Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 22:53

Xanthippe schreef:
Ook dit vind ik dubbel, bel je dan niet beter de ziekenwagen? Eens zo veilig, lijkt mij...

En over die verslaving, feit blijft dat het geen levensbehoefte is.

Ik kan er allesinds weinig begrip voor opbrengen, maar kan het me langs de andere kant ook totaal niet voorstellen, hoe het is.


Voor jou is die verslaving geen levensbehoefte, omdat jij niet verslaafd bent. ;)
Verslaafden, vooral degene die aan de crack/heroïne zitten kunnen niet zonder. Voor hen is dat een eerste levensbehoefte, anders sterven ze of gaan ze ergens liggen creperen. Is heel zielig eigenlijk. En ja, je kiest er op een dag voor om die crack op te roken. Maar laten we wel wezen, eenmaal verslaafd dan ben je echt verloren, bij zulke middelen althans.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:24

Toen ik in groep 8 zat, zag ik de fiets van een meisje dat me pestte op het schoolplein staan met de fietssleutel er nog in.

Heb de fiets op slot gezet en de sleutel in de sloot gemieterd. :') }:)

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:48

Ohja ik rij soms ook zonder rijbewijs of id rond.

Of ik pak mijn andere auto waar mijn tas niet insteekt.

Of ik ben hem weer kwijt.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 01:52

Oei wat zonde van je huid die tattoos |(

chanicha

Berichten: 12175
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 05:34

Toen mijn vriendin en ik 14 waren zijn we stiekem op een donderdagavond naar een dancing gegaan i.p.v. naar de stad wat we tegen onze ouders hadden gezegd.
Colaatje genomen van ons karige zakgeld en het was ook best gezellig, bleek dat we een gulden voor onze jassen moesten betalen :o?
Gelukkig was er een oudere jongen van school die heeft het voorgeschoten!
Later ging ik wel gewoon uit, was verloofd en al, en moest ik om 2400 uur thuis zijn, nou dat vond ik veel te vroeg dus dat werd altijd een uur of vier O:)
Mijn moeder liet me dan omroepen bij de dancing maar ik reageerde gewoon niet :')
Verder heb ik nog nooit gestolen of drugs gebruikt, ben ook op nooit dronken geweest, het gaat me tegenstaan dus dat is wel handig.
Wel rij ik te hard op mijn Tomos :):)

Mondy

Berichten: 11863
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 06:34

Xanthippe schreef:
Mondy schreef:
Goede vraag :j

Door rood rijden omdat je vrouw aan het bevallen is (en wel met goed opletten) of een ander medisch noodgeval. Ja heb ik begrip voor.
Door rood rijden omdat je geen zin hebt om je rempedaal in te trappen... aso.


Ook dit vind ik dubbel, bel je dan niet beter de ziekenwagen? Eens zo veilig, lijkt mij...

En over die verslaving, feit blijft dat het geen levensbehoefte is.

Ik kan er allesinds weinig begrip voor opbrengen, maar kan het me langs de andere kant ook totaal niet voorstellen, hoe het is.


Jawel maar een ziekenwagen is soms niet optijd
Dat laatste, ben maar blij dat je t niet kan voorstellen

deksel

Berichten: 3792
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:03

Mavelle schreef:
Oei wat zonde van je huid die tattoos |(

Ja, klopt. Het zijn echt hele kleine tattoos hoor, denk 3 bij 3. Kan er nu wel om lachen. Zeker om wat voor tattoos het zijn :+. Maar het is nogal veel werk om ze te laten coveren, aangezien ze op 4 verschillende plekken staan..

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:14

DezeNaam schreef:
Onali schreef:
Suiker zo opeten? Ik ben een zoetekauw, maar nee dit hoeft van mij niet.

Heb het wel gedaan met nesquick :')
Alleen krijg je er zo'n droge mond van, dus na 2 happen was de lol er weer vanaf.

Theelepeltje nemen, een glas melk en dan heel voorzichtig de Nesquik 'onderdompelen' (zodat het op de lepel blijft liggen). Komt er een heerlijk 'laagje' over en zo kan je het een paar keer herhalen. :9

Oh nu herinner ik me iets... Ik heb ooit zonder de toestemming van mijn moeder twee chinchilla's erbij gekocht. :+ We hadden er toen volgens mij al een stuk of vier. Speciaal naar Nederland voor gereden (mijn vader dan toch :D ). Voordeel van gescheiden ouders hebben. Mijn moeder was niet blij. :')

