Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:05

laraxXxemma schreef:
Ik vertel leugens en ik hoop daarmee onschuldige burgers te doden :j

Soms doden ze dan vervolgens mij maar de hoop is dat ze dat niet doen.


Haha en nu ben je al 8x dood natuurlijk :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:06

laraxXxemma schreef:
Ik vertel leugens en ik hoop daarmee onschuldige burgers te doden :j

Soms doden ze dan vervolgens mij maar de hoop is dat ze dat niet doen.



WOOOLFFF

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:07

Onali schreef:
Ik wandel expres buiten de ruiterpaden.
Ruiterpaden hier zijn soms extreem mul en zwaar en het is een rondje of het leidt naar een rondje.
Behoorlijk saai.

Dit idd.

LiannePuthzy

Berichten: 6995
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:16

Ik rij vaak iets te hard, voor de rest ben ik eigenlijk best braaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:18

Cayenne schreef:
Honden los in het bos waar het niet mag vind ik wel erg vervelend.
Laatst zijn er hier nog twee jonge reekalfjes gedood door honden die volgens de eigenaar altijd goed luisterden. Blijkbaar toch niet dus.
Ook een dassenburcht helemaal kapot gegraven en de dassen verjaagd. Loslopen doen ze maar op de plekken waar het hoort.
Daar mogen ze van mij wel flink op handhaven.

Edit: Ik heb vaak mijn legitimatie niet bij me.


Hier 2 chihuahua's die de reeën 9 van de 10 keer niet eens zien omdat de bosjes te hoog zijn.. Ik ben me laatst kapot geschrokken toen er een ree schuin voor me omhoog kwam en wegrende.. Mijn chi's waren haar al lang voorbij gelopen en daar reageerde ze dus niet op, ik was blijkbaar wel te groot.. Zien ze de ree wel dan vinden ze het eng, en als ze m horen al helemaal.
Ik laat ze alleen s'ochtends heel vroeg los zodat niemand er last van heeft en ik durf wel te zeggen dat het wild dat ook niet heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:18

Liegen. Bijvoorbeeld door hier te schrijven dat ik echt nooit iets doe wat niet mag. :D

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:20

@Neverland
Heb een tuin die steil afloopt en om te voorkomen dat mijn grond wegspoelt met hoosbuien bouw ik met tegels en andere zaken terrasjes.

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:22

Het pad ‘Verboden toegang’ neem ik graag :+

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:28

Ik heb ook regelmatig de hond los waar het niet mag. Niet in natuurgebieden maar bijvoorbeeld in een stadspark of ik speel met hem op het plein van een verlaten basisschool hier. Zolang er niemand last van heeft neem ik de wetgeving niet al te serieus haha.
De rest kan ik beter niet op internet zetten hahaha. Maar dingen waarmee je een ander benadeelt als stelen of beschonken achter het stuur gaan zitten zou ik nooit doen. :D

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:30

Rakkie123 schreef:
laraxXxemma schreef:
Ik vertel leugens en ik hoop daarmee onschuldige burgers te doden :j

Soms doden ze dan vervolgens mij maar de hoop is dat ze dat niet doen.


Haha en nu ben je al 8x dood natuurlijk :D

Waarschijnlijk wel al 20 keer :')

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:45

Appels enz. die overhangen op jouw grond mag je gewoon plukken en is niet strafbaar. Vruchtgebruik heet dat.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:48

Ik rook, tegenwoordig is dat blijkbaar al een zonde. :')

En laatst deed mijn ov chipkaart (businesscard) het niet. Op de terugweg, ondanks dat ik het inmiddels wist, stommetje gespeeld :Y) Mocht mooi mee *\o/*

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:48

Wildplassen in het bos :=

Verder ben ik eigenlijk heel braaf. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik een paar honderd euro op mijn rekening gestort kreeg, ik dat bedrijf belde omdat het niet voor mij was en het weer braaf teruggestort heb. Ze waren zó blij! En mensen mij maar voor gek verklaren. Maar goed, dat is natuurlijk het tegenovergestelde van dit topic :')

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:49

.
Laatst bijgewerkt door Amber_anne op 23-09-23 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:51

Amber_anne schreef:
Die euro's die ik bespaar koop ik eten van in de ikea winkel :)


