Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 06:27

Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:26

Ali / Wish etc... Voor mij toch wel een flop, vanuit milieu-overwegingen. :o Ik zal er zelf niet bestellen maar hoop dat mijn SS er ook rekening mee wil houden. :o

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 10:25

DonDon schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.

Ik bedoel pannenlikker natuurlijk

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 10:27

xZiva_ schreef:
pradadaan schreef:
Ik zal mij ook nog even voorstellen :)

Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst <3

Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank :)
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.

In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik :j

Als ik jou als lootje krijg, weet ik waar ik mijn nieuwe eskadron dingen nog kwijt kan _O-

Als je er zo graag vanaf wil mogen ze ook best hierheen hoor :))

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 10:28

xZiva_ schreef:
pradadaan schreef:
Ik zal mij ook nog even voorstellen :)

Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst <3

Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank :)
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.

In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik :j

Als ik jou als lootje krijg, weet ik waar ik mijn nieuwe eskadron dingen nog kwijt kan _O-


Jahoor helemaal welkom :P

dieseltje09

Berichten: 1861
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 10:30

xZiva_ schreef:
pradadaan schreef:
Ik zal mij ook nog even voorstellen :)

Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst <3

Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank :)
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.

In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik :j

Als ik jou als lootje krijg, weet ik waar ik mijn nieuwe eskadron dingen nog kwijt kan _O-

Anders hou ik me ook aanbevolen hoor :')

Al heb ik ook echt geen moeite met Lemieux als we toch bezig zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:06

DonDon schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.


Zeef: action en albert heijn! Spatel idem dito. :-) vanille extract ook in het bakvak in de supermarkt!

Roulette_
Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:28

DonDon schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.


Wat heb je gebakken?
Toevallig was ik gisteren precies hetzelfde aan het doen en ook ik kan nog wel een wat kleiner formaat zeef voor bloem gebruiken, of een siliconen spatel of een setje maatlepels (theelepel, eetlepel etc.) de set die ik nu heb begint de tekst vanaf te slijten en het is toch wat onhandig niet te weten of je de 1/2 of 1/4 theelepel in handen hebt...

dieseltje09

Berichten: 1861
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 16:44

pimaude schreef:
DonDon schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst weer gebakken en kwam er achter dat ik geen pennenlikker/spatel heb. En een Zeef (rvs) om de bloem te zeven ook niet en vanille extract. Kan je alleen in de bakwinkels krijgen.


Zeef: action en albert heijn! Spatel idem dito. :-) vanille extract ook in het bakvak in de supermarkt!


Echte vanille extract hebben ze niet in de super, dan krijg je vanille aroma/essence(die dr. oetker flesjes) maar dat is zo chemisch als maar kan :D word ook geen vanillestokjes voor gebruikt maar een synthetische stof vanilline om zo het smaakje een beetje over te brengen

Echt extract is ook een stuk duurder, waar zo'n dr oetker flesje een euro is kost een zelfde flesje vanille extract zo'n 7 a 8x zoveel :j tot nog veel meer afhankelijk van de kwaliteit. Gebruik zelf de iets duurdere, die heeft een mooiere zachtere smaak namelijk.

Voor de oplettende SS, ja ik bak dus best veel maar als ik ergens al veel van heb is het daarvan :+ Maar als je iets ziet waarvan je denk dát moet ze uit proberen ik hou me van harte aanbevolen! Zolang het geen boterkoek/slagroom/moca taart achtig is gaat het prima haha, dat is namelijk iets wat ik echt niet eet(tot gewoon echt vies vind :+ )

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 17:49

Ik ga nog een stapje verder. Ik gebruik alleen vanille stokjes :o

Die zijn echt kneiter duur :')

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 18:17

Ik vind Ali wel leuk!
Hou wel meer van praktische cadeautjes. Frutsels enz zijn minder aan mij besteed.

Ik heb nog een top. Heb een gouden draad rek waar ik foto’s (en rekeningen :( ) aan hang. Klemmetjes voor dat draadtrekken vind ik leuk. En droogshampoo komt ook altijd van pas.
Ik heb grijs/bruin haar (as kleur)

Nu heb ik al behoorlijk wat tops genoemd, maar Santa mag natuurlijk zelf kiezen wat hij/zij geeft. Ik vind heel veel leuk. Behalve cadeautjes zonder praktisch nut die zijn wat minder. Maar ook daar kan ik vast iemand blij mee maken

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:11

Ik post hier niet zoveel maar las nu dit onderwerp en wilde daar nog even op reageren..

Ik probeer ook zo milieu bewust mogelijk te leven en word ook niet echt gelukkig van Ali/Wish spulletjes. Vlees/vis/melkproducten gebruik ik ook niet. Dus ook geen gewone chocolade. Ik ben geen die hard vegan maar probeer wel steeds meer alle producten met dierlijke oorsprong te vermijden.

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 19:46

Misschien tijd om meer te posten dan xApple :D

Ik werk bij de slager , word blij van vlees :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102021
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:03

Ik word ook blij van vlees!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:04

Ik ook! Maar wel eerlijk vlees.

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:06

Giolli schreef:
Ik ook! Maar wel eerlijk vlees.

"Je haar zit echt niet vandaag"
"Zwijg, biefstuk, want ik lust je rauw!"

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:12

Ik wil ook geen dierlijke producten ontvangen, met uitzondering van iets voor mijn katten.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:16

Rebecca schreef:
Misschien tijd om meer te posten dan xApple :D

Ik werk bij de slager , word blij van vlees :))


Nah ik ga niet alles lezen en overal op reageren hoor echt geen zin in :')

Wel als de pakketten gepost worden natuurlijk ! En ik ga mijn lootje straks ook stalken en uitpluizen wat hij/zij leuk vindt maar ik ga niet super actief zijn hier nu O:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:17

Hilli schreef:
Giolli schreef:
Ik ook! Maar wel eerlijk vlees.

"Je haar zit echt niet vandaag"
"Zwijg, biefstuk, want ik lust je rauw!"



Jij spoort ook niet hoor. :')

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:20

Oh ja... AQUARELPOTLODEN :))

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:21

Hilli schreef:
Giolli schreef:
Ik ook! Maar wel eerlijk vlees.

"Je haar zit echt niet vandaag"
"Zwijg, biefstuk, want ik lust je rauw!"




_O- _O- hij is tenminste eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:22

xApple schreef:
[naam] schreef:
Misschien tijd om meer te posten dan xApple :D

Ik werk bij de slager , word blij van vlees :))


Nah ik ga niet alles lezen en overal op reageren hoor echt geen zin in :')

Wel als de pakketten gepost worden natuurlijk ! En ik ga mijn lootje straks ook stalken en uitpluizen wat hij/zij leuk vindt maar ik ga niet super actief zijn hier nu O:)


Regels wel gelezen ? Word wel gewaardeerd dat je van te voren ook wat actiever bent -O-

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14488
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:28

En soms gebeurd er van alles in je leven en komt bokt op plaats 5 terwijl je wel gewoon van plan bent een leuk pakket voor iemand te maken hoor. := Jullie gaan allemaal ook wel erg snel hier. Als de toon dan ook nog eens onvriendelijk wordt..

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:30

Onvriendelijk? >;)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 20:32

Haha ja ik heb de regels gelezen hoor :') Maak je er maar niet druk over. Ik doe al 4 jaar mee, heb 4 jaar hele tevreden bokkers gehad. Komt helemaal goed.