Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:31

Ik heb heel veel respect voor de organisatie die zich vrijwillig zo inzetten om ons een geweldige SSS te geven. Het is daarom begrijpelijk dat ze proberen problemen zo vroeg mogelijk te takelen om teleurstellingen te voorkomen.
Ik bedenk mij net dat ik vorig op mijn toplijst kersthuisjes had staan dat is voor dit jaar een flop :') Ik ga namelijk mijn dressior verkopen. Ik heb daardoor helaas geen plek meer voor een kerstdorp. Ik krijg er wel een super mooie buffetkast voor terug :):)

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:36

Hier ook twee dikke vette duimen omhoog voor de organisatie die elk jaar weer kneiterhard hun best doen. Toppersss! +:)+

rockwitch

Berichten: 11749
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:44

Ik heb ook alleen maar respect voor de organisatie, ik doe het ze niet na.

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 11:55

xSwanHeart schreef:
Tja, dat er niet geturfd wordt is natuurlijk niet waar ;) Anders waren er geen pb's verstuurd aan bokkers die minder dan vier berichten in dit topic hebben geplaatst.

Ervaar de 'controle' die dit jaar plaats vind zelf als onprettig. Doe al jaren mee en maak ieder jaar een dik pakket voor mijn lootje, maar krijg het gevoel alsof ik dit jaar word weggezet als 'profiteur' die alleen maar een pakket wil innen. Erg jammer en doet voor mij af aan het plezier dat ik ieder jaar aan SSS beleef. Dat ik niet op ieder bericht reageer met 'ja, leuk' of 'niets voor mij' betekent natuurlijk niet dat ik niet betrokken ben ;)

Ik vind het ook gewoon een stuk leuker om geen 'boodschappenlijstje' te maken. Ik wil dat mijn Santa zich vrij voelt om iets te kopen dat niet op mijn 'lijstje' staat en me te verrassen. Daar gaat het bij dit concept namelijk om, als je het mij vraagt :)


Ik Heb nog geen 4 berichten in dit topic gezet en heb geen pb gekregen. Denk dus niet dat er geturfd wordt :D . En al zou het wel zo zijn. Een doos maken voor iemand die niks zegt en waar niks over te vinden valt vind ik toch minder leuk. Het idee is toch een beetje om te speuren..

Heb wel al een voorstel bericht gedaan en probeer hier en daar wat te reageren. Maar wil er ook niet teveel een boodschappen lijstje van maken :D

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:09

Roulette_ schreef:
DonDon schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.


Wat heb je gebakken?
Toevallig was ik gisteren precies hetzelfde aan het doen en ook ik kan nog wel een wat kleiner formaat zeef voor bloem gebruiken, of een siliconen spatel of een setje maatlepels (theelepel, eetlepel etc.) de set die ik nu heb begint de tekst vanaf te slijten en het is toch wat onhandig niet te weten of je de 1/2 of 1/4 theelepel in handen hebt...


Ik was chocolade koeken aan het maken van het Hummingbird bakboek. Wij hebben een nieuwe keuken en wou de oven uitproberen. Ik heb zilveren maatlepels lepeltjes die zijn echt super handig. Daar staat 1/2 theelepel en 1/4 theelepel. Zo weet je precies hoeveel je moet toevoegen. Wat was jij aan het bakken?

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:25

Ik las iets over een muts, ik ben nog op zoek naar een fijne muts, liefst eentje die ook mee kan naar mijn werk, maar een gekke mag ook, dan hou ik die voor hier op de boerderij :D

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14488
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:29

Jaaa een warme muts is een hele goeie! <3 Ben wel meer van de neutrale, zonder printjes. Mooie blauwe, grijze, witte die makkelijk te combineren valt is altijd erg welkom!

plutolover

Berichten: 11706
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:56

ik heb alle respect voor de organistatie.. ik doe jullie het niet na!! petje af!!

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 12:58

Ik heb inderdaad een bericht gehad dat ik wat actiever moest zijn. Door ons nieuwbouwhuis en verhuizing was ik niet zo actief. Maar vind het juist heel goed dat jullie hier op controleren. Zo blijft het voor iedereen leuk.

dieseltje09

Berichten: 1861
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 13:11

Ook ik niets anders dan lof voor de organisatie! Het is echt een takkewerk volgens mij namelijk :=

zorro

Berichten: 8765
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 13:35

Ja inderdaad, doe het maar eens met 100 mensen! Daar zit enorm veel werk in.

Thats_Me

Berichten: 10952
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:12

Hier inmiddels genoeg alpaca's. Heb mijn eigen Peru kudde :D
Afbeelding

Andreeaa

Berichten: 811
Geregistreerd: 04-03-10
Woonplaats: Hongarije

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:23

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Dit is voor mij de 4e keer dat ik mee doe, ik heb alleen vorig jaar over geslagen toen kwam het echt niet uit met tijd.
Bakspullen zijn altijd leuk om te krijgen! Als het goed is krijgen we het gasfornuis met gasoven deze week in huis. Ik kan niet wachten! Na een half jaar zonder oven te hebben gezeten (camper en oven is geen goede combinatie ;)) kunnen we weer lekker bakken en zelfgemaakte pizza eten.

Knutselspullen/ creatieve dingen zijn altijd welkom. Het lijkt mij leuk om eens te proberen wolvilten. Na die leuke topics hier op bokt lijkt het mij echt leuk om eens te doen!

Ik had ook een pb van de organisatie binnen. Ik snap wel waarom ze het sturen. Beter dan dat er achteraf iemand zonder pakker blijft zitten. Dat is ook niet leuk. Lijkt mij best veel werk achter de schermen om alles te organiseren.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:45

Edelstenen zijn echt niet aan mij besteedt. Niks zweverigs en geen kleding!

