Paarden hebben & partner

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 20:06

We reageren enkel op de post zoals jij die zelf hebt geschreven, dat kun je een ander niet kwalijk nemen.

Anoniem

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 20:07

Of misschien moeten bokkers zich geen mening vormen over een relatie op basis van 1 zin.

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 20:37

Ik heb ze niet geteld maar het was er meer dan 1 :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57972
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 21:01

BarbaLala schreef:
Ik heb ze niet geteld maar het was er meer dan 1 :+

Bokt is zó leuk soms. _O-

Anoniem

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 21:37

Dan nog wordt er basis van een heel klein stukje tekst iemand zijn relatie veroordeeld. Dat kun je gewoon niet maken. :n

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 22:02

Het is tweezijdig: enerzijds hoe het op ons overkomt maar evengoed hoe het door haar geschreven wordt. Het is de toon die de muziek maakt en afhankelijk daarvan kan iets heel anders overkomen dan wat de bedoeling is.
En de waarheid ligt altijd ergens in het midden.

Voor mij kwam het ook heel benauwend over, daar wil ik eerlijk in zijn.
De grens tussen overbezorgd en controlerend is tevens heel dun maar ligt voor iedereen anders.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57972
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 23:16

Varekaj schreef:
Het is tweezijdig: enerzijds hoe het op ons overkomt maar evengoed hoe het door haar geschreven wordt. Het is de toon die de muziek maakt en afhankelijk daarvan kan iets heel anders overkomen dan wat de bedoeling is.
En de waarheid ligt altijd ergens in het midden.

Voor mij kwam het ook heel benauwend over, daar wil ik eerlijk in zijn.
De grens tussen overbezorgd en controlerend is tevens heel dun maar ligt voor iedereen anders.

En het is ook hoe je zelf bent. Ik ben extreem op mijn vrijheid gesteld. Ik kreeg dus ook plaats vervangend benauwd. Maar de meerderheid zal minder snel benauwd zijn dan ik. Zolang zij het maar niet negatief ervaart maar op basis van het bericht kreeg ik het ide dat ze zich er niet echt fijn bij voelde. En dan wilde ik ook niet bagatelliseren. Maar als ze nu zegt dat ze het zo niet ervaart dan is het prima zo. Als we allemaal naar hetzelfde zochten hadden we allemaal een dik probleem.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 23:36

Klopt. Ieder heeft zijn eigen grenzen en belangen en per relatie is het aan diegene waarmee je samen bent om te bepalen waar je de streep trekt.

Belangrijkste is dat je allebei eens bent over de invulling ervan en dat niemand zich tekort gedaan voelt.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33826
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paarden hebben & partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 00:02

Ik snapte het juist wel. Ik ben ook enorm overbezorgd en beschermend. Als mijn ex 30 min later dan normaal niet thuis was, had ik ook stress. Want hij reed als een totale idioot in de auto. Dus was altijd bang dat hem wat overkwam.