Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 08:08

xrobbiee schreef:
van de week een match en die leek heel leuk, toen eerst kwam ik er achter dat hij kaal was, hij had alle fotos vanaf zijn voorhoofd afgeknipt :') . Nu is er niks mis met kale mensen maar verberg het dan niet.

De afgeknipte foto's of petjesdragers dat zijn leermomenten voor jezelf :') die zijn gewoon kaal, punt!

Swipe je veel mooiboys naar rechts of "gladde vlugge types", geen profiel gevuld?

Bij mijn nieuwe Tindervlam stond trouwens in zijn profiel alleen maar "Gereserveerd" :+
Maar dat was een oude match van 1,5 jaar terug, toen swipte ik met meer lust dan verstand :P

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 09:41

Haha gereserveerd! Dat is een goede. Misschien dat ik dat ook maar doe. Het is alsof de mannen ruiken dat ik met iemand aan het daten ben. Dit weekend 6 date-aanvragen van Tinder-Bumble matches. En ik ben behoorlijk kritisch met wie ik naar rechts swipe. Tegen allemaal heel eerlijk gezegd dat ik met iemand anders aan het daten ben nu.

Over de sauna date gister. Ik was echt heel nerveus, maar hij ook gelukkig. We hadden pas om 5 uur afgesproken dus genoeg tijd om nerveus te zijn. Het was echt even heel ongemakkelijk toen hij me kwam ophalen, ik had min of meer beloofd dat we zouden zoenen omdat het er de vorige keer niet van was gekomen. Maar ik durfde niet zo goed, dus vet ongemakkelijk m’n kat laten zien, haha :+

Toen we uiteindelijk bij de sauna kwamen was het moment van de waarheid daar :=. Ik had echt het gevoel dat ik in het programma Adam zoekt Eva zat _O-. We wisten niet waar we moesten kijken. Uiteindelijk werd het snel minder ongemakkelijk. Hij was heel lief en zorgzaam, en vroeg regelmatig of ik het nog trok als we in de sauna waren. Ik ben dat zorgzame helemaal niet gewend dus ik was echt aangenaam verrast. En hij ziet er ook nog eens heel goed uit, hij heeft hele mooie ogen.

Het was wel een grappige setting, want je mag elkaar natuurlijk eigenlijk niet te veel aanraken, dus dat was wel leuk juist, haha. Hij sloeg wel af en toe een arm om me heen.

Al met al was het heel geslaagd en hebben we ook gezoend.

Ik baalde echt dat de avond zo snel voorbij was, en hij ook.

capopjekop

Berichten: 30674
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 09:50

Stoer dat jullie het gedaan hebben. Ik roep al bijna 2 jaar dat vriend en ik naar de sauna moeten :')

Moest wel grinniken om de mooie ogen in deze context :Y)

Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:00

_mexx_lady_ schreef:
Oh hier ook een leuke. Lekker aan het praten, en echt midden in het gesprek zegt ik ‘ik verveel me’ met zo een zzz smiley erbij.
En direct erna, volgende week heb ik een weekje vakantie.

Ja leuk voor je :z


Niet direct ieder bericht overanalyseren en meteen categoriseren als 'afknapper' als die verder wel leuk en interessant is. Jij zou ook niet willen dat een kerel je meteen 'laat zitten' na een iets minder handig bericht, toch? ;)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:20

Haha maanlicht, klinkt goed! Ik vind sauna dates wel leuk, maar ga sowieso vaak heen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:21

Gini schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Oh hier ook een leuke. Lekker aan het praten, en echt midden in het gesprek zegt ik ‘ik verveel me’ met zo een zzz smiley erbij.
En direct erna, volgende week heb ik een weekje vakantie.

Ja leuk voor je :z


Niet direct ieder bericht overanalyseren en meteen categoriseren als 'afknapper' als die verder wel leuk en interessant is. Jij zou ook niet willen dat een kerel je meteen 'laat zitten' na een iets minder handig bericht, toch? ;)


Eens! Snap niet wat er mis is met zo'n berichtje..

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:24

Dat hij dat bericht echt gewoon gedurende een gesprek komt. Super gezellig aan de praat, hij praat vlot terug en dan opeens zo een bericht.
We hebben nog wel even gepraat maar daarna is het echt dood gebloed.
Blijkbaar was ons gesprek zo saai dat ie zich verveelde dan.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:33

Maanlicht schreef:
Maar ik durfde niet zo goed, dus vet ongemakkelijk m’n kat laten zien, haha :+


OMG dat is dus precies ook iets was ik zou doen. Ben nu voor de veiligheid mijn mobiele fotos aan het verwijderen onder het mom ''geheugen leeg'' zodat ik mijn kat fotos niet kan laten zien...

Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:35

_mexx_lady_ schreef:
Dat hij dat bericht echt gewoon gedurende een gesprek komt. Super gezellig aan de praat, hij praat vlot terug en dan opeens zo een bericht.
We hebben nog wel even gepraat maar daarna is het echt dood gebloed.
Blijkbaar was ons gesprek zo saai dat ie zich verveelde dan.


Of wilde die een smooth overgang maken naar 'he, laten we volgende week afspreken, want alleen chatten via Tinder is ook maar dat en ik ben toevallig vrij dan.' :o Positive thinking. :)

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:37

Gini schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Oh hier ook een leuke. Lekker aan het praten, en echt midden in het gesprek zegt ik ‘ik verveel me’ met zo een zzz smiley erbij.
En direct erna, volgende week heb ik een weekje vakantie.

Ja leuk voor je :z


Niet direct ieder bericht overanalyseren en meteen categoriseren als 'afknapper' als die verder wel leuk en interessant is. Jij zou ook niet willen dat een kerel je meteen 'laat zitten' na een iets minder handig bericht, toch? ;)

Ik zou dan juist afspreken als het een leukerd is :+ mooie uitnodiging!

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:39

FatCat schreef:
Maanlicht schreef:
Maar ik durfde niet zo goed, dus vet ongemakkelijk m’n kat laten zien, haha :+


OMG dat is dus precies ook iets was ik zou doen. Ben nu voor de veiligheid mijn mobiele fotos aan het verwijderen onder het mom ''geheugen leeg'' zodat ik mijn kat fotos niet kan laten zien...


Gelukkig houdt hij van katten. Kreeg er later nog complimenten over, dat mijn kat er zo goed uit zag, zo mooi verzorgd. Of hij bedoelde een andere poes, dat kan ook :+

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:42

Iedereen zegt al eens wat stoms. Je had iets kunnen zeggen in de trend van; ''oh, laat mij je niet weerhouden om wat spannends te gaan doen'' . Dan aan de hand van zijn reactie weet je wat er nu achter zat.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:45

_mexx_lady_ schreef:
Dat hij dat bericht echt gewoon gedurende een gesprek komt. Super gezellig aan de praat, hij praat vlot terug en dan opeens zo een bericht.
We hebben nog wel even gepraat maar daarna is het echt dood gebloed.
Blijkbaar was ons gesprek zo saai dat ie zich verveelde dan.


Misschien hoopte hij juist dat jij hem uit zou nodigen ;)

Klinkt als een erg leuke date Maanlicht!

MyWishMax

Berichten: 25425
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:48

Ik zou dan gewoon vragen of hij al plannen heeft in de vakantie :+ Dat is voor mij een logische reactie als iemand zegt vakantie te hebben, oh leuk, heb je leuke dingen gepland?

Hier een paar gesprekken, maar allemaal niet zo boeiend nog, wel grappig. Hoewel er 1 wel meteen een serieus gesprek is vanuit zijn kant, haha. Vind ik dan weer moeilijk, ben niet zo goed in serieuze gesprekken over de app. Maar is eigenlijk wel een leuk gesprek.

Leuk Maanlicht! Ik vind de sauna wel erg lekker, maar als 2e? date zou ik het wel erg spannend vinden :') Slaat niet echt ergens op. Stiekem hoop ik voor je dat hij het over de kat had en niet de poes _O-

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:09

listiglistje schreef:
xrobbiee schreef:
van de week een match en die leek heel leuk, toen eerst kwam ik er achter dat hij kaal was, hij had alle fotos vanaf zijn voorhoofd afgeknipt :') . Nu is er niks mis met kale mensen maar verberg het dan niet.

De afgeknipte foto's of petjesdragers dat zijn leermomenten voor jezelf :') die zijn gewoon kaal, punt!

