Spaarprogramma's, cashback en meer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 14:51

germie schreef:
Het wonder geschiedde: er is en 'magic box' bij ons in het dorp te koop voor 4.99. Nu kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb deze dus besteld. Er zou voor minstens 15 euro boodschappen in moeten zitten. Ik hoop stiekem op veel Sinterklaas chocoladeletters :D



Zet je wel hier of in het too good too go topic neer wat er inzat? Ben niets nieuwsgierig hoor! Hihi.

Yummy

Berichten: 424
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 17:06

Zijn hier nog mensen actief? :D

Ik heb inmiddels al een paar keer laten uitbetalen bij Euroclix

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 17:40

Oh Euroclix heb ik ooit ook gedaan maar ik trok al die mails niet meer :P

Ik spaar ippies, daar heb ik al heel wat van geshopt!

ippies krijg je voor aankopen bij webshops, soms ook als je bvb een abonnement verlengt oid. En je kunt ze spenderen aan cadeaubonnen en bij bvb the Little green bag kun je rechtstreeks met je ippies betalen.
Heel leuk systeem als je het aan zet en iets koopt wat je toch al van plan was te bestellen. En zeker bij grote aankopen loopt dat best op!

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:04

Oeh leuk topic, ik sluit aan!

Wij hebben koopzegels bij de AH, wat echt ontzettend fijn is moet ik zeggen. Leuk extra centje wat je zo telkens aan de kant kunt zetten - en met boodschappen betalen mis je de extra kosten aan koopzegels eigenlijk niet echt moet ik zeggen. Het geld van de uitbetaalde kaarten nemen wij dan vaker mee tijdens de vakanties ofzo.

Ippies spaar ik ook al een hele tijd en ik laat de gespaarde ippies altijd omzetten in Bol cadeaukaarten en koop er zo gedeeltelijk nieuwe boeken mee. Heb echt al een 10 tal 'gratis' boeken hiermee kunnen kopen, super tof! Het is alleen soms lastig er altijd aan te denken via ippies door te linken naar een webshop als je online aankopen doet. Maar het kan idd soms snel oplopen. Wij kopen veel online, dus ik probeer wel echt goed aan ippies te denken. Super fijn spaar platform als je het mij vraagt :j

Ik ga zo de rest van het topic eens doorspitten en kijken of ik nog wat leuks tegenkom waar ik eventueel nog wat mee zou kunnen doen. ING punten hebben we ook, al geven we ze best weinig uit. Onlangs wel nog gebruikt voor HelloFresh.

purny

Berichten: 27524
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:36

Ben je ook premium spaarder cursebreaker? Ik ben dat wel en ik spaar nu veel sneller de boekjes vol

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:37

purny schreef:
Ben je ook premium spaarder cursebreaker? Ik ben dat wel en ik spaar nu veel sneller de boekjes vol


Wij hebben idd ook premium aan gezet.
Wel dan idd wat duurder uit elke week, maar dat sparen gaat idd wel lekker snel zo :') _/-\o_