Nickeltje schreef:Alle respect voor de bezorgers die nu door gaan met hun werk. En met DHL zijn wij ook bijzonder tevreden. Helaas zit er af en toe een bezorger bij een dienst tussen waarmee je dan problemen krijgt. Zo hebben wij dat met de bezorger die hier de vaste ronde heeft van PostNl.
Wij wonen er ver buitenaf en zijn via een zandweg te bereiken. Maar als de chauffeur voor ons huis langs rijdt, kan hij rechtdoor over de oprit van de buren de weg weer op en hoeft er niet gekeerd te worden. Daar wijzen wij chauffeurs ook altijd op, maakt het leven immers makkelijker.
Deze herfst echter, na een aantal weken was er een PostNl chauffeur die met zijn zware bus erg hard reed over ons erf, daarmee diepe sporen achter liet en meerdere keren kippen onder de bus gehad heeft.
Toen mijn vriend vroeg of hij wellicht langzamer zou willen rijden heeft hij een enorme scheld partij over zich heen gekregen over hoe en wat. En sindsdien wordt hier geen pakketje van PostNl meer bezorgd. Dat wordt nu standaard een dag na het geplande bezorg moment bij een pick up punt een dorp verderop afgegeven zonder dat ze nog bij ons aan de deur komen. Erg jammer dat het zo moet lopen dan.
Dat zou ik dan weer wel klachtwaardig vinden moet ik zeggen
Berryz schreef:En nu wil ik niet moeilijk doen he, maar in Nederland zijn de winkels nog open, waarom laten jullie per se bezorgen.
In mijn geval omdat ik online veel meer keus heb, ik overdag vanuit huis aan het werk ben (maak nu over het algemeen langere dagen dan normaal, ICT met veel zorgklanten is druk) en omdat we zoveel mogelijk thuis moeten blijven. Moet zeggen dat ik altijd al van het online bestellen geweest ben, ik kom nog vrij weinig in winkels
Gillbo schreef:En zeg eens dank je wel tegen de pakket bezorger
Zijn er mensen die dit niet doen dan?