Swipe je veel mooiboys naar rechts of "gladde vlugge types", geen profiel gevuld?
:P

Hmmm goed punt. Misschien moet ik ook mijn profiel zelf ook even een beetje aanpassen en toch nog kritischer gaan swipen.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:13

Nou ik ben verbazing wekkend kalm. Eigenlijk heb ik er geen zin in...sta op het punt ongesteld te worden dus puistjes, ruim 2kg zwaarder en moe

Ugh! Mss nog zo slecht niet, anders stuiter ik van de ene naar de andere kant op.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:20

Des te makkelijker sta je er in.
Gaat vast goed komen.
En zo niet dan niet, dan komt er wel weer een volgende.

In ieder geval, heel veel plezier zo

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:37

FatCat schreef:
Nou ik ben verbazing wekkend kalm. Eigenlijk heb ik er geen zin in...sta op het punt ongesteld te worden dus puistjes, ruim 2kg zwaarder en moe

Ugh! Mss nog zo slecht niet, anders stuiter ik van de ene naar de andere kant op.


Succes!

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:47

Dank jullie!!

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:05

Succes, benieuwd of het wat is :D

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:05

Al een aantal jaar af en toe tinder, sinds kort ook echt aan het daten!
Nu 3 verschillende dates gehad, 1e 2x gedate, 2e 3 x gedate en de "huidige" 2 dates. En daar wordt het raar

2 zijn kant op gegaan, ben niet zo moeilijk en hij woont in appelscha :D nu zou hij dus ook mijn kant opkomen. Hij doet wel uitspraken en beloftes dat hij komt en zin heeft me te zien maar ondertussen heeft hij al 3 x met stomme smoesen afgezegd

Denk niet dat het zo nog wat wordt :evaw:

Waar ik het daten eerst rete spannend vond begin ik het nu wel leuk te vinden <<) scheelt ook met recente foto's, wat ze zien is wat ze krijgen

Peelie

Berichten: 13430
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:09

Hoi allenmaal! Ik zal mij even voorstellen in dit topic.

Ik ben Peelie (Gail) en ik ben na een 9jarige serieuze relatie single geworden. Dat is nu 1.5 maand zo. Mijn relatie liep al een poos heel moeilijk om verschillende redenen dus ik heb het vrij snel kunnen "afsluiten".

3 weken terug heb ik Tinder geinstaleerd in een gekke bui en al heel snel had ik heel veel matches. In de eerste week met twee verschillende afgesproken :') Allebij geen relatiemateriaal, maar wel leuke chats en dates. Daarbij was de afleiding ook welkom :P

Gisteren heb ik opnieuw een date gehad, maar dat was echt helemaal niks. Het was een beetje een spontane actie. In de ochtend gematched en daarna gelijk afgesproken, onder het motto spontane actie. We hadden over de chat dus niet gepraat.

Uiteindelijk best een okay date, maar hij was duidelijk veel meer in to mij dan dat ik in hem ben. Kreeg ik daarna ook iets wat bijzondere appjes dat hij het een heerlijk ontspannen en spannende date vond (we zijn wezen wandelen en kletsen imo niet spannend).

Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen! Een sauna date wil ik ook een keertje doen. Dat lijkt me echt mega grappig. Ik heb totaal geen moeite met naaktheid :+

En mannen die alleen maar uit zijn op s.x. doodmoe wordt ik er van... gelijk al in de eerst zinnen suggereren of gewoon zelfs ronduit plat zeggen dat ze je willen doen. Zelfs vanuit profielen waarvan ik denk jeetje. Dat had ik niet verwacht.

Nouja. Ik ga meelezen en mijn avonturen met jullie delen. :D

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:26

Succes FatCat!
Ik ben ook altijd stikzenuwachtig voor een date hoor... Dat gaat echt nooit weg. :+

Welkom Peelie!

Peelie

Berichten: 13430
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:43

Mn eerste date was ik heeeeeel zenuwachtig voor. En dat vind ik stiekem ook een hele leuke jongen :). 2e date was ik niet zenuwachtig en gisteren ook niet. Ik begin er veel meer in te staan als in nieuwe mensen leren kennen en niet echt relatie ofzo. Als dat er uit voortvloeit is het leuk. Gebeurd dat niet is het ook prima.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:55

Peelie schreef:
Mn eerste date was ik heeeeeel zenuwachtig voor. En dat vind ik stiekem ook een hele leuke jongen :). 2e date was ik niet zenuwachtig en gisteren ook niet. Ik begin er veel meer in te staan als in nieuwe mensen leren kennen en niet echt relatie ofzo. Als dat er uit voortvloeit is het leuk. Gebeurd dat niet is het ook prima.

Goede insteek :j

Welkom, benieuwd naar de leuke verhalen :D