Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33871
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 01:05

Wanneer iemand “I know nothing” in zijn bio heeft staan en je snapt dat hij denkt dat hij op Jon Snow lijkt. Maar het is net niet helemaal zo’n indrukwekkend geslaagde vergelijking. Dus je bent net niet Jon Snow. Maar je kan wel de vrouw vermaken. _O-

sabine1979

Berichten: 2602
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 10:17

:roll: :roll: :roll:
Sommige _O-

Ik ga hem vanavond blij maken dat ik maart lang weekend vrij heb gekregen :D
Gaan we een paar dagen na oostenrijk <3

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:32

Nou Resistance, dat heb ik ook echt een paar keer al gehad maar ik ga dan niet......dan haak ik af. Ik moet wel het gevoel hebben dat iemand er voor wil gaan en als een appje al teveel moeite is.

Ik heb teveel apps lopen nu, ben het overzicht soms kwijt en moet overal reageren hahahaha. Eentje is wel leuk, ook erg druk en zelfstandig dus we appen nog maar even door. Ik ben ook weer niet van het direct afspreken, wil wel even aftasten hoe of wat. En dan heb je ook de minste kans op stiltes omdat je al wat van elkaar weet.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33871
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:33

sabine1979 schreef:
:roll: :roll: :roll:
Sommige _O-

Ik ga hem vanavond blij maken dat ik maart lang weekend vrij heb gekregen :D
Gaan we een paar dagen na oostenrijk <3

Ik zou liegen als ik niet schijtjaloers was haha! :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:54

Nou hier loopt het niet, gisteren redelijk leuk gesprek, zelfde interesses, geen ouders, geen kinderen :+ Was ik vergeten te vragen hoe lang hij is (vraag ik normaal echt bijna meteen..) Bleek ie kleiner te zijn :n

Kwam laatst ook nog een oude tinderdate tegen, leuk mee gekletst en zouden weer een keer afspreken. Maar merkte tijdens mijn vakantie alweer waarom het destijds niets was geworden. Heeft het alleen maar over zichzelf :+

Captain

Berichten: 21420
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:57

Tsja, als je iemand afwijst om z'n lengte.. :+ Als het verder mr Perfect is, wat maken die paar cm's dan uit?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:00

Voor mij is dat een hele harde eis, ik voel me vreselijk ongemakkelijk bij een kleinere man.. En mr Perfect? Waar haal je die wijsheid vandaan? :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:05

En toch, best fiets I ever had was met een gozer die nóg korter dan ik was, en ik ben al 1.63. :+

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:06

Iemand die kleiner is krijg ik het kleine-broertje gevoel bij. :')

sabine1979

Berichten: 2602
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:07

MarlindeRooz schreef:
sabine1979 schreef:
:roll: :roll: :roll:
Sommige _O-

Ik ga hem vanavond blij maken dat ik maart lang weekend vrij heb gekregen :D
Gaan we een paar dagen na oostenrijk <3

Ik zou liegen als ik niet schijtjaloers was haha! :D


Hier had ik ook alleen maar van durven dromen :o

Het appen moet van beide kanten komen, als dat niet zo is, ben ik er ook zo klaar mee :P

Hij is 5 cm kleiner, man moet langer zijn als mij. Nu heb ik zoiets van, jammer dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:09

Resistance schreef:
En toch, best fiets I ever had was met een gozer die nóg korter dan ik was, en ik ben al 1.63. :+


Oh nou daar doe ik het wel voor :roll:

Captain

Berichten: 21420
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:16

Relaxed schreef:
Voor mij is dat een hele harde eis, ik voel me vreselijk ongemakkelijk bij een kleinere man.. En mr Perfect? Waar haal je die wijsheid vandaan? :')


Bij wijze van spreken, duh.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33871
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:24

Ik vind een paar CM niet heel erg. Maar liever gewoon langer... Ben 1.83 en wil gewoon iemand die grote is haha. Maar ik heb nogal wat eisen, zoek liever wat langer door dan weer de verkeerde treffen. :=

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:28

Ik ben maar 1.63m ook, dus ik kom niet heel vaak mannen tegen die kleiner zijn. Heb 1 vriendje gehad die maar een paar cm groter was, maar dat is voor mij al prima.

