Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:14

Woh dat is bizar.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:40

Soms vraag je je toch echt af waarom mensen nog single zijn :D

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:04

Wat een bizarre reactie? Ik vind het juist een hele leuke vraag! Daar hoef je toch niet zo hysterisch voor uit de hoek te komen..

Snippergroen

Berichten: 6695
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:10

Ik lees al een tijdje mee met jullie (leed) vermaak :D Ik had laatst in een 'ik verveel me en zit lekker met wijn op de bank' moment ook weer Tinder geinstalleerd. Ik ben er vaak zo snel weer klaar mee :') Voor zo'n avondje vind ik het dan lekker slap ouwehoeren en dan ben ik het weer zat. Een van de matches die ik toen had blijft nog steeds elke dag 'hey' sturen, voor nu al zo'n 3 weken := Ik had uit mijn matches wel een leuke match waarbij we een aantal dagen op Whatsapp gesproken hebben met lachen, gieren, brullen maar daarna bloedde dat dood. Nu stuurde hij net weer een berichtje. Misschien toch maar weer kijken wat daar in zit :)

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:16

Lolacabana schreef:
Flessuh schreef:


koffiefilter? :P

Over je gezicht zodat ze je niet zien.


hmm, misschien dat dat helpt ja :+


Ik heb alle (zo klinkt het bijna alsof ik er veel had) oude matches maar eens opgeruimd. Langst geleden was maart 2019 :') normaal ben ik toch echt beter in opruimen _O-

Gini
Berichten: 17965
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:32

davinci2412 schreef:
Mijn laatste match ging heel snel down hill. We hadden een leuk gesprek, dus ik vroeg wat haar vrienden over haar zouden zeggen. Zij vond dat het niet uit maakte wat haar vrienden vonden, maar uiteindelijk vertelde ze het toch ( dacht ik). Uiteraard wilde ze van mij hetzelfde weten, dus ik zei mijn vrienden zouden waarschijnlijk zeggen...

Krijg ik toch het volgende terug: Ïk heb niks te maken met je vrienden. ik praat met jou haal dat toch eens uit je hoofd.

Ik was er even een beetje stil van


Misschien heeft ze net ruzie met haar vriendengroep gemaakt en dan begin jij in godsnaam over die stomme vrienden. :')

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:32

Ik werd geghost door iemand die bij mij in de buurt woont. Echt zo dom, maar gelukkig kan je op Paiq iemand verwijderen en dan nog even een bericht meesturen...ik doe dat dan ook

Ik heb een eet afspraak vanavond, spannend zat. En ik wacht ook nooit heel lang met afspreken want je gaat je een beeld vormen hoe langer je appt etc. Dus ik wil graag in het echt zien hoe iemand is want pas dan kan ik dat beeld goed krijgen.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 13:59

Gini schreef:
davinci2412 schreef:
Mijn laatste match ging heel snel down hill. We hadden een leuk gesprek, dus ik vroeg wat haar vrienden over haar zouden zeggen. Zij vond dat het niet uit maakte wat haar vrienden vonden, maar uiteindelijk vertelde ze het toch ( dacht ik). Uiteraard wilde ze van mij hetzelfde weten, dus ik zei mijn vrienden zouden waarschijnlijk zeggen...

Krijg ik toch het volgende terug: Ïk heb niks te maken met je vrienden. ik praat met jou haal dat toch eens uit je hoofd.

Ik was er even een beetje stil van


Misschien heeft ze net ruzie met haar vriendengroep gemaakt en dan begin jij in godsnaam over die stomme vrienden. :')



Hahaha wie weet :')

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:03

Ik ben gewoon jaloers op hoe snel jullie kunnen afspreken! Ach, lang voorspel is ook erg leuk :P

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:48

davinci2412 schreef:
Mijn laatste match ging heel snel down hill. We hadden een leuk gesprek, dus ik vroeg wat haar vrienden over haar zouden zeggen. Zij vond dat het niet uit maakte wat haar vrienden vonden, maar uiteindelijk vertelde ze het toch ( dacht ik). Uiteraard wilde ze van mij hetzelfde weten, dus ik zei mijn vrienden zouden waarschijnlijk zeggen...

Krijg ik toch het volgende terug: Ïk heb niks te maken met je vrienden. ik praat met jou haal dat toch eens uit je hoofd.

Ik was er even een beetje stil van

Ik ben team 'wat vraag je nou precies?'
Wat moeten de vrienden waarvan vinden?

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:53

Soms is het makkelijker over jezelf te praten in derde persoon, gok dat het daarmee te maken heeft? Je moet die vrienden niet zó letterlijk nemen, maar vertellen hoe anderen je kunnen zien ipv hoe jij jezelf ziet kan verhelderend zijn.

