Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjolvir

Berichten: 25289
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:12

Ik vond het in ieder geval al top dat ik keurig mijn geld terug kreeg.

Jodym

Berichten: 4937
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:14

Oohhhh ik bedenk me net nog een goede top!
Waxinekaarshouders (behalve doorzichtige) <3
Heten die dingen zo? :')

Whish geen ervaringen mee, ali wel. Altijd binnen gekregen.

Charaz

Berichten: 24335
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:16

Granoek schreef:
Oh ik weet nog een top, shampoo bars!



Jaaaa

Dyphusion
Berichten: 1027
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:18

Hier ook nog altijd alles binnen gekregen bij Wish en Ali. Wel altijd achteraf betalen, just to be sure ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:36

rockwitch schreef:
Over het algemeen komt alles hier wel binnen. Heb wel vorig jaar nog dingen na gestuurd naar mijn lootje want dat was niet op tijd binnen.


Om deze reden heb ik Ali artikelen als flop op mijn lijstje gezet en zal ik zelf ook niets van Ali versturen/bestellen. Zo zonde als het de deadline niet haalt en ik vind na verzenden niet echt leuk. :o

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:39

Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Ali besteld (vind dat altijd zo lastig) Maar is dat zo onbetrouwbaar dat dat op je floplijst staat?
En dan alleen vanwege ee leveringstermijn of ook vanwege de kwaliteit (ben hier echt heel benieuwd naar want ik was eigenlijk van plan een hoop veren voor de bruiloft op Ali te bestellen :') )

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:45

Ik bestel best veel bij ali, nog nooit gehad dat het niet binnen is gekomen. En het meeste is vaak tegenwoordig na 2 weken al wel binnen :) of heb ik gewoon geluk?

capopjekop

Berichten: 30674
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:51

Hier komt eigenlijk ook alles wel aan. En 2x gehad van niet en toen kreeg ik heel eenvoudig geld terug. Een pakketje kwam toen een week later alsnog

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:01

M_D_H schreef:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Ali besteld (vind dat altijd zo lastig) Maar is dat zo onbetrouwbaar dat dat op je floplijst staat?
En dan alleen vanwege ee leveringstermijn of ook vanwege de kwaliteit (ben hier echt heel benieuwd naar want ik was eigenlijk van plan een hoop veren voor de bruiloft op Ali te bestellen :') )

Prijs is naargelang de kwaliteit imo.
Met veren enzo kun je weinig mis doen, telefoonhoesjes etc gaan ook prima.
Maar voor de kleren bv zou ik het niet riskeren. Maten zijn niet zoals hier, dunne stofjes etc.

Wie niet via ali wil bestellen maar wel dezelfde prijs-kwaliteit kan eens kijken op shein.com
Die leveren sneller, is volgens mij een soort opslag in europa ofzo. Spullen zijn bijna hetzelfde als op ali.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:01

M_D_H schreef:
Ik heb eigenlijk nog nooit iets via Ali besteld (vind dat altijd zo lastig) Maar is dat zo onbetrouwbaar dat dat op je floplijst staat?
En dan alleen vanwege ee leveringstermijn of ook vanwege de kwaliteit (ben hier echt heel benieuwd naar want ik was eigenlijk van plan een hoop veren voor de bruiloft op Ali te bestellen :') )



Ik verstuur je zo in mijn pauze even een privé bericht met wat ervaringen. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102022
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 17:07

Kleren heb ik besteld maar zelfs met een XXXL was de gekochte jurk 30 cm te kort. :+ Hij paste dan wel goed om mijn boezem maar daar hield het wel mee op. Echt heel jammer want op de foto's zag hij er echt gaaf uit voor fotoshoots maar helaas viel hij erg tegen...hangt hier ongebruikt in de kast...

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:39

Deze jurk komt van Ali en ben er super blij mee voor 3 euro <3 . Zelfs met mijn 1.85 is hij gewoon lang genoeg en die mazzel heb ik in Nederland niet vaak := . Maar op deze na durf ik het ook niet echt aan om daar kleren te bestellen _O-

Afbeelding

capopjekop

Berichten: 30674
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:15

Ik heb toen eens een dik vest gekocht. Xl en die paste goed. Jurkje ook. Ik kijk meestal bij de comments hoe hij valt

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:19

Andreaa gefeliciteerd
Ik bestel eigenlijk nooit op ali oid. Ik heb daar geen geduld voor. Als ik iets wil wil ik het nu hahaha

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:36

Donna89 schreef:
Andreaa gefeliciteerd
Ik bestel eigenlijk nooit op ali oid. Ik heb daar geen geduld voor. Als ik iets wil wil ik het nu hahaha

Voor de bruiloft heb ik nog 1,5 jaar die dat hoeft nu direct :') _O-

haike
Berichten: 13524
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:39

Hier ook tevreden over Ali, tot nu toe alles wel binnen gehad!

