Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:51

Vind ik ook echt absurd :') Dikke doei ik ga lekker naar de supermarkt en gooi m'n mandje vol voor een paar euro.

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:53

Ik neem naar de bios ook altijd mijn grootste jas mee met heel veel zakken :')

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:45

Yep naar de bios hier ook een shoppertas mee met etenswaren en drinken. Ze vragen er zelf om. Als ze daar normale prijzen hanteren dan wil ik het ook wel daar kopen. Maar niet voor meer dan het dubbele van de supermarkt.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 13:45

Dreamy schreef:
Ik neem m’n eigen eten en drinken vaak mee naar de bioscoop. Dat vind ik eigenlijk al heel spannend :')


Doe ik ook idd!

Danielleeee_
Berichten: 3178
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:34

Suzanne F. schreef:
Yep naar de bios hier ook een shoppertas mee met etenswaren en drinken. Ze vragen er zelf om. Als ze daar normale prijzen hanteren dan wil ik het ook wel daar kopen. Maar niet voor meer dan het dubbele van de supermarkt.

Controleren ze je niet als je echt met een shoppertas aankomt?

Ik ben zelf echt een te grote schijterd om eten en drinken mee te nemen naar de bioscoop :+ Maar ik heb het wel ooit een keertje gedaan. En toen was ik ook echt zenuwachtig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:43

Danielleeee_ schreef:
Suzanne F. schreef:
Yep naar de bios hier ook een shoppertas mee met etenswaren en drinken. Ze vragen er zelf om. Als ze daar normale prijzen hanteren dan wil ik het ook wel daar kopen. Maar niet voor meer dan het dubbele van de supermarkt.

Controleren ze je niet als je echt met een shoppertas aankomt?

Ik ben zelf echt een te grote schijterd om eten en drinken mee te nemen naar de bioscoop :+ Maar ik heb het wel ooit een keertje gedaan. En toen was ik ook echt zenuwachtig :')


Is dat ook echt verboden dan? Serieus? (Ik ga eigenlijk nooit naar de bios...)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33832
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:48

Verschilt per bioscoop, bij Pathé mag het niet. Ik doe het dus ook niet. Maar ik ben nogal van de regels. :o

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:51

Danielleeee_ schreef:
Suzanne F. schreef:
Yep naar de bios hier ook een shoppertas mee met etenswaren en drinken. Ze vragen er zelf om. Als ze daar normale prijzen hanteren dan wil ik het ook wel daar kopen. Maar niet voor meer dan het dubbele van de supermarkt.

Controleren ze je niet als je echt met een shoppertas aankomt?

Ik ben zelf echt een te grote schijterd om eten en drinken mee te nemen naar de bioscoop :+ Maar ik heb het wel ooit een keertje gedaan. En toen was ik ook echt zenuwachtig :')

Een halve literfles past vaak best in je schoudertas en als je ook nog wat wil snaaien doe je een zak maltesers of een reep van een of ander in je jaszak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 16:09

MarlindeRooz schreef:
Verschilt per bioscoop, bij Pathé mag het niet. Ik doe het dus ook niet. Maar ik ben nogal van de regels. :o


Oh, ik zou er echt schijt aan hebben. Ik ben van een heleboel regels, maar dat soort bullshit maakt me echt obstinaat. :D

Ik ga altijd naar het filmhuis en daar is gelukkig geen eten. Laatste keer had ik mn eigen drinkfles mee, besef ik me nu. Niet eens bij nagedacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 16:15

Ik vind het ook veel te duur, zeker bij Pathé, ik heb laatst de kaartjes betaald, vriendin van mij bood aan dan de popcorn en het drinken te betalen, we hadden een medium popcorn, 2 flesjes drinken en een zakje m&ms, zij was bijna net zoveel kwijt als ik was voor de kaartjes. :oo Volgende keer neem ik dus ook wat mee al mag dat niet, moeten ze maar normale prijzen hanteren.

lor1_1984

Berichten: 12056
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 20:20

Zelf eten&drinken meenemen deed ik ook toen ik nog geregeld naar de bioscoop ging.
Pathé Amersfoort zit tegenover een AH, mooi dat ik daar eerst heen ging en dan naar Pathé. :Y)

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:05

Zelf eten en drinken meenemen doe ik ook altijd naar de bioscoop. Ik vertik het ook om daar €3,50 voor een flesje drinken te betalen :=