Spijbelen heb ik ook veel gedaan in mijn voorlaatste jaar van het middelbaar. Daarna moest ik terug bij mijn moeder wonen en ging dat niet meer. Ofja... Ik kon niet meer uitslapen. Maar als de les mij niet aanstond ging ik gewoon 's middags naar een vriendin. :+
Kwam school uiteindelijk achter en toen hebben ze gedreigd met tuchtmaatregelen. (Ben die lessen uiteindelijk toch blijven skippen. Was een 'pakket' van 5 weken ofzo, niet eens op punten. Was statistiek, 3 uur lang op donderdagnamiddag. Ik kon dat gewoon niet aan. :') Was gaan vragen of ik iets anders mocht doen maar dat mocht dus niet. Tja, doei dan. Natuurlijk waren ze mij van het jaar daarvoor nog niet vergeten en kwamen ze controleren nadat ik dat gevraagd had. := )

Ik dronk Red Bull en koffie in de klas. Meeste leerkrachten zeiden er niks van. Als ik 's ochtends al te laat in de les was ging ik nog op mijn gemak naar de winkel vlak voor de school om koffie of Red Bull te halen. I mean, als je dan toch al te laat bent maken die extra vijf minuten niet meer uit, right? :')


Precies :') als ik te laat kom voor de les kom ik gewoon niet, want ben je later als 5 a 10 minuten sta je toch voor de hele les ongeoorloofd afwezig, dan vind ik dat je net zo goed iets leuks kan gaan doen

vanLotje
Berichten: 2012
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:19

chanicha schreef:
Toen mijn vriendin en ik 14 waren zijn we stiekem op een donderdagavond naar een dancing gegaan i.p.v. naar de stad wat we tegen onze ouders hadden gezegd.
Colaatje genomen van ons karige zakgeld en het was ook best gezellig, bleek dat we een gulden voor onze jassen moesten betalen :o?
Gelukkig was er een oudere jongen van school die heeft het voorgeschoten!
Later ging ik wel gewoon uit, was verloofd en al, en moest ik om 2400 uur thuis zijn, nou dat vond ik veel te vroeg dus dat werd altijd een uur of vier O:)
Mijn moeder liet me dan omroepen bij de dancing maar ik reageerde gewoon niet :')
Verder heb ik nog nooit gestolen of drugs gebruikt, ben ook op nooit dronken geweest, het gaat me tegenstaan dus dat is wel handig.
Wel rij ik te hard op mijn Tomos :):)


Hier moest ik zo hard om lachen
:D

Mondy

Berichten: 11863
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:39

deksel schreef:
Mavelle schreef:
Oei wat zonde van je huid die tattoos |(

Ja, klopt. Het zijn echt hele kleine tattoos hoor, denk 3 bij 3. Kan er nu wel om lachen. Zeker om wat voor tattoos het zijn :+. Maar het is nogal veel werk om ze te laten coveren, aangezien ze op 4 verschillende plekken staan..


Beetje offtopic maar denk dat het veel werk toch best mee gaat vallen hoor ! Zeker bij zo'n kleine stukjes.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 08:05

deksel schreef:
Mavelle schreef:
Oei wat zonde van je huid die tattoos |(

Ja, klopt. Het zijn echt hele kleine tattoos hoor, denk 3 bij 3. Kan er nu wel om lachen. Zeker om wat voor tattoos het zijn :+. Maar het is nogal veel werk om ze te laten coveren, aangezien ze op 4 verschillende plekken staan..

Stiekem wil ik nu wel graag foto's zien... :)) (Sorry, leedvermaak, ik weet het. |( )

Klopt LiannePuthzy! _O- Ik probeerde dan vaak 'stiekem' binnen te komen tijdens de pauze om 10:15 zodat ze me niet zouden zien. :') Is nog best vaak gelukt ook. _O-

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 08:36

Shaggy09 schreef:
Xanthippe schreef:
Ook dit vind ik dubbel, bel je dan niet beter de ziekenwagen? Eens zo veilig, lijkt mij...

En over die verslaving, feit blijft dat het geen levensbehoefte is.

Ik kan er allesinds weinig begrip voor opbrengen, maar kan het me langs de andere kant ook totaal niet voorstellen, hoe het is.


Voor jou is die verslaving geen levensbehoefte, omdat jij niet verslaafd bent. ;)
Verslaafden, vooral degene die aan de crack/heroïne zitten kunnen niet zonder. Voor hen is dat een eerste levensbehoefte, anders sterven ze of gaan ze ergens liggen creperen. Is heel zielig eigenlijk. En ja, je kiest er op een dag voor om die crack op te roken. Maar laten we wel wezen, eenmaal verslaafd dan ben je echt verloren, bij zulke middelen althans.


Gelukkig niet inderdaad. Bij mij blijft het gelukkig bij sigaretten.
Eigenlijk echt heel zielig idd, iedereen zou er gespaard van moeten kunnen blijven.

Mondy schreef:
Xanthippe schreef:


Ook dit vind ik dubbel, bel je dan niet beter de ziekenwagen? Eens zo veilig, lijkt mij...

