Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:52

De mensen die zich voorstellen hebben jullie al bevestiging gehad? Of is de 100ste deelnemer nog ver weg? Anders stel ik me ook zo voor

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:54

Ik heb nog geen bevestiging gehad, zal wel even duren, zal wel druk zijn. Maar het zou gemeld worden als de 100 bereikt was stond ergens. En er zou een lijst in het topic komen.

Sjolvir

Berichten: 25294
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:00

Proest goeie lees ik hier.. geen make up, gebruik ik niet nou ja, zelden... als in 1x per jaar.



Oh ik wil een hamsterscapende bokkerals sss

Castilja

Berichten: 2511
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:01

Ricie schreef:
Hamster *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb ook een hammie


Ik ook! :D

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:03

capopjekop schreef:
De mensen die zich voorstellen hebben jullie al bevestiging gehad? Of is de 100ste deelnemer nog ver weg? Anders stel ik me ook zo voor

Nee nog geen. Maar ik had verstuurd voor het halverwege bericht hier in het topic.

Ik doe hamsterscaping :P

Edit; als iemand een oud aquarium voor me heeft, dan heb ik eindelijk ook een mooie bak O:)

Mondy

Berichten: 11876
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:06

Ik hoop dat ik nog optijd heb aangemeld.
Voor het eerst na al het meelezen !

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:07

Oké even voorstellen!

Ik word door vrienden maar ook vijanden Ber genoemd, ik vrees omdat mijn originele naam afschuwelijk is. Ik heb trouwens ooit ontdekt dat mijn roepnaam helemaal niet officieel beschreven staat en mijn eerste doopnaam dus mijn naam zou moeten zijn. Volgens instanties en vliegtickets heet ik dus Meintje. Als ‘t beestje maar een naam heeft toch.


Ik ben 23 en steekwoorden voor mij zijn: chaotisch, naïef, driftig en grof. Denk ik? Mijn leven gaat in een rap tempo en ik vind dat heerlijk want ik haatte het om jong te zijn. Ik ging werken, ontmoette mijn baas, ging er mee vandoor, ging samenwonen en kreeg in december 2018 onze mooie dochter Ella. (Ik was dus vorig jaar druk bezig met persen enzo)

Ik heb niet echt een dure smaak, ik vind alles waar ik me aan irriteer omdat het rommel geeft ook heel erg leuk: Denk aan kleine gadgets die je echt nooit meer gebruikt, hebbedingetjes van de wereldwinkel zoals gelukspoppetjes (of voodoo <<) ) en alle seks speeltjes die je stuurt worden sowieso uitgetest. Mits nieuw.


Ik heb een kat waar ik van baal, het kreng wilt niet eens kijken naar de spullen die ik voor haar koop dus gun haar alsjeblieft niets. Zoals ik al zei eet mijn vent al het chocolade en drop sneller op dan een aap noten vreten kan, maar stiekem komt dat ook omdat hij bodemdrift heeft en ik alleen met oude kaas.

Ik vind koken leuk, bakken niet. Ik heb alleen een te kleine keuken dus heb geen opslag voor dingen. Serieus, een soeplepel gaat niet meer passen. :n
En daarom gaan we verhuizen! :):)
Ik vind alles wat vega en vegan is super stom en sieraden ook, ik wacht al 4 jaar op een aanzoek en dat is de enige ring die ik wil hebben.

Ik deel de mening over Xenos en Action haat wel een beetje, ik hoef ook geen geurkaarsen.

Alles wat met spelletjes te maken heeft vind ik super leuk maak je me altijd blij mee. <3
Laatst bijgewerkt door Giolli op 02-09-19 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:08

Jorex schreef:
capopjekop schreef:
De mensen die zich voorstellen hebben jullie al bevestiging gehad? Of is de 100ste deelnemer nog ver weg? Anders stel ik me ook zo voor

Nee nog geen. Maar ik had verstuurd voor het halverwege bericht hier in het topic.

Ik doe hamsterscaping :P

Edit; als iemand een oud aquarium voor me heeft, dan heb ik eindelijk ook een mooie bak O:)



Oh die zijn wel op MP te vinden toch?
100 deelnemers trouwens... Wordt dat geen mega kippenhok als we hier met 100 man gaan kletsen. :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:14

Jaaaa ik zoek ook nog een oud aquarium, meter bakje wil ik hebben! Wil een nieuw groepje hamsters eigenlijk hahaha! Scaping lijkt me ook echt gaaf, maar gaat lastig in mijn huidige bak!

miccamaaike

Berichten: 8685
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:15

Ik zal me ook even voorstellen

Ik ben Maaike, 34 jaar en woon in een dorp in het zuidwesten van Drenthe, samen met mijn man en onze zoon Simon (van 3). Ik werk voor een gemeente. Ik drink alleen geen koffie dus ik ben niet zo'n goede ambtenaar. Thee vind ik wel lekker (behalve sinaasappelthee).