Maar dat maakt het toch niet beter? Je hoort dan zowel de kussen, de sloop als het eten te betalen :+ :')
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-08-19 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:52

Ik had gehoopt dat dat bericht sarcastisch was, maar nee dus :')

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:04

Oh ja, ik eet soms s nachts als iedereen op bed ligt een stuk of 10 dropjes of meer uit onze kelder op. Vervolgens moppert mijn moeder daar dan s Ochtends over dat ie zo snel leeg is. En dan geef ik doodleuk mijn broer en vader de schuld _O-
Verder gebruik een wandelpad, wat de enige zandweg hier in de omgeving is , als crosspad. Ik ga wel keurig in stap als er wandelaars zijn overigens. Maar vanochtend was er niemand dus even 30+ km/h aangetikt met de pony.

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:05

.
Laatst bijgewerkt door Amber_anne op 23-09-23 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:10

Ik weet eigenlijk niet of het verboden is. Maar het is in elk geval niet netjes. Ik mag heel graag in volle galop langs een bootcamp klasje op het ruiterpad. Vaak lach ik er ook nog bij :o gezien mijn paard expert is in het opgooien van modder. Waarom? Omdat ik het toch grappig blijf vinden. En omdat dit het enige stuk is waar we hard kunnen. Wij mogen niet van het ruiterpad dus ga fijn bootrampen op een ander stukje. Op stal kunnen we er wel om lachen want inmiddels vliegen ze van het pad af wanneer ze een paard zien.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:21

- hond los laten lopen op plekken waar ze niet los mogen.
- marters weg pesten (ze pesten mij ook, liefst ruim ik ze helemaal op maar dat durf ik dan weer niet mijn buren zijn o.a. van die enorme dierenliefhebbers. Ik ook maar een beest wat me terroriseert in me eigen huis mag ik niet)
- kijk wel eens op me telefoon tijdens het rijden. Hele slechte achterlijke gewoonte. Conclusie is vooral dat ik telefoon verslaafd ben. Slechte eigenschap. Gaan we gewoon niet meer doen.
- idd spullen bekijken in de winkel en dan online bestellen of twee de hands. Vooral als winkeliers me dan advies en info hebben gegeven voel ik me dan wel schuldig.
- wildplassen en dan vooral met me kids. Tja als ze onderweg moeten stop ik gewoon. Heeft de natuur echt geen last van.


Kan verder niets spannends bedenken. Beetje saai persoon dus :+

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:27

Amber_anne schreef:


Niet het ergste misschien maar wel een compleet gebrek aan normen en waarden, je blijft met je tengels van andermans spullen af wanneer je er niet voor betaalt, zo simpel is het.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-09-23 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

WeCo

Berichten: 480
Geregistreerd: 31-01-10
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:28

elnienjo schreef:
Wildplassen in het bos (al kan ik me niet voorstellen dat je er in de natuur voor op de bon geslingerd zou kunnen worden)


Dat mag gewoon, dus dat telt niet :D

Wild plassen is alleen verboden binnen de bebouwde kom.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:33

Snap niet waarom iedereen moet vallen over het stelen van de ikea. Word dan ook pissig op iedereen in dit topic die aangeeft illegaal te downloaden want ook dat is wel degelijk stelen, of zeg gewoon lekker niks. Echt heel hypocriet.

Hier zijn het ook allemaal kleine dingetjes. Laatst bijvoorbeeld 2 kratten bier in de supermarkt "gratis gekregen" omdat ze die was vergeten aan te slaan, kwamen we onderweg naar huis achter. Ga ik echt niet mee terug.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:46

Amber_anne schreef:


Je denkt er nogal gemakkelijk over... >;)
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-09-23 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Aprella
Berichten: 643
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 12:49

Her verbaasd mij hoeveel mensen er hier stelen :o Illegaal downloaden is namelijk ook diefstal.

Ik heb een keer iets gestolen maar dat was omdat ik het vergeten was dat ik het in mijn zak had gestoken om naar iets anders te kijken in de winkel. Ik voelde mij zo rot toen ik thuis kwam en het opmerkte.

Verder durf ik wel aan de verkeerde kant van de weg te fietsen, of een een leugentje te vertellen als ik geen zin heb om iets te doen. :+

Als bij het afrekenen in de winkel er een fout wordt gemaakt in mijn voordeel zeg ik soms niets ook al merk ik het direct.