gewoon zo aangenomen is door medewerker op het PostNL punt. Dat het voor mij geen verschil moet maken, omdat ik het gewoon ontvangen heb.
Ik weet niet, blijf er een gek gevoel bij houden...
Het maakt voor jou wel verschil, want je hebt teveel betaald..
Marocje schreef:Nou idd. Zij houd zich niet aan de afspraak. Als het per ongeluk ging kan ze de rest terug storten, dát is eerlijk! Zeker als ze eerst aangeeft dat het níet door de brievenbus kon..
roxiie schreef:Marocje schreef:Nou idd. Zij houd zich niet aan de afspraak. Als het per ongeluk ging kan ze de rest terug storten, dát is eerlijk! Zeker als ze eerst aangeeft dat het níet door de brievenbus kon..
Maar koper geeft ook aan dat het niet door de brievenbus pastte, dus wss aangebeld om af te leveren ondanks dat het gefrankeerd was als brievenbus.
Vaak genoeg gehad dat ik een brievenbus pakketje mee kreeg met mijn ronde, dat met de beste wil van de wereld niet door een brievenbus ging passen.
Ik zou de verkoper vragen on her verschil terug te storten.