De dag nadat...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luuntje

Berichten: 14003
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:50

Sterkte en succes vandaag ts.

Storm

Berichten: 20870
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:55

TS, heel veel succes vandaag!

Daffodil, we kunnen elkaar de hand schudden, heel erg herkenbaar...

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:09

Wat een verhaal zeg...
Heel veel sterkte voor jou vriend en jezelf vandaag TS!

MarjanB

Berichten: 16544
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:32

Sterkte TS! Hoop dat er in elk geval duidelijkheid komt ongeacht wat het is. Niks zo vervelend als in onzekerheid zitten.

Jolliegirl

Berichten: 32996
Geregistreerd: 18-07-04

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:44

Heel veel succes vandaag!
Ik blijf je even volgen.

Interessant verhaal. Ik vraag me af of het volledige verhaal op tafel ligt.
Ik kan me dit zo ontzettend niet voorstellen...

Heel goed hoe jij ermee omgaat!

Storm

Berichten: 20870
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:20

TS, heb je er wel eens over nagedacht om zelf deze mevrouw eens te contacten? Eens horen wat zij zegt? Gewoon vriendelijk, misschien komt dat het verhaal op tafel. Misschien heeft ze inderdaad verkeerde signalen gehad en misschien kunnen jullie het gezamenlijk uitpraten zonder politie of andere instanties. Het is toch te erg dat dit gaande is op de werkvloer, niemand moet dit zo gewild hebben lijkt mij.

BigOne
Berichten: 38399
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:21

Storm schreef:
TS, heb je er wel eens over nagedacht om zelf deze mevrouw eens te contacten? Eens horen wat zij zegt? Gewoon vriendelijk, misschien komt dat het verhaal op tafel. Misschien heeft ze inderdaad verkeerde signalen gehad en misschien kunnen jullie het gezamenlijk uitpraten zonder politie of andere instanties. Het is toch te erg dat dit gaande is op de werkvloer, niemand moet dit zo gewild hebben lijkt mij.

Nooit doen, bij een onderling meningsverschil oké maar deze beschuldiging is veel te ernstig.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:41

mmmm zal het dan een welles-nietes gesprek gaan worden? Denk dat de emotie daardoor veel te hoog ligt.

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:46

Het is een uitermate slecht idee om als derde partij die vrouw te contacteren. Uitermate slecht.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:54

Storm schreef:
TS, heb je er wel eens over nagedacht om zelf deze mevrouw eens te contacten? Eens horen wat zij zegt? Gewoon vriendelijk, misschien komt dat het verhaal op tafel. Misschien heeft ze inderdaad verkeerde signalen gehad en misschien kunnen jullie het gezamenlijk uitpraten zonder politie of andere instanties. Het is toch te erg dat dit gaande is op de werkvloer, niemand moet dit zo gewild hebben lijkt mij.


Ben je gek geworden? Niet tussen dit juridische verhaal gaan zitten hoor. Je hebt geen idee waar het dan op uitloopt, misschien voelt de vrouw zich in het nauw gedreven en maak je het daarmee alleen maar erger.

Zou het ook heel raar vinden om door de ' vrouw van' gebeld te worden, als ik (het gevoel had dat ik) aangerand was.

Storm

Berichten: 20870
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:57

Of ik gek geworden ben? Pardon?

Storm

Berichten: 20870
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:00

Ik zou als vrouw graag willen weten wat mijn man misschien heeft uitgespookt. Misschien dat het al te laat is omdat er al teveel stappen zijn genomen, maar om mij dan 'gek' te noemen, dat gaat me te ver.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:02

Storm schreef:
Of ik gek geworden ben? Pardon?

Nou ja, niet zo serieus. Was meer bij wijze van spreken ;) Zie nu ook dat dat online misschien niet zo handig is.

mylittlejoy

Berichten: 3293
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:03

Als de man zich wel heeft gedragen en de vrouw alles verzint, kan ze hier ook nog wel een verhaal van maken om haar version of events te ondersteunen. Als de man zich niet heeft gedragen en er wel wat is gebeurd, kan het heel bedreigend overkomen voor die vrouw om gebeld te worden door de vrouw van. Sowieso een heel slecht idee en schadend voor de positie van de man dus.

Storm

Berichten: 20870
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:07

Anoeska schreef:
Storm schreef:
Of ik gek geworden ben? Pardon?

Nou ja, niet zo serieus. Was meer bij wijze van spreken ;) Zie nu ook dat dat online misschien niet zo handig is.


Maakt niet uit.
Ik snap dat het al te ver heen is, en dat er al politie in het spel is. Maar zelf kan ik slecht tegen onrecht en ik zou de bovenste steen boven willen hebben.
En ik blijf erbij dat een normaal gesprek van vrouw tot vrouw, uiteindelijk meer oplevert dan met tussenkomst van politie of instanties. Maar goed, het is nu te laat.

