Schoenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-19 22:37

Ik ben opzoek naar stevige, goed ondersteunende schoenen.

Ik heb zware rugklachten (3 hernia's, wervelkanaal stenose, litteken weefsel op L4-L5 en artrose) en mijn knieën zijn ook niet opperbest door over compensatie. Ik heb steunzolen en ik liep op Dr Martens voor een lange tijd maar die zijn zo achterlijk duur (€200).. Ik kon er wel redelijk pijn vrij op lopen. Ik heb nu gympen van Clarks, en ik merk toch dat deze minder ondersteuning geven dan ik zou willen.

Ik zoek schoenen met een budget van ongeveer €100.

zonnebloem18

Berichten: 24837
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:41

Ecco tijdens de sale misschien? Ik werk nu al ruim anderhalf jaar op mijn huidige paar en die kunnen ook nog wel even mee.

SharonBdB

Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-16
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:09

Ik volg een Facebook pagina waar regelmatig docs aangeboden worden voor minder dan in de winkel, wel tweedehands . Ik ga langs om de schoenen te bekijken en neem ze alleen over als ze echt nog nieuw/ongedragen zijn. :)

Lindsey_99
Berichten: 2488
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:20

Kwalitatief goed en stevig, met inlegzool,...dan ontkom je niet aan dure schoenen. Ik koop altijd Durea's online in de opruiming, maar ik weet het type en de maat van wat lekker zit. Kan ze blind bestellen. Ze gaan wel een jaar of 3 a 4 mee met een beetje onderhoud. Ik loop nu trouwens op fitflop sneakers, ook zalig voor de zomermaanden. Zool eruit gefrot en inlegzool erin.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:37

Ik heb mijn dr Martens voor 100 euri zgn gekocht via marktplaats haha. Maar anders: wolky en ecco!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:43

Ecco, Mephisto, Wolky, fitflop. Maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook al.
Durea heb ik juist niet zulke goede ervaringen mee. Schoenen van 250 Euro die na een half jaar kapot zijn. Gerepareerd door de schoenmaker en 2 maanden later nog meer kapot. En ondertussen zagen ze er ook al niet meer zo jofel uit.

Kan je zorgverzekering hier ook nog iets in betekenen? Misschien aangepaste schoenen waarvan iets vergoed wordt?

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:52

Aanbieders van doc Martens in de gaten houden, ik heb de basic gescoord voor 127 op ASOS en vegan voor 90 op de doc Martens site zelf. Verder is er een facebook groep die ook zgan docs verkopen :)