Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lolacabana

Berichten: 3359
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:37

Ik vind dat ook niet heel lang, hij doet in elk geval een voorstel :)

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:49

Het voorstel kwam van mij.
Hij zou een datum zoeken.
En m'n relatie is onder meer uitgegaan omdat ik mijn vriend (ex dus) te weinig zag. Ligt best gevoelig. Ik wil niet weer continu op het wachtbankje zitten tot iemand tijd voor me maakt.

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:50

Is pas je 2e date, ik zou mij daar niet nu al druk om maken.
Dat kan altijd nog

Lolacabana

Berichten: 3359
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:54

Urielle schreef:
Het voorstel kwam van mij.
Hij zou een datum zoeken.
En m'n relatie is onder meer uitgegaan omdat ik mijn vriend (ex dus) te weinig zag. Ligt best gevoelig. Ik wil niet weer continu op het wachtbankje zitten tot iemand tijd voor me maakt.

Wonen jullie dicht bij elkaar, zo dicht dat het zin heeft om een uurtje koffie te drinken zonder lange reistijd? Want vooral nu met Corona enzo merk ik dat ik nog minder tijd heb dan normaal, al helemaal als alleenstaande ouder. Dus als je dan ook nog een stukje moet reizen dan vind ik een zaterdag helemaal niet onredelijk.

Plus na 1 date zou ik nog niet verliefd zijn. Dus dan heb ik ook niet dat ik iemand gelijk weer wil zien. Daar zou ik wel langer voor nodig hebben. Ik snap het wel dus :)

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:15

Wel normaal dus, 2 weken er tussen?

Hij woont 15 autominuten verderop. En heeft zijn zoon continu bij hem en dochter grotendeels.

Denk dat wellicht bij dat laatste mijn twijfelpunt ook zit. Volgens mij hartstikke lastig om te daten, want de eerste maanden hou je uiteraard de kinderen er buiten. En hij wil oppas regelen voor zijn puberkinderen, dat is ook niet even spontaan daten.

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:55

Nou dat dus, met kinderen daten kan ontzettend ingewikkeld zijn. Dat heb ik zelf ondervonden. Ik heb maanden met een man "gedate", dagelijks appen bellen etc. Maar in die 3 maanden heb ik hem denk ik een keer of 6 gezien. Omdat onze ouderschapsregelingen langs elkaar liepen en één van ons dus 9 van de 10 keer de kinderen had. En hoe leuk het contact ook is, dat werkt gewoon niet. Althans, hij kon sowieso niet plannen en daar ging ik me wel aan storen, dat we achteraf beiden kindloos bleken te zijn maar dat zijn agenda weer eens niet klopte. Uiteindelijk is het allemaal doodgebloed.

En ook een man die ieder weekend zijn kind had en dus nooit de weekenden af kon spreken en doordeweeks 5 dagen werkte. Dat schoot ook gewoon niet op.

Waar een wil is is een weg hoor en dan moet je soms creatief zijn of soms heel geduldig :)

capopjekop

Berichten: 30661
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 06:22

Ik vind 2 weken wel lang hoor. Zeker als er aantrekkingskracht en veel interesse is :D maar met kinderen snap ik wel dat het lastiger is om te plannen. Kan het ook niet spontaan even als ze beide bij vriendjes zijn spelen?

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 06:32

Het is een week.. ik vind dat niet lang hoor, zeker als je werkt en kinderen hebt. 5 dec is volgende week zaterdag :)

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:47

Ja nu wel , maar ze heeft hem afgelopen weekend voor het laatst gezien.
Maar dan is dat nog niet lang zeker niet als je kinderen hebt om het weekend.

Gini
Berichten: 17927
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:12

Urielle schreef:
Het voorstel kwam van mij.
Hij zou een datum zoeken.
En m'n relatie is onder meer uitgegaan omdat ik mijn vriend (ex dus) te weinig zag. Ligt best gevoelig. Ik wil niet weer continu op het wachtbankje zitten tot iemand tijd voor me maakt.


