Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:36

Blue_Monday schreef:
Denk je echt dat die nog terug passeren? Rekeningnr geven en over laten maken. Niet akkoord gaan met zon flut antwoord.


Nou inderdaad. Betaalverzoek sturen of binnen 48u in het restaurant betalen, anders zeggen dat je melding gaat maken bij de politie.

Zijn ze helemaal bedonderd, ze hebben jullie wel gewoon bestolen he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:37

Het ergste wat ik kan bedenken is zonder helm op de brommer (maar alleen bijvoorbeeld naar de supermarkt om de hoek geen hele einden).
Hou me zelden aan de snelheid met de brommer, maar weet heel goed waar het wel en waar niet kan.
Heb wel eens zwart gereden in de trein.

Verder ben ik niet zo spannend :P

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:38

Mijn zonde is dat ik echt heel veroordelend word van dit topic :D

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:38

Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt

Je slaat mensen, je steelt en je stapt met teveel alcohol op achter het stuur.

En je bent er trots op.

Noem mij maar roomser dan de paus, maar ik zou een 'topic voor tokkies' oprichten..

RedKiwi

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:42

Ik vind het echt te triest voor woorden mensen die stelen of hondenpoep niet opruimen. Bij stelen: heb je écht niks beters te doen met je leven? En wat betreft hondenpoep: je neemt een hond, met poep etc erbij, poep opruimen hoort erbij. Als je daar geen zin in hebt, pech. Je zou de luier van je kind toch ook verschonen? Ik hoop echt dat iemand een keer de poep van je hond door je brievenbus duwt, misschien dat je het dan een keer afleert.

Zo, frustratie is er ook weer uit :-)

Amado7

Berichten: 10737
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:45

Een scooter gehad die 25 mocht maar 80 reed. Levensgevaarlijk. Maar ik deed het een aantal jaar geleden wel. Zeker op onze straat kon je mooi 80 km per uur. Gelukkig nooit op de rollerbank hoeven te staan. En gelukkig nooit onderuit gegaan.

Stelen vind ik echt not done.

anjali
Berichten: 15151
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:47

Dat iemand eens wat verkeerd doet dat overkomt iedereen. Maar er dan trots op te zijn, nee dat snap ik niet.Wat dat betreft wel een raar topic dit, want deze bekentenissen kunnen iemand gaan achtervolgen. Bijv. ik huur wel eens iemand in voor werkzaamheden, maar als ik zou weten van iemand dat die geen kwaad ziet in stelen, dan zou ik die persoon echt niet inhuren.

troi
Berichten: 17021
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:54

poes schreef:
Mijn zonde is dat ik echt heel veroordelend word van dit topic :D


Nou ik ook, flink wat aso’s zeg hier -O-

Jatten, stront voor een ander laten liggen etc. Ook afval uit je autoraam smijten zeker?

Dan liever een heilig boontje zijn!

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:59

Voornamelijk te hard rijden. Een heel enkele keer als er verder niemand op de weg is, geen richting aangeven. Door rood lopen als er verder geen verkeer aankomt (en geen politie staat)

Verder niet illegaal, maar word er hier in mijn omgeving wel schuin op aangekeken, veel drinken soms. Daarnaast vind ik een tripje op zijn tijd geweldig (als jullie snappen wat ik bedoel ;) )

Verder ben ik best braaf :') doe niet eens appen tijdens het fietsen ofzo (al is het maar ondat ik dan bijna op mijn plaat ga)

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:00

troi schreef:
poes schreef:
Mijn zonde is dat ik echt heel veroordelend word van dit topic :D


Nou ik ook, flink wat aso’s zeg hier -O-

Jatten, stront voor een ander laten liggen etc. Ook afval uit je autoraam smijten zeker?

Dan liever een heilig boontje zijn!



Mijn man gooide dus lege blikjes uit het autoraam (ergens anders opgegroeid en daar doet of in ieder geval deed iedereen dat) en sindsdien noem ik hem aso. Hij heeft het nooit meer gedaan trouwens.