Nog tops waar nu aan dacht met dit slechte weer: soepkom met oor en dubbelwandig, hebben er een van de blokker maar kan ze nergens meer vinden nu. En voerbak(jes) voor de kippen, zodat ik op meerdere plekken kan voeren. En een goede paraplu, en lekkere sokken/sloffen voor in huis

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:46

Donna89 schreef:
Andreaa gefeliciteerd
Ik bestel eigenlijk nooit op ali oid. Ik heb daar geen geduld voor. Als ik iets wil wil ik het nu hahaha


Zo was ik precies, haha. Maar als je onbelangrijke dingen besteld die je niet direct hoeft te hebben is het verrassings-effect toch wel leuk als er een pakketje in de bus zit. :=
Toch probeer ik het wat te beperken hoor. Ik heb nu een keer of 5 wat besteld.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:47

Onbelangrijke dingen bestel ik niet tot ze ineens belangrijk zijn en ik ze morgen nodig heb hahaha

Ja dees dan heb je nog ff inderdaad.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:50

Donna89 schreef:
Onbelangrijke dingen bestel ik niet tot ze ineens belangrijk zijn en ik ze morgen nodig heb hahaha

Ja dees dan heb je nog ff inderdaad.


Ik vond mijn fake buddha to buddha armband onbelangrijk en heel erg leuk. :+

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:50

Ik bestel vaak bij Ali. Nog nooit iets niet gehad. Kleding nog nooit gedaan vanwege de maten. Maar voor de rest altijd tevreden :j

rockwitch

Berichten: 11749
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 19:53

Kleding wel eens geprobeerd, maar dat was idd 5xl en echt no way dat ik die paste. Al had mijn broer wel een keer een hoodie besteld bij wish van Red Bull Racing en die was voor hem te kort. Maar die heb ik nu dus en is lekker ruim. Heerlijke dikke trui voor de koudere dagen. Zit nu te twijfelen om een Nightmare Before Christmas hoodie te bestellen. Maar zou het zo jammer vinden als die veel te klein is. Maar ben ook weer bang om 5xl te bestellen en dat het dan wel ineens een tent is.

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:08

Ik zal mij ook nog even voorstellen :)

Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst <3

Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank :)
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.

In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik :j

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:39

Voor Ali gewoon geen dingen zonder recensies bestellen. Als er al goede recensies bij staan is het iig 1x goed gegaan dus mocht het dan mis gaan was het waarschijnlijk niet de intentie en krijg je je geld wel terug. Gelukkig nog niks mis meegemaakt op die manier, altijd netjes binnen aangegeven tijd of eerder binnen gekregen.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 22:43

Edelstenen voor aan kettinkjes vind ik trouwens wel echt top! Mijne zijn alle 4 in korte tijd stuk gegaan, super zonde. 2 van welke ik had, vooral de 2e de kleur echt super mooi <3
Afbeelding

Afbeelding

xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 03:23

pradadaan schreef:
Ik zal mij ook nog even voorstellen :)

Ik ben Danielle, 23 jaar en vooral erg gek op mijn beestjes.
Ik heb namelijk 5 katten, 3 paarden en 1 hond.
Over mijn paarden is een hele hoop te vinden op bokt, maar de meeste mensen kunnen mij kennen van mijn bonte hengst Nacho. Ondertussen een jaarling en voor mij het aller belangrijkst <3

Ik ben een enorme harry potter fan. Ook ben ik gek op de winter, warme sokken, (geur)kaarsjes, kop koffie of warme choco, dekentje en sloffen op de bank :)
Glitters en roze kan ik altijd waarderen.

In het SSS topic van 2018 en 2017 is ook nog wel heel veel te vinden over mij denk ik :j

Als ik jou als lootje krijg, weet ik waar ik mijn nieuwe eskadron dingen nog kwijt kan _O-