Je verleden niet projecteren op het heden.
Je zit aan je tweede date in coronatijd, niet in een vaste relatie van X jaar.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 16:11

Gini schreef:
Urielle schreef:
Het voorstel kwam van mij.
Hij zou een datum zoeken.
En m'n relatie is onder meer uitgegaan omdat ik mijn vriend (ex dus) te weinig zag. Ligt best gevoelig. Ik wil niet weer continu op het wachtbankje zitten tot iemand tijd voor me maakt.


Je verleden niet projecteren op het heden.
Je zit aan je tweede date in coronatijd, niet in een vaste relatie van X jaar.


Dit is wel een goede tip! Hij is niet je ex.

Ik ben vandaag verliefd geworden! Ook al mocht het pas van mijzelf in het voorjaar. Prachtige bikini van freya is mijn object d'affection met bijna 75% korting :D

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 16:51

Dat zijn de beste matches hahaha.

Bij mij is het alweer oké hoor. Hij stuurde uit zichzelf een berichtje gisteren dat hij het dit weekend superdruk heeft maar dat hij het heel jammer vindt en het nu alleen de eerste weken was omdat hij niet was ingesteld op daten. Dat is dan al wel weer oké voor mij.

Gisteravond met iemand anders een date gehad. Gezellig maar niet voor mij bestemd.

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 18:06

Ik had vanmiddag een date, was echt super gezellig en had het gevoel dat we helemaal nog niet uitgekletst waren. Maar denk toch dat ik hem een beetje gefriendzoned heb, mis een beetje de fysieke aantrekkingskracht.

Hadden gluhwein to go gehaald, stukje gewandeld en naar een museum geweest :)

Tovaita
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 18:47

Urielle schreef:
Dat zijn de beste matches hahaha.

Bij mij is het alweer oké hoor. Hij stuurde uit zichzelf een berichtje gisteren dat hij het dit weekend superdruk heeft maar dat hij het heel jammer vindt en het nu alleen de eerste weken was omdat hij niet was ingesteld op daten. Dat is dan al wel weer oké voor mij.

Gisteravond met iemand anders een date gehad. Gezellig maar niet voor mij bestemd.

Het is een probleem dat date 1 weinig tijd leek te hebben maar zelf date je met meerderen tegelijk? Wauw.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 19:27

Ehh ja en? Dat hij geen tijd heeft betekend niet dat zij maar thuis moet zitten wachten totdat hij wel tijd heeft. Ze zijn niet getrouwd. :=

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 19:34

Ik heb hem één keer gezien, niet eens gezoend?! En ben er ook open in. Hij prefereert één match per keer af te handelen. Ik hou mijn opties nu nog open. Als het echt wat wordt, ben ik monogaam en eindeloos loyaal maar in dit stadium kijk ik nog rond.

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 19:34

Margoooo schreef:
Ik had vanmiddag een date, was echt super gezellig en had het gevoel dat we helemaal nog niet uitgekletst waren. Maar denk toch dat ik hem een beetje gefriendzoned heb, mis een beetje de fysieke aantrekkingskracht.

Hadden gluhwein to go gehaald, stukje gewandeld en naar een museum geweest :)

Klinkt leuk. Maar geen enkele aantrekkingskracht?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 19:39

Ik snap het probleem van met meerderen daten ook niet zo. Sterker nog, vind het behoorlijk naïef om te denken dat het niet (zou moeten) gebeuren.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:07

Tovaita schreef:
Urielle schreef:
Dat zijn de beste matches hahaha.

Bij mij is het alweer oké hoor. Hij stuurde uit zichzelf een berichtje gisteren dat hij het dit weekend superdruk heeft maar dat hij het heel jammer vindt en het nu alleen de eerste weken was omdat hij niet was ingesteld op daten. Dat is dan al wel weer oké voor mij.

Gisteravond met iemand anders een date gehad. Gezellig maar niet voor mij bestemd.

Het is een probleem dat date 1 weinig tijd leek te hebben maar zelf date je met meerderen tegelijk? Wauw.