Afbeelding

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:01

En over dat niet betalen: ik ga morgen even afwachten en anders stuur ik ze nog 1 bericht. Als dat niks wordt stuur ik ze denk ik de camerabeelden. Denk dat ze niet weten dat wij camera's hebben. Aangifte gebeurt weinig mee weet ik uit ervaring.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:05

Ik lik aan mijn mes na het eten :') En zei vanmiddag zelfs nog tegen mijn vriend dat ik daar echt mee moest ophouden voordat er kinderen komen...

Veel verder kom ik niet! Ik durf nog niet eens de supermarkt binnen met mijn rugzak (daar staat groot dat rugtassen niet binnen mogen) zelfs al vind ik dat irritant & onzinnig.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:06

Precies wat Poes zegt :D

Op zich moet iedereen doen wat ie wil hoor, maar ik hoop daarbij wel dat degenen die echt te ver gaan gewoon een keer keihard tegen de lamp lopen.

Dat e.e.a. door sommigen ook nog met een bepaalde trots gezegd wordt, tja. Dan ben je best wel een loser in mijn ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:09

Safiera schreef:
Ik lik aan mijn mes na het eten :') En zei vanmiddag zelfs nog tegen mijn vriend dat ik daar echt mee moest ophouden voordat er kinderen komen...

Veel verder kom ik niet! Ik durf nog niet eens de supermarkt binnen met mijn rugzak (daar staat groot dat rugtassen niet binnen mogen) zelfs al vind ik dat irritant & onzinnig.

Ik word al ongemakkelijk als ik weer eens teveel heb voor in mijn mandje en wat artikelen in m'n boodschappentas meeneem naar de kassa om af te rekenen. Meestal vouw ik hem dan ook weer helemaal op zodat mensen kunnen zien dat er echt niets meer in zit, ook al heb ik hem nog geen halve minuut later weer nodig. :')

Deoro schreef:
En over dat niet betalen: ik ga morgen even afwachten en anders stuur ik ze nog 1 bericht. Als dat niks wordt stuur ik ze denk ik de camerabeelden. Denk dat ze niet weten dat wij camera's hebben. Aangifte gebeurt weinig mee weet ik uit ervaring.

Pffff, vervelende situatie zeg. :\ Dine and dash is één van die dingen waar ik in gedachten gniffelend wel eens mee speel als ik bij een grote keten o.i.d. eet, maar weet dat ik het nooit zou doen. Bij een restaurant gerund door een zelfstandige vind ik het al helemáál beneden alle peil. Vind dat je ze een net berichtje gestuurd hebt trouwens!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:12

Amado7 schreef:
Een scooter gehad die 25 mocht maar 80 reed. Levensgevaarlijk. Maar ik deed het een aantal jaar geleden wel. Zeker op onze straat kon je mooi 80 km per uur. Gelukkig nooit op de rollerbank hoeven te staan. En gelukkig nooit onderuit gegaan.

Stelen vind ik echt not done.


Momenteel rijd er dagelijks rond 20:00 uur 's avonds een jongen door onze straat met zo'n 80 km/uur.
Het is hier een woonwijk waar kinderen op straat spelen. Iedere avond hou ik m'n hart vast voor een mogelijke klap :=

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 15:15

Ik heb de voorkant van de auto ook wel eens beschadigd voor een paar duizend door appen. Tja mooi dom en je leert ervan. Maar ja stiekem op rustige wegen he. Ze zeggen dat meer dan de helft van de weggebruikers wel eens een berichtje doet achter het stuur. Maar die zitten natuurlijk niet op bokt..

