Spaarprogramma's, cashback en meer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 19:21

Mars schreef:
Ik spaar sweatcoins, sparen dmv wandelen. Mijn doel is te sparen voor 1000€ paypal tegoed maar dat is wel een jarenplan. App draait de hele dag op de achtergrond mee dus t kost me niks extra.

Mooie tip, ga 'm gelijk downloaden.
Heb al een stappenteller om zodat ik gemotiveerd ben meer te lopen en zit nu gemiddeld rond de 10.000stappen per dag.
Misschien dat ik hiervan nog gemotiveerder raak om nog een rondje te doen!

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 19:53

Als je bij Essent zit kan je met je energierekening ook airmiles sparen. Hier kwam ik van de week na 5 jaar achter.

En ik spaar Perla zegels bij de AH. Een volle spaarkaart is weer 2 euro die je kan laten uitbetalen of van je boodschappen af kan laten halen.

limilou

Berichten: 801
Geregistreerd: 09-09-10

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 12:44

ik heb de app toogoodtogo. Er zijn veel winkels zoals bakkers of groente/fruit zaken bijvoorbeeld die elke dag veel weg gooien terwijl de producten nog goed zijn en met die app kan je die producten dan kopen voor een derde van de prijs

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 15:31

limilou schreef:
ik heb de app toogoodtogo. Er zijn veel winkels zoals bakkers of groente/fruit zaken bijvoorbeeld die elke dag veel weg gooien terwijl de producten nog goed zijn en met die app kan je die producten dan kopen voor een derde van de prijs


Daar hebben we voor de liefhebbers ook een heel bokt topic over Too good to go :D

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 16:20

Voor de pizza liefhebbers: Domino geeft bij iedere online bestelling 10 punten. Bij 60 punten heb je een gratis pizza

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 10:30

Ik doe niet aan koopzegels. Maar als ik iets graag wil hebben en het heeft geen haast, dan is wachten op een aanbieding of cashback zeker handig.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 10:40

Ecco heeft tot 50% korting voor schoenen en ik had schoenen nodig dus dat komt mooi uit

love_odin

Berichten: 250
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 13:09

Wat houd dat euroclix precies in?

Glenda

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:03

snoetie schreef:
Anoniem schreef:
Thuisbezorgd.nl bonuspunten: weten heel veel mensen niet, maar je spaart bij elke bestelling. Als je goed oplet heb je soms echt leuke dingen. Ik had bijvoorbeeld gratis sauna entree en greetz kaarten te versturen.


bedankt voor de tip! ik wist dit niet en blijkbaar heb ik 335 punten waarvan er 65 vervallen op 31-12, dus die ga ik nu gebruiken :D


Wow ook nooit geweten en ik blijk toch 90 punten te hebben :D
Maar waar kan je zien tot wanneer je punten geldig zijn?

love_odin

Berichten: 250
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 14:11

Afbeelding

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 15:55

love_odin schreef:
Wat houd dat euroclix precies in?



Net als Qassa en andere sites kan je daar wat euro,s verdienen door bijvoorbeeld op een mail te klikken die je in je mailbox krijgt, je kan geld winnen met spelletjes of sportweddenschappen, geld verdienen met internetaankopen en enquettes invullen. Het gaat niet snel, tenzij je veel op internet koopt, maar dan geef je ook veel geld uit. Als je gratis geld wilt, duurt het wel een tijdje.

Glenda

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 16:34

love_odin schreef:
[ [url=m/VfrwH5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik moest dus wat verder opzij scrollen, dankjewel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 16:35

love_odin schreef:
[ [url=m/VfrwH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kook jij weleens zelf? ;) _O-

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 18:18

fohadie schreef:
love_odin schreef:
Wat houd dat euroclix precies in?



Net als Qassa en andere sites kan je daar wat euro,s verdienen door bijvoorbeeld op een mail te klikken die je in je mailbox krijgt, je kan geld winnen met spelletjes of sportweddenschappen, geld verdienen met internetaankopen en enquettes invullen. Het gaat niet snel, tenzij je veel op internet koopt, maar dan geef je ook veel geld uit. Als je gratis geld wilt, duurt het wel een tijdje.


Ik heb nu 84 euro saldo staan wat ik kan laten uitbetalen (6000 clix). Daar komen nog 1000 clix bij van overstappen van zorgverzekering. Ik doe vooral veel enquêtes, als ik eten bestel via thuisbezorgd doe ik dat ook via euroclix en overstappen dus ook.