Hoezo wauw >;) ze zijn niet getrouwd na die eerste date hè? Tip van dokter rytir; laat de wijn niet te lang in de koelkast staan, na een week is het net azijn...

Monody

Berichten: 213
Geregistreerd: 28-09-19
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:23

Ola! Ik kom ook weer even na een heeeele lange tijd binnen vallen. Wellicht weten jullie nog dat ik een jongen in het tuincentrum erg interessant vond maar er niet op durfde af te stappen.

Toch de stoute schoenen aangedaan en erop afgestapt. Hij reageerde heel aardig en gaf zijn nummer. Toen viel het op whatsapp een week stil nadat ik had voorgesteld om een keer een filmpje te pakken. En toen kwam de aap uit de mouw dat hij op dit moment met iemand aan het daten is wat iets serieuzer wordt. Kan het alleen maar waarderen dat hij zich op haar wilt focussen en niet verder wilt rommelen met andere meiden maar hij had het beter direct even op de app kunnen zeggen toen ik de date voorstelde. Oh well. Kan het wel weer mooi in mijn zak steken dat ik op hem ben afgestapt :D En we zien verder wel wat de tijd mij brengt :)

Lynnepinny

Berichten: 2707
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:36

Vandaag per toeval een Tindermatch ontmoet :+ ik had twee dagen geleden met 'm gematcht, maar vond de foto's eigenlijk te knap/te zwoel voor mij, ondanks dat de beschrijving me wel aansprak, haha. Stomme gedachte, maarja. Ik had vanmiddag afgesproken met een groepje mensen te wandelen waarvan ik er een paar nog niet kende, en toen kwam hij ook opeens opdagen :') helemaal niet gecheckt wie er eigenlijk meegingen, dus dat was wel een verassing. Het was uiteindelijk heel gezellig en klikte het wel aardig, maar ik weet nu echt niet hoe verder. Alsnog een berichtje sturen achteraf? Afwachten? Gewoon laten gaan? Brr, ik ben sociaal zo slecht op dit vlak :')

Update: nvm, hij stuurt met echt net iets :Y)

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:12

Ooh wat leuk! Wie weet :D

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:14

Urielle schreef:
Margoooo schreef:
Ik had vanmiddag een date, was echt super gezellig en had het gevoel dat we helemaal nog niet uitgekletst waren. Maar denk toch dat ik hem een beetje gefriendzoned heb, mis een beetje de fysieke aantrekkingskracht.

Hadden gluhwein to go gehaald, stukje gewandeld en naar een museum geweest :)

Klinkt leuk. Maar geen enkele aantrekkingskracht?



Minimaal in ieder geval. Maar het was wel heel leuk dus ik ga nog wel op een tweede date denk ik.

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:34

Margoooo schreef:
Minimaal in ieder geval. Maar het was wel heel leuk dus ik ga nog wel op een tweede date denk ik.


Ja, als het verder heel leuk was, waarom niet? Wie weet komt het nog en anders heb je het gezellig gehad.

@Lynnepinny - dat klinkt goed!

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 12:17

Lynnepinny schreef:
Vandaag per toeval een Tindermatch ontmoet :+ ik had twee dagen geleden met 'm gematcht, maar vond de foto's eigenlijk te knap/te zwoel voor mij, ondanks dat de beschrijving me wel aansprak, haha. Stomme gedachte, maarja. Ik had vanmiddag afgesproken met een groepje mensen te wandelen waarvan ik er een paar nog niet kende, en toen kwam hij ook opeens opdagen :') helemaal niet gecheckt wie er eigenlijk meegingen, dus dat was wel een verassing. Het was uiteindelijk heel gezellig en klikte het wel aardig, maar ik weet nu echt niet hoe verder. Alsnog een berichtje sturen achteraf? Afwachten? Gewoon laten gaan? Brr, ik ben sociaal zo slecht op dit vlak :')

Update: nvm, hij stuurt met echt net iets :Y)


Wat toevallig maar wel heel leuk! Gewoon kijken hoe het loopt toch :o