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:16

Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt


Weet je ik vind het echt niet erg als je jezelf in gevaar wil brengen, die keus is aan jou. Maar om iemand anders in gevaar te brengen door achter het stuur te gaan terwijl je wat op hebt? Sorry maar dat vind ik absurd, je kunt iemands hele leven verpesten en/of het leven van familie van die persoon.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:17

Jester_ schreef:
Ik heb de voorkant van de auto ook wel eens beschadigd voor een paar duizend door appen. Tja mooi dom en je leert ervan. Maar ja stiekem op rustige wegen he. Ze zeggen dat meer dan de helft van de weggebruikers wel eens een berichtje doet achter het stuur. Maar die zitten natuurlijk niet op bokt..


Blijkbaar heb je er niks van geleerd want je doet het nog steeds.

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 15:18

Ik heb overigens 2x een taakstraf gehad (en nee hier ben ik niet trots op) maar gewoon mijn VOG gekregen. Ze gaan echt bokt niet uitpluizen hoor. Mijn werkgever zal het een worst wezen als ik me werk maar goed doe

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:19

Ik heb in september vorig jaar mijn 2 rechterbanden kapot gereden door te appen achter het stuur. Ben naast de baan geraakt en kus nog elke dag mijn beide handjes dat daar geen fietsers reden. Heb ook niets aangegeven aan de verzekering, 't was mijn eigen dikke schuld. Sindsdien doe ik het pertinent niet meer. Was er voordien ook heel laks in.

Voor de rest niet zoveel stout hier. Hondenpoep laat ik enkel liggen in het bos, maar mijn hond loopt wel altijd en overal los.
Vroeger wel wat gestolen, maar sinds ik oud genoeg ben om te beseffen dat dat not done is, nooit meer gedaan.
Ik zeg dan wel weer niets als ik teveel geld terugkrijg of de caissière iets vergeet aan te slaan.

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:22

Jester_ schreef:
Ik heb de voorkant van de auto ook wel eens beschadigd voor een paar duizend door appen. Tja mooi dom en je leert ervan. Maar ja stiekem op rustige wegen he. Ze zeggen dat meer dan de helft van de weggebruikers wel eens een berichtje doet achter het stuur. Maar die zitten natuurlijk niet op bokt..


Volgende keer is het een fietser, ik hoop dat je er dan wel van leert.

xPareltje

Berichten: 942
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:25

Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt


Ben je hier trots op dat je dit allemaal doet? :') Ik hoop dat je nooit onschuldige mensen in gevaar brengt met je rare fratsen. Echt gewoon afschuwelijk dat je niet beseft wat je kan aanrichten!! :r Dat je jezelf in gevaar wil brengen dan doe je dat maar, zal toch wel een keer foute boel zijn.

BigOne
Berichten: 38349
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:31

xPareltje schreef:
Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt


Ben je hier trots op dat je dit allemaal doet? :') Ik hoop dat je nooit onschuldige mensen in gevaar brengt met je rare fratsen. Echt gewoon afschuwelijk dat je niet beseft wat je kan aanrichten!! :r Dat je jezelf in gevaar wil brengen dan doe je dat maar, zal toch wel een keer foute boel zijn.

Ik weet helaas wel wat alcomobilisten aan kunnen richten, twee vrienden en een neef kwijt door personen zoals Jester.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:54

Ik denk overigens dat je niet te snel moet denken dat dit soort info toch niet tot mensen doordringt van wie je liever niet wilt dat die het onder ogen krijgen, zoals collega's of je werkgever. Dat kan via-via gaan. En eenmaal geplaatst op (bijv.) Bokt staat het er in principe voor onbepaalde tijd. Ik snap dat soort naïviteit echt niet.

Century

Berichten: 5992
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:01

Jester_ schreef:
Ik heb de voorkant van de auto ook wel eens beschadigd voor een paar duizend door appen. Tja mooi dom en je leert ervan. Maar ja stiekem op rustige wegen he. Ze zeggen dat meer dan de helft van de weggebruikers wel eens een berichtje doet achter het stuur. Maar die zitten natuurlijk niet op bokt..


Ik denk dat je het punt mist dat we met z'n allen proberen te maken als je tegenargument wijzen naar 'anderen die het ook doen' is.