Ik rij nog wel paard, 1x in de week op een manege, maar heb dus geen eigen paard meer. Veel paardenspullen zijn dus niet echt aan mij besteed.

Ik ben enigszins allergisch voor veel verzorgingsproducten. Sowieso alles waar munt/menthol/eucalyptus in zit kan ik heel slecht tegen. Ik hou van doucheschuim (vooral van die van Kneipp). Verder ben ik niet erg make-upperig dus dat hoeft op zich niet.

Verder laat ik me graag verrassen, ben wel benieuwd wat voor creatiefs Bokkers in petto hebben.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 02-09-19 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:17

Ohja ik heb ook een hamster in een scape bak, maar die heeft eigenlijk al voldoende spullen :')

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:27

Ik hou van melk chocolade en wil het bakken weer wat gaan oppakken.
Daarnaast heb ik helaas ook geen bad.
Voel je vooral vrij om creatief te zijn en mij te verrassen.

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:40

oke ik heb net ook mijn pb er uit gestuurd ben benieuwd of ik mee kan doen

Caily

Berichten: 12519
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:07

Even snel een stipje. Kwam het topic vannacht tegen en snel pb gestuurd. Ook begonnen aan een post hier, maar kan hem niet vinden dus zal wel in slaap gevallen zijn :+

Dan ga ik nu weer verder met voeren, mijn hengst dwingt me bijna op te staan

Afbeelding

dieseltje09

Berichten: 1863
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:07

hamsterscaping, ok ik moest ff googlen ik heb wat gemist geloof ik :+

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:30

Dan stel ik me ook maar voor.

Mijn naam is Kristel, 31 jaar uit Arnhem. Ik heb 3 pony's: Amber, Hans en Grietje. Eerstgenoemde is een welsh, de dame en heer zijn shetties. Ik woon samen met mijn vriend en hond Zina.

Dingen die ik leuk vind om te doen is bijvoorbeeld het trainen met onze dieren. Ik wil hier graag meer over leren, met name over hondengedrag. Hopelijk heb ik binnenkort een eerste training met zina.

Verder is voetbal een grote passie. Ik heb een seizoenkaart bij Vitesse, maak (grote) spandoeken samen met andere supporters en ben erg betrokken.

Daarnaast ben ik graag creatief bezig. Fotografie, epoxy sierraden maken en ik heb onze meubels grotendeels zelf gemaakt van steigerhout. Ik wil mijn paddock ook leuker gaan maken door dingen te gaan maken. Diy filmpjes kijken en namaken vind ik leuk. Ik sta altijd open voor nieuwe technieken te leren.

Charlottemv
Berichten: 906
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:41

Nog geen bevestiging gehad maar ik zie ook geen bericht dat we al aan de 100 zitten.

Mijn naam is Pascalle, 29 jaar oud en ik woon vlakbij Rotterdam samen met mijn vriend. Ik werk in het ziekenhuis als leerling verpleegkundige en heb een eigen paard. Vanwege tijdgebrek ivm opleiding wordt hij nu een jaar full time verzorgt door iemand anders, maar in februari komt ie weer terug.
Sinds kort ga ik af en toe met mijn vriend geocachen, maar we zijn er nog niet erg goed in. Lekker buiten zijn vind ik heerlijk en onze grote droom is dan ook om over een paar jaar lekker landelijk te gaan wonen!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:49

Hey Capopjekop jij woont dichtbij. :)

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:10

Oh dus als we elkaar 'trekken' hebben we postnl niet nodig :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:11

Nee ik breng wel ff langs, werk toch in de buurt.
Ik hoop dat ik je trek. <<)

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:20

Giolli schreef:
Ik hoop dat ik je trek. <<)

Is dit vreemdgaan als je elkaars boktnaam kent? O:) :') _O-

Ik ga mij niet voorstellen hoor, jullie zoeken het maar uit :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:22

Mietje!

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:24

Giolli schreef:
Mietje!

Sorry, maar trekken is voor mij zo onbevredigend :') _O-

Even een kleine serieuze noot hier, ik hou van niks, mijn paard hoeft geen snoepjes, ik ook niet, ik heb een bad...
EN IK HOEF GEEN RING MEER WANT DIE HEB IK AL (dit is een verwijzing naar vorig jaar)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:30

Oh ik dacht een verwijzing naar mijn voorstel-bericht. :') Sad

snoopydogy

Berichten: 2224
Geregistreerd: 20-11-11

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:35

Leuke reacties zal me morgen ook voor stellen heb er weer zin in