Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:06

Wat ben ik braaf als ik jullie verhalen lees :') Mijn VOG is wel terecht in elk geval, ik kan tenminste niks geks verzinnen. Alleen wat dingen die niet bokt proof zijn (in sommige topics tenminste) :
- ik ben geen vegetarier
- ik koop dingen bij aliexpress.
- ik koop niet 2ehands

ClaudiaDer

Berichten: 1268
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Smilde

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:08

Het ‘ergste’ wat ik kan verzinnen is dat ik soms naar een winkel ga om iets te passen en het vervolgens op internet goedkoper bestel O:)

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:11

ClaudiaDer schreef:
Het ‘ergste’ wat ik kan verzinnen is dat ik soms naar een winkel ga om iets te passen en het vervolgens op internet goedkoper bestel O:)

Ja dat doe ik ook :')
Ook bij apparaten, even in de winkel kijken of het wat is en dan later online kijken of ik het goedkoper ergens kan vinden.

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:15

Bij mij is het dat ik men over het fietspad en ik pak tijdens het rijden mijn mobiel voor een foto van de pony. Of zelfs een filmpje.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:16

Wat een leuk topic! :D

-ik haal dagelijks rechts in
- laat de hond los waar het niet mag
- download al mijn films, boeken, muziek en series en soms ook games

Verder ben ik volgens mij best braaf. :+
Laatst bijgewerkt door Captain op 25-08-19 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:16

Telpeva schreef:
ClaudiaDer schreef:
Het ‘ergste’ wat ik kan verzinnen is dat ik soms naar een winkel ga om iets te passen en het vervolgens op internet goedkoper bestel O:)

Ja dat doe ik ook :')
Ook bij apparaten, even in de winkel kijken of het wat is en dan later online kijken of ik het goedkoper ergens kan vinden.

Dat is toch niet verboden ? Misschien niet fijn voor kleine ondernemers maar verder.

Stelen vind ik ook niks. Ik neem mijn bejaarde over buurman van 94 wel is mee boodschappen doen eb hij steekt zakjes plantenzaad in zijn zak voor de moestuin. Op aangesproken maar volgens mij doet hij het nog. Krijg je er niet uit :')
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 25-08-19 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:19

Ga graag naar illegale feesten
Gebruik geregeld drugs in het weekend. Ook ‘door elkaar heen ’.
Rijd bij sommige stoplichten door rood s’nachts als er niemand op de weg is.
( nee ik rijd niet onder invloed )
Zwart rijden in de trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:52

Voor zonsopgang het bos in, in het donker laat ik voordat ik ga werken de honden uit in het natuurgebiedje hier vlakbij, en mijn chi's lopen zowel in het bos als het natuurgebied los als er verder nog niemand is.. Toen ik mijn scooter nog had ging ik geregeld binnendoor over het fietspad maar dat is het dan ook wel volgens mij.

O ja, en op mijn werk de toch al kapotte snackbroodjes bakken en (laten) opeten ipv ze meteen in de prullenbak gooien, dat mag ook niet. :+

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 08:59

Wildplassen in het bos (al kan ik me niet voorstellen dat je er in de natuur voor op de bon geslingerd zou kunnen worden)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:11

Vroeger wel es snoepjes gestolen uit de snoepwinkel. :+
En wel eens wiet gerookt uit een 'bong'. (was in Amerika)
In mijn tienerjaren een paar keer echte teveel gedronken maar daarna nooit meer.

Tegenwoordig rij ik altijd harder dan mag (10/20km, gewoon zo hard als dat ik prettig vind op die weg)
Ik zou veel gezonder moeten eten eigenlijk, eet teveel troep.
Ik kom op de verkeerde manier aan mijn series en daar stop ik echt niet mee.

Maar meer niet geloof ik. Draag altijd trouw mijn gordel en rijdt niet door rood. Ik wil niet dood dus ja...

Ben ook nooit met de politie in aanraking geweest.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 25-08-19 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:12

Mijn hond loopt best vaak los waar hij vast moet. Maar die loopt strak naast me dus.....kan het best. En bij ons hebben we een heel streng afvalbeleid (afvalmaffia :+ ). Soms hebt ik er even geen zin in. Dan gaat alles in een zak achter in de auton en gooi het bij mijn vriend weg. Daar zijn van die heerlijke ondergrondse containers waar alles in kan.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:12

Ik voed mijn kinderen op, schijnt tegenwoordig ook niet meer te mogen

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:14

tita schreef:
Ik voed mijn kinderen op, schijnt tegenwoordig ook niet meer te mogen


_/-\o_ _/-\o_

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:20

- vaak geen rijbewijs bij me als ik naar stal ga of even iemand ophaal
- rij wel eens te hard, al is dat tegenwoordig nog maar zelden

Denk dat dat het zelfs al was eigenlijk, ben niet zo van het overtreden van regels :') :')

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:22

elnienjo schreef:
Ik draag vrijwel nooit m'n autogordel omdat ik niet tegen dat wurggevoel in mijn nek kan. Als ik 'm een enkele keer draag dan doe ik m'n buitenste arm er overheen.

Ik rij vaak wat te hard, niet extreem hard, maar hard genoeg mocht er zo'n sneaky camera ergens achter 'n boom staan flitsen.