Een vriendin van me is ook 1.81m en voor haar is lengte ook een keiharde eis

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:30

Ik snap Relaxed wel. Lengte was bij mij ook echt een harde eis. Kleiner kan ik gewoon niks mee. Of iemand met een hele dunne bouw. Lekker boeiend.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33871
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:31

Heel slank vind ik dan wel weer heel mooi, niet mager... Maar liever slank dan gespierd. :))

Silly1972

Berichten: 14786
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:35

Relaxed schreef:
Voor mij is dat een hele harde eis, ik voel me vreselijk ongemakkelijk bij een kleinere man.. En mr Perfect? Waar haal je die wijsheid vandaan? :')


Ik heb het zelfde hoor, Is voor mij echt een afknapper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:42

__Sannne schreef:
Ik snap Relaxed wel. Lengte was bij mij ook echt een harde eis. Kleiner kan ik gewoon niks mee. Of iemand met een hele dunne bouw. Lekker boeiend.


Nee idd, soms zie je ze van 2 meter en dan graatmager, vind ik ook niet mooi :n Voel ik me zo'n walvis naast :')

Mijn ex was 2 meter en rond de 100 kilo, gewoon normaal gebouwd.
Curacao date is ruim 2 meter en was de laatste x wel echt te zwaar, maar ik voel me daar heel prettig bij :')

Berdien

Berichten: 64566
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:47

Kleiner kan ik het ook niet op hoor :n Moet toch echt wel een centimeter of 5 langer zijn.

Had laatst hakken aan, en dan nog ben ik een flink stuk kleiner dan hem. Zo heb ik het het liefst :))

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:55

Nou het punt is bij iemand die kleiner is is dat ik me dan snel zo groot (en fors) voel en dat ben ik niet, groot wel maar fors niet meer maar dat gevoel komt dan razendsnel terug.

Aan de andere kant kan iemand die maar een paar cm kleiner is, me een heel ander gevoel geven als het iemand is die goed gebouwd is want ook bij iemand die tien cm langer is, maar heel smal krijg ik datzelfde gevoel.

Dus het is lastig, het is niet alleen lengte. Ik app nu met iemand die 5cm korter is, maar verder wel goed gebouwd. En reuze grappig.....en dat vind ik eigenlijk ook wel heel belangrijk :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:25

Ah nee ik houd ook niet van dat ielige. Heb een keer een gozer gedate, en als je daar dan je arm omheen sloeg voelde je z'n ruggengraat enzo... he nee.

Ik hoef echt absoluut geen gespierde kerel, maar vind het wel fijn als ie een beetje breed is en dat als hij je knuffelt dat zo fijn veilig voelt.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:28

Inderdaad, ik moet me er niet dik naast voelen. Nu is mijn date van zondag echt goed gespierd. Hij is ook fitness instructeur dus hij heeft het lichaam van een jonge god. :') Nu ben ik niet de smalste (ook niet de dikste) en vraag me af of het een afknapper gaat worden voor hem. :o Ik kijk er wel naar uit! Het klikt zo ontzettend goed via WhatsApp dat het alleen maar tegen kan vallen. _O-

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 13:54

Lang en ielig vind ik persoonlijk veel onaantrekkelijker dan klein maar goed ik ben ook maar 1.64m en zei altijd specifiek dat ik niemand wilde daten die lang was :+

Snap het trouwens wel hoor, dat je alleen op lengte al afknapt, ook als de rest perfect is, als je dat gewoon niet aantrekkelijk vindt.

Silly1972

Berichten: 14786
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 14:16

Neverland schreef:
Inderdaad, ik moet me er niet dik naast voelen. Nu is mijn date van zondag echt goed gespierd. Hij is ook fitness instructeur dus hij heeft het lichaam van een jonge god. :') Nu ben ik niet de smalste (ook niet de dikste) en vraag me af of het een afknapper gaat worden voor hem. :o Ik kijk er wel naar uit! Het klikt zo ontzettend goed via WhatsApp dat het alleen maar tegen kan vallen. _O-


Ik heb gemerkt dat juist dat soort mannen van wat houvast houden ;) dus zou mij er niet zo druk om maken.

Ik heb zelf ook liever een wat steviger (niet dik) persoon.
Beetje body.

Zertab

Berichten: 12356
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 14:57

Relaxed schreef:
Voor mij is dat een hele harde eis, ik voel me vreselijk ongemakkelijk bij een kleinere man.. En mr Perfect? Waar haal je die wijsheid vandaan? :')


Ik wil ook geen man die kleiner is dan ik ben. Ik ben 1.67