En over die verslaving, feit blijft dat het geen levensbehoefte is.

Ik kan er allesinds weinig begrip voor opbrengen, maar kan het me langs de andere kant ook totaal niet voorstellen, hoe het is.


Jawel maar een ziekenwagen is soms niet optijd
Dat laatste, ben maar blij dat je t niet kan voorstellen


Dan lijkt me thuis wachten op de ziekenwagen nog altijd een minder risico dan of bevallen in de auto, of een ongeval maken op weg naar het ziekenhuis.
Absoluut, en ik zou willen dat niemand dat zou moeten.

DezeNaam schreef:
deksel schreef:

Ja, klopt. Het zijn echt hele kleine tattoos hoor, denk 3 bij 3. Kan er nu wel om lachen. Zeker om wat voor tattoos het zijn :+. Maar het is nogal veel werk om ze te laten coveren, aangezien ze op 4 verschillende plekken staan..

Stiekem wil ik nu wel graag foto's zien... :)) (Sorry, leedvermaak, ik weet het. |( )



Ik ook O:)

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:40

Wat ik doe wat eigenlijk niet mag:

Te hard rijden, vooral op de snelweg net die paar kilometer en 100 rijden is ook niet mijn ding. Binnen de bebouwde kom probeer ik me wel altijd netjes aan de snelheid te houden.

Ik vraag geen gezondheidsverklaringen aan voor de dieren elke keer als we de grens over gaan.

Ik heb ons hele huis verbouwd zonder bouwvergunning (dat mag niet in Duitsland, maar wordt niet actief op gecontroleerd)

De keuring van de auto's wil nogal wel eens verlopen.

Soms rij ik net op het nippertje door oranje/rood

Stilstaand wil ik nog wel eens op de telefoon kijken, incidenteel bel ik niet handfree en als het dringend is app ik wel eens, al probeer ik het meestal gesproken te doen.

En ik ben vast wel op andere punten burgelijk ongehoorzaam, maar stelen doe ik niet.

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:23

Liesje1611 schreef:
Toen ik in groep 8 zat, zag ik de fiets van een meisje dat me pestte op het schoolplein staan met de fietssleutel er nog in.

Heb de fiets op slot gezet en de sleutel in de sloot gemieterd. :') }:)


Heerlijk }> :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:26

Ik eet op m'n werk de koud geworden friet uit de frietpan die niet op in de bakjes past. }:) Maar volgens mij mag dat wel en iedereen doet het.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 13:48

Liesje1611 schreef:
Toen ik in groep 8 zat, zag ik de fiets van een meisje dat me pestte op het schoolplein staan met de fietssleutel er nog in.

Heb de fiets op slot gezet en de sleutel in de sloot gemieterd. :') }:)


Geweldig _O-

Paar jaar terug heb ik domino gespeeld met een groep 12 jarige jochies die stoer aant het doen waren op hun fiets. Namen het hele fietspad in beslag en waren bezig met hun benen op het stuur leggen en dat soort gevaarlijke dingen. Na 3 bellen riep ik dat ik er langs wou maar kreeg geen reactie terwijl ze al meermaals achterom naar mij hadden gekeken dus ze hadden het echt wel door. Dus op het randje van het pad gaan fietsen en 'per ongeluk' een een duw gegeven. Toen vielen ze allemaal om (één was ook goed geweest :') ). Op de terugweg kwam ik ze weer tegen en gingen ze heel netjes aan de kant voor me :j

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 14:01

Shaggy09 schreef:
Nou ik ben er niet bang voor hoor. Die verdienen nogsteeds genoeg geld aan zo'n film. Vind het compleet iets anders dan stelen in een winkel. Is het eigenlijk ook. Je wordt niet gearresteerd als je een film download. Als je iets steelt uit een winkel wel.

Maar hier ben je dus een asshole als je een filmpje download. Lief zeg.

Ooit van de onderbezetting gehoord bij de politie? Denk je nu echt dat illegaal gedownloade films prioriteitsklussen zijn als verkrachtingszaken niet behandeld kunnen worden door te weinig menskracht? :o

De internationale copyrightwetten zijn er heel duidelijk over. Ook hier op Bokt is het volgens mij vrij duidelijk voor iedereen dat je foto's van (professionele) fotografen niet zomaar mag gebruiken. Waarom geldt dat volgens jou voor films dan ineens niet?

RedKiwi

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 15:27

Pepperrr schreef:
Liesje1611 schreef:
Toen ik in groep 8 zat, zag ik de fiets van een meisje dat me pestte op het schoolplein staan met de fietssleutel er nog in.