Ben trouwens 1 jaar bezig

love_odin

Berichten: 250
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 20:29

Anoniem schreef:
love_odin schreef:
[ [url=m/VfrwH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kook jij weleens zelf? ;) _O-



Wahahaha, je zou zeggen van niet :=
1 x in het wiekend met het gezin lekker makkelijk, dan telt het snel op _O-

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 22:47

[/quote]

[/quote] Ik heb nu 84 euro saldo staan wat ik kan laten uitbetalen (6000 clix). Daar komen nog 1000 clix bij van overstappen van zorgverzekering. Ik doe vooral veel enquêtes, als ik eten bestel via thuisbezorgd doe ik dat ook via euroclix en overstappen dus ook.

Ben trouwens 1 jaar bezig[/quote]

Dat bedoel ik. Ik vind 84 euro op jaarbasis niet veel.

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 23:55

Nee maar voor mij is het best veel geld, en hoef er niet veel voor te doen

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 07:35

Too good to go heeft nooit iets in mijn dorp. Dus dan heb je er niets aan.

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 11:52

germie schreef:
Too good to go heeft nooit iets in mijn dorp. Dus dan heb je er niets aan.



Verkeerde topic denk ik?

@plantje, begrijp me niet verkeerd, ook voor mij is 84,00 veel geld, maar 84,00 per jaar vind ik dan weer weinig vergeleken met hoelang je soms met enquettes bezig bent. Dan kan je beter een krantenwijk voor een uur per week nemen, dat levert veel meer op. Of mysterieshoppen, dat levert soms meer dan 50,00 per maand op.

Anoniem

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:13

ik vind het nogal verwend om te zeggen dat 84 euro de moeite niet is, prima dat dat voor jou niet geldt, maar voor sommigen is het lekker bij verdienen zonder er al teveel voor te hoeven doen. Precies waar dit topic voor bedoeld is..

Fohadie, Too good to go is hier in het topic meer genoemd, volgens mij iets van producten bij bepaalde winkels voor weinig :j

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:24

Too good to go zou in je regio produkten tegen gereduceerde prijzen aanbieden die op de uiterste houdbaarheidsdatum zitten, of bakkers met brood van de dag er voor. Wat ik vind is minstens 15km rijden, daarmee doeje dekorting al weer teniet.

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:28

Relaxed schreef:
ik vind het nogal verwend om te zeggen dat 84 euro de moeite niet is, prima dat dat voor jou niet geldt, maar voor sommigen is het lekker bij verdienen zonder er al teveel voor te hoeven doen. Precies waar dit topic voor bedoeld is..

Fohadie, Too good to go is hier in het topic meer genoemd, volgens mij iets van producten bij bepaalde winkels voor weinig :j



Jullie begrijpen me verkeerd. Tuurlijk is 84 best een mooi bedrag maar per JAAR is dat VERGELEKEN met andere dingen gewoon niet veel als je kijkt naar hoelang je er mee bezig bent. In een korter tijdsbestek heb je in een maand meer dan in een heel jaar als je bijvoorbeeld gaat mysterieshoppen. Dus rendabel is het dan toch niet te noemen?

En too good too go ken ik tegen eten verspillen, maar je kan het idd ook besparen noemen. My bad. :Y)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:33

germie schreef:
Too good to go zou in je regio produkten tegen gereduceerde prijzen aanbieden die op de uiterste houdbaarheidsdatum zitten, of bakkers met brood van de dag er voor. Wat ik vind is minstens 15km rijden, daarmee doeje dekorting al weer teniet.


Is er niets bij jou of zijn er alleen maar dingen die 'uitverkocht' etc aangeven? Want in dat laatste geval is het een kwestie van handig worden in weten wanneer ze online komen. Maar als je wat afgelegener woont kan het idd zijn dat er niets is wat mee doet in je directe omgeving natuurlijk.

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 20:54

Tuurlijk verdient werken beter, maar ik vul die enquêtes in op de wc of op stage tussendoor ofzo

germie

Berichten: 25942
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 09:59

Het wonder geschiedde: er is en 'magic box' bij ons in het dorp te koop voor 4.99. Nu kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb deze dus besteld. Er zou voor minstens 15 euro boodschappen in moeten zitten. Ik hoop stiekem op veel Sinterklaas chocoladeletters :D