Dan beter ook de airbag uitzetten. Als je namelijk zonder gordel op je airbag klapt dan breek je je nek. Ding is erop berekend je vanaf de afstand die de gordel toelaat op te vangen. Zonder gordel klap je helemaal naar voren, door de snelheid van de airbag klapt je hoofd zo hard achterover dat je nek als een twijgje breekt.

https://www.dumpert.nl/mediabase/742262 ... je_om.html
Laatst bijgewerkt door MyChoice op 25-08-19 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:24

elnienjo schreef:
Wildplassen in het bos (al kan ik me niet voorstellen dat je er in de natuur voor op de bon geslingerd zou kunnen worden)

Ja hoor. Heeft mijn moeder een keer gehad :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:34

Bellatrix schreef:
Vroeger wel es snoepjes gestolen uit de snoepwinkel. :+
En wel eens wiet gerookt uit een 'bong'. (was in Amerika)
In mijn tienerjaren een paar keer echte teveel gedronken maar daarna nooit meer.

Tegenwoordig rijdt ik altijd harder dan mag (10/20km, gewoon zo hard als dat ik prettig vind op die weg)
Ik zou veel gezonder moeten eten eigenlijk, eet teveel troep.
Ik kom op de verkeerde manier aan mijn series en daar stop ik echt niet mee.

Maar meer niet geloof ik. Draag altijd trouw mijn gordel en rijdt niet door rood. Ik wil niet dood dus ja...

Ben ook nooit met de politie in aanraking geweest.

Rijdt ik is eigenlijk je grootste overtreding? ;)

Ik rijd wel eens te hard, haal rechts in als iemand stom sloom zit te doen en ik wil (stom stom stom) wel eens op m'n telefoon kijken tijdens het rijden.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:37

Anne_GTI schreef:
ik heb mijn VOG nodig dus ik zwijg :')
Lijkt me ook niet handig om dit soort informatie op internet te zetten.

VOG gaat over in in aanraking zijn geweest met justitie incluis veroordeling.
Zelf ben ik redekijk netjes. Braaf absoluut niet.
Graai nog steeds zaadjes en stukjes plant uit tuinen.Als ik een mooie (stoep)tegel zie liggen gaat ie ook mee. Lege statiegeld flessen. Probeer ook altijd retourbonnen uit.
Laatst bijgewerkt door Morganlefay op 25-08-19 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:40

MyChoice schreef:
elnienjo schreef:
Ik draag vrijwel nooit m'n autogordel omdat ik niet tegen dat wurggevoel in mijn nek kan. Als ik 'm een enkele keer draag dan doe ik m'n buitenste arm er overheen.

Ik rij vaak wat te hard, niet extreem hard, maar hard genoeg mocht er zo'n sneaky camera ergens achter 'n boom staan flitsen.


Dan beter ook de airbag uitzetten. Als je namelijk zonder gordel op je airbag klapt dan breek je je nek. Ding is erop berekend je vanaf de afstand die de gordel toelaat op te vangen. Zonder gordel klap je helemaal naar voren, door de snelheid van de airbag klapt je hoofd zo hard achterover dat je nek als een twijgje breekt.

https://www.dumpert.nl/mediabase/742262 ... je_om.html


Ik wilde precies dit sturen, moet eerlijk zeggen dat ik dit zelf ook nooit wist en blij was dat iemand me er attent op heeft gemaakt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:42

lenaa_tje schreef:
elnienjo schreef:
Wildplassen in het bos (al kan ik me niet voorstellen dat je er in de natuur voor op de bon geslingerd zou kunnen worden)

Ja hoor. Heeft mijn moeder een keer gehad :+


Serieus? Ik dacht altijd dat dat mocht buiten de bebouwde kom..

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:42

dees_daan schreef:
Serieus? Ik dacht altijd dat dat mocht buiten de bebouwde kom..


Dat dacht ik ook. In de natuur heeft er toch niemand last van?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:43

Amber_anne schreef:




Oh, wat doe je met het geld dat je bespaard hebt hierdoor? :(:)

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:43

Een beetje harder rijden dan mag, maar nooit absurde snelheden. En veel vloeken in de auto, als die mensen me konden horen.. :oo

Jolien87

Berichten: 17423
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:43

Ik ben echt een goody two-shoes.
Ik durf nog nieteens mijn pink onder de weegschaal te schuiven als ik groente of fruit afweeg in de supermarkt.

Het ergste wat ik ooit heb gedaan was als kind suikerklontjes van de koffiehoek meenemen naar huis, in mijn broekzak. Mijn ouders waren heel boos, gaven me een flinke preek en ik moest voor straf naar bed. Dat heeft denk ik zo'n indruk op mij gemaakt dat ik nooit meer iets heb durven uitvreten.

Noem me maar roomser dan de paus maar dit is echt waar.

FiveSports

Berichten: 1871
Geregistreerd: 17-07-11
Woonplaats: 't gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 09:54

Films en series downloaden, hoe kan ik wachten tot iets uitkomt als het al te downloaden is.. Bijvoorbeeld Got :o
Verder breng ik wel geld terug als ik erachter kom dat het kassameisje te veel terug gegeven heeft, maar als de belastingdienst mij perongeluk een ton zou overmaken.. :+