Lau07
Moderator

Berichten: 1591
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:58

Hoe staan jullie ertegenover als mensen bepaalde dingen niet direct zeggen? Ik heb een match met een jongen die nu na een weekje kletsen ineens vertelt dat hij in een rolstoel zit en zijn benen niet kan gebruiken. Ik weet zelf even niet zo goed wat ik ervan vind en wat ik ervan moet denken. Ik merk dat ik ergens lichtelijk in shock ben. :')

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:08

Lau07 schreef:
Hoe staan jullie ertegenover als mensen bepaalde dingen niet direct zeggen? Ik heb een match met een jongen die nu na een weekje kletsen ineens vertelt dat hij in een rolstoel zit en zijn benen niet kan gebruiken. Ik weet zelf even niet zo goed wat ik ervan vind en wat ik ervan moet denken. Ik merk dat ik ergens lichtelijk in shock ben. :')


heftig....bij paarden zeggen ze altijd problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf :Y) .
Ik denk dat ik het af zou laten hangen van hoe iemand in het leven staat (en wat ze precies wel of niet kunnen zeg maar)....

(niet dat dit voor mij geldt/van toepassing is, ik ben al een eeuwigheid samen met mijn vriend :+ )

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:10

Lau07 schreef:
Hoe staan jullie ertegenover als mensen bepaalde dingen niet direct zeggen? Ik heb een match met een jongen die nu na een weekje kletsen ineens vertelt dat hij in een rolstoel zit en zijn benen niet kan gebruiken. Ik weet zelf even niet zo goed wat ik ervan vind en wat ik ervan moet denken. Ik merk dat ik ergens lichtelijk in shock ben. :')


Oh dit heb ik ook ooit eens gehad, jongen liet zijn rolstoel ook weg uit de foto's. Heb het toen direct afgekapt.

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:10

Lau07 schreef:
Hoe staan jullie ertegenover als mensen bepaalde dingen niet direct zeggen? Ik heb een match met een jongen die nu na een weekje kletsen ineens vertelt dat hij in een rolstoel zit en zijn benen niet kan gebruiken. Ik weet zelf even niet zo goed wat ik ervan vind en wat ik ervan moet denken. Ik merk dat ik ergens lichtelijk in shock ben. :')


Ik vind het niet zo gek dat je daarvan schrikt :o Zoiets is best een groot onderdeel van iemands leven, en heus niet iedereen knapt erop af. Maar daar mocht hij dan best wat sneller eerlijk over zijn denk ik..

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:18

Maar zijn ervaring is waarschijnlijk dat als hij er eerlijk over is, geen matches krijgt. Het zou mij niet zo boeien, als hij echt leuk is.

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:24

MarcoBorsato schreef:
Maar zijn ervaring is waarschijnlijk dat als hij er eerlijk over is, geen matches krijgt. Het zou mij niet zo boeien, als hij echt leuk is.


Misschien doet zijn 3e been het ook niet...niet iedereen kan daarmee leven natuurlijk. Maar als iemand positief in het leven staat en in mogelijkheden en oplossingen denkt ipv in problemen en kan ik niet, zou het mij denk ik ook niet gelijk afschrikken.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:31

Je bedoelt z'n penis, draai er niet omheen.

Er zijn genoeg mannen die wel een werkende piemel hebben en er niet handig mee zijn, seks is zoveel meer dan penetratie en anders zijn er genoeg hulpstukken.

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:33

:+ misschien moet je mijn gehele reactie nog eens lezen en niet alleen er uit pikken waar je lelijk op kan doen

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:35

Wat is er lelijk aan?

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:39

draai er niet om heen klinkt gewoon iets minder aardig.
Iedereen noemt het anders. De ene noemt het piemel, de ander penis, banketstaaf, knotsstaaf, genotsknots, 3e been, maakt toch allemaal niet uit hoe je iets noemt

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:40

Nou dan interpreteer je me verkeerd, niks lelijks aan maar misschien kunnen we in een gesprek met volwassenen gewoon de dingen bij hun naam noemen? :) :) :)

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:42

gevalletje miscommunicatie in dat geval dan :-D
maar dat ding, ehm sorry piemel heeft ook gewoon zoveel namen!

KarenQ
Berichten: 511
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:46

Lau07 schreef:
Hoe staan jullie ertegenover als mensen bepaalde dingen niet direct zeggen? Ik heb een match met een jongen die nu na een weekje kletsen ineens vertelt dat hij in een rolstoel zit en zijn benen niet kan gebruiken. Ik weet zelf even niet zo goed wat ik ervan vind en wat ik ervan moet denken. Ik merk dat ik ergens lichtelijk in shock ben. :')


Snap ik. Want het klinkt zo onaardig als je er daardoor op afknapt. :(
Maar ja, dat doe je vaak ook als iemand ineens 10 jaar ouder of 20 kg zwaarder is dan voorgespiegeld.

Ik begrijp zijn beredenering wel, maar ik zou het zelf afkappen.

hagelslag
Berichten: 9150
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:46

Lau07 schreef:
Hoe staan jullie ertegenover als mensen bepaalde dingen niet direct zeggen? Ik heb een match met een jongen die nu na een weekje kletsen ineens vertelt dat hij in een rolstoel zit en zijn benen niet kan gebruiken. Ik weet zelf even niet zo goed wat ik ervan vind en wat ik ervan moet denken. Ik merk dat ik ergens lichtelijk in shock ben. :')



Ligt eraan hoe die persoon zelf er tegen over staat en hoe afhankelijk of onafhankelijk hij is