BigOne
Berichten: 38399
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:14

Storm schreef:
Ik zou als vrouw graag willen weten wat mijn man misschien heeft uitgespookt. Misschien dat het al te laat is omdat er al teveel stappen zijn genomen, maar om mij dan 'gek' te noemen, dat gaat me te ver.

Dat is dan een kwestie jou en je man en wanneer je denkt dat je man misschien iets heeft uitgespookt moet hij het zeggen en is bevestiging of ontkenning bij de derde partij zoeken niet echt slim.

MarjanB

Berichten: 16544
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:16

Ik zou hier ook ver van weg blijven als derde partij. Laat het eerst maar ff over aan instanties waar het nu ligt. Daarbij denk ik van het komt toch uit wat er ook gebeurt is en wie van de twee liegt.

CleanBandit
Berichten: 73
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-19 13:18

Storm schreef:
TS, heb je er wel eens over nagedacht om zelf deze mevrouw eens te contacten? Eens horen wat zij zegt? Gewoon vriendelijk, misschien komt dat het verhaal op tafel. Misschien heeft ze inderdaad verkeerde signalen gehad en misschien kunnen jullie het gezamenlijk uitpraten zonder politie of andere instanties. Het is toch te erg dat dit gaande is op de werkvloer, niemand moet dit zo gewild hebben lijkt mij.


Nee, tuurlijk ben ik benieuwd naar haar verhaal; maar zo'n gesprek eindigt in geen enkel geval goed. Ook ken ik haar niet echt, dus nee.. niet verstandig.

De jurist belde net en komt zo al, ipv 18:00. Ik kan er dus helaas zelf niet bij zijn, maar mijn man belt me na de tijd.

MarjanB

Berichten: 16544
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:21

Spannend! Had ze ook een reden waarom ze eerder komt?

CleanBandit
Berichten: 73
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-19 13:31

MarjanB schreef:
Spannend! Had ze ook een reden waarom ze eerder komt?


Weet ik eerlijk gezegd niet. Mijn man was gebeld, en die meldde het net weer aan mij.

BigOne
Berichten: 38399
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:33

CleanBandit schreef:
Storm schreef:
TS, heb je er wel eens over nagedacht om zelf deze mevrouw eens te contacten? Eens horen wat zij zegt? Gewoon vriendelijk, misschien komt dat het verhaal op tafel. Misschien heeft ze inderdaad verkeerde signalen gehad en misschien kunnen jullie het gezamenlijk uitpraten zonder politie of andere instanties. Het is toch te erg dat dit gaande is op de werkvloer, niemand moet dit zo gewild hebben lijkt mij.


Nee, tuurlijk ben ik benieuwd naar haar verhaal; maar zo'n gesprek eindigt in geen enkel geval goed. Ook ken ik haar niet echt, dus nee.. niet verstandig.

De jurist belde net en komt zo al, ipv 18:00. Ik kan er dus helaas zelf niet bij zijn, maar mijn man belt me na de tijd.

Gezien de mentale toestand van je man had ik bovenop dit gesprek willen zitten. Dit snap ik niet want de hele toestand kan je leven voorgoed veranderen.

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:37

CleanBandit schreef:
MarjanB schreef:
Spannend! Had ze ook een reden waarom ze eerder komt?


Weet ik eerlijk gezegd niet. Mijn man was gebeld, en die meldde het net weer aan mij.

Ik zou er wel graag bij willen zijn... ook ter ondersteuning van je man en 2 horen meer dan 1.

Misschien heb ik te veel boeken gelezen maar het kan niet zijn dat manlief het eerder wil zodat jij er niet bij kan zijn om een ander verhaal te doen?
Sorry als ik je nu nog meer aant twijfelen maak hoor...
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 23-05-19 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

santie

Berichten: 1391
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:38

[quote De jurist belde net en komt zo al, ipv 18:00. Ik kan er dus helaas zelf niet bij zijn, maar mijn man belt me na de tijd.[/quote]


Kun je echt niet zorgen dat je er bij bent? Dit is toch wel een heel belangrijk gesprek, die je uit 1e mond wil horen. Zodat je echt precies weet wat er besproken.

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:40

leonie87 schreef:
Ik zou er wel graag bij willen zijn...

Misschien heb ik te veel boeken gelezen maar het kan niet zijn dat manlief het eerder wil zodat jij er niet bij kan zijn om een ander verhaal te doen?
Sorry als ik je nu nog meer aant twijfelen maak hoor...


Serieus? En dan die sorry? Als je die meent, hou je zo'n suggestie voor jezelf.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:47

Wat jammer dat je er niet bij kan zijn. Ken je niet iemand die je man Jan ondersteunen? Misschien vergeet hij dingen en heeft hij iig bijval.