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:49

Heb net even gespiekt naar de foto's van de pakketten van voorgaande jaren en kan echt niet meer wachten! Dat je thuis komt en er ineens een grote doos met cadeautjes op je staat te wachten <3

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:55

Edelstenen ben ik geen fan van, Aliexpress vind ik wel prima overigens :))

Sjolvir

Berichten: 25289
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 16:38

Ali is welkom.

Pannelikkers in welke kleur?? Voor.... ehhh wie was het ook al weer.

En als jullie hier niet met 4 pagina's per dag gaan maar max 1 kan ik het nog beetje bijbenen.

Ben blij met de organisatie.

Zal hier wel niet de actiefste zijn ( kan slecht lezen en voel me k%(%# maar juist daarom leuk om dit jaar nou eens niet er te laat achter te komen dat er SSS is, want krijgen is leimuk, maar iets in elkaar knutselen voor anderen nog veel leuker!), maar vermaak me prima zo, wel jammer dat he zolang op je lootje moet wachten, zit financieel nou niet zo breed dat ik op de gok kan gaan kopen, zo zonde als diegene het dan niet leuk vind, wil wel graag iets proberen te geven waar lootje blij mee is, al zal er denkik ook wel een out-of-the-box cadeautje bij zitten.

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:00

Ik ben niet super actief meer.
Maar denk dat er genoeg over mij te vinden is :)

Voor mij ook niet perse een top en flop lijstje.
Ik vind het krijgen van een pakket al een heel cadeau op zich <3

En vind het ook een cadeau om er een te maken :j

Ali expres geen problemen mee overigens!

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:00

Ik heb mijn voorstelronde van vorig jaar er even bij gepakt. Er is bijzonder weinig veranderd _O- Ik ben nu 26, en woon nog steeds met m'n dieren bij m'n ouders :')

Afbeelding

Jarvis is dol op knuffeltjes, en zijn draakie van vorig jaar leeft nog steeds <3 Al heb ik 1x een vleugel reconstructie moeten doen _O- Die was zorgvuldig geamputeerd :')
Ik heb geen extra flops kunnen bedenken na het inleveren van m'n lijstje, dus ik laat me maar verrassen :)) Qua top, geen idee meer of ik het erbij had gezet, maar vind ik creatieve uitspattingen ook altijd leuk. Ik geniet nog altijd van de 2 mokken die ik vorig jaar gekregen heb met Jarvis erop getekend <3

zorro

Berichten: 8765
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:42

Hé gat Tigress... Steeds als jij foto's van Jarvis ergens plaatst krijg ik zo'n onweerstaanbare drang om weer een Corgi te nemen. En daar heb ik echt geen tijd voor. :') Ik vind het zo'n prachtige hond <3

Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:48

Inderdaad een knapperd om te zien! <3
Hier helaas geen huisdieren.
We hadden een kat maar zij is sinds 2 maanden spoorloos.
Niks meer van gehoord.
(Is overal aangemeld en staat op verschillende fb groepen)
Dit jaar dus geen katten spulletjes.

Alie expres heb ik ook geen problemen mee.

MarlonNaldo

Berichten: 1608
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: Westeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:59

Ik zie veel mensen zich voorstellen.

Ik denk dat je op mn profiel (ik ik even een update ga geven) genoeg over me vinden kan. Ook ik vorige jaren topics staan redelijk dezelfde tops en flops. Ben niet spontaan minder allergisch geworden ofzo haha.
Was het maar zo'n feest.

Ik ga zaterdag met mn mams naar Londen. Super super zin in!! We gaan oa de Harry Potter route lopen langs alle filmlocaties. Tja je bent een nerd of niet. En ik krijg m'n mams gewoon mee. :)

Knuffels en beeldjes van Disney, Marvel, Harry Potter. Allemaal topjes. We hebben ook al zo'n mega schattige Groot als bloempotje. Staan mooi naast de bonsai.

Hoop dat de lootjes snel komen. Heb zin om te zoeken en te shoppen.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:12

Hoi allemaal,

Ben net terug van vakantie, had daar helaas weinig wifi dus kon hier helaas niet mee praten tijdens de vakantie.

Heb alles weer bijgelezen, hier ook iemand die gek is op bordspellen en ben gek op van die warme/dikken sokken voor in de winter.

Vind het trouwens geen probleem om spulletjes van aliexpres of tweedehans te krijgen.

Castilja

Berichten: 2511
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:19

Ik heb nog niet echt tops en flops gegeven volgens mij.... Ik heb wel al eens aangegeven dat er updates op mijn profiel komen dus daar ga ik me ook aan houden, maar voor nu ook even hier... :D

TOP:

Amethist edelsteen (met een hanger voor een ketting) (als dit binnen budget te vinden is)
Bodyspray
LUSH zeepje
Spullen voor mijn goudhamster

FLOP
Eten (ben een enorme zeikerd, lust veel niet)
Gezichtsproducten (mijn huid is ook een enorme zeikerd, kan tegen veel dingen niet)
Sokken
Kleren

Tot zo ver :D Hou mijn profiel in de gaten voor updates <<)

germie

Berichten: 26048
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:39

Ali nd filter om tetesten zou leuk zijn. Moet alleen even de filterdiameter opzoeken. Komt dan op het top lijstje.

Ik koop vaker bij Ali.

Ik denk dat ik mijn hint heb. Maar dan wordt het wel simpel om te raden. Ik heb nog tijd om mogelijk toch wat anders te bedenken.