Nu ga ik zelden naar de bioscoop, maar goed :+

Danielleeee_
Berichten: 3178
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:54

lor1_1984 schreef:
Zelf eten&drinken meenemen deed ik ook toen ik nog geregeld naar de bioscoop ging.
Pathé Amersfoort zit tegenover een AH, mooi dat ik daar eerst heen ging en dan naar Pathé. :Y)

Echt ideaal dat daar een AH tegenover zit, volgens mij maakt die echt dikke winst :')

lor1_1984

Berichten: 12056
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 00:41

Weet ik wel zeker. :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 06:17

Oh, eten en drinken meenemen naar de bios deden wij ook. Gewoon een klein flesje drinken in je mouw en niemand die het merkt.
De prijzen van eten daar slaan ook gewoon echt nergens op.
Trouwens naar pretparken deden mijn ouders dat vroeger ook. Wanneer je met 3 kinderen naar de Efteling gaat ben je al snel 75 euro of meer kwijt voor eten en drinken voor 5 personen! Echt bizar.

xPabloBokt

Berichten: 9451
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:23

Maar naar pretparken mag dat toch ook gewoon? Heb nog nooit een pretpark gezien waar niet je eigen eten en drinken mee naar binnen mocht in ieder geval.

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:29

Ik bedoel met een shoppertas geen grote boodschappentas maar zo’n handtas shopper model. Daar passen ook nog een flesje water in en wat zakjes chips of koekjes. Dus ik kom niet met een boodschappentas aanlopen, ik heb gewoon een grote handtas.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:55

xPabloBokt schreef:
Maar naar pretparken mag dat toch ook gewoon? Heb nog nooit een pretpark gezien waar niet je eigen eten en drinken mee naar binnen mocht in ieder geval.


Officieel mag het in Disney niet...

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:00

Ik lees hier echt hele slechte dingen.

Ik ben een schijterd, en nu heel braaf. Vroeger at ik snoep uit de schepbakken van Kruidvat. En in mijn puberteit nam ik ook altijd een glas mee van elke kroeg waar ik kwam. Als er zo’n logo op stond.

Eigen drinken en lekkers neem ik altijd mee naar de bios. De prijzen daar zijn gewoon idioot.

Jolien87

Berichten: 17482
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:00

Hoe doe je dat dan in geval van voedselallergie waardoor je een speciaal dieet volgt?

xPabloBokt

Berichten: 9451
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:25

iirrssjjee schreef:
xPabloBokt schreef:
Maar naar pretparken mag dat toch ook gewoon? Heb nog nooit een pretpark gezien waar niet je eigen eten en drinken mee naar binnen mocht in ieder geval.


Officieel mag het in Disney niet...


Ik ben nog nooit in Disney geweest :+ maar dit weerhoudt mij er wel van om te gaan. De prijzen daar zijn al absurd, de Efteling vind ik kwalitatief een beter park dan Disney (makkelijk oordelen als ik er nog nooit geweest ben, maar vooruit. Afgaand op de dingen die ik zie en lees).

Als een pretpark mij wil verbieden mijn eigen dingen te eten en drinken maar niks tegen een schappelijke prijs kan aanbieden is dat voor mij een reden om niet te gaan :)

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:43

Ik ben gisteren toevallig in Disney geweest, eten en drinken wordt niet op gecontroleerd. Alleen op alcohol en glazen flessen.

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:24

Desty schreef:
Ik ben gisteren toevallig in Disney geweest, eten en drinken wordt niet op gecontroleerd. Alleen op alcohol en glazen flessen.


4 jaar geleden werd je er ook niet op gecontroleerd. Maar officieel gezien mag het niet.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:33

Ik ben verbaast over het feit dat je in de bios niet je eigen eten en drinken mee mocht nemen :') ik wist niet eens dat dat niet mocht xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:43

iirrssjjee schreef:
Desty schreef:
Ik ben gisteren toevallig in Disney geweest, eten en drinken wordt niet op gecontroleerd. Alleen op alcohol en glazen flessen.


4 jaar geleden werd je er ook niet op gecontroleerd. Maar officieel gezien mag het niet.


Het mag wel, er wordt alleen gevraagd om niet zelf meegebracht eten op te eten op de terrassen van de restaurants. Niet volledig absurd lijkt mij..