Heb de fiets op slot gezet en de sleutel in de sloot gemieterd. :') }:)


Geweldig _O-

Paar jaar terug heb ik domino gespeeld met een groep 12 jarige jochies die stoer aant het doen waren op hun fiets. Namen het hele fietspad in beslag en waren bezig met hun benen op het stuur leggen en dat soort gevaarlijke dingen. Na 3 bellen riep ik dat ik er langs wou maar kreeg geen reactie terwijl ze al meermaals achterom naar mij hadden gekeken dus ze hadden het echt wel door. Dus op het randje van het pad gaan fietsen en 'per ongeluk' een een duw gegeven. Toen vielen ze allemaal om (één was ook goed geweest :') ). Op de terugweg kwam ik ze weer tegen en gingen ze heel netjes aan de kant voor me :j


Beide heerlijk.

En volgende keer dat er zo'n irritante club koters op het fietspad niet opzij wilt ga ik dit ook proberen!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 15:34

Magrathea schreef:
Shaggy09 schreef:
Nou ik ben er niet bang voor hoor. Die verdienen nogsteeds genoeg geld aan zo'n film. Vind het compleet iets anders dan stelen in een winkel. Is het eigenlijk ook. Je wordt niet gearresteerd als je een film download. Als je iets steelt uit een winkel wel.

Maar hier ben je dus een asshole als je een filmpje download. Lief zeg.

Ooit van de onderbezetting gehoord bij de politie? Denk je nu echt dat illegaal gedownloade films prioriteitsklussen zijn als verkrachtingszaken niet behandeld kunnen worden door te weinig menskracht? :o

De internationale copyrightwetten zijn er heel duidelijk over. Ook hier op Bokt is het volgens mij vrij duidelijk voor iedereen dat je foto's van (professionele) fotografen niet zomaar mag gebruiken. Waarom geldt dat volgens jou voor films dan ineens niet?

Maar ik weet toevallig dat de politie zelf zich er ook niet altijd aan houd dus waarom wel handhaven op iemand anders :+ idem dito met drugs en te hard rijden.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:20

Was net met vrienden en we hadden eten. Kwamen toevallig langs mijn o zo lieve ex. Heb het afval van mijn eten onder de ruitenwisser van zijn auto gedumpt ~~}>

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:23

Pepperrr schreef:
Was net met vrienden en we hadden eten. Kwamen toevallig langs mijn o zo lieve ex. Heb het afval van mijn eten onder de ruitenwisser van zijn auto gedumpt ~~}>



Dit is echt mega onfatsoenlijk en brutaal zeg, jezus.
ik had het ook willen doen maar nooit de kans gekregen, de vuile schoft.

Anoniem

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:40

Wat een onschuldige dingen staan hier toch. Statistisch gezien moeten er hier op Bokt ook mensen zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan dingen als openlijke geweldpleging, een zedendelict of met een hennepkwekerij in de schuur. Om maar wat te noemen. Maar die houden het waarschijnlijk hier ook gewoon bij "ik rij wel eens door rood en ik heb wel eens de hond laten poepen waar het niet mocht." :D

theadora99

Berichten: 3633
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:41

safina schreef:
Wat een onschuldige dingen staan hier toch. Statistisch gezien moeten er hier op Bokt ook mensen zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan dingen als openlijke geweldpleging, een zedendelict of met een hennepkwekerij in de schuur. Om maar wat te noemen. Maar die houden het waarschijnlijk hier ook gewoon bij "ik rij wel eens door rood en ik heb wel eens de hond laten poepen waar het niet mocht." :D

Hoezo zou dat statistisch gezien moeten?

Danielleeee_
Berichten: 3178
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:50

theadora99 schreef:
safina schreef:
Wat een onschuldige dingen staan hier toch. Statistisch gezien moeten er hier op Bokt ook mensen zitten die zich schuldig hebben gemaakt aan dingen als openlijke geweldpleging, een zedendelict of met een hennepkwekerij in de schuur. Om maar wat te noemen. Maar die houden het waarschijnlijk hier ook gewoon bij "ik rij wel eens door rood en ik heb wel eens de hond laten poepen waar het niet mocht." :D

Hoezo zou dat statistisch gezien moeten?

Waarschijnlijk zal gemiddeld één op de zoveel mensen schuldig zijn aan openbare geweldpleging of één van de andere genoemde dingen hierboven. Als je kijkt naar hoeveel mensen op Bokt zitten, zullen hier volgens die cijfers ook mensen tussen 'moeten' zitten die dat soort dingen hebben gedaan. Ik neem aan dat dat wordt bedoeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:55

Danielleeee_ schreef:
Waarschijnlijk zal gemiddeld één op de zoveel mensen schuldig zijn aan openbare geweldpleging of één van de andere genoemde dingen hierboven. Als je kijkt naar hoeveel mensen op Bokt zitten, zullen hier volgens die cijfers ook mensen tussen 'moeten' zitten die dat soort dingen hebben gedaan. Ik neem aan dat dat wordt bedoeld?


Psies.