Spaarprogramma's, cashback en meer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:05

Kruitvat heeft ook een spaar systeem

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:33

Ik doe via gfk enquêtes invullen en wordt mijn internet gedrag op m'n telefoon bijgehouden en daar krijg ik punten voor die ik kan inwisselen voor kadobonnen.

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-19 10:18

Bedankt voor alle goede tips! :D

Ik probeer wel op te letten met cashback acties dat ik geen (merk)producten koop die ik anders niet zou kopen. Ik koop vooral huismerk en soms is dat nog goedkoper dan merkproducten in de actie..

joyce_eddy schreef:
Kruitvat heeft ook een spaar systeem


Klopt, dat was het enige dat ik spaarde. Zo'n 4-5 jaar geleden zo'n kaart gehad maar vergeten online te registreren. Wel al die jaren heel veel punten gespaard, want ik kom vaak bij de Kruidvat. Wilde ik pas de kaart in mijn online account registreren, blijkt de kaart vervallen te zijn ofzo. -O- Staat dus in de voorwaarden dat ze de kaart kunnen laten vervallen als je hem niet binnen 3 maanden registreert. Dat was wel echt balen, nu maar een nieuwe kaart proberen..

Bijv. bij de AH bonuskaart krijg je ook gewoon korting als je hem niet registreert. Alleen geen persoonlijke spam natuurlijk :D

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-19 10:20

fjordjes schreef:
Ik doe via gfk enquêtes invullen en wordt mijn internet gedrag op m'n telefoon bijgehouden en daar krijg ik punten voor die ik kan inwisselen voor kadobonnen.


Interessant! Hoe vind je dat vanuit privacy oogpunt, ze kunnen dus alles zien wat je doet, op bokt schrijft, etc?

_Nicky

Berichten: 5130
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:37

Ik spaar ook airmiles samen met Miles & Me van Shell. We tanken daar toch altijd, meestal kunnen we 1x per jaar dan gratis een dagje uit (twee jaar terug de Efteling, vorig jaar Wildlands en van het voorjaar weer de Efteling). Scheelt een hoop geld, ik vind de parken best duur geworden. Voor de rest spaar ik eigenlijk niets, dan let ik liever op aanbiedingen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:53

moonsparkle schreef:
@tica bedankt voor de tip over nuon!

Graag gedaan. Zij hebben echt wel leuke kadootjes.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:12

Ik spaar zegels van AH en Jumbo, heb bijna 4 boekjes nu van ieder en spaar ze lekker op.
Ook Kruidvat doe ik punten sparen.

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:21

Tankey, kun je korting krijgen op het tanken. Eerste paar keer €0,05 per liter, daarna €0,01.
Maar het is altijd iets

love_odin

Berichten: 250
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:57

Anoniem schreef:
Nuon Exclusief: punten sparen door simpelweg je premie op tijd te betalen. Geen omkijken naar, want automatische incasso. Levert elk jaar wel een leuk kadootje op. Eind van het jaar altijd wel de mogelijkheid tot het kiezen van een leuke midi set van Rituals.
Thuisbezorgd.nl bonuspunten: weten heel veel mensen niet, maar je spaart bij elke bestelling. Als je goed oplet heb je soms echt leuke dingen. Ik had bijvoorbeeld gratis sauna entree en greetz kaarten te versturen.
Etos: Bij elke euro spaar je 1 punt. Bij 100 punten mag je iets uitzoeken. Soms hebben ze echt niets bijzonders, soms hebben ze ook weer sauna entree of leuke gratis producten.
Bij Airmiles gaat het langzaam, maar kun je na een flinke tijd best iets leuks uitkiezen. Ik had afgelopen jaar een prachtige hammandoek. (handig voor al mn gratis saunabezoeken :D )



Thuisbezorgd wist ik ook niet, en bestel er toch iedere week.
Bedankt voor de tip *\o/*

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-19 12:01

chanicha schreef:
Ik spaar zegels van AH en Jumbo, heb bijna 4 boekjes nu van ieder en spaar ze lekker op.
Ook Kruidvat doe ik punten sparen.


Heeft iemand al veel voordeel gehad van hun Kruidvat punten, of niet?

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:05

Samen gezond app hoef je geen menzis verzekering te hebben. Ik heb de app ook, maar geen verzekering bij Menzis

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:09

Ik spaar sinds kort kooppunten bij onze supermarkt, hetzelfde idee als koopzegels bij de AH maar dan via een pasje.

Ik spaar ook punten bij Zooplus, Petsplace, Rituals en H&M en ik heb Select bij Bol, scheelt enorm veel qua verzendkosten

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:33

Ik gebruik 2 sites via waar ik aankopen doe:
Zinngeld (via deze link verdienen we er beide wat aan :+ ):
https://www.zinngeld.nl/?ref=222742

En Qassa (ff googlen).

De mails lezen ed gaat heel traag maar bv vliegtickets kopen... dat levert al snel 10/20 euro op.

Verder hebben veel online shops wel punten systemen.

Evelyne79

Berichten: 4003
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 13:14

Art_ofLiving schreef:
chanicha schreef:
Ik spaar zegels van AH en Jumbo, heb bijna 4 boekjes nu van ieder en spaar ze lekker op.
Ook Kruidvat doe ik punten sparen.


Heeft iemand al veel voordeel gehad van hun Kruidvat punten, of niet?


een paar keer 2,50 korting.

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 13:40

Ik spaar via united consumers en dan vooral tanken en mijn zorgverzekering. Het fijne is dat je het bedrag ook op je rekening kan laten storten.

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:21

Momo94 schreef:
Ik spaar via united consumers en dan vooral tanken en mijn zorgverzekering. Het fijne is dat je het bedrag ook op je rekening kan laten storten.


Dat kan met qassa en zinngeld dus ook. Met beide samen al meer dan €400 verdiend. Dit is dan wel over 8 jaar ofzo.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:23

Als ik naar de sauna wil koop ik altijd via marktplaats kaartjes. Vaak heb ik dan voor €4 al een sauna entree.

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:55

Ik vul dagelijks enquêtes in voor een extra zakcentje :) verdiend ongeveer €1 per 10 minuten vragenlijst, €2 per 20 minuten etc, is niet zo veel maar loopt uiteindelijk toch wel op

Via deze site: euroclix
Laatst bijgewerkt door Polly op 21-10-19 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: link verwijderd

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:04

Ik vind euroclix echt niet fijn werken en heel lamgzaam oplopen vergeleken met de andere 2 sites die ik gebruik. Ben er daarom mee gestopt.

flooooo
Berichten: 2564
Geregistreerd: 11-06-10

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 17:51

Welke gebruik je dan Leonie?

Nikass

Berichten: 16702
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:03

Ik vond bonus sparen bij de Ah echt geweldig. Helaas is dat toen afgeschaft. Koopzegels doe ik niet, drie euro krijgen nadat je 500 euro aan boodschappen hebt gedaan? nou nou t kan eraf denk ik dan -O-

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:56

flooooo schreef:
Welke gebruik je dan Leonie?

Paar post boven die van jou:
Ik gebruik 2 sites via waar ik aankopen doe:
Zinngeld

En Qassa (ff googlen).

De mails lezen ed gaat heel traag maar bv vliegtickets kopen... dat levert al snel 10/20 euro op.
Laatst bijgewerkt door Polly op 21-10-19 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: link verwijderd

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:53

Nikass schreef:
Ik vond bonus sparen bij de Ah echt geweldig. Helaas is dat toen afgeschaft. Koopzegels doe ik niet, drie euro krijgen nadat je 500 euro aan boodschappen hebt gedaan? nou nou t kan eraf denk ik dan -O-


Maar boodschappen doe je toch, en de rente is 4% dat is heel erg veel meer dan op de bank én het is niet eens op jaarbasis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:56

Alwiene schreef:
Nikass schreef:
Ik vond bonus sparen bij de Ah echt geweldig. Helaas is dat toen afgeschaft. Koopzegels doe ik niet, drie euro krijgen nadat je 500 euro aan boodschappen hebt gedaan? nou nou t kan eraf denk ik dan -O-


Maar boodschappen doe je toch, en de rente is 4% dat is heel erg veel meer dan op de bank én het is niet eens op jaarbasis.


Precies :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:59

Just_bo en Leonie87 denken jullie eraan dat refferallinks op bokt alleen maar toegestaan zijn in je onderschrift en